00115-2015-0038
Технически редакции | ||
13.11.2015 14:24 ч. : | 13/11/2015 14:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.11.2015 14:24 ч. : | 13/11/2015 14:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Мариела Личева - водещ координатор на проекта, тел. 082 881794; Йорданка Бояджиева - строителен експерт на проекта; Албена Добрева - главен експерт отдел Обществени поръчки, тел. 082 881 725, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881649, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе, Информационен центърАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), във връзка с реализация на Проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и другите уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарска програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи. Предметът на поръчката е изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) по три обособени позиции: 1. СМР на територията на Община Русе в следните сгради: 1.1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41; 1.2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20; 1.3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе; алеи „Възраждане“№54 1.4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе; бул.“България“№96 1.5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън. 2. СМР на територията на Община Ветово в следните сгради: 2.1. Медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ № 2 2.2. Кабинети за Общо практикуващи лекари в сградата на ОДЗ, град Сеново. 3. СМР на територията на Община Иваново - помещения за оборудване на акушеро - гинекологичен кабинет в село Иваново.
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), във връзка с реализация на Проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и другите уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарска програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи. Предметът на поръчката е изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) по три обособени позиции: 1. СМР на територията на Община Русе в следните сгради: 1.1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41; 1.2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20; 1.3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе; алеи „Възраждане“№54 1.4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе; бул.“България“№96 1.5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън. 2. СМР на територията на Община Ветово в следните сгради: 2.1. Медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ № 2 2.2. Кабинети за Общо практикуващи лекари в сградата на ОДЗ, град Сеново. 3. СМР на територията на Община Иваново - помещения за оборудване на акушеро - гинекологичен кабинет в село Иваново. Предметът на поръчката включва извършване на СМР на обекти в съответствие с действащото законодателство, както и съгласно разработените технически инвестиционни проекти и количествени сметки, приложени към настоящото задание. Дейностите включват: СМР и предаване на обектите с Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа и извършените СМР, подписан без забележки, както и наложилите се СМР до изтичане на гаранционните срокове. СМР включват: За Обособена позиция № 1. СМР на територията на Община Русе: 1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41: рeмонт покрив, ремонт санитарни помещения, преустройство на помещения на първи етаж с изграждане на самостоятелен вход за гинекологичен кабинет, преустройство на помещения на втори етаж. 2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20: изграждане външен асансьор, преустройство на помещения, топлоизолация външни стени на част от помещения на втори етаж. 3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе: ремонт на класни стаи: №20 и №21 на втори етаж в източното крило на сградата. 4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе: ремонт на две класни стаи на първи етаж. 5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън - ремонт на помещения на първи етаж и входно антре на главния вход. За Обособена позиция № 2. СМР на територията на Община Ветово: 1. Ремонт на медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ №2 2. Преустройство на помещения в ОДЗ, град Сеново за общо практикуващи лекари. За Обособена позиция № 3. СМР на територията на Община Иваново: Ремонт на помещения за оборудване на акушеро гинекологичен кабинет в село Иваново. Обектите са разположени в различни райони на град Русе, с.Иваново, град Ветово, град Сеново.
45200000
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно приложени Количествени сметки, неразделна част от документацията за участие Посоченият финансов ресурс е за цялата обществена поръчка, от които - За Обособена позиция № 1 – 305 681.75 лева без вкл. ДДС - За Обособена позиция № 2 – 35 516. 67 лева без вкл. ДДС - За Обособена позиция № 3 – 40 833.33 лева без вкл. ДДС
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие представлява 1% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция без вкл. ДДС, съответно за: За Обособена позиция № 1 – 3056, 00 лева; За Обособена позиция № 2 – 355, 00 лева; За Обособена позиция № 3 – 408, 00 лева; Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.
Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. 1. По банков път, авансово плащане в размер на 40% (четиридесет процента) без ДДС от общата цена за изпълнение на СМР, посочена от участника, по всяка позиция, в срок от 10 /десет/ работни дни, след представяне на фактура и подписан протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (приложение № 2) към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. 2. По банков път, окончателно плащане в размер на разликата между общата цена за изпълнение на СМР посочена от участника и стойността на полученото авансово възнаграждение, в срок от 10 /десет/ работни дни, след представяне на подписан протокол за приемане на действително изпълнени СМР (бивш акт обр.19), данъчна фактура в размер на съответното плащане и подписан без забележки констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) към Наредба № 3 от 31.07.2003 г.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Русе , поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
административна сграда Община Русе, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и другите уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарска програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи
Продължава от раздел ІІІ.2. Декларация за приемане на условията в проекта на договора.Декларация по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици когато е приложимо (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).Декларация по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.Декларация за участие на подизпълнители,ако се предвиждат такива.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – подписва се от представляващият и управляващ подизпълнителя.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (www.nap.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.Плик2„Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик 3 „Предлагана цена”да съдържа следните документи: Ценово предложение, изготвено по образец (Приложение № 4); представено в оригинал. - Срокът за изпълнение посочен в Раздел II.3 от 120 календарни дни е максимален, считано от датата подписване на акт обр. 2 по всички позиции
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията съгласно чл.120, ал. 5, от ЗОП .
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
За Обособена позиция № 1. СМР на територията на Община Русе: 1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41: рeмонт покрив, ремонт санитарни помещения, преустройство на помещения на първи етаж с изграждане на самостоятелен вход за гинекологичен кабинет, преустройство на помещения на втори етаж. 2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20: изграждане външен асансьор, преустройство на помещения, топлоизолация външни стени на част от помещения на втори етаж. 3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе: ремонт на класни стаи: №20 и №21 на втори етаж в източното крило на сградата. 4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе: ремонт на две класни стаи на първи етаж. 5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън - ремонт на помещения на първи етаж и входно антре на главния вход.
45200000
Описание:
Съгласно КС
Минималният срок за изпълнение на поръчката е: • За обособена позиция 1- 90/дeветдесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка на обекта.
За Обособена позиция № 2. СМР на територията на Община Ветово: 1. Ремонт на медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ №2 2. Преустройство на помещения в ОДЗ, град Сеново за общо практикуващи лекари.
45200000
Описание:
Съгласно КС
Минималният срок за изпълнение на поръчката е: • За обособена позиция 2 – 40/четиридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка на обекта.
За Обособена позиция № 3. СМР на територията на Община Иваново: Ремонт на помещения за оборудване на акушеро гинекологичен кабинет в село Иваново.
45200000
Описание:
Съгласно КС
Минималният срок за изпълнение на поръчката е: • За обособена позиция 3 – 30/тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка на обекта.