Версия за печат

00115-2015-0034

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Станислав Данев - Старши експерт отдел ТИИК, Камен Христов - гл.експерт отдел ОП, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 834265; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на консултантска услуга за осъществяване на независим строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обект: „Подземен паркинг на кота - 4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”, с местонахождение УПИ ХІХ-5094, кв. 418, по плана на гр. Русе, ЦГЧ, идентификатор 63427.2.5546 по кадастралната карта на гр. Русе“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Включва извършването на консултантска услуга със следните дейности: - Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, в задължителния обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите (на всички части на проектите) и изготвяне на комплексен доклад за оценката, в обхват съгласно разпоредбите на чл. 142 от ЗУТ; - Координиране и контрол за отстраняване на възникнали забележки при съгласуването и одобряването на инвестиционните проекти; - Координация на строителния процес до въвеждане на строежа в експлоатация; - Изготвяне на техническия паспорт на строежа, съгласно изискванията на наредба № 5/28.12.2006 г.; - Упражняване на инвеститорски контрол; - Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; За обекта е издадено разрешение за строеж №36/23.01.2009 год. от главния архитект на Община Русе. Със заповед № РД-03-96/13.11.2013г. за допълване на разрешението за строеж, издадена от главния архитект на Община Русе на основание чл. 154, ал. 5 от ЗУТ, в трите нива на подземния паркинг са обособени местата за паркиране и технически обслужващи помещения собственост на Община Русе. За разделяне на общинската част на подземния паркинг като самостоятелни обекти, съгласно чл. 154, ал. 5, т. 6 от ЗУТ, във връзка с чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и одобрени инвестиционни проекти по части: Архитектура, Строителни конструкции – конструктивно становище, Електрическа, ВиК, ОВК, ПБЗ и ПБ, е издадена заповед № РД-03-33/01.07.2015г. за допълване на разрешението за строеж. С изменението на проекта се обособяват: Подетап I – „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м” и Подетап II – „Подземен паркинг на кота -8,10м. и на кота -11,60м.” Допълнително е възложено изготвянето на инвестиционни проекти за: „Обособяване на нов пътнически асансьор от кота -11,60м. до кота ± 0,00“, „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”, за които следва да бъде изготвена оценка за съответствие със съществените изисквания към строежите, по реда на чл.142, ал.6, т.2 от ЗУТ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на изпълнения строителен надзор е в пряка зависимост от обема на СМР. Общата сума за изпълнение на обществената поръчка с включването на всички разходи за изпълнението й следва да не надвишава прогнозната стойност.

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие е в размер на 500,00 лв./петстотин лева/. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката/позицията без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 35% от стойността за извършване на услугата, в срок до 30 к. дни от представяне на фактура за авансово плащане. 2. Окончателно плащане в срок до 30 к. дни за остатъка от договорената сума след приспадане на отпуснатото авансово плащане за извършване на услугата, след въвеждане на обекта в експлоатация, издаване на разрешение за ползване, технически паспорт и представяне на фактура за окончателно плащане. Всички плащания ще се извършат по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”.В Плик № 1 се поставят следните документи и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 6, 8, 11 – 14 от ЗОП. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец). 2. Представяне на участника - по образец; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал); 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по Образец (оригинал).7. Декларация по чл.6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). 8. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника. 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал) (Образец). Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащо: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвено съобразно образеца. Прилага се и декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2, т.3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.ако попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи доказващи финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата.
Минимални изисквания: Не е приложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. За доказване на това изисквание участникът представя справка – декларация на правоспособните физически лица, включени в екипа, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. Справката трябва да бъде придружена с доказателства, че ключовите експерти отговарят на посочените от Възложителя изисквания по отношение на техния опит и квалификация чрез представяне на професионални автобиографии, подписани от съответните лица. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице се представят еквивалентни документи в зависимост от държавата, в която са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил поне една услуга, сходна или еднаква с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Участникът следва да разполага с екип от правоспособни специалисти по следните части: Изисквания към екипа от ключови експерти /КЕ/: • КЕ 1 по част архитектура; • КЕ 2 по част промишлено и гражданско строителство/технология и механизация на строителството/строителство на сгради и съоръжения; • КЕ 3 по част топлотехника (отопление, вентилация и климатизация – ОВК); • КЕ 4 по част електро; • КЕ 5 по част водоснабдяване и канализация (ВиК); • КЕ 6 експерт, който да отговаря на изискванията на чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • КЕ 7 експерт, упражняващ технически контрол по част „Конструктивна“ и включен в списък, изготвен от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава – членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. За всеки ключов експерт от 1 до 5 се изисква да има най-малко 5 години опит при извършване на строителен надзор и/или инвеститорски контрол в строителството. Квалифицираните специалисти в списъка с ключовите експерти от 1 до 5 трябва да присъстват в основния списък към лиценза на участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът трябва да притежава лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ или съответните документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Методология и организация за изпълнение на поръчката - ПМ; тежест: 70
Показател: Предлагана цена - ПЦ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.11.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ