00373-2015-0018
Технически редакции | ||
28.10.2015 16:36 ч. : | 28/10/2015 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.10.2015 16:36 ч. : | 28/10/2015 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Стара Загора: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Тракийски Университет, Студентски град, За: Петя Дечева, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270; 0885 888957, E-mail: petya.decheva@uni-sz.bg, Факс: 042 672009
Място/места за контакт: Тракийски университетИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sz.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151027niBU352560.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора, по обособени позиции”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на поръчката е изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане и оборудване, след предварителна заявка от страна на Възложителя. Спецификата на поръчката налага възлагането й да се осъществи в три обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”. !!! Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 и 2, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки“, утвърден с Решение № 551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, посочените обособени позиции са запазени за участие и са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за лаборатории за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”
39160000, 39150000, 39162000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
В предмета на поръчката са включени 3 (три) обособени позиции, чиито обем са подробно описани в Раздел II от Документацията към процедурата.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката за всяка от позициите. !!! На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранции за участие по обособена позиция ОП № 1 и № 2 от Участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от Обединения, в които участват само такива лица. Гаранция за изпълнение на договора: Размерът на гаранцията за изпълнение на договора по отделните Обособени позиции е в размер на 5 (пет) процента от стойността на договора.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път, или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът е този, който сам избира формата, под която ще представи гаранцията за изпълнение на договора.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. В случай, че гаранцията за изпълнение се представя под формата на парична сума, тя трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: УниКредит Булбанк АД гр. Стара Загора. Банков код (BIC): UNCRBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 70 UNCR 7630 3300 0007 69. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност от 30 (тридесет) дни, считано от датата на приключване изпълнението на договора. !!! На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОГ1, Възложителят не изисква гаранции за изпълнение по обособени позиции ОП № 1 и № 2 от Участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от Обединения, в които участват само такива лица.
Възнаграждението ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка след изпълнение и приемане чрез двустранно подписан приемо-предавателен протокол на всички предвидени дейности – изработка, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация, когато същата е необходима с оглед спецификата на съответния елемент на доставка, в срок от 15 (петнадесет) работни дни след представяне и подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ окончателно изпълнение на всички дейности от предмета на възлагане без забележки от Възложителя относно качеството на доставените и монтирани мебели и обзавеждане.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
!!! Предвид обстоятелство, че предметът по ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ № 1 и № 2 е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и Възложителят е запазил изпълнението на дейностите от обхвата им именно за тези Участници (физически и/или юридически лица и/или техни Обединения), за доказването на съответствие с условията и предпоставките за прилагане спрямо него на хипотезите, нормативно установени в чл. 16г от ЗОП, конкретният Участник, а при участие на Обединения или подизпълнители - всеки един от партньорите в обединението и всеки един от подизпълнителите, трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан на основание чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. !!! В случай, че в настоящата обществена поръчка участва лице, което е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, на основание чл. 16г, ал. 6 от ЗОП този участник следва да посочи в офертата си номера, под който е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. !!! На основание чл. 16г, ал. 10 от ЗОП участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в настоящата обществена поръчка по съответната обособена позиция при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в посочения обем, участникът може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за които следва да се предостави съответната информация по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП. !!! В настоящата обществена поръчка по ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ № 1 и № 2, която е запазена за участие само за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, на основание чл. 16г, ал. 6 от ЗОП оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28. ал. 6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост, се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Тракийски университет гр. Стара Загора – http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151027niBU352560, „Профил на купувача“. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Тракийски университет гр. Стара Загора на адрес: гр.Стара Загора, Студентски град, Ректорат, ет. 3, ст. 335. всеки работен ден между 8:30 ч. и 15:30 ч., или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 6,00 лв. (шест лева), с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Тракийски университет гр. Стара Загора, или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: УниКредит Булбанк АД гр. Стара Загора б.сметка BG 22 UNCR 76303100117613, BIC UNCRBGSF.
Български
180
Тракийски университет гр. Стара Загора на адрес: гр.Стара Загора, Студентски град, Ректорат
съгл. чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Тракийски университет гр. Стара Загора - http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index , „Профил на купувача“ и хиперлинк http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151027niBU352560,
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120, ал. 5 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg/.
28.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”
39160000, 39150000
Описание:
Пълния обем на обособена позиция № 1 е подробно описан в Раздел II от Документацията към процедурата.
Предметът на обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора” е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
„Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”.
39160000, 39150000, 39162000
Описание:
Пълния обем на обособена позиция № 2 е подробно описан в Раздел II от Документацията към процедурата.
Предметът на обособена позиция № 2 „Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора” е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
„Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за лаборатории за нуждите на структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора”.
39181000, 39162000, 39150000
Описание:
Пълния обем на обособена позиция № 2 е подробно описан в Раздел II от Документацията към процедурата.