00115-2015-0032
Технически редакции | ||
02.10.2015 09:38 ч. : | 02/10/2015 09:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.10.2015 09:38 ч. : | 02/10/2015 09:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Катя Павлова - Директор дирекция ЕР, Камен Христов - гл.експерт отдел ОП, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881767; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Община РусеАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Община РусеРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на оборудване по 2 обособени позиции” в изпълнение на Договор №Д03-533/24.09.2014 г. за безвъзмездна финансова помощ за проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на следното оборудване: Обособена позиция 1: Лаптоп Процесор (64bit) Процесор - брой ядра: 2 Процесор – брой нишки: 4 Kеш: 3 MB Оперативна памет 4 GB, DDR3 Твърд диск Твърди дискове – 1 TB, SATA Екран Дължина на диагонала на екрана: 15.6" Максимална резолюция: 1366x768 Съотношение на размерите: 16:9 Anti-Glare Видео карта Тип паметта: DDR3 SDRAM Инсталирана видео памет: 1 GB Мрежа Wi-Fi: IEEE 802.11n Интерфейси Bluetooth: Bluetooth 4.0 Web Camera: Да Включени аксесоари: Инсталирана операционна система: Free DOS Принтер Скорост: 28 ppm (A4), Интерфейс: LAN Двустранен печат: Да Обособена позиция 2: Мултимедиен проектор Собствена резолюция: SVGA (800x600) Яркост на проектора: 2200 ANSI lumens Контраст - 2000:1 Интерфейси: HDMI, USB Чанта: Да Прожекционен екран Формат: 1:1 Размер: 150x150см Монтаж: с тринога стойка или на стена или таван Предметът на доставката по позиция №1 от обществената поръчка /Доставка на лаптоп и принтер/ е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Съгласно разпоредбите на чл. 16г, ал. 6 когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по ал. 5, т. 2, от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.
30200000, 32322000
Описание:
ДА
НЕ
позиция1 Лаптоп - 1 брой; Принтер - 1 брой; позиция 2 Мултимедиен проектор - 2 броя; Прожекционен екран - 5 броя. Размер на утвърден бюджетен кредит: поз. 1 - 981,81 лв. с ДДС. поз. 2 - 2317,62 лв. с ДДС.
НЕ
20
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие е в размер на: поз.1 - 8 лв. поз. 2- 19 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката/позицията без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора. Когато участникът или определеният изпълнител е специализирано предприятия или кооперация на хора с увреждания гаранция за участие и за изпълнение НЕ се изисква.
Заплащането се извършва в лева по банков път в срок до 20 дни, след представяне на приемо-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя и фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя, в профила на купувача- http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
120
Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство.
Продължение от III.2.1) Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.ако попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и обявлението на профила на купувача:http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП. При изтегляне на документацията от Профила на купувача участнците нямат разходи за документацията по смисъла на чл.28, ал.7 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
02.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Лаптоп: Процесор (64bit) Процесор - брой ядра: 2 Процесор – брой нишки: 4 Kеш: 3 MB Оперативна памет 4 GB, DDR3 Твърд диск Твърди дискове – 1 TB, SATA Екран Дължина на диагонала на екрана: 15.6" Максимална резолюция: 1366x768 Съотношение на размерите: 16:9 Anti-Glare Видео карта Тип паметта: DDR3 SDRAM Инсталирана видео памет: 1 GB Мрежа Wi-Fi: IEEE 802.11n Интерфейси Bluetooth: Bluetooth 4.0 Web Camera: Да Включени аксесоари: Инсталирана операционна система: Free DOS Принтер: Скорост: 28 ppm (A4), Интерфейс: LAN Двустранен печат: Да Оборудването трябва да отговарят на следните условия: • да е ново и неупотребявано с доказан произход, придружено със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им; • да отговаря на български стандарти, въвеждащи хармонизирани европейски стандарти или еквивалентни такива за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него); • да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители. Оборудването следва да се достави в оригинални запечатани опаковки и с гаранционни карти. Гаранционен срок: Съгласно офертата на Изпълнителя, но не по-малко от 24 месеца
30200000, 30213100, 30232110
Описание:
Лаптоп - 1 брой Принтер - 1 брой
Забележка: Предметът на доставката по позиция №1 Доставка на лаптоп и принтер е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Предложения с технически данни и гаранционни условия неотговарящи на минималните изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване.
Мултимедиен проектор: Собствена резолюция: SVGA (800x600) Яркост на проектора: 2200 ANSI lumens Контраст - 2000:1 Интерфейси: HDMI, USB Чанта: Да Прожекционен екран Формат: 1:1 Размер: 150x150см Монтаж: с тринога стойка или на стена или таван Оборудването трябва да отговарят на следните условия: • да е ново и неупотребявано с доказан произход, придружено със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им; • да отговаря на български стандарти, въвеждащи хармонизирани европейски стандарти или еквивалентни такива за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него); • да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители. Оборудването следва да се достави в оригинални запечатани опаковки и с гаранционни карти. Гаранционен срок: Съгласно офертата на Изпълнителя, но не по-малко от 24 месеца
32322000
Описание:
Мултимедиен проектор - 2 броя Прожекционен екран - 5 броя
Забележка: Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Предложения с технически данни и гаранционни условия неотговарящи на минималните изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване.