Версия за печат

00042-2015-0019

BG-гр. София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: инж. Калин Михайлов – главен експерт в отдел Управление на собствеността на дирекция Стопански дейности и управление на собствеността, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9409345, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция Стопански дейности и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Електронен достъп до информация: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=686&id=8513.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9-11, За: Бонка Цанкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9402603

Място/места за контакт: Отдел Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Преустройството на ІV-ти етаж в сградата на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко” № 6” за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І и ІІ етап

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София, ул. Гурко № 6
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчката e преустройството на по-голяма част от ІV-ти подпокривен етаж на четириетажната сграда с партер и сутерен на Централна поща (ЦП) в гр. София, съгласно съгласуваните и одобрени работни проекти. Категорията на строежа е първа съгласно чл. 137, ал.1, т.1 от ЗУТ.Сградата през 1978 г. е обявена за архитектурно-строителен паметник с категория „национално значение”. По тези причини е недопустима намесата по фасадата, височината и застроената площ на сградата. Основни обемно-планировъчни показатели на сградата: Застроена площ – 3 273,59 кв.м.; Полезна РЗП (разгъната застроена площ) – 13 994,23 кв.м.;Обща РЗП – 17 241,42 кв.м.; Застроен обем – 83 774,12 куб.м.;Полезен обем – 60 682,00 куб.м. Части на инвестиционния проект:Част Архитектурна:Преустройство на югоизточната и северната част на ІV-ти подпокривен етаж.Преустройваните площи обхващат съществуващ ведомствен стол с прилежащи кухненски и складови площи и помещения за административни нужди.В архитектурния проект е спазено ограничението на Визата за проектиране и не са променяни застроената площ, застроения обем, котата на билото и корниза на съществуващата сграда.Преустройството се състои в премахване на неносещи преградни зидове, етернитови плоскости, ламарина по наклонените фасадни повърхнини. Пълна подмяна на дограмата и финишните обработки. Пространствено офисите са решени по система „Отворен офис“ с леки прегради от остъклени, фурнировани витрини.Подменят се два броя асансьорни уредби.Инсталациите ще се проведат в окачения таван по метални скари.Вертикална комуникация и решения за достъпност:Вертикалната комуникация се осъществява по съществуващите стълбищни клетки към ул. „Гурко“ и към ул. „Кузман Шапкарев".Подменят се и два броя асансьори, за да отговаря на изискванията за безопасна експлоатация.Фасадно решение:Съществуващата LT ламарина се подменя изцяло с трислоен термопанел 10 см.Дограмата за прозорци е петкамерна РVС с усилен профил и стъклопакет.Достъпна среда: Преодоляването на денивелацията между кота +21,00 и +21,71 е посредством диференциална стълба и механична платформа за инвалиди.Развит е и санитарен възел за хора с увреждания.Част Конструктивна:Обект на проекта е част от четвъртия етаж на сградата на ЦП.Извършено е конструктивно обследване през 2011 г. и е съставен и регистриран технически паспорт.В конструктивно отношение, преустройството се състои в премахване на всички неносещи преградни зидове, етернитови панели по наклонени фасадни повърхнини, LT ламарина, пълна подмяна на дограма.Конструктивните СМР (строително-монтажни работи) са:-прорязване на два отвора в стоманобетонните стени на съществуващата асансьорна шахта;-в покривната плоча на бившата кухня се замонолитват два отвора 50/50 и се изгражда борд;-обособяване на нови санитарни възли.Пода на новообразуваните санитарни възли се повдига с 71 см, което се прави с пълнеж от лек газобетон;-премахване на плоча с приблизителна квадратура от 65,00 кв.м. на кота +21,71 над плочата на кота +21,00.Част ВК(водопровод и канализация):Проектът предвижда пълна реконструкция на съществуващ санитарен възел и изграждането на нов санитарен възел.При изпълнение на проекта ще се спазват правилата на технологията по безопасност и пожарна безопасност.Част Електроинсталации:Електрозахранване и разпределителни табла;-Инсталация осветление и контакти;-Мълниезащитна инсталация.От ГРТ(главно разпределително табло) в помещение първи етап се захранва ЕРТ (електроразпределително табло) 1 и ЕРТ2 втори етап на четвърти етаж. Отоплението на цялата сграда е от абонатна станция топлозахранена от ТЕЦ. Част ОВКИ (отопление, вентилация и климатична инсталация): Подменят се само старите чугунени радиатори с нови алуминиеви.Топлозахранването с топла вода е от абонатната станция за цялата сграда.Проектирана е климатична система VRF с променлив дебит на хладилния агент.Вентилацията на тоалетните е принудителна и се подменя. Предвижда се нагнетателна и смукателна инсталация за многофункционалните зали.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І-вия етап, включва преустройство на бивш стол, прилежащите към него кухненски и складови площи и използваема тераса. Основни обемно-планировъчни показатели: Застроена площ засегната от ремонта на терасата– 319,40 кв.м. Застроена площ засегната от ремонта на ІV-ти етаж – 874,80 кв.м. Обща засегната застроена площ –1194,20 кв.м. Застроен обем засегнат от ремонта –3057,78 куб.м. ІІ-рия етап включва преустройство на офиси, заети от служители на МТИТС, разположени към ул. „Ген. Гурко” и ул. „Дякон Игнатий”. Обща засегната застроена площ –804,07 кв.м. Застроен обем засегнат от ремонта –2810,55 куб.м.

Стойност, без да се включва ДДС
2650000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

365

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранция за участие:1.Участниците представят гаранция за участие в размер на 26500 лв.2.Представя се в една от следните форми:безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал, в полза на МТИТС, със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите, или парична сума в български лева, внесена по сметката на МТИТС, в БНБ–ЦУ, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC:BNBG BGSD – за суми в лева. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие.3.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се представя гаранцията.4. Задържането и усвояването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 от ЗОП.5. Освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 62 от ЗОП. 6. Участници, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на документацията в срока, определен в чл.68, ал.9 от ЗОП, се отстраняват от участие в процедурата.7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението. II. Гаранция за авансово плащане: По искане на участника, определен за изпълнител, Възложителят може да му предостави аванс съответно по двата етапа по договора в размер до 20% от стойността на всеки етап с ДДС, без непредвидените разходи. За предоставения аванс за съответния етап, участникът представя безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава 15 дни след приемане на обекта с Протокол обр. № 16 по Наредба № 3/2003 г. на МРРБ по етапи. Поради факта, че поръчката се състои от 2 етапа, Изпълнителят следва да представи 2 отделни банкови гаранции за авансово плащане. Авансът за етап ІІ се превежда в срок до 30 дни след подписване на акт образец 2 по Наредба 3/2003 г, издаване на фактура за размера на искания аванс по етап ІІ, след представяне на оригинал на 100 % безусловна и неотменяема банкова гаранция за исканата сума за етап ІІ в полза на Възложителя със срок на валидност 15 дни след подписване на протокол обр. 16 по Наредба № 3/2003 г. за приемане на етап ІІ от обекта.Текстът на банковата гаранция се съгласува задължително предварително с Възложителя. III. Гаранция за изпълнение на договора: 1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение на договора е 60 дни след приемане на обекта с Протокол обр. №16 по Наредба №3/2003 г. на МРРБ при спазване на т. 5 по-долу; 2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал и срок на изпълнение до 5 раб. дни, считано от датата на първо поискване или като парична сума внесена по сметката на МТИТС в БНБ–ЦУ,IBAN: BG77BNBG96613300124801,BIC BNBGBGSD.Текстът на банковата гаранция задължително се съгласува предварително с Възложителя.3.При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва стойността на гаранцията, срока на валидност, наименованието на поръчката, както и че се финансира от ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020. 4.Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването му не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия. 5. Освобождаването на гаранцията за изпълнение се извъшва частично, в размер на 3,5% от стойността на възложените РСМР (ремонтни и строително-монтажни работи) без ДДС, до 60 дни след приемане на ІІ етап на обекта с Протокол обр. №16 по Наредба №3/2003 г. на МРРБ и ако Изпълнителят е изпълнил задълженията от договора. ПРОДЪЛЖЕНИЕ:Раздел.VI.3)

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя приетите и изпълнени РСМР, срещу представени от него фактури, издадени на името на Възложителя, подробни количествено-стойностни сметки, актове и протоколи по Наредба №3/31.07.2003 г. Възложителят заплаща на Изпълнителя таксите свързани с издаване на Протокол обр. №16 и разрешение за ползване на етапа/обекта по Наредба №3/2003 г. на МРРБ, срещу представени от него фактури, издадени на името на Възложителя. Всички останали плащания за такси, свързани с изпълнението на обекта са за сметка на Изпълнителя. При поискан от Изпълнителя аванс, Възложителят го заплаща на Изпълнителя, съответно за двата етапа поотделно: Авансът за етап І се превежда в срок до 30 дни след подписване на договора и след представяне на оригинал на 100% безусловна и неотменяема банкова гаранция за исканата сума за етап І в полза на Възложителя със срок на валидност 15 дни след подписване на протокол обр.16 по Наредба №3/2003 г. за приемане на обекта по етап І и фактура за размера на искания аванс по етап І от обекта. Авансът за етап ІІ се превежда в срок до 30 дни след подписване на акт образец 2 по Наредба №3/2003г., издаване на фактура за размера на искания аванс по етап ІІ, след представяне на оригинал на 100% безусловна и неотменяема банкова гаранция за исканата сума за етап ІІ в полза на Възложителя със срок на валидност 15 дни след подписване на протокол обр. 16 по Наредба №3/2003 г. за приемане на етап ІІ от обекта.Авансът за съответния етап от обекта се отчита, като от стойността на извършените РСМР се приспада пропорционално % от преведения аванс, започвайки от първото междинно плащане. По време на строителството на етап І се извършват следните плащания: 1.три междинни плащания, като стойността на междинните плащания за етапа се формира от обема на реално извършените РСМР за съответния период. Плащанията се редуцират пропорционално с размера на платения аванс за етапа (ако има поискан аванс); 2. окончателното плащане за етап І е в размер на 10% от стойността на I етап, с ДДС, платимо след подписване на протокол обр. 16 за установяване на годността за ползване на етапа от строежа.По време на строителството на етап ІІ се извършват следните плащания:1.три междинни плащания, като стойността на междинните плащания за етапа се формира от обема на реално извършените РСМР за съответния период. Плащанията се редуцират пропорционално с размера на платения аванс за етапа (ако има поискан аванс). 2.окончателното плащане за етап ІІ е в размер на 10% от стойността му, с ДДС и е платимо след подписване на протокол обр.16 за установяване на годността за ползване на етапа от строежа. Заплащането се извършва по банков път по сметката на Изпълнителя в срок до 30 дни след представяне на фактура и заверка на разходнооправдателните документи. СМР, изпълнявани в отклонение от инвестиционния проект и нормативно установените правила за изпълнение и приемане на СМР, не се изплащат от Възложителя. При възникване на надвишени количества или непредвидени видове РСМР, отразени със заповед в Заповедната книга на обекта и съгласувани от Възложителя в рамките на приетата стойност за непредвидени РСМР те се заплащат, както следва:1. когато действително изпълнените количества РСМР надвишават изброените в договора, Възложителят заплаща на Изпълнителя изпълнените РСМР по посочените в него единични цени; 2. при възлагане на непредвидени видове РСМР, извън количествено-стойностна сметка от договора, Възложителят ги заплаща на Изпълнителя по единична цена, формирана при следните показатели на ценообразуване: Разход за труд- по УСН(Уедрени сметни норми),със средна часова ставка лв./ч.ч.; б) Разход на материали – по УСН и доказуеми фактурни цени на материали;в)Допълнителни разходи върху цената на труда,%.г)Допълнителни разходи върху механизацията - %; д)Доставно-складови разходи,% върху стойността на материалите.е) Печалба % върху стойността на изпълнените строителните и монтажни работи. ж) ДДС – 20 % съгласно ЗДДС. ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Раздел VI.3)

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението сключват споразумение. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертите се представя и копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществена поръчка и за периода на изпълнение на договора.Представляващият може да бъде определен и с друг документ, подписан от участниците в обединението (съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

I. Основното ограничение, касаещо организацията на работа на обекта е свързано с местоположението на обекта в централната градска част на гр. София, в сграда, паметник на културата. В тази връзка при съставяне на програмата си Строителят следва да отчете ограниченията по отношение на: • излъчвания шум и други замърсители (Закон за защита от шума в околната среда, Наредба № 4 от 27.12.2006 г. за ограничаване на вредния шум чрез шумоизолиране на сградите при тяхното проектиране и за правилата и нормите при изпълнението на строежите по отношение на шума, излъчван по време на строителството, както и всички релевантни наредби на Столична община за опазване на околната среда); • ограниченията по отношение на паркиране и престой на МПС и изискванията за достъп на товарни МПС в центъра на гр. София (Наредба за организацията на движението на територията на Столична община);• ограничения по отношение на контрола на достъпа в сградата на ул. „Гурко” № 6 след работно време (извън часовете 9,00-17,30). Достъпът до сградата в извън работно време в работни и в почивни дни на служители на Изпълнителя се осъществява след представяне и одобряване от Възложителя, на списък на лицата и техниката, пряко заети с изпълнението на РСМР. II. Мерки за публичност. Изпълнителят трябва да планира и изпълни мерки за информация и публичност по проекта, съгласно глава ІІ, чл. 115 от Регламент (ЕС) 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и приложение ХІІ „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете” към същия Регламент, както и Процедурния наръчник и Годишен план на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020”, Национална Комуникационна Стратегия, както и добрите практики в областта на публичните комуникации и рекламата. Изпълнителят е длъжен да постави следните табели:1.По време на изпълнението на договора, трябва да постави минимум 1 брой билборд (информационно табло) на строителната площадка. 2.Минимум 4 броя постоянна обяснителна табела на видимо място (една табелка на IV-ти етаж и три на всеки вход на сградата) и с подходящ размер след приключване на договора. Изпълнителят е длъжен да извърши минимално следните дейности по информация и публичност: 1.Професионално заснемане на целия процес на ремонт на обекта, като авторските права да бъдат предоставени на УО на ОПТТИ. Наемане на професионален фотограф за минимум 5 броя фотосесии по минимум 50 бр. снимки от ключови моменти в ремонтните дейности. Материалите да бъдат представени под формата на фотоалбум и електронен носител. 2.Публикуване в заглавната страница на Изпълнителя на банер, насочващ към страницата на Управляващия орган на ОПТТИ (www.optransport.bg); Основното изискване - при реализирането на всяка от мерките за публичност да става ясно, че проектът е финансиран със средства от ЕС. Когато определена операция се финансира по линия на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура”, съ-финансирана от ЕФРР и/или Кохезионния фонд, трябва да се подчертае тяхната роля.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I. Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който:1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 – 260 от НК;б) подкуп по чл.301 – 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл.194 – 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от НК; Участник – чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за някое от деянията по т. 1, съгласно законодателството в държавата, в което е установено лицето.2. не е обявен в несъстоятелност;3. не е в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 5. няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. не е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от ЗПУКИ. 7. не се намира се в открито производство за обявяване в несъстоятелност, или не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; 9. не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т.1 – 4 и на посочените в обявлението обстоятелства по т. 7- 9, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. II.Възложителят отстранява от участие участник, който е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или свързано с такова дружество лице или е гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. За това обстоятелство се извършва проверка в Търговския регистър. III.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /първа група, първа категория/ при Камарата на строителите в България.Това изискване се доказва с копие от удостоверение за вписване в регистъра и контролен талон към него. Всеки участник може да докаже регистрацията си в аналогичен на Централния професионален регистър на строителя професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. За допускане до участие в процедура на участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, не е необходимо набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени.ПРОДЪЛЖЕНИЕ:Раздел.VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството, което е сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (попълнен по образеца, посочен в Приложение № 6), и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с този критерий се доказва от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 2. Списък, подписан от участника, в който той посочва имената, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ключовите експерти, които отговарят за извършването на строителството. Списъкът се изготвя по Образеца, даден в Приложение № 14 от документацията. 3.Заверено от участника копиe на сертификат ISO 9001:2008 или други документи за доказване на еквивалентни мерки. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с този критерий за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил поне едно строителство, сходно с предмета на поръчката. За целите на тази документация „строителство, сходно с предмета на поръчката” се счита строителство по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от Закона за устройство на територията с минимална разгъната застроена площ от 1000 м2 или с капацитет от минимум 100 места за посетители. Ако участникът е изпълнил строителство по чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „д“, чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „в“ и чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от Закона за устройство на територията, то също ще се приема за „строителство, сходно с предмета на поръчката”. 2. Участникът следва да разполага с екип от експерти, които отговарят за извършването на строителството. Екипът се състои от 7 (седем) ключови експерти. Ключовите експерти от 1 до 6, отговорни за изпълнението на строителството по отделните части на проекта, трябва да имат завършено висше техническо образование, степен магистър или бакалавър със специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговарят при изпълнение на строителството. - част Архитектурна – минимум 1 експерт с общ професионален опит в проектиране и/или изграждане на обществени сгради не по-малко от 3 години (ключов експерт 1); - част Конструктивна – минимум 1 експерт с общ професионален опит в проектиране и/или изграждане на конструктивни елементи на обществени сгради - не по-малко от 3 години (ключов експерт 2); - част ОВК – минимум 1 експерт с общ професионален опит в проектиране и/или изграждане на сградни ОВК инсталации - не по-малко от 3 години (ключов експерт 3); - част Електрическа – силнотокови инсталации и системи – минимум 1 експерт с общ професионален опит в проектиране и/или изграждане на сградни ЕЛ инсталации - не по-малко от 3 години (ключов експерт 4); - част Електрическа - слаботокови инсталации и системи – минимум 1 експерт с общ професионален опит в проектиране и/или изграждане на слаботокови инсталации, сигнално-охранителни системи, системи за контрол на достъпа и пожароизвестяване - не по-малко от 3 години (ключов експерт 5); - част ВиК – минимум 1 експерт с общ професионален опит в проектиране и/или изграждане на сградни ВиК инсталации - не по-малко от 3 години (ключов експерт 6); - Участникът трябва да разполага с експерт по част Архитектурна, който трябва да притежава удостоверение от Министерство на културата на Република България за вписване в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство, или еквивалентен документ удостоверяващ, че лицето може да извършва дейности, свързани с опазването на архитектурно- строителни културни ценности (ключов експерт 7). Този експерт може да е и ключов експерт 1. 3.Внедрена Система за управление на качеството – ISO 9001:2008 (или еквивалентна) или други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството за дейностите по предмета на поръчката, издадени от акредитиран сертифициращ орган.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 044 - 075325 от 04.03.2015 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 139 - 255636 от 22.07.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.12.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.12.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.12.2015 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. Дякон Игнатий № 9-11

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него може да присъства всеки участник лично или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Дякон Игнатий” № 9-11, гр. София.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка ще се финансира със средства по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.”.

VI.3) Допълнителна информация

I. ПРОДЪЛЖЕНИЕ от раздел III.1.1) Задържаната част от гаранцията в размер 1,5% от стойността на възложените РСМР по договора, без ДДС се освобождава в срок до 30 дни след изтичането на 5 год. след приемане на II етап на обекта, ако Изпълнителят е изпълнил задълженията си по гаранционно поддържане на обекта.По избор на Изпълнителя, вместо частично освобождаване, той може да представи нова гаранция за гаранционното обслужване на стойност 1,5% от стойността на възложените РСМР по договора, без ДДС под една от формите на т.2. със срок на валидност 30 дни след изтичането на 5 години след приемане на II етап на обекта с Протокол обр. №16 по Наредба №3/2003 г. на МРРБ.В този случай гаранцията за изпълнение се освобождава изцяло.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранция за участие, съответно за изпълнение.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. II.ПРОДЪЛЖЕНИЕ от раздел III.1.2) Непредвидените видове РСМР могат да бъдат само такива, чиято необходимост е възникнала по време на изпълнение на договора и те са преценени от Консултанта и Възложителя съгласувано с Проектанта, като неотменно необходими за постигане на целите на поръчката, постигане на стандартите за качество и не са включени в изискванията на Възложителя и съответно и в ценовата оферта на Изпълнителя. Преди тяхното изпълнение, се изготвя тристранен протокол, съставен между представители на Изпълнителя, Консултанта и Възложителя, съгласуван с Проектанта, с приложена към него обосновка за необходимостта от извършване. В случай, че за сметка на определен вид работа, ще се изпълнява: 1. друг вид работа, която не фигурира в количествено-стойностната сметка; 2. надвишено количество на вид работа, която фигурира в количествено-стойностната сметка. Преди тяхното изпълнение, се изготвя тристранен протокол, съставен между представители на Изпълнителя, Консултанта и Възложителя, съгласуван с Проектанта, с приложена към него обосновка за необходимостта от извършване. Разплащането им ще се извърши със Заменителна таблица, без промяна на стойността на договора, за сметка на отпадащи по обективни причини видове работи от основната или такива, за които реално изпълнените количества на обекта са по-малки от тези по количествено-стойностна сметка, остойностена както надвишени количества или непредвидени видове РСМР . В тези случаи се сключва и допълнително споразумение съгласно чл. 43, ал. 2, т. 1, буква „б“ от ЗОП, като Изпълнителят е длъжен да докаже, или да окаже дължимото съдействие при доказването на, наличието на непредвидени обстоятелства по смисъла на ЗОП. Окончателната стойност на договора се определя с изготвянето на сметка-опис за заплащането на действително извършените видове РСМР на база подписани количествено-стойностни сметки за действително извършените строителни и монтажни работи. III. ПРОДЪЛЖЕНИЕ от раздел III.2.1) При обединение, изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни строително-монтажните работи. IV.На потенциалните участници в процедурата ще бъде дадена възможност да извършат оглед на строителната площадка при условията на документацията за участие. Предварителният оглед може да се извърши до 17:00 часа на деня за получаване на офертите. V. Средства за комуникация: Всички форми на комуникация между възложителя и участниците, свързани с процедурата, се осъществяват писмено и на български език. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично, по пощата с обратна разписка, по факс и по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. За получено ще се счита уведомление, което е получено лично; на посочените от участника адрес за кореспонденция ( вкл. и електронен) или номер на факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.1, т.5 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.10.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ