Версия за печат

00814-2015-0019


Обявление за обществена поръчка

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт


 Официално наименование:
 Община Враца
 Пощенски адрес:
 ул. Стефанаки Савов 6
 Град:
 Враца
 Пощенски код:
 3000
 Държава:
 Република България
 Място/места за контакт:
 Община Враца
 На вниманието на:
 Славян Янков - Гл. експерт ОП - за условията по процедурата; инж. Гриша Иванов - Директор дирекция УТПИОС - за техническата част.
 Телефон:
 092 622400; 092 622364
 Адрес за електронна поща:
 rozalinageorgieva@b-trust.org
 Факс:
 092 623061
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
 http://www.vratza.bg/
 Адрес на профила на купувача (URL):
 http://www.vratza.bg/?category=18

Допълнителна информация може да бъде получена от:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог и динамична система за доставки) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Офертите или заявленията за участие трябва да бъдат изпратени на:
Съгласно 1.1)
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Аварийно-възстановителни работи на инфраструктурни обекти на територията на населените места от община Враца, вследствие на наводненията през м. юли и август 2014 г., в т.ч. проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор по две обособени позиции: ОП № 1 Ремонт на конструкцията на язовирната стена и на гасителя на яз. Желязковец, с. Баница, община Враца; ОП № 2 Ремонт на преливник и гасител на яз. Мраморчица, с. Горно Пещене, община Враца.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение на строителството: с. Баница и с. Горно Пещене, община Враца
Код NUTS: BG313

II.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка
II.1.5) Кратко описание на поръчката

Следва да бъдат изготвени проекти по части, както следва:Геодезия (заснемане,трасировъчен план при необходимост),Конструкции, Хидротехническа, ПБЗ (със ситуационен план и подробен работен график), Пожарна безопасност, План за управление на строителните отпадъците съгласно Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали/ обн. дв. бр.89 от 13 ноември 2012г./ и ПСД – количествена и количествено-стойностна сметки. АВАРИЙНО-ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ: ОП № 1 - Ремонт на конструкцията на язовирната стена и на гасителя на яз. Желязковец, с. Баница, община Враца:1.Изкоп машинен, натоварване и извозване земни маси;2.Кофраж шахти и бетонови стени;3.Бетон за канали;4.Облицовка камък;5.Основа от ръчно подреден едроломен камък. ОП № 2 - Ремонт на преливник и гасител на яз. Мраморчица, с. Горно Пещене, община Враца:1.Изкоп машинен, натоварване и извозване земни маси;2.Кофраж шахти и бетонови стени;3.Бетон за канали;4.Облицовка камък;5.Основа от ръчно подреден едроломен камък.
II.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
45112000
Допълнителен/ни обект/и 45262212
45262330
45262300

II.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) ДА
    Ако да, офертите трябва да бъда подадени (отбележете само едно)

II.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА

II.2.1) Общо количество или обем
(включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

За възстановяването на язовирите следва да бъдат изготвени проекти по части, както следва: a.Геодезия (заснемане,трасировъчен план при необходимост); b.Конструкции; c.Хидротехническа; d.ПБЗ (със ситуационен план и подробен работен график); e.Пожарна безопасност; f.План за управление на строителните отпадъците съгласно Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали/ обн. дв. бр.89 от 13 ноември 2012г./; g.ПСД – количествена и количествено-стойностна сметки. АВАРИЙНО-ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ: Обособена позиция № 1 - Ремонт на конструкцията на язовирната стена и на гасителя на яз. Желязковец, с. Баница, община Враца: 1.Изкоп машинен, натоварване и извозване земни маси; 2.Кофраж шахти и бетонови стени; 3.Бетон за канали; 4.Облицовка камък; 5.Основа от ръчно подреден едроломен камък. Обособена позиция № 2 - Ремонт на преливник и гасител на яз. Мраморчица, с. Горно Пещене, община Враца: 1.Изкоп машинен, натоварване и извозване земни маси; 2.Кофраж шахти и бетонови стени; 3.Бетон за канали; 4.Облицовка камък; 5.Основа от ръчно подреден едроломен камък.

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): 285100    валута: BGN
между __________   и __________   валута: __________

II.2.2) Опции (когато са приложими)
НЕ

след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): __________ или между: __________ и __________
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора.
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок за изпълнение в месеци __________ или дни 90 (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________



РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА


III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност - 30 дни след изтичане Срока на изпълнение. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциятя така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциятя за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършва съгласно условията в приложения проект на договор, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора (без ДДС), преведена по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: оригинална фактура и Запис на заповед/Банкова гаранция на същата стойност. 2. Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на: - За проектиране: Одобрен Работен инвестиционен проект; - За строителството: Отчет за действително извършени количества и договорени стойности за изпълнени СМР, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и извършващия СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР на обекта (Протокол/Акт образец 19). - Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на отчета. 3. Окончателно плащане, след представяне на екзекутивна документация, окончателен отчет за извършените количества по изпълнените СМР, Удостоверение за въвеждане в експлоатация и оригинална фактура за дължимата стойност. Плащанията ще се извършват по банков път, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 20 дневен срок от датата на представяне на всички необходими документи.

III.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо)

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.


III.1.4) Други особени условия (когато са приложими)
ДА
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1.Който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. Който е обявен в несъстоятелност. 3. Който се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 9. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 10. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по см на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри


Изискуеми документи и информация:
Всеки участник следва да представи:ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:1.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Представяне на участника;3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;4.Доказателство за регистрацията на участника в ЦПРС, или за наличието на еквивалентно право (за чуждестранните участници);5.При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: Списък на екипа от проектанти; Списък на техническите лица; Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обособената позиция, за която се участва, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършените строителни дейности - информацията и/или документите по чл. 51, ал. 1, т. 2, б. а-в от ЗОП;7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП;8.Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи: видовете работи от предмета поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители в офертата си; Всеки от предвидените подизпълнители следва да попълни и подпише приложените към настоящата документация: 8.1.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;8.2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 без б. „e”, т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5 от ЗОП;9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато упълномощителят е чуждестранно лице, пълномощното се представя и в превод на български език. Съдържание на ПЛИК № 2: „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”:1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката;2.Приложения към Техническо предложение за изпълнение на поръчката: Работна програма; Линеен график за изпълнение на дейностите и Диаграма на работната ръка. 3.Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;Предложението на участника за изпълнение на поръчката трябва да отговаря на всички изисквания, определени от Възложителя в настоящата документация за участие и да е подписано от лицето, което управлява и представлява участника по актуална регистрация или от пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно да подпише предложението.Съдържание на ПЛИК № 3:„ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”:1.Ценово предложение (оригинал) - попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация образец. В случай, че в ценовото предложение бъдат открити несъответствия: между посочените единични цени и калкулираната обща стойност; между сумата посочена с цифри и тази с думи или извършените изчисления са грешни, участниците ще бъдат отстранявани от процедурата.

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

Не се изискват
Минимални изисквания (когато е приложимо):

Няма

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

1. Посочва се съответния публичен регистър, който съдържа информация за дата и номер на притежаваната пълна проектантска правоспособност за съответна част. 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на строителството 3. Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
Минимални изисквания (когато е приложимо):

1. Участниците трябва да разполагат с екип от проектанти притежаващи пълна проектантска правоспособност и валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност” по следните части: Инженер геодезист; Инженер конструктор (ПГС,ССС); Инженер хидротехническо строителство(ХТС). 2. Участниците трябва да разполагат с екип от технически лица, който ще отговаря за организацията за работа на обекта, извършването на строителството, контрола на качеството и безопасните условия на труд. Предложените в екипа технически лица следва да отговарят на следните изисквания: 1.Ръководител на обект: Образование и квалификация - завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер специалност „ССС” или „ХТС” или еквивалентна специалност или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение. 2. Експерти „Строителство” - за всяка част от работния инвестиционен проект – строителни инженери или строителни техници. 3.Експерт - контрол на качеството: завършено висше образование степен „магистър” с квалификация строителен инженер. 4.Експерт - координатор по безопасност и здраве, който да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ за чуждестранните лица. 3. Участниците (общо обединението) следва да са изпълнили еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство /минимум два или повече изпълнени обекта/ през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.

III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ



РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открита

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(Б) Икономически най-изгодна оферта при

посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 ПоказателТежест ПоказателТежест
1. Финансов показател (предлагана цена) 60 2. Технически показател (Работна програма, в т.ч. линеен график на дейностите и диаграма на работната ръка - 7 т.; Срок за изпълнение на поръчката - 3 т.) 40
3.  4. 
5.  6. 
7.  8. 
9.  10. 


IV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

03-2015-098


IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:


Номер на обявлението в РОП/ДВ ______ от __________
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие
Дата: 17.11.2015 г.       Час (чч:мм): 17:00

Платими документи НЕ
Ако да, цена (в цифри):      валута:
Условия и начин за плащане:


IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Дата: 18.11.2015 г.      Час (чч:мм): 16:00


IV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг:  Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

До __________ или в месеца ______ или дни 120 (от крайния срок за получаване на оферти)


IV.3.8) Условия при отварянето на офертите

Дата 19.11.2015 г.        Час (чч:мм) 10:30
Място Заседателна зала, ет.2, Община Враца
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА


Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Враца, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
ДА
Ако да, посочете проекта и/или програмата
Средствата са осигурени по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по фонд „Солидарност”.


VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на Община Враца - www.vratza.bg, раздел „Профил на купувача” (03-2015-098). Разяснения по документацията и съобщения във връзка с процедурата също ще се публикуват в „Профил на купувача”. 2. Обменът на информация в настоящата процедура ще се извършва по електронен път, при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис, а при невъзможност - по факс.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул. Витоша № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 http://www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка, както и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ А



ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ


Обособена позиция № 1   Заглавие на обособената позиция Ремонт на конструкцията на язовирната стена и на гасителя на яз. Желязковец, с. Баница, община Враца


1) Кратко описание

Проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор: 1.Изкоп машинен, натоварване и извозване земни маси; 2.Кофраж шахти и бетонови стени; 3. Бетон за канали; 4.Облицовка камък; 5.Основа от ръчно подреден едроломен камък.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
71220000
Допълнителен/ни обект/и 45112000
45262300

3) Количество или обем

Работният инвестиционен проект се предава на Възложителя в 5 оригинални екземпляра на хартия и едно копие на електронен носител във формат .dwg (версия AutoCAD 2000 за чертежите), .pdf и .doc (за текстовите файлове) и .xls (за таблици, количествено-стойностни сметки и други).
    Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна) (в цифри): 122700   валута: BGN

    или от ______   до ______   валута: ______


4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

Срок за изпълнение в месеци ______ или дни: 90 (от сключване на договора)

или начална дата __________  
крайна дата __________  

Обособена позиция № 2   Заглавие на обособената позиция Ремонт на преливник и гасител на яз. Мраморчица, с. Горно Пещене, община Враца


1) Кратко описание

Проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор: 1.Изкоп машинен, натоварване и извозване земни маси; 2.Кофраж шахти и бетонови стени; 3. Бетон за канали; 4.Облицовка камък; 5.Основа от ръчно подреден едроломен камък.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
45112000
Допълнителен/ни обект/и 45262212
45262300
45262330

3) Количество или обем

Инвестиционният проект се предава на Възложителя в 5 оригинални екземпляра на хартия и едно копие на електронен носител във формат .dwg (версия AutoCAD 2000 за чертежите), .pdf и .doc (за текстовите файлове) и .xls (за таблици, количествено-стойностни сметки и други).
    Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна) (в цифри): 162400   валута: BGN

    или от ______   до ______   валута: ______


4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

Срок за изпълнение в месеци ______ или дни: 90 (от сключване на договора)

или начална дата __________  
крайна дата __________