Версия за печат

00589-2015-0025


Обявление за обществена поръчка

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт


 Официално наименование:
 Община Перник
 Пощенски адрес:
 пл.Св.Иван Рилски №1А
 Град:
 Перник
 Пощенски код:
 2300
 Държава:
 РБългария
 Място/места за контакт:
 на горепосочения адрес
 На вниманието на:
 инж. Славка Георгиева, ст.ю.к. Елка Савова
 Телефон:
 076 684286; 076 684308
 Адрес за електронна поща:
 poop@pernik.bg
 Факс:
 076 684273
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
 www.pernik.bg
 Адрес на профила на купувача (URL):
 http://pernik.nit.bg/obshhestveni-porchki.html

Допълнителна информация може да бъде получена от:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог и динамична система за доставки) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Офертите или заявленията за участие трябва да бъдат изпратени на:
Съгласно 1.1)
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изграждане на нов корпус(Блок №2 с басейн) към ОДЗ №5 в кв."Тева",гр.Перник“
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение на строителството: гр. Перник, кв. Тева
Код NUTS: BG414

II.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка
II.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва "Изграждане на нов корпус(Блок №2 с басейн) към ОДЗ №5 в кв."Тева",гр.Перник" Теренът предвиден за застрояване е с денивелация в посока североизток-югозапад, като в южната си част преминава в стръмен. Блокът е ситуиран в източната част на УПИ. Той е съставен от две градински и две яслени групи, с прилежащите му обслужващи помещения, методичен кабинет, зала за компютри и детски басейн, с всички необходими обслужващи го помещения. Подходът към главния вход е ориентиран от север , като към него има предвидена рампа за достъп на инвалиди. Сградата е решена при оптимално запазване на удобна връзка със съществуващия терен, с подчертано предимство на пространственото въздействие и архитектурни елементи. Функционалното решение на сградата предвижда разделянето и на три нива. В частичния сутерен се намират басейн със съпътстващите го съблекалня, wc, душовo и филтурно помещения; залата за компютърно обучение със склад към нея, стая за треньори, стълбище и коридори, машинно за асансьора и складове. На партерно ниво непосредствено след гл. вход следват асансьор, физкултурно-музикален салон, модули за две яслени групи, към които са предвидени тераси. В следващия етаж са двете градинските групи, а в зоната над физкултурния салон се намират методически кабинет, стая за персонала и медицински кабинет, към които е предвидена обща тераса. Подробно описание на дейностите, които ще бъдат изпълнявани е посочено в техническите спецификации по поръчката, неразделна част от Документацията за участие. Възложителят ще възложи част или цялата работа в зависимост от финансовия ресурс с който разполага.
II.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
45214100
Допълнителен/ни обект/и 45112000
45310000
45320000
45331000
45331200
45332000
45400000
45260000
45262640
45211360

II.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ
II.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) НЕ
II.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА

II.2.1) Общо количество или обем
(включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

"Изграждане на нов корпус(Блок №2 с басейн) към ОДЗ №5 в кв."Тева",гр.Перник" Теренът предвиден за застрояване е с денивелация в посока североизток-югозапад, като в южната си част преминава в стръмен. Блокът е ситуиран в източната част на УПИ. Той е съставен от две градински и две яслени групи, с прилежащите му обслужващи помещения, методичен кабинет, зала за компютри и детски басейн, с всички необходими обслужващи го помещения. Подходът към главния вход е ориентиран от север , като към него има предвидена рампа за достъп на инвалиди. Сградата е решена при оптимално запазване на удобна връзка със съществуващия терен, с подчертано предимство на пространственото въздействие и архитектурни елементи. Функционалното решение на сградата предвижда разделянето и на три нива. В частичния сутерен се намират басейн със съпътстващите го съблекалня, wc, душовo и филтурно помещения; залата за компютърно обучение със склад към нея, стая за треньори, стълбище и коридори, машинно за асансьора и складове. На партерно ниво непосредствено след гл. вход следват асансьор, физкултурно-музикален салон, модули за две яслени групи, към които са предвидени тераси. В следващия етаж са двете градинските групи, а в зоната над физкултурния салон се намират методически кабинет, стая за персонала и медицински кабинет, към които е предвидена обща тераса. Подробно описание на дейностите, които ще бъдат изпълнявани е посочено в техническите спецификации по поръчката, неразделна част от Документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): 1450000    валута: BGN
между __________   и __________   валута: __________

II.2.2) Опции (когато са приложими)
НЕ

след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): __________ или между: __________ и __________
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора.
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок за изпълнение в месеци 24 или дни __________ (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________



РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА


III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки кандидат представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като размерът на гаранцията за участие е 14 500.00 (четиринадесет хиляди и петстотин) лева. Размерът на гаранцията за участие е посочен и в обявлението.Кандидатът избира сам, една от посочените по долу форми, за гаранция за участие:- парична сума, преведена по сметката на Възложителя Община Перник в Банка: ЦКБ АД, Клон Перник Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 36 CECB 9790 3360 8793 00 В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: "Изграждане на нов корпус(Блок №2 с басейн) към ОДЗ №5 в кв."Тева",гр.Перник". Представеният документ следва да бъде подпечатан с мокър печат от обслужващата кандидата банка, чрез която е извършен преводът.- банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на община Перник в съответствие с образеца в документацията. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е минимум 120 дни, считано от крайната дата за получаване на заявления.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, преведена по сметката на Община Перник в Банка: ЦКБ АД, Клон Перник IBAN:BG 36 CECB 9790 3360 8793 00, BIC:CECBBGSF В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение по обществена поръчка с предмет: "Изграждане на нов корпус(Блок №2 с басейн) към ОДЗ №5 в кв."Тева",гр.Перник“. - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя община Перник, в съответствие с образеца в документацията и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете, свързани с гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно проект на договор: В 30 (тридесет) дневен срок от подписване на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово до 30 % (на сто) от Цената за изпълнение на Договора. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми, равняващи се на 30 на сто от междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. Авансът се изплаща само след представяне на гаранция за авансово плащане в размер на отпуснатия аванс. Гаранцията се възстановява на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на сертификати за изпълнени СМР или доказателствени документи за закупени материали на стойност в равна или надвишаваща размера на отпуснатия аванс. Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, като общия размер на междинните плащания е до 50 % (петдесет на сто) от стойността на договора. Междинните плащания се извършват въз основа на: Количествено-стойностна сметка, представена от Изпълнителя, заедно с работния проект, приета от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено -стойностна сметка единична цена за всяка позиция с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на Констативен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант и ВЪЗЛОЖИТЕЛ; Данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на Междинно плащане; Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; От сумите по Междинните плащания ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приспада пропорционална сума до окончателното разплащане за погасяване на авансовото плащане. Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от датата на одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Сертификата за съществено завършване и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; В процеса на изпълнение на договора са допустими отклонения от посочените в КСС инвестиционни разходи, чрез прехвърляне на средства от една позиция в структурата на разходите към друга позиция, при условие, че не се променя общата стойност на съответната инвестиция за сградата и това не противоречи на одобрените технически/работни проекти. Прехвърлянето на средства следва да се извърши чрез заменителна таблица, одобрена от Строителния и авторски надзор. Възложителят допуска непредвидени разходи в размер до 10 % от стойността на договора. Непредвидени разходи за допълнителни дейности, невключени в договора, подлежат на заплащане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при извършване на окончателното плащане само в случай, че са били предварително одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и при условие, че не надхвърлят сумата за тях, по договор. Непредвидени разходи за строителни и монтажни работи са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества строителни и монтажни работи и/или добавяне на нови количества или видове строителни и монтажни работи, които не са били предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за въвеждане на обекта в експлоатация.

III.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо)

В случай, че избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, за сключване на договор, възложителят не изисква създаване на такова.


III.1.4) Други особени условия (когато са приложими)
ДА
В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия.1.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:•За престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;• за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;•за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс;•за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.2.Участникът да не е обявен в несъстоятелност.3.Участникът да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.4.Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата или общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.5.Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 6.Участникът да не е лишен от правото да упражнява строителна дейност, или професия, свързана със строителната дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.7.Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.8.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.9.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки10.Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.11.Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл.4 от същия закон.

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри


Изискуеми документи и информация:
1. Заявление за участие (заглавна страница, съдържаща и представяне на кандидата):1.1 име и длъжност на лицето, представляващо кандидата по регистрация (по закон) или на лицето, упълномощено да представлява кандидата в тази процедура;Забележка: Ако лицето, подписало заявлението не е представляващия кандидата по регистрация (по закон), то се прилага оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно на това лице, подписано и подпечатано от представляващия кандидата по регистрация.1.2пощенски адрес, телефони, факсове, електронен адрес, за кореспонденция при провеждане на процедурата, интернет страница (ако има такава);Забележка: Ако кандидатът е посочил грешен адрес или е сменил своя адрес и не е информирал своевременно за това Възложителя, или кандидатът не е извършил необходимите действия и създал съответните условия, за да получи уведомлението, изпратено на този адрес, кандидатът ще се счита за уведомен, когато Възложителят е изпратил уведомлението на посочения от кандидата адрес.1.3банкови сметки за възстановяване на гаранцията за участие, ако същата е под формата на парична сума1.4Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен.Ако не е посочен ЕИК по чл. 23 от ЗТР, кандидатите юридически лица или еднолични търговци, представят копие на актуално състояние, документ за регистрация или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от документ за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. В случай, че кандидатът е обединение от физически и/или юридически лица, то документите и информацията по настоящата т. 1.4. се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като се представя и копие на договор за създаване на обединението. В договора за създаване на обединението или в отделен документ, подписан от лицата в обединението, се посочва представляващият обединението.1.5Декларация от кандидата по чл. 47 ал. 9 от ЗОП. (съгласно образеца в документацията)1.6Копие на Удостоверение за регистрация на кандидата в Централен професионален регистър на строителя, издадено от Камарата на строителите в България за първа група, строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от ПРВВЦПРС – за строежи минимум четвърта и пета категория, съгласно чл. 5, ал. 4 от ПРВВЦПРС, придружено от копие на талона,удостоверяващ валидност на удостоверението към датата на подаване на заявлението. Изисквания заТехнически възможности и квалификация. Декларация от кандидата за наличие/отсъствие на подизпълнители,Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, Гаранция за участие, Декларация от кандидата за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, Декларация от кандидата за приемане на условията в проекта на договор, Декларация от представляващия кандидата за приемане условията на Споразумението за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата,Декларация за предоставен ресурс за изпълнение на предмета на поръчката,

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

неприложимо
Минимални изисквания (когато е приложимо):

неприложимо

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

1. Декларация от кандидата (съгласно образеца в документацията), съдържаща списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка, изпълнено от кандидата през последните пет години, считано от датата на подаване на заявлението. Като доказателство, че декларираното строителство, участващо в покриването на минималното изискване, е изпълнено, кандидатът следва да представи документи и/или информация, в съответствие с разпоредбите на чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 2.Декларация от представляващия кандидата, съдържаща списък на инженерно-техническият състав, който кандидатът ще използва за изпълнение предмета на поръчката. (съгласно образеца в документацията) Към списъка се прилагат Автобиографии на експертите (по образец на участника), съдържащи данни и информация, съгласно минималните изисквания. 3. Заверено копие на валиден към датата на подаване на заявлението сертификат, удостоверяващ сътветствието на кандидата със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват (сфера на дейност) относим към предмета на поръчката. 4. Заверено копие на валиден към датата на подаване на заявлението сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент, или регистрация съгласно екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS) с обхват, съответстващ на предмета на поръчката
Минимални изисквания (когато е приложимо):

За посочения период кандидатът да е изпълнил строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка, на обща стойност минимум 1 450 000.00 лева без ДДС. Под строителство сходно с предмета на поръчката да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане и/или рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция на жилищни, и/или промишлени, и/или административни, и/или търговски сгради, както и прилежащата им подземна и/или надземна инфраструктура. Кандидатът следва да разполага с инженерно-технически състав за изпълнение на поръчката, както следва: 1.ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ – минимум 1 брой •технически правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер", специалност ПГС/ССС или еквивалентна, (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност); Общ професионален опит:•минимум 5 години професионален опит като технически ръководител.Специфичен професионален опит:•опит като технически ръководител на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката; 2.СПЕЦИАЛИСТ ПО ЕЛЕКТРОТЕХНИКА – минимум 1 бр. •Висше образование, квалификация инженер Електротехника" или еквивалентна.Общ професионален опит:•Минимум 5 (пет) години опит в упражняване на професионалната сиквалификация/специалност. Специфичен професионален опит:•Опит като инженер "Електротехника" на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.3.СПЕЦИАЛИСТ ПО ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ – минимум 1 бр.•Висше образование, квалификация инженер "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна.Общ професионален опит:• Минимум 5 (пет) години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.Специфичен професионален опит:•Опит като инженер "Водоснабдяване и канализация" на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.4.СПЕЦИАЛИСТ ПО ОТОПЛЕНИЕ ИВЕНТИЛАЦИЯ – минимум 1 бр•Висше образование, квалификация инженер "Топлотехника" или еквивалентна.Общ професионален опит:•Минимум 5 (пет) години опит в упражняване на професионалната и квалификация/специалност.Специфичен професионален опит:•Опит като инженер "Топлотехника" на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.5.СПЕЦИАЛИСТ ЗА КОНТРОЛ ПО КАЧЕСТВОТО/ОТГОВОРНИК ПО КАЧЕСТВОТО – минимум 1 бр.•Висше/средно образование с професионална квалификация „строителен инженер” /”строителен техник” или еквивалентна.•Да притежава Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.Общ професионален опит:•Минимум 5 (пет) години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.Специфичен професионален опит:•Опит като контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.6. СПЕЦИАЛИСТ БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ /ЗБУТ/ – минимум 1 бр.•Висше/средно образование с професионална квалификация „строителен инженер” /”строителен техник” или еквивалентна.•Да притежава Удостоверение за да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалент.Общ професионален опит:•Минимум 5 (пет) години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.Специфичен професионален опит:•Опит като Координатор по безопасност и здраве в строителството на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката.Под сходен с предмета на поръчката да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане и/или рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция на жилищни, и/или промишлени, и/или административни, и/или търговски сгради, както и прилежащата им подземна и/или надземна инфраструктура. Продължава в раздел VI.3)...................

III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ



РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Договаряне
Има вече избрани кандидати: НЕ
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договоряне, състезателен диалог)
В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти
ДА


IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(Б) Икономически най-изгодна оферта при

посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 ПоказателТежест ПоказателТежест
1. Срок за изпълнение – П1 10 2. Гаранционен срок – П2 10
3. Техническо предложение - П3- Технологична последователност на строителните процеси:- Описание на отделните етапи на изпълнение на поръчката;- Описание на видовете СМР и тяхната последователност на изпълнение;- Съответствие на Линейния график с предложените организация и подход на изпълнение на поръчката. Управление на риска:Разгледани аспекти и сфери на влияние на описаните рискове;Мерки за въздействие върху изпълнението на договора при възникването на риска;Мерки за недопускане/ предотвратяване на риска;Мерки за преодоляване на последиците при настъпване на риска. 40 4. Предлагана цена - П4 40
5.  6. 
7.  8. 
9.  10. 


IV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:


Номер на обявлението в РОП/ДВ ______ от __________
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.10.2015 г.       Час (чч:мм): 16:30

Платими документи НЕ
Ако да, цена (в цифри):      валута:
Условия и начин за плащане:


IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Дата: 29.10.2015 г.      Час (чч:мм): 16:30


IV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг:  Български
IV.3.8) Условия при отварянето на офертите

Дата 30.10.2015 г.        Час (чч:мм) 10:00
Място Заседателна зала на Община Перник – гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски“ 1А.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА


Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при отварянето на офертите ,както и при отваряне на ценовите предложения, при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Перник, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка(когато е приложимо)
НЕ
Ако да, прогнозен график за публикуване на следващи обявления:
__________


VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ

VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Продължение от Раздел ІІІ.2.3)Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват (сфера на дейност) относим към предмета на поръчката. Участникът да има въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент, или регистрация съгласно екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS)

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул. Витоша № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 http://www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ А



ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ