00525-2015-0003
Технически редакции | ||
28.09.2015 15:28 ч. : | 28/09/2015 15:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.09.2015 15:28 ч. : | 28/09/2015 15:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Нови пазар: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
МБАЛ Д-р Добри Беров ЕООД, ул.Христо Ботев 22, За: Цветелина Богданова, Република България 9700, Нови пазар, Тел.: 0537 22092, E-mail: mbalnp@abv.bg, Факс: 0537 22208
Място/места за контакт: гр.Нови пазар,ул.Христо Ботев 22Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalnp.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbalnp.com/pages/orders/procedures.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на медикаменти за нуждите на "МБАЛ Д-р Добри Беров"ЕООД, гр.Нови пазар"
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на медикаменти за нуждите на "МБАЛ Д-р Добри Беров" ЕООД, гр. Нови пазар" " ЕООД за срок от 12 /дванадесет/месеца , подробно описани в спецификация , приложена в документацията за участие .
33600000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на медикаменти за нуждите на "МБАЛ Д-р Добри Беров" ЕООД, гр. Нови пазар" ЕООД за срок от 12 /дванадесет/ месеца , подробно описани в спецификация , приложена в документацията за участие .
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата - НЕ СЕ ИЗИСКВА - на сонование чл.59, ал.5 , т.2 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора - НЕ СЕ ИЗИСКВА - на сонование чл.59, ал.5 , т.2 от ЗОП.
Финансирането на обществената поръчка ще се осигури от бюджета на болницата. Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на поръчката, представлява крайна доставна цена на продуктите, в която са включени всички разходи до краен получател. Цената се посочва без ДДС. Плащането се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателен протокол. Плащането се извършва в лева по банков път при условията на отложено плащане в срок не по-малък от 60 календарни дни след съответната доставка.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Заседателната зала на МБАЛ "Д-р Добри Беров" ЕООД, гр. Нови пазар", находяща се на адреса, посочен по-горе в обявлението
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
м.септември 2016г.
м.септември 2016г.
НЕ
Възложителят се възползва от съкратен срок при провеждане на настоящата открита процедура, съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, а от датата на публикуването му в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена в раздел Профил на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в „Официален вестник“ на Европейския съюз. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; документацията не е публикувана едновременно с обявлението; документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалбата срещу действия и бездействия на възложителя се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
28.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ