00826-2015-0012
Технически редакции | ||
08.10.2015 12:16 ч. : | 08/10/2015 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.10.2015 12:16 ч. : | 08/10/2015 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Св. Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев 1, За: Боряна Колевска, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Боряна КолевскаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛНП Св. Наум ЕАД, град София
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на медицински консумативи за осъществяване на лечебната дейност при Клиника по нервни болести за интензивно лечение
33140000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обект на настоящата обществена поръчка е доставка на следните медицински консумативи: 1. Сет за терапевтичен плазмен обмен, съвместим с апарат Призмафлекс Гамбро (стерилен в индивидуална опаковка) – до 40 бр.; 2.Диализан (5000 мл. сак) – до 100 сака по 5000 мл; 3.Сет за продължителна венозна бъбречно заместваща терапия, съвместим с апарат Призмафлекс Гамбро (стерилен в индивидуална опаковка) – до 10 бр. Възложителят НЕ Е длъжен да заяви за доставка цялото количество, а има право да заявява количества, съобразно действителните си нужди, но не повече от посоченото.
НЕ
30.11.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора.Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: Банка: Уникредит Булбанк АД, Клон София, IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96, BIC КОД: UNCRBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки).Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Плащанията се извършват от приходи на лечебното заведение. Условия на плащане на доставките са: в тридесетдневен срок, след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя, по банкова сметка на изпълнителя след представяне на горецитираните документи.
В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, 2, 5, 6; 8, 12-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; ПЛИК „1” следва да съдържа:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - попълва се Образец № 12; 2. Представяне на участника, което включва:- Административни сведения за участника - попълва се Образец № 1. В Образец № 1 се посочват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен , за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2-4, ал. 2, т. 1 и 2а и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 3 ;3. При участник обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението;4. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие) или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците, съгласно настоящите Указания за участие, а именно:Заверено копие на Декларация за съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или сертификат за съответствие, издаден от нотифициран орган;Разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на участника (за конкретния продукт). Списък на доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, по Образец № 2;Доказателства за най-малко два броя изпълнени извършени доставки с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в Образец № 2. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие;7. Декларация за участието на подизпълнители - попълва се Образец № 4.8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 5.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, оригинал по Образец № 6; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – оригиналпо Образец № 7 – декларацията се подписва от лицата, които представляват участника и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението.11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по Образец № 8;12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – Образец 9 ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставя попълнен, подписан и подпечатан Образец 10 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена - попълва се Образец № 11 „Ценово предложение”, както и количествено-стойностната сметка - приложение към образец 11
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД или по банков път на следната сметка:Банка: Уникредит Булбанк АД, Клон София, IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96,BIC КОД: UNCRBGSF * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението.
Български
180
гр. София, ул. Доктор Любен Русев №1, първи етаж сграда ДКБ, учебна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Административни изисквания съгласно ЗОП: Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП), а именно: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който : а/ е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ е обявен в несъстоятелност; в/ е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нацио¬налните закони и подзаконови актове; г/ при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяванена конфликт на интереси; е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; и/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 2. Изискванията по буква „а”, буква „г” и буква „и” по-горе се прилагат, както следва:при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон;при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници;при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон;при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон;при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон;при едноличен търговец - за физическото лице - търговец;във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника;в случаите по чл. 47, ал 4, т. 1 - 7 от ЗОП - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.3. Участникът не трябва да е лице, за което са приложими забраните по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Липсата на това обстоятелство се удостоверява посредством декларация в писмена форма по образец.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,ал. 2,т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП с декларация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9536113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
08.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ