Версия за печат

01158-2015-0032

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Наташа Ценева - Директор дирекция ИАС, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/111.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране и изграждане на нов захранващ водопровод Фериботен комплекс Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Фериботен комплекс Варна, Община Белослав
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е „Проектиране и изграждане на нов захранващ водопровод Фериботен комплекс Варна”. Обектът, предмет на поръчката представлява захранващ водопровод за питейно битови нужди на Фериботен комплекс Варна, включително и сградните отклонения. Той е построен през 1978 г. и е разположен в гр. Белослав, местност „Манастира”. Състоянието на захранващия водопровод на територията на Фериботен комплекс Варна и прилежащите му съоръжения е незадоволително. Съществуващият тръбопровод е от стоманени тръби, като в отделните участъци, диаметрите са различни - Ф250, Ф 100 и по-малки на отклоненията. Тръбопроводната мрежа е стара и амортизирана, което води до постоянни течове, аварии и влошено качество на водата. Целта на настоящата поръчка е да се извърши проектиране и изграждане на нов водопровод, който да замени напълно съществуващия водопровод, включително и сградните откронения на територията на Фериботния комплекс. За прокарване на новия тръбопровод ще се използва съществуващото трасе, което е с дължина около 4 000м.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000, 71322200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектната разработка за изграждане на захранващия водопровод по обхват и съдържание трябва да се изготви в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за фаза Технически проект. Проектното решение трябва да отговаря на изискванията на Наредба № 2/2005 г. за проектиране, изграждане и експлоатация на водоснабдителните системи, Наредба № 4 за проектиране и експлоатация на сградни, водопроводни и канализационни инсталации и Наредба № Із-1971 за строително технически правила и норми на безопасност при пожар. С проекта по част ВиК да се извърши съответното оразмеряване на захранващия тръбопровод и сградните отклонения, като в проекта се заложат съвременни материали, техники и технологии за изпълнението на СМР, с което да се гарантира високо качество на строителството и сигурност при експлоатацията на новоизградения водопровод. Изготвеният технически проект следва да се представи в 5 екземпляра на хартиен носител и 1 екземпляр на електронен носител. Приемането на проекта ще се извършва от технически съвет на Възложителя. Проектът е необходим за издаване на разрешение за строеж. Строително-монтажните работи по изпълнение на горния обект ще се извършат в съответствие с одобрения техническия проект и издаденото Разрешение за строеж. При изпълнението на строителните работи е необходимо да се спазват правилата и изискванията на всички действащи нормативни документи по техническата безопасност, охрана на труда и пожарна безопасност в периметъра на строителните операции, извършвани от Изпълнителя. При изпълнението на строителните работи е необходимо да се опазват от повреди и да се възстановяват засегнатите съществуващи подземни и надземни проводи и съоръжения на техническата инфраструктура съгласувано с ДП „Пристанищна инфраструктура” и пристанищния оператор. Контролът на качеството на изпълнение на работите, свързани с проектиране, строителството и окончателното приемане на изцяло завършените работи ще се извърши съгласно българското законодателство. За оценяване съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор на обекта ще бъде сключен отделен договор с лицензирана фирма – консултант.

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в р-р на 2500 лв., като участникът сам избира формата на гаранцията за участие: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”:IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт". В нареждането за плащане следва да бъде изписан предмета на поръчката и да бъде посочено, че сумата представлява гаранция за участие. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – да е представен с референция от банката или б) Банкова гаранция–оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език. В случай, че е издадена на чужд език от чуждестранна банка, тя се представя придружена с превод на български език. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в р-р на 5% от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, която се внася по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно посоченото по-горе или оригинал на безусловна и неонеотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на СМР, предложен от изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане: плащанията ще се извършват по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: 1. Междинно плащане в размер на стойността за изработване на техническия проект, след приемането му от назначен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ технически съвет и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. Междинни плащания в размер до 70 % (седемдесет процента) от стойността за изпълнението на СМР и осъществяването на авторския надзор за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, съгласно проекта, работната програма и линейния график за изпълнение на възложените работи, срещу подписани констативни протоколи, отразяващи обема на текущо извършените СМР и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура. 3. Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността за изпълнението на СМР и осъществяването на авторския надзор срещу подписан без забележки Протокол-Образец № 15 и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура. В случай на отразени забележки в подписания Протокол-Образец № 15, сумата по междинното плащане се изплаща след отстраняването им, удостоверено с констативен протокол, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Консултанта, осъществяващ строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или с окончателното плащане. 4. Окончателно плащане в размер на 10 % (десет процента) от стойността за изпълнението на СМР и осъществяването на авторския надзор срещу подписан Протокол- Образец № 16 за установяване на годността за ползване на строежа и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички плащания се извършват по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на последния от посочените в проекта на договор документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При участници – обединения, които не са юридически лица, следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; - обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на технич. спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с др. лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.По силата на чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС е забранено:дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица да участват пряко или косвено (вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим) да участват в процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да има актуална регистрация в ЦПР към Камарата на строителите и валиден талон за настоящата календарна година за изпълнение на строежи трета категория, четвърта група.Обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, б. а-д, т.2-4, ал.2,т.1 и ал.5 ЗОП са основание за отстраняване. Прогнозна стойност на поръчката е 250 000 лв. (двеста и петдесет хиляди лева) без ДДС. Предлаганата обща крайна цена не може да надхвърля прогнозната стойност. Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие. Срокът за изпълнение ще се определи съобразно офертата на участника, класиран на първо място в поръчката. Предложеният срок за изработване на техническия проект не може да е по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от подписване на договора. Участник, предложил срок на изработване на техническия проект в друга мерна единица или надхвърлящ 60 дни (шестдесет) календарни дни, ще бъде отстранен от участие. Срокът за изпълнение на предвидените строително-монтажни работи не може да е по-дълъг от 120 (сто и двадесет) календарни дни. Предложеният срок следва да обхваща периода от подписване на Протокол обр. № 2а за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа– Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година. Участник, предложил срок за изпълнение на предвидените СМР в друга мерна единица или надхвърлящ 120 дни (сто и двадесет) календарни дни, ще бъде отстранен от участие. Гаранционен срок на изпълнените СМР: гаранционният срок e осем години съгласно чл. 20, ал. 4, т. 11 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Отстранява се от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и/или документите, предвидени в документацията, след като са били изискани от комисията; който е представил непълна оферта или оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания за доказване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участникът да има опит в проектирането през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, което да е еднакво или сходно с предмета на поръчката, а именно: проектиране на водоснабдителни системи и съоръжения. Представя се Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на проектирането, изпълнено през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, придружен с доказателства по чл. 51, ал. 4 от ЗОП. 2. Участникът да има опит в изпълнението на СМР през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което да е еднакво или сходно с предмета на поръчката, а именно: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителни системи и съоръжения. Възложителят няма да приема за еднакво или сходно строителство посочване на договори, имащи за предмет осъществяването на текущи ремонти. Изискваният опит по т. 1 и т. 2 участниците могат да доказват с изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, договори за инженеринг на водоснабдителни системи и съоръжения. Представя се Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП на строителството/инженеринга, изпълнени през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката. Под сходно или еднакво строителство се разбира: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителни системи и съоръжения. Възложителят няма да приема за еднакво или сходно строителство посочване на договори, имащи за предмет осъществяването на текущи ремонти. Сходен е инженерингът на водоснабдителни системи и съоръжения и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Участникът да има внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна и внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалентна. Представят се: валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; валиден сертификат за внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация. 4. Участникът следва да разполага със собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване (строителна техника и механизация), необходимо за изпълнение на поръчката в съответствие с техническото му предложение. 5.Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от експерти, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническото предложение - в точки, при следните подпоказатели: 1. Методология и работна програма - макс. брой точки 35; 2. Срок за изпълнение - макс. брой точки 15.; тежест: 50
Показател: Оценка на ценовото предложение - в точки; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.11.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София, бул. Шипченски проход № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За проектиране на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: Проектант по Част ВиК; Проектант по Част Геодезия; Проектант по Част Строително конструктивна; Проектант по Част ПБЗ; Проектант по Част План за управление на отпадъците. За изпълнение на предвидените СМР от предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: Ръководни служители: – Ръководител на екипа за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ВиК „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Предложеният експерт да има опит като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката.Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – Технически ръководител за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството. Предложеният експерт да има опит като технически ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. – Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование, притежаващ Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. – Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството, притежаващ валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. Представят се: Декларация, съдържаща списък на екипа от експерти, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката; За предложения експертен състав се представят подписани от всяко от лицата автобиографии по образец с посочена професионална квалификация и опит с посочени конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции. За лицата, които ще изготвят проектите по отделните части следва да се представят данни или информация за валидността на Удостоверенията за пълна проектантска правоспособност. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящото обявление е изпратено в РОП по електронен път. Обществената поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП, поради което срокът за представяне на оферти е 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ