00081-2015-0076

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. Генерал Колев №92, ет. 5, За: Мариела Черкезова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820837, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=354.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=354.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с предмет „Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Варна ".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Община Варна И на територията на съседни общини при наличие на споразумение
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация, текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Варна съгласно Техническа спецификация Текущ ремонт на : -пътна и улична мрежа- общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища преминаващи през Община Варна, и съседни общини при наличие на споразумение ; - пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка; - паркове-алейна мрежа и тротоари ; -елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка; за нуждите на Община Варна Текущия ремонт се осъществява чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения; при необходимост извършване на ремонт на елементи от техническата инфраструктура; Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на: -пътна и улична мрежа- общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища преминаващи през Община Варна, и съседни общини при наличие на споразумение; - пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка; - паркове-алейна мрежа и тротоари ; -елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка; за нуждите на Община Варна Изпълнение на строителство по всички части на одобрените инвестиционни проекти, , доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, бетонови и други изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, складиране на материали и техника в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа; извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежите; участие в процедури по въвеждане на строежите в експлоатация; отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежите и въвеждането им в експлоатация; гаранционно поддържане на строежите, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. При аварийни ситуации се извършват незабавно аварийно-възстановителни работи, целящи възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45220000, 45233120, 45233000, 45233200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество и обем. Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка ще се определят при всяко конкретно възлагане по реда на чл.93б, ал.3 от ЗОП. Приблизителни количества на база изпълнявани дейности през предходните 12 месеца: -рехабилитация асфалтова настилка-143 000кв.м. -нови тротоари-12 500 кв.м. -изграждане на нова улична мрежа-217 000кв.м. -изграждане на алеи в паркове-29 700кв.м. 1. При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация, текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Варна. 1.1. Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт, а именно: 1.1.1. Извършване на строително ремонтни работи с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура след изрично възлагане от Възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти . 1.1.2. Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, паркове и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Варна; 1.1.3. Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съотвествие на наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. 1.1.4. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания. 1.1.5. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
120000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1)Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на 50 000 лева. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП . Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) При подписване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение.Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен по предвидения в рамковото споразумение ред.На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един процент) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако се представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на всеки конкретен договор. На основание чл.63, ал.2 от ЗОП частта от гаранцията обезпечаваща изпълнението на обекти с разрешително за строеж ще бъде освободена в 30-дневен срок след въвеждане в експоатация на съответния обект. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5. (10) Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. (11) Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. (12)Възложителят освобождава гаранцията за участие по реда на чл.62 от ЗОП. (13) Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. (14) Гаранцията за изпълнението на конкретния договор се задържа, усвоява и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащане:(1). Авансови плащания : За всяко възлагане Възложителя предоставя аванс в размер до 30% от стойността, процентното съотношение на аванса се определя във възлагателното писмо. Аванса се изплаща след представяне на фактура от Изпълнителя. Аванса се приспада пропорционално от последващите плащания. (2).Междинни плащания: 1. За дейностите текущ ремонт : След представяне на фактура придружена от подписан тристранен протокол за установяване качеството на изпълнените дейности и годноста за ползване на строежа и подписан Протокол за установяване на извършените работи (Протокол обр.19). 2. За дейностите строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация: Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, подписан от Възложителя, Консултанта упражняващ строителен надзор и Изпълнителя; Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на Протокол обр.19. Сумата от междинните плащания (вкл. аванса) не може да надвишава 90% от стойността на Договора. (3). Окончателни плащания : 1. За дейностите текущ ремонт : След представяне на фактура придружена от подписан тристранен протокол за установяване качеството на изпълнените дейности и годноста за ползване на строежа и подписан Протокол за установяване на извършените работи (Протокол обр.19). Сумата от стойносттите на междинните (вкл. аванса) и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на конкретното възлагане. 2. За дейностите строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация: Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, подписан от Възложителя, Консултанта упражняващ строителен надзор и Изпълнителя;Подписан образец Акт 15. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на Протокол обр.19. и Подписан образец Акт 15. Сумата от стойносттите на междинните (вкл. аванса) и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на конкретния обект. (4)Всички плащания се извършват в определените срокове съгласно чл.303а,ал.2 от Търговския закон.За обекти с целово финансиране плащанията се извършват след осигуряване на финансиране.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

„Документи за подбор” – Плик № 1 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП ) и копие на валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя „Втора група : строежи от транспортната инфраструктура”-строежи от „Първа категория”, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да има регистрация в професионални или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да декларира или удостовери за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя копие на документа, с който е създадено обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението , се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане срока за подаване на оферти. 3. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие. 4. Декларация за съгласие за участие като подизпънител – попълнен и подписан образец /при приложимост/. Продължава в раздел III.2.2 „ икономически и финансови възможности“

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват +++++++++++ Продължение от раздел III.2.1 5. Декларация във връзка с чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП– попълнен и подписан образец. 6. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец . 7. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен и подписан образец . Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. 8. Декларация – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 9. Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. 10. Декларация за приемане условията на рамковото споразумение – попълнен и подписан образец . 11. Декларация, че ако участникът бъде избран за изпълнител, преди подписване на всеки един конкретен договор за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка “Професионална застраховка в строителство ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа валидна за целия срок на договора - попълнен и подписан образец. 12. Декларация във връзка с чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици– попълнен и подписан образец 13. ПЛИК №2: с надпис ” ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. В този плик се поставя Техническото предложение за изпълнение на поръчката - попълнено по образец и подписано от участника в оригинал. Върху плика следва да се посочи наименованието на участника. Участниците имат право да представят в Плик №2 декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 14. ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. В този плик се поставя Предлаганата цена - попълнена по образец и подписана от участника в оригинал. Върху плика следва да се посочи наименованието на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват +++++++++++ Продължение от раздел III.2.3 „Минимални изисквания относно технически възможности“ 5. Да декларира, че разполага/ще осигури за срока на действие на рамковото споразумение следната механизация: Фреза – пътна-3бр.; Автогутронатор-3бр.; Асфалтополагаща-3бр; Валяк до 2.5т-3бр; Валяк 2,5 до 10т;-3бр.; Валяк над 10т; - 3бр.; Автогрейдер-3бр.; Челен товарач-3бр.; Автоцистерна-3бр.; Моторна фугорезачка за асф. и бетонови повърхности-3бр.; Самосвал-9бр.; Бордови камион-3бр.; Моторна метла (духалка)-3бр.; Моторна виброплоча-3бр.; Компресор за сгъстен въздух-3бр.; Моторен/пневматичен къртач-3бр.; Багер колесен-3бр.; Влекач с ремарке за превоз на техника-1бр. 6. Участниците следва да разполагат/да имат на свое разположение акредитирана лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти, съгласно предмета на поръчката и техническата спецификация.. 7. Участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета асфалтова база или да имат договор/ще сключат договор за доставка на асфалтови смеси. Предложените асфалтови бази следва да са въведени в експлоатация и следва да нямат наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2015г. Участниците да имат предвид технологично изискване за доставката и полагането на асфалтовите смеси, поставено в „Техническа спецификация 2014 г.” одобрена от Председател на УС на АПИ. Забележка:При условие, че участника декларира, че притежава договор за наем или договор за доставка на асфалтови смеси, същия следва да покрива срока на рамковото споразумение. Забележка:При условие, че участника декларира, че ще сключи договор за доставка на асфалтови смеси, същия следва да има предвид, че срока на договора следва да покрива срока на рамковото споразумение. 8. Предложената от участника асфалтова база следва да има валиден сертификат за производствен контрол на асфалт, съгласно наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. Забележка В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, с изключение на изискването по 3 и 4, които се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва строителство.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството(по Образец), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и придружено от:-посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или -удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности 2. Списък(по образец) на екипа от ръководни технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката, придружен от автобиографии (по образец). 3. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката (или еквивалентни)-копие, заверено от участника; Забележка: Съгласно чл.53, ал. 4 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството. 4. Сертификат на участника за въведена система за управление по отношение на опазване на околната среда, съгласно ISO 14001:2004 с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката (или еквивалентни)-копие, заверено от участника; Забележка: Съгласно чл.53, ал. 4 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление по отношение на опазване на околната среда. 5. Декларация (по образец), че участника разполага/ще осигури за срока на действие на рамковото споразумение изискуемата механизация. 6. Декларация(по образец), че участникът разполага/има на свое разположение/ще осигури акредитирана лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти, съгласно предмета на поръчката и техническата спецификация. Минимално 7. Декларация(по образец) , с посочване на възможността за производство и/или доставка на асфалтови смеси, с качество, които са необходими за изпълнение на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и „Техническа спецификация” на АПИ от 2014 г. Декларация(по образец) , че участника разполага със собствена и/или наета асфалтова база или да има договор/ще сключи за доставка на асфалтови смеси, която е въведена в експлоатация и няма наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2015г. 8. Сертификат за производствен контрол на асфалт на предложената от участника асфалтова база (или еквивалентен)-копие, заверено от участника; Забележка В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал.2т.6 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат минимум едно изпълнено строителство, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство се счита строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътни обекти, в условията на интензивно градско движение. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители. Забележка: Участникът може да се позове на предходни изпълнени строителства , които е изпълнил като главен изпълнител/ член на обединение/подизпълнител в случаи, че извършеното от него строителство отговаря на минималното изисквание на Възложителя. За изпълнено строителство се счита такова въведено в експлоатация. 2.Участниците следва да разполагат със следния екип: -Ръководител екип текущ ремонт– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: минимум 10 (десет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици. -Технически ръководител текущ ремонт с образователна степен - инженер/техник . Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици. -Ръководител екип пътно строителство – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: минимум 10 (десет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици. -Технически ръководител пътно строителство с образователна степен - инженер/техник . Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици. -Координатор по безопасност и здраве с образователна степен: не по-ниска от средно-специално. Професионална област (квалификация): инженер/техник координатор по БЗ; Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като координатор БЗ. Притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно. Забележка: Необходимо е екипа от технически правоспособни лица, които ще извършват ръководство на строежи с разрешително за строеж (Ръководител екип пътно строителство, Технически ръководител пътно строителство) да отговорят на изискванията на чл.163а от ЗУТ. 3. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката . 4. Участникът да има въведена внедрена система за управление по отношение на опазване на околната среда, съгласно ISO 14001:2004 с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката (или еквивалентна). Продължава в раздел III.2.2 „Минимални изисквания относно икономически и финансови възможности“

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на риска при изпълнението на СМР ; тежест: 20
Показател: Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за участниците в движението, живущите и търговците в близост до строителните обекти, жителите и туристите на Варна ; тежест: 20
Показател: Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 10
Показател: Максимални единични цени за видове работи ; тежест: 35
Показател: Максимални единични цени за видове механизация ; тежест: 10
Показател: Максимални стойности за показатели на ценообразуване ; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията за участие са одобрени с Решение №4728/17.11.2015г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.01.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

(1) Документацията за участие е публикувана и достъпна в деня на публикуване на обявлението в Регистъра на АОП, на адресите, посочени в Раздел I от обявлението . (2)Комплектът офертни документи може да бъде получен и на място в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:30 ч. от всяко лице, поискало това или да бъде изпратен по пощата за негова сметка само след заплащане цената за документацията за участие. (3)Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN:BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Лицата отправят писмено своето искане за закупуване на документацията с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и данни за контакт и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. (4) Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.01.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(1) За всяко заседание на Комисията по ОбП, за което ЗОП позволява да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП, последните ще могат да получат информация в профила на купувача на посочените в Раздел I. (2) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в профила на купувача на посочените в Раздел I, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти.(3) Срок за искане на разяснения по документацията за участие - до 10 дни преди изтичане срока за получаване на оферти.(4) Възложителят изпраща разяснението до всички лица, които са посочили електронен адрес за кореспонденция в деня на публикуването им в профила на купувача, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други участници.(5) Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани в профила на купувача на посочените в Раздел I (6) Комуникацията между Възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона заелектронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.(7) Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на ОП „Инвестиционна политика”– при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” №92, ет. 5. При приемане на офертни документи в деловодството върху плика се регистрира входящият архивен номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящия регистър, за което на вносителя се дава талон, отразяващ тези данни. При изпращане по пощата на офертни документи за участие в процедура, за дата на подаването им се счита датата на получаване в деловодството на отдел “Обществени Поръчки”, Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – гр.Варна, а не датата на изпращане, отбелязана на пощенското клеймо.(8) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП.;По отношение на участника да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици. (9) Съгласно чл. 71, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП в случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни при избран критерий за „икономически най-изгодна оферта”, то за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател.Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, ако поръчката се възлага по критерий „икономически най-изгодна оферта”, но тази оферта не може да се определи по реда посочен по-горе. (10) На жребия могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва жребия.(11) Възложителят уведомява лицата, за датата, часа със съобщение публикувано в Профила на купувача, на адресите посочени в Раздел I от обявлението, най-малко два работни дни преди провеждане на жребия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120,ал.5,т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ