Версия за печат

00826-2015-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Боряна Колевска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД по шест обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека при МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, ул. Доктор Любен Русев № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата поръчка е доставка на лекарствени продукти за нуждите на МБАЛНП Свети Наум ЕАД по шест обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат шест обособени позиции с лекарствени продукти, подробно описани в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
6100 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.09.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят изисква изпълнителят да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се освобождава в 30 дневен срок след прекратяване на договора, ако липсва основание за задържането й от възложителя. Гаранцията за изпълнение може да се внесе в брой на касата на възложителя, по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва позицията, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД и че е със срок на валидност най-малко тридесет дни след изтичането на срока на договора, ако липсват основания за задържането й от страна на възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условия на плащане – плащането се извършва в лева, в тридесетдневен срок след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя в срок до тридесет дни след представяне на горепосочените документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че кандидатът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице, или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато заявлението се представи по факс, кандидатът трябва да го потвърди с писмо, изпратено с обратна разписка или по електронен път в срок до три дни от изпращането .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие – по образец;2.Списък на документите, съдържащи се в заявлението за участие (оригинал, в свободна форма);3.Административни сведения за кандидата – по образец. В документа се посочват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;4.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2-4, ал. 2, т. 1 и 2а и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – по образец;5.При кандидат обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението;6.Списък с доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, до датата на представяне на заявлението за участие – по образец;7.Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години до датата на представяне на заявлението, съответстващи на описа на приложенията в образец - Списък с доставките с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.Като доказателство за извършените доставки ще се приемат:1. приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган;2. посочване на вписванията в публичния регистър, посочен в образеца на таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката;3. заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките;4. двустранни приемателно-предавателни протоколи.8.Оторизационно писмо, издадено в полза на кандидата от притежателя на разрешението за употреба, при необходимост с официален превод на български език – заверено копие от участника или нотариално заверено копие;9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението, упълномощено да представлява кандидата в процедурата (когато заявлението не е подписано от представляващия кандидата по закон);10.Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти – заверено копие;11.Лицензия, издадена по реда на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите (ЗКНВП), когато кандидатът оферира лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от списъците по чл. 3, ал. 2, т. 2 и 3 от ЗКНВП;12.Валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или удостоверение за регистрация, издадено по реда на ЗЛПХМ или по реда на Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета – заверено копие; 13.Сертификат, удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ – заверено копие;14.Декларация в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ (в случай, че е необходимо, в свободен текст); 15.Оригинал на декларация, че лекарствените продукти са с държавна регулирана цена, съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ и са включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на разглеждане на заявлението – по образец; 16.Декларация за ползването на подизпълнители – по образец;17.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец;18.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - оригинал, по образец;19.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – оригинал, по образец;20.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – по образец;21.Декларация за липса на свързаност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на кандидата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти – заверено копие; 2. Лицензия, издадена по реда на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите (ЗКНВП), когато кандидатът оферира лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от списъците по чл. 3, ал. 2, т. 2 и 3 от ЗКНВП; 3. Валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или удостоверение за регистрация, издадено по реда на ЗЛПХМ или по реда на Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета – заверено копие; 4. Сертификат, удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ – заверено копие; 5. Декларация в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ (в случай, че е необходимо, в свободен текст); 6. Оригинал на декларация, че лекарствените продукти са с държавна регулирана цена, съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ и са включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на разглеждане на заявлението – оригинал, по образец; 7. Списък с доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, до датата на представяне на заявлението за участие – оригинал, по образец; 8 Доказателства за най-малко три броя изпълнени доставки (договори) с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години до датата на представяне на заявлението, съответстващи на описа на приложенията в образец - Списък с доставките с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. Като доказателство за извършените доставки ще се приемат: 1. приложените в офертата удостоверения (референции), издадени от получателя или от компетентен орган; 2. посочване на вписванията в публичния регистър, посочен в образеца на таблицата, в който се съдържат данни за изпълнението на доставката; 3. заверена с подпис и печат на участника разпечатка на вписванията в публичния регистър за изпълнението на доставките; 4. двустранни приемателно-предавателни протоколи. 9. Оторизационно писмо, издадено в полза на кандидата от притежателя на разрешението за употреба, при необходимост с официален превод на български език – заверено копие от участника или нотариално заверено копие.
Минимални изисквания: 1.Кандидатите трябва да притежават валидно Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ); 2. За всеки продукт, за който кандидатът подава заявление за участие, трябва да се представи оторизационно писмо, издадено в полза на кандидата от притежателя на разрешението за употреба - заверено от участника копие или нотариално заверено (при необходимост да се представи и официален превод на български език); 3. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават Лицензия, издадена по реда на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите (ЗКНВП), когато участникът оферира лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от списъците по чл. 3, ал. 2, т. 2 и 3 от ЗКНВП; 4. Лекарствените продукти трябва да отговарят на изискванията на ЗЛПХМ – трябва да имат валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или удостоверение за регистрация, издадено по реда на ЗЛПХМ или по реда на Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл. 23, ал. 1 от ЗЛПХМ/ и сертификат удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2015 г. или 2016г., участникът декларира, в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата от лекарствения продукт, описани в техническата спецификация, са налични за срока на договора. 5. Лекарствените продукти следва да бъдат с държавна регулирана цена, съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ. Те следва да бъдат включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на разглеждане на заявленията. Офертната цена на предлаганите лекарствени продукти не може да бъде по-висока от пределната цена на съответното лекарство, утвърдена от Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти към Министерството на здравеопазването. 6. Кандидатите в настоящата процедура следва да притежават опит в извършването на доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (доставка на лекарствени продукти). Кандидатите трябва да са изпълнили минимум 3 доставки (договори) за последните три години до датата на представяне на заявлението за участие. В случай, че кандидатът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

В случай, че кандидатът реши да закупи документацията следва да внесе сумата от 10 лв на касата на МБАЛНП Св. Наум ЕАД или по банков път по сметка на Възложителя. Закупуването на документацията не е задължително за кандидатите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.12.2015 г.  Час: 10:00
Място

МБАЛНП Св. Наум ЕАД, гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1, учебна зала ДКБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на заявленията е публично при условията на чл.68, ал.3



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Sotalol hydrochlorid
1) Кратко описание

Sotalol hydrochlorid, 160mg, tablets

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

300 tbl

Прогнозна стойност, без ДДС
59 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Doxycyclin
1) Кратко описание

Doxycyclin, 100mg, cps

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

90 tbl

Прогнозна стойност, без ДДС
1000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Sulfamethoxazole-trimetoprin
1) Кратко описание

Sulfamethoxazole-trimetoprin, 480mg, tablets

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

2000 tbl

Прогнозна стойност, без ДДС
4600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Fentanyl
1) Кратко описание

Fentanyl, 0.1 mg/2 ml, sol for inj

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

300 amp

Прогнозна стойност, без ДДС
120 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2016 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Valproic acid
1) Кратко описание

Valproic acid, 5.764g/100 ml-150 ml, syrup

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

200 flac

Прогнозна стойност, без ДДС
206 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2016 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Venlafaxine
1) Кратко описание

Venlafaxine, 75 mg, tablets

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

600 tabl

Прогнозна стойност, без ДДС
115 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2016 г.