Версия за печат

00826-2015-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Св. Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев 1, За: Боряна Колевска, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Боряна Колевска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛНП Св. Наум ЕАД, град София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. Доктор Любен Русев №1, болнична аптека
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на медицински консумативи за осъществяване на лечебната дейност при Клиника по нервни болести за интензивно лечение

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е доставка на следните медицински консумативи: 1. Сет за терапевтичен плазмен обмен, съвместим с апарат Призмафлекс Гамбро (стерилен в индивидуална опаковка) – до 40 бр.; 2.Диализан (5000 мл. сак) – до 100 сака по 5000 мл; 3.Сет за продължителна венозна бъбречно заместваща терапия, съвместим с апарат Призмафлекс Гамбро (стерилен в индивидуална опаковка) – до 10 бр. Възложителят НЕ Е длъжен да заяви за доставка цялото количество, а има право да заявява количества, съобразно действителните си нужди, но не повече от посоченото.

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора.Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: Банка: Уникредит Булбанк АД, Клон София, IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96, BIC КОД: UNCRBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки).Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват от приходи на лечебното заведение. Условия на плащане на доставките са: в тридесетдневен срок, след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя, по банкова сметка на изпълнителя след представяне на горецитираните документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, 2, 5, 6; 8, 12-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; ПЛИК „1” следва да съдържа:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - попълва се Образец № 12; 2. Представяне на участника, което включва:- Административни сведения за участника - попълва се Образец № 1. В Образец № 1 се посочват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен , за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2-4, ал. 2, т. 1 и 2а и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 3 ;3. При участник обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора за създаването на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението;4. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие) или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците, съгласно настоящите Указания за участие, а именно:Заверено копие на Декларация за съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или сертификат за съответствие, издаден от нотифициран орган;Разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на участника (за конкретния продукт). Списък на доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, по Образец № 2;Доказателства за най-малко два броя изпълнени извършени доставки с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в Образец № 2. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие;7. Декларация за участието на подизпълнители - попълва се Образец № 4.8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 5.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, оригинал по Образец № 6; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – оригиналпо Образец № 7 – декларацията се подписва от лицата, които представляват участника и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението.11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по Образец № 8;12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – Образец 9 ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставя попълнен, подписан и подпечатан Образец 10 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена - попълва се Образец № 11 „Ценово предложение”, както и количествено-стойностната сметка - приложение към образец 11

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Участниците се представляват от законните си представители или от лице, упълномощено да представлява участника. Упълномощаването се извършва с нотариално заверено пълномощно, което: • се прилага в оригинал или нотариално заверено копие към офертата, когато офертата е изготвена от пълномощник или • се представя на комисията, назначена от възложителя за провеждане на процедурата, когато пълномощникът не е подписал офертата. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу изисквания, с изключение на административните изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум, гражданско дружество и др.) като цяло. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението представят договор (споразумение) за създаване на обединението.Договорът/споразумението за създаване на обединението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; • обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; • всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката до края на срока на действие на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. • всеки член от обединението ще вземе участие при изпълнението на обществената поръчка като изпълни определени доставки от техническата спецификация. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата - участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 букви „а" и „б" и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в", т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители и какъв ще бъде делът и видът на участието на подизпълнителите в изпълнението на поръчката.Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа и е посочил вида на работите, които ще се извършват и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи доказателства за техническите си възможности съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: • Заверено копие на Декларация за съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или сертификат за съответствие, издаден от нотифициран орган; • Разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на участника (за конкретния продукт). • Списък на доставките с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. • Доказателства за най-малко два броя извършени доставки с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, съответстващи на описа на приложенията в списъка на доставките.
Минимални изисквания: Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация на участника: а) Участниците в обществената поръчка трябва да притежават Декларация за съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или сертификат за съответствие, издаден от нотифициран орган. б) Участниците трябва да представят разрешение за търговия на едро с медицински изделия или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава или документи, доказващи качеството производител на участника (за конкретния продукт). в) Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка. За сходни доставки възложителят приема доставките на медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия. Участникът следва да е изпълнил минимум две доставки, сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изброените по-горе минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация се прилагат за обединението като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. Когато участникът доказва съответствието си с изискванията за технически възможности, с възможностите на трети лица (може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях) в офертата се представят доказателства за техническите възможности на третите лица, както и доказателства, че при изпълнението на поръчката участникът ще има на разположение ресурсите на третите лица. Ако участник или негов управител, респективно член на управителните му органи, а в случай, че членовете са юридически лица - техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства и това бъде установено от комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в хода на провеждане на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъда отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.11.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД или по банков път на следната сметка:Банка: Уникредит Булбанк АД, Клон София, IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96,BIC КОД: UNCRBGSF * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.11.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Доктор Любен Русев №1, първи етаж сграда ДКБ, учебна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Административни изисквания съгласно ЗОП: Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП), а именно: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който : а/ е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ е обявен в несъстоятелност; в/ е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нацио¬налните закони и подзаконови актове; г/ при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяванена конфликт на интереси; е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; и/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 2. Изискванията по буква „а”, буква „г” и буква „и” по-горе се прилагат, както следва:при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон;при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници;при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон;при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон;при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон;при едноличен търговец - за физическото лице - търговец;във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника;в случаите по чл. 47, ал 4, т. 1 - 7 от ЗОП - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.3. Участникът не трябва да е лице, за което са приложими забраните по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Липсата на това обстоятелство се удостоверява посредством декларация в писмена форма по образец.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,ал. 2,т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП с декларация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9536113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ