00267-2015-0088
Технически редакции | ||
19.10.2015 15:26 ч. : | 19/10/2015 13:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.10.2015 15:26 ч. : | 19/10/2015 13:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Ст. Стамболов № 1, За: Георги Стоилов, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656734; 032 565450, E-mail: pno@abv.bg, Факс: 032 656760; 032 656751
Място/места за контакт: дирекция ПНОИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151016zbNp2294326.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Ст. Стамболов № 1, За: Елеонора Димитрова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Консервационно-реставрационни, строителни и художествени дейности в сградата на ул. „Цанко Лавренов” № 10” по проект „Дигитално културно-историческо наследство на община Пловдив”.
Възлагане на обществена поръчка
„Консервационно-реставрационни, строителни и художествени дейности в сградата на ул. „Цанко Лавренов” № 10” по проект „Дигитално културно-историческо наследство на община Пловдив”, Мярка 2 „Документиране на културната история“ на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от ФМ на ЕИП 2009-2014.
45200000, 45454100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвид характера на поръчката с новата функция на къщата като дигитален център, изисква намеси за по-добро състояние на ел. инсталацията и на осветлението, добро състояние на подовите повърхности, врати, прозорци, дограма, стени, фасади и санитарни помещения. Помещение №12, североизточна стая на втори етаж в сграда, предвид спецификите в процеса на дейността по дигитализация на документите и проектите, налага извършването на следните дейности по позиции по интериорното оформление на стаята. подмяна на съществуващи дървени прозорци с нови, изработени от иглолистен материал, само теларо и крила със стъклопакет, и монтаж към съществуваща каса, импрегнация на всички дървени елементи (таван, дограма, дюшеме), тониране и линиарно изписване на стените по образец, подмяна на осветителни тела. Тези дейности са наложителни с цел създаване на подходящ микроклимат за работещите в дигиталния център. Прозорците не са ремонтирани след цялостната реконструкция на обекта през 1975г., изметнати са от проникнала влага. Подмяната им ще осигури адекватни условия (липса на влага и прах) за съхраняването и оптималната работа на закупената ценна апаратура. Стените са с пукнатини на места, цветовете са избледнели с годините и замърсени. Във връзка с новата функция на помещението се налага монтирането на нови осветителни тела, подходящи за работа в офис условия. Санитарните възли също са от периода на реконструкция на сградата, теракотните плочи са износени, част от тях – увредени, наклоните към сифоните са неправилни и се нуждаят от цялостен ремонт. Предвидени дейности по тези помещения: демонтаж на старо и подмяна с ново санитарно оборудване, ремонт на съществуващ водопровод и канализация, подмяна на подова настилка с нова от теракотни плочи, демонтаж на стара фаянсова облицовка и направа на нова, монтаж на нов бойлер, латексово боядисване на таван и стени. Външното боядисване е наложително, както поради не доброто състояние на фасадите в момента– следи от увивни пълзящи растения, не уеднаквени цветове в двата етажа, така и поради очакваните пукнатини и дефекти в мазилките след подмяната на дограмата. Предвидени дейности по фасадите са: изчукване и изкърпване на компрометирана мазилка по фасадите, грундиране и екстериорно изписване на фасадите, импрегнация на дървените части по фасади. Извършването на строително-монтажните и консервационно-реставрационни дейности, несъмнено ще създадат не само подходящ и необходим микроклимат, но и комфорт на работещите в дигиталния център. Подобряването на вътрешния интериор е също така и задължително, съобразно с факта, че работното помещението, оборудвано със супер модерна техника, изисква необходимо ниво качество, допринасящо за нейното съхранение, както и за цялостната устойчивост на проекта.
НЕ
30.04.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или б/ Безусловна и неотменяема банкова гаранция – В случай, че участникът представи банкова гаранция за изпълнение, банковата гаранция задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да е с валидност 6 месеца след приемането на СМР/СРР/КРР на обекта. Изискуеми гаранции: А/ Гаранция за участие – участниците представят гаранция за участие в обществената поръчка. Размерът на гаранцията за участие е 150,00 лв. /сто и петдесет лева/. Б/ Гаранция за добро изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по гаранцията, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение се освобождава без задължения за лихви или други обезщетения за периода, през който законно са престояли при Възложителя след изтичане на 6-шест месечен срок от приемане на СМР на обекта и след подписване на протокол от комисия, съставена от упълномощени представители на възложителя, изпълнителя, а при необходимост и от проектанта и строителния надзор.
Възложител на настоящата обществена поръчка е община Пловдив в качеството й на бенефициент по Договор за безвъзмездна финансова помощ с Министерство на културата с регистрационен № 24-10М2-2 от 29.04.2015г., проект "Дигитално културно-историческо наследство на община Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, мярка 2 „Документиране на културната история“, съфинансирана по Финансов механизъм 2009-2014 на Европейското икономическо пространство. Начин на плащане: Междинно плащане - до 70 % от стойността на договора за действително изпълнени видове СМР/СРР/КРР; Окончателно плащане;
В случай, че участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка обединението следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ, като представи пред Възложителя: заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случай, че участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка е обединение от чуждестранни физически и/или юридически лица, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи документ за регистрация от чуждестранната държава, в която са установени.
1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни с обекта от настоящата обществена поръчка – минимум два обекта, изпълнени през последните 5 години, с предмет сходен с предмета на настоящата процедура – строително ремонтни дейности на обекти недвижима културна ценност, придружен с удостоверение за добро изпълнение. 2. Ръководният и технически персонал да притежава опит и квалификация, съответстваща на предмета на поръчката. Задължително в персонала да има специалист дърводелец и специалист по интериорно оцветяване и линеарно изписване, които да могат да работят по образец на оригинала. Дърводелските работи и дейностите по интериорното оцветяване и линеарно изписване да бъдат изпълнени или контролирани от лица, вписани в публичния регистър на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация в съответната област по чл. 165 от Закона за културното наследство. 3. Наличие на внедрена система за управление на качеството с обхват на действие предмета на строителството ISO 9001:2008 или еквивалент. 4. Да има на разположение за целия срок за изпълнение на строителството на обекта необходимият брой квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС. 5. Да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение на конкретните видове работи по КСС по договора. 6. Всеки участник следва да е регистриран за І-ва категория строежи, недвижими културни ценности в Централния професионален регистър на строителя /чл.137 ал.1 б.м от ЗУТ/, в случай че участва обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности свързани със строителството. 7. Всеки участник следва да е вписан в публичен регистър на Министерството на културата, за лица които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр. Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" № 1, зала № 36, 3 етаж
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Пълен достъп до документацията е предоставен на посочения интернет адрес на Възложителя. Разяснения и съобщения за отварянето на ценовите предложения ще се извършва съобразно правилата и сроковете на ЗОП. Посочената прогнозна стойност на поръчката е лимитна. Посочените единични цени на отделните видове дейности също са лимитни. Представянето на ценова оферта, която не е съобразена с тези условия е основание за отстраняване на участника.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно правилата на чл.120 от ЗОП.
19.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ