01304-2015-0001
Технически редакции | ||
15.10.2015 16:50 ч. : | 15/10/2015 16:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.10.2015 16:50 ч. : | 15/10/2015 16:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Район Централен - Община Пловдив, ул. Христо Г. Данов №39, За: Гергана Сивакова - Гуджева - Нач. отдел АПИО, Рисавка Еленкова - Гл. експерт ЗСДОКСМД, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219; 032 635345, E-mail: centralen@plovdiv.bg, Факс: 032 626204
Място/места за контакт: Отдел АПИО, Гл. експерт ЗСДОКСМДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdivcentral.org, www.centralen.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha/9100-46215102015.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Район Централен - Община Пловдив, ул. Хр. Г. Данов №39, За: Аделина Шотлекова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658206, E-mail: centralen@plovdiv.bg, Факс: 032 626204
Място/места за контакт: КасаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.plovdivcentral.org, www.centralen.plovdiv.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Район Централен - Община Пловдив, ул. Хр. Г. Данов №39, За: Мария Кренчева, Юлия Янкова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658221, E-mail: centralen@plovdiv.bg, Факс: 032 626204
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.plovdivcentral.org, www.centralen.plovdiv.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани и извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани на територията на Район „Централен“, Община Пловдив”, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Централен” - Община Пловдив с местонахождение: северно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»; Обособена позиция №2 - Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Централен “, Община Пловдив с местонахождение: южно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»; Обособена позиция №3 - Извършване на хранене в безплатна трапезария за социално слаби граждани на територията на Район „Централен” – Община Пловдив с местонахождение: северно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»; Обособена позиция №4 - Извършване на хранене в безплатна трапезария за социално слаби граждани на територията на Район „Централен” – Община Пловдив с местонахождение: южно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе».
Възлагане на обществена поръчка
„Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани и извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани на територията на Район „Централен“, Община Пловдив”, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Централен” - Община Пловдив с местонахождение: северно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»; Обособена позиция №2 - Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Централен “, Община Пловдив с местонахождение: южно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»; Обособена позиция №3 - Извършване на хранене в безплатна трапезария за социално слаби граждани на територията на Район „Централен” – Община Пловдив с местонахождение: северно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»; Обособена позиция №4 - Извършване на хранене в безплатна трапезария за социално слаби граждани на територията на Район „Централен” – Община Пловдив с местонахождение: южно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе». Средствата за социалните услуги се определят, съгласно приетия от Общински съвет – Пловдив, Бюджет на Община Пловдив, за съответната година. Определено е в диетичните столове да се хранят до 370 лица за една година за Район „Централен “, Община Пловдив /251 работни дни/. С Решение № 256, взето с Протокол № 13/09.07.2015 г. на Общински съвет – Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив за тази услуга, и той е определен в рамките на 1.20 лв. с ДДС режийни на ден. Определен е броят на хранещите се в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за район „ Централен ” да бъде до 400 човека на храноден, за срок до 75 работни дни в зимните месеци. Със същото Решение на Общински съвет Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив за тази услуга, и е определен в размер до 1.80 лв. с вкл. ДДС или 1.50 лв. без вкл. ДДС режийни на ден. Във връзка с Решение на ОбС – Пловдив №256, взето с протокол №13 от 09.07.2015 г. е определен броя на хранещите се в диетичните столове, като за Район „Централен” са определени до 370 души (в два обекта по до 185 души), като режийните разноски на човек за един храноден са в рамките на 1,20 лв. с ДДС, както и е определена продължителността на храненето – до 251 работни дни. В тази връзка за: обособена позиция №1 се определят – до 185 лица, за срок до 251 работни дни, режийни разноски до 1,20 лв./ден с ДДС; обособена позиция №2 се определят – до 185 лица, за срок до 251 работни дни, режийни разноски до 1,20 лв./ с ДДС. Във връзка с Решение на ОбС – Пловдив №256, взето с протокол №13 от 09.07.2015 г. е определен броя на хранещите се в безплатни трапезарии за социално слаби граждани, като за Район „Централен” са определени до 400 души (в два обекта по до 200 души), като режийните разноски на човек за един храноден са в рамките на 1,80 лв. с ДДС, както и е определена продължителността на храненето – до 75 работни дни. В тази връзка за: обособена позиция №3 се определят – до 200 лица, за срок от 75 работни дни в зимните месеци, режийни разноски до 1,80 лв. /ден с ДДС; За обособена позиция №4 се определят – до 200 лица, за срок от 75 работни дни в зимните месеци, режийни разноски до 1,80 лв. /ден с ДДС.
55500000, 55520000, 55523000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Максималната прогнозна стойност на поръчката /общо за четирите обособени позиции/: до 165444.00 лв. /сто шестдесет и пет хиляди четиристотин четиридесет и четири лева/ с вкл. ДДС, съответно до 137870.00 лв. /сто тридесет и седем хиляди осемстотин и седемдесет лева/ без вкл. ДДС. Максималните прогнозни стойности на обособените позиции са: Обособена позиция 1: Максимално допустимата стойност е в размер до 55722.00 лв. /петдесет и пет хиляди седемстотин двадесет и два лева/ с вкл. ДДС съответно до 46435.00 лв. /четиридесет и шест хиляди четиристотин тридесет и пет лева/ без вкл. ДДС; Обособена позиция 2: Максимално допустимата стойност е в размер до 55722.00 лв. /петдесет и пет хиляди седемстотин двадесет и два лева/ с вкл. ДДС съответно до 46435.00 лв. /четиридесет и шест хиляди четиристотин тридесет и пет лева/ без вкл. ДДС; - Обособена позиция 3: Максимално допустимата стойност е в размер до 27000.00 лв. / двадесет и седем хиляди лева/ с вкл. ДДС съответно до 22500.00 лв. /двадесет и две хиляди и петстотин/ без вкл. ДДС; Обособена позиция 4: Максимално допустимата стойност е в размер до 27000.00 лв. /двадесет и седем хиляди лева/ с вкл. ДДС съответно до 22500.00 лв. /двадесет и две хиляди и петстотин/ без вкл. ДДС.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие не се изисква съгласно чл. 51, ал.5, т. 2 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - за четирите обособени позиции - 2 % от стойността на договора без ДДС. 1.Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б)парична сума, внасена в касата на Район „Централен“ - Община Пловдив на адрес: гр. Пловдив, ул. "Христо Г. Данов" №39, ет.1, ст. №6; в) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Обслужваща банка: ТБ Инвестбанк АД – клон Пловдив; Банкова сметка: BG73 IORT 7375 3302 000103; Банков код: IORTBGSF. В документа за внесена гаранция следва да е записан вида й "за изпълнение", както и договора, за който се представя. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение преди сключване на договора възниква само за участника, определен за изпълнител на обособена позиция. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, в оригинал, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Район „Централен“ - Община Пловдив или упълномощено от него длъжностно лице. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок 13 /тринадесет/ месеца от датата на сключването на договора – за обособена позиция 1 и 2 и 5 /пет/ месеца от датата на сключването на договора – за обособена позиция 3 и 4.
Средствата за социалните услуги се определят, съгласно приетия от Общински съвет – Пловдив, Бюджет на Община Пловдив, за съответната година. Определено е в диетичните столове да се хранят до 370 лица за една година за Район „Централен “, Община Пловдив /251 работни дни/. С Решение № 256, взето с Протокол № 13/09.07.2015 г. на Общински съвет – Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив за тази услуга, и той е определен в рамките на 1.20 лв. с ДДС режийни на ден. Определен е броят на хранещите се в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за район „ Централен ” да бъде до 400 човека на храноден, за срок до 75 работни дни в зимните месеци. Със същото Решение на Общински съвет Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив за тази услуга, и е определен в размер до 1.80 лв. с вкл. ДДС или 1.50 лв. без вкл. ДДС режийни на ден. Във връзка с Решение на ОбС – Пловдив №256, взето с протокол №13 от 09.07.2015 г. е определен броя на хранещите се в диетичните столове, като за Район „Централен” са определени до 370 души (в два обекта по до 185 души), като режийните разноски на човек за един храноден са в рамките на 1,20 лв. с ДДС, както и е определена продължителността на храненето – до 251 работни дни. В тази връзка за: обособена позиция №1 се определят – до 185 лица, за срок до 251 работни дни, режийни разноски до 1,20 лв./ден с ДДС; обособена позиция №2 се определят – до 185 лица, за срок от 251 работни дни, режийни разноски до 1,20 лв./ден с ДДС. Във връзка с Решение на ОбС – Пловдив №256, взето с протокол №13 от 09.07.2015 г. е определен броя на хранещите се в безплатни трапезарии за социално слаби граждани, като за Район „Централен” са определени до 400 души (в два обекта по до 200 души), като режийните разноски на човек за един храноден са в рамките на 1,80 лв. с ДДС, както и е определена продължителността на храненето – до 75 работни дни. В тази връзка за: обособена позиция №3 се определят – до 200 лица, за срок от 75 работни дни в зимните месеци, режийни разноски до 1,80 лв./ден с ДДС; За обособена позиция №4 се определят – до 200 лица, за срок от 75 работни дни в зимните месеци, режийни разноски до 1,80 лв. /ден с ДДС. Начин и срок на плащане: За обособена позиция №1 и 2: За изпълнените на услугата ще се подписват двустранни обобщени протоколи. Заплащането на извършваната услуга, ще се осъществява по банков път, в 30-дневен срок от представяне на оригинална фактура с всички необходими документи /калкулационни ведомости, обобщен протокол и др./ За обособена позиция №3 и 4: За изпълнените на услугата ще се подписват двустранни обобщени протоколи. Заплащането на извършваната услуга, ще се осъществява по банков път, в 30-дневен срок от представяне на оригинална фактура с всички необходими документи /калкулационни ведомости, обобщен протокол, списъци на потребителите и списък на резервите (ако е наличен за месеца)/. Възложителят има право да не изразходи цялата стойност на договора. Подробно начина на плащане е уреден в проектодоговорите.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Получаването на цялата документация не е обвързано с плащане. Същата може да бъде изтеглена безплатно от интернет сайта на Район „Централен” - Община Пловдив: www.plovdivcentral.org, директория „Профил на купувача”, раздел „Открита процедура от 15.10.2015 г.”. При желание лицата могат да се снабдят с документацията от касата на Район „Централен” – Община Пловдив, ул. „Христо Г. Данов” №39, като заплатят цената на документацията за участие на стойност е 6,00 лева с ДДС /5.00 лв. без ДДС/, които се заплащат в касата на Район „Централен” – Община Пловдив - гр. Пловдив, ул. "Хр. Г. Данов" №39, ет.1, ст. №6 или по банков път на следната банкова сметка: Банка: ТБ ИНВЕСТБАНК АД IBAN : BG 66 IORT 73753102000100 BIC : IORTBGSF
Български
90
Район "Централен" - Община Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Христо Г. Данов" №39, ет.2, ст. №9
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.Представителите на участниците, които не са техни законни представители, са длъжни да представят докум. за самоличност и изрично пълномощно, екземпляр от което /в ориг. или заверено "вярно с ориг." копие/ следва да бъде оставен на комисията.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1. На основание чл. 64, ал. 3 във връзка с чл. 64, ал. 1 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Район „Централен” - Община Пловдив: www.plovdivcentral.org, директория „Профил на купувача”, раздел „Открита процедура от 15.10.2015 г.”. 2. Настоящото обявление е изпратено по електронене път. Предвид горепосочените т. 1 и 2 сроковете по чл. 64, ал.1 са намалени. Настоящото обявление е изпратено до АОП за вписване в Регистъра с намален срок от дни преди крайния срок за получаване на офертите съгласно чл. 64, ал.3 от ЗОП. Показателите за оценка, посочени по -горе в ІV.2.1 се отнасят за об.позиция №1 и 2. За об. поз. №3 и 4 показателите за оценка са следните: 1.Времетраене на храненето - с максимален брой точки 4 след прилагане на указаната формула и относително тегло в комплексната оценка 0,4 и 2.Съотношение: месни/постни ястия за работна седмица - с максимален брой точки 6 след прилагане на указаната формула и относително тегло в комплексната оценка 0,6. Подробната методика за четирите обособ. поз. е подробно описана в Документацията за участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато уч-кът в процедур. е обедин., което не е ЮЛ, докум. по чл. 56, ал. 1, т.1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физ. или ЮЛ, вкл. в обедин.; докум. по чл. 56, ал.1, т.1, буква “в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за уч-те, чрез които обедин. доказва съответств. си с критер. за подбор по чл. 25, ал.2, т.6. Съгл. чл. 56, ал. 4 от ЗОП, когато уч-кът е чуждестр. физ., ЮЛ или обедин. на чуждестр. физ. и/или ЮЛ, офертата се подава на бълг. език, докум. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в офиц. превод, а докум. по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато уч-ът предвижда участ. на подизпълн. при изпълнение на поръчката, администр. изискв. по ЗОП, посоч. в чл. 47, ал. 1 и 5, се прилагат и за подизпълн. При предвиждане участие на подизпълн., Изпълнителите следва да прилагат разпоредбите на чл. 45а и чл 45б от ЗОП. Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по следните начини: по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Отдел АПИО, ул. Хр. Г. Данов №39, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219, E-mail: centralen@plovdiv.bg, Факс: 032 626204
Интернет адрес/и:
15.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Централен” - Община Пловдив с местонахождение: северно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе».
55500000, 55520000, 55523000
Описание:
Обособена позиция 1: Максимално допустимата стойност е в размер до 55722.00 лв. /петдесет и пет хиляди седемстотин двадесет и два лева/ с вкл. ДДС съответно до 46435.00 лв. /четиридесет и шест хиляди четиристотин тридесет и пет лева/ без вкл. ДДС. За обособена позиция №1 се определят – до 185 лица, за срок до 251 работни дни, режийни разноски до 1,20 лв./ден с ДДС.
Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Централен “, Община Пловдив с местонахождение: южно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»
55500000, 55520000, 55523000
Описание:
Максимално допустимата стойност е в размер до 55722.00 лв. /петдесет и пет хиляди седемстотин двадесет и два лева/ с вкл. ДДС съответно до 46435.00 лв. /четиридесет и шест хиляди четиристотин тридесет и пет лева/ без вкл. ДДС. За обособена позиция №2 се определят – до 185 лица, за срок до 251 работни дни, режийни разноски до 1,20 лв./ден с ДДС.
Извършване на хранене в безплатна трапезария за социално слаби граждани на територията на Район „Централен” – Община Пловдив с местонахождение: северно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе»
55500000, 55520000, 55523000
Описание:
Максимално допустимата стойност е в размер до 27000.00 лв. / двадесет и седем хиляди лева/ с вкл. ДДС съответно до 22500.00 лв. /двадесет и две хиляди и петстотин/ без вкл. ДДС.За обособена позиция №3 се определят – до 200 лица, за срок от 75 работни дни в зимните месеци, режийни разноски до 1,80 лв./ден с ДДС.
Действието е за 75 работни дни.
Извършване на хранене в безплатна трапезария за социално слаби граждани на територията на Район „Централен” – Община Пловдив с местонахождение: южно от улиците: бул. «Мария Луиза», ул. «Гладстон» и бул. «Пещерско шосе».
55500000, 55520000, 55523000
Описание:
Максимално допустимата стойност е в размер до 27000.00 лв. /двадесет и седем хиляди лева/ с вкл. ДДС съответно до 22500.00 лв. /двадесет и две хиляди и петстотин/ без вкл. ДДС. Заобособена позиция №4 се определят – до 200 лица, за срок от 75 работни дни в зимните месеци, режийни разноски до 1,80 лв./ден с ДДС.
Действието е за 75 работни дни.