Версия за печат

01981-2015-0003

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на младежта и спорта, бул. Васил Левски № 75, За: Вера Исаева, България 1040, София, Тел.: 02 9300817, E-mail: vera.isaeva@mpes.government.bg, Факс: 02 9873193

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mpes.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mpes.government.bg/Pages/Contracts/Default.aspx?evntid=71F4Qj7MEMo%3d.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Спорт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Реконструкция и модернизация на централен футболен терен на Градски стадион – гр. Ямбол“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Реконструкция и модернизация на централен футболен терен на Градски стадион – гр. Ямбол“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236100

Описание:

Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата поръчка е“Реконструкция и модернизация на централен футболен терен на Градски стадион – гр. Ямбол“ Подробно описание е в документацията за участие и е достъпно в "профил на купувача" на следния адрес: http://mpes.government.bg/Pages/Contracts/Default.aspx?evntid=71F4Qj7MEMo%3d

Прогнозна стойност без ДДС
315689.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 3156,89 лв. (три хиляди сто петдесет и шест лева и 89ст.), представляващи до 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, преведена по банковата сметка на на Министерство на младежта и спорта в БНБ Централно управление, IBAN: BG67 BNBG 9661 3300 1178 03, BIC код на БНБ – BNBGBGSD. 3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Възлрожителят може да задържи гаранцията за участие при условията на чл.61, ал.1 или да я усвои при условията на чл.61, ал.2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, преведена по банковата сметка на на Министерство на младежта и спорта в БНБ Централно управление, IBAN: BG67 BNBG 9661 3300 1178 03, BIC код на БНБ – BNBGBGSD. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора и подписване на Акт 16. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Подробно описано в проект на договор, неразделна част от документацията за участие

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът, избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва след представяне на удостоверение за БУЛСТАТ регистрация и удостоверение за данъчна регистрация на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата 2. Оферта, изготвена по образец (Приложение № 1) 3. Представяне на участника, което включва и декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение №2.1). 4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя копие на договора, с който е създадено обединението. 5. Ако участникът използва подизпълнители, всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация, която участникът представя в офертата си. (Приложение №3) 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно Раздел V от документацията:6.1. Списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, което е еднакво или „сходно“ с предмета на поръчката по образец на Възложителя (Приложение № 4) и доказателства за изпълнени сходни СМР.6.2. Списък на служителите/експертите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка – Приложение №10 и декларация за ангажираност, подписана от всеки един от експертите – Приложение №11. 6.3. Копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за внедрена система за управление на качеството, издадено от органи, установени в други страни членки на Европейския съюз, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване качеството с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 6.4. Копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по ISO 14001-2004 с обхват строителство Продължава в VІ.3) "Допълнителна информация"...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът представя Списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, което е еднакво или „сходно“ с предмета на поръчката по образец на Възложителя (Приложение № 4). 2.Участникът представя Списък на служителите/експертите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка – Приложение №10 и декларация за ангажираност, подписана от всеки един от експертите – Приложение №11. 3.участникът представя - Копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за внедрена система за управление на качеството, издадено от органи, установени в други страни членки на Европейския съюз, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване качеството с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 4.участник представя валиден към датата на подаване на офертата сертификат /копие/, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по ISO 14001-2004 с обхват строителство 5.всеки участник представя копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-V-та категория, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. 6.всеки участник представя копие от застрахователна полица, съгласно изискването на чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 2, т. 3 от „Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” – обн. ДВ, бр. 17/02.03.2004 г. 7.участникът представя декларация - в свободен текст с описано основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника)
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години, считано до датата определена като крайна за получаване на офертите поне 2 /два/ сходни обекта по изпълнение на строително-монтажни дейности с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката, както и доказателства за изпълненото строителство. 2.Участникът следва да разполага с минимум следните експерти: Ръководител на обекта: Професионална област (квалификация): строителен инженер, с професионален опит минимум 3 години. Инженер по част: „Геодезия”: Професионална област (квалификация): инженер геодезист, с професионален опит минимум 3 години. Лице с техническо образование.: Професионална област (квалификация): строителен инженер или професионална квалификация строителен техник, с професионален опит минимум 3 години. 3.Всеки участник трябва да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 г.или еквивалент с обхват строителни дейности. 4.Всеки участник трябва да е внедрил система за управление на околната среда ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителни дейности. 5.Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-V-та категория, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. 6. Всеки участник следва да притежава застрахователна полица, съгласно изискването на чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 2, т. 3 от „Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” – обн. ДВ, бр. 17/02.03.2004 г.; 7.Всеки участник следва да разполага със следното техническо оборудване: Багер – 1бр.; Челен товарач – 1 бр.; Булдозер – 1 бр.; Грейдер – 1 бр.; Автосамосвал – 2 бр.; Кран 8 тона – 1 бр.; Валяк – 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател Ц (Ц) - показател предложена цена; тежест: 60
Показател: Показател Техническо предложение (ТП) ; тежест: 30
Показател: Показател срок на изпълнение (С) – показател срок на изпълнение ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

Гр. София, бул. Васил Левски №75, Сградата на ММС

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

6.5. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-V-та категория, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон.6.6. Копие от застрахователна полица, съгласно изискването на чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 2, т. 3 от „Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” – обн. ДВ, бр. 17/02.03.2004г. 6.7. Декларация - в свободен текст за техническо оборудване с описано основание за ползване от участника 7. Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на копие на вносната бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на ММС, покриваща срока на валидност на офертата, в съответствие с изисквания на раздел ІV от документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата. 8. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата, да представлява участника в процедурата и/или за извършването на съответното действие, което е извършено от пълномощник. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Приложение №12). 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 13). 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикцията с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от закона. (Приложение № 14).12. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. – Приложение №6.13. Декларация за оглед на обекта по образец на Възложителя – Приложение № 5.Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Приложение № 7).Плик № 3 „Предлагана цена”, в който се поставя ценовото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Приложение № 8) и попълнена количествена сметка, неразделна част от ценовото предложение. Процедурата се провежда по опростени правила на основание чл.14, ал.3 от ЗОП и сроковете по нея са намалени до 40 дни на основание чл. 64, ал.1 от ЗОП, както и на основание чл. 64, ал.3 от ЗОП: със 7 дни - поради изпращане на обявлението по електронен път; и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Документацията е безплатно достъпна на електронната страница на ММС в "Профил на купувача": http://mpes.government.bg/Pages/Contracts/Default.aspx?evntid=71F4Qj7MEMo%3d

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата - чл.120, ал.5, т1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл.120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ