00842-2015-0008
Технически редакции | ||
25.09.2015 15:42 ч. : | 25/09/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2015 15:42 ч. : | 25/09/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Златица: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Златица, пл. Македония № 1, За: Ива Петрова, Република България 2080, Златица, Тел.: 0728 60201, E-mail: i.petrova@zlatitsa.bg, Факс: 0728 60202
Място/места за контакт: град Златица, пл. Македония № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlatitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.zlatitsa.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%BE%D0%BF/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Златица за многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Златица, ул. Софийско шосе, блок 33.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е за изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Златица за многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Златица ул. "Софийско шосе", блок №33.
45000000, 45321000, 45261000, 71000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е индикативна и е в размер на 900 000.00 лв. без вкл.ДДС.Прогнозната стойност е формирана по дейности както следва: Стойност на изготвяне на техническия проект и упражняване на авторски надзор- 45 000 лева;Стойност на строителните дейности по изпълнение на инвестиционния проект – 855 000 лева.Забележка: В посочената прогнозната стойност на строителните дейности са включени 10% непредвидени разходи.Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет и предлагат ценови показатели за извършване на СМР в обхвата на допустимите дейности съгласно НЕЕМЖС.Участниците предлагат ценови показатели за извършване на следните услуги: 1.изготвяне на технически проекти;2.осъществяване на авторски надзор;3.изпълнение на СМР в обхвата на допустимите дейности съгласно НЕЕМЖС; При изготвянето на ценовата си оферта към настоящата процедура,потенциалните изпълнители следва да имат предвид,че Възложителят може да финансира само следните строително–монтажни дейности, допустими по НЕЕМЖС: 1.дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт,в зависимост от повредите,настъпили по време на експлоатацията,на многофамилните жилищни сгради,които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; 2.обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); 3.изпълнение на мерки за енергийна ефективност,които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: * подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); * топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: * основен ремонт,модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения,собственост на ССО,вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; * изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; * ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление,охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; * реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална,като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата;* ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части;*инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници,собственост на ССО;* инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда;* газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа,когато е налична в близост до сградата;* мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. 4. съпътстващи строителни и монтажни работи,свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект.Съпътстващите СМР са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние,нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация.Заплащането на извършените строително–ремонтни работи се извършва поетапно след отчитане на изпълнение на степента на изпълнение на проекта по оферираните от изпълнителя количествено–стойностни сметки при ангажиментите на строителя по член 163,ал.2 от ЗУТ. Участник,който е предложил цена за изпълнение,която надхвърля определения от възложителя финансов ресурс,ще бъде отстранен от участие в процедурата.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 9 000 (девет хиляди) лева като потенциалният участник избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) парична сума – внася се по сметка на Община Златица - IBAN: BG43UNCR75273359158939, BIC: UNCRBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП под номер в РОП……………. ” б) банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на община Златица , съгласно образец (Приложение № 19). 1.1. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност срокът за валидност на офертата – 180 календарни дни. 1.2. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал. В случай, че участникът избере гаранция под формата на парична сума следва да предостави копие от документа за внесена гаранция по посочената от Възложителя банкова сметка 1.3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с оригинален подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ със своя оригинален подпис и печат. 2. Гаранцията за изпълнение, в размер на 3 % (три процента) от стойността без ДДС на договора. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума гаранциите се внасят по сметка на Община Златица - IBAN: BG43UNCR75273359158939, BIC: UNCRBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на договор ………(цитира се наименованието и/или номера на конкретния договор). Гаранциите за изпълнение може да са и под формата на банкови гаранции. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на строителството. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на Възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 4. В случаите по т. 3 „а” и „в”, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 5. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: а) на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани и отстранени участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. б) при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 6. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева при съобразяване с Решение No 788 от 28 ноември 2014 година в случай, че е приложимо. За изготвяне на техническия проект предвиден аванс до 35%, междинно плащане до 60% и окончателно плащане до 5% от стойността на поръчката. Авторският надзор се изплаща на базата на двустранни протоколи за вложени часове в рамките на 10(десет) работни дни от подписване на съответния протокол. За извършването на строително-ремонтните дейности е предвиден аванс до 35%, междинни плащания до 60% и окончателно плащане до 5 % от стойността на поръчката. Конкретната схема на плащане е разписана в приложения проект на договор за възлагане на обществена поръчка, съобразно изискванията на финансиращата програма и договора с ББР. Цената за изпълнение на предмета на договора е крайна и включва всички разходи на Изпълнителя, вкл. тези за механизация, транспорт, възнаграждения на екипа, извънреден труд, промяна в организацията на работата и др. извънредни обстоятелства, разкриване на строителна площадка, почистване на строителните отпадъци и извозването им до регламентирани депа, както и всички други присъщи разходи, неупоменати по-горе. Цената за изпълнение на СМР, предложена от участниците и подлежаща на оценка, не включва 10 % непредвидени разходи. Единичните ценови показатели оферирани по гореизброените видове дейности не подлежат на промяна. Обемът на извършените строителни дейности се удостоверява чрез подписване на тристранен протокол (между възложител, строителен надзор и изпълнител) когато обектът подлежи на издаване на строително разрешение и двустранен протокол (между възложител и строител), в случай, че за обекта няма издадено разрешение за строеж. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените услуги съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на договор.
Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА 1. Изпълнителят да планира и извършва всички задачи в съответствие с обхвата на допустимост на инвестиционни проекти съобразно Методиката за изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради разработена от Министерство на регионалното развитие и благоустройството - http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&catid=117 . 2. Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията на договорът за финансиране с ББР за конкретната многофамилна жилищна сграда. 3. Изпълнителят има задължението да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверки на Възложителя, инвеститорския контрол, строителния надзор и отговорните институции. 4. Изпълнителят има задължението да следи и докладва за нередности при изпълнение на услугите част от проекти, обект на настоящата процедура. В случай на установена нередност, изпълнителя е длъжен да възстанови на възложителя всички неправомерно изплатени суми, заедно с дължимите лихви. 5. Изпълнителят е длъжен да съхранява всички документи по изпълнението на договора си, както следва за период от 5 години след датата на приключване и отчитане на проекта. 6. Изпълнителят е длъжен да проектира и изпълни предвидените в доклада за енергийна ефективност мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради, които да допринесат за: * по-високо ниво на енергийната ефективност на многофамилните жилищни сгради и намаляване на разходите за енергия; * подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите; 7. Изпълнителят е длъжен да изготви инвестиционни проекти във фаза „техническа” с обем и съдържание съгласно наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като се придържа стриктно към препоръките отразени в техническия паспорт и доклада за енергийна ефективност 8. Изпълнителят е длъжен да окаже съдействие при издаване на разрешение за строеж, въвеждане на строителния обект в експлоатация или издаване на разрешение за ползване, когато това се налага съгласно действащите разпоредби на ЗУТ. 9.Възложителят изисква от участниците да декларират, че ще бъдат в състояние да осигурят предложения от тях ресурс (финансов, човешки и материален) за изпълнението на поръчката (ако същата им бъде възложена), като в съответния момент участникът няма да бъде ангажиран в други дейности на възложителя или ще осигури допълнителен човешки ресурс и механизация, в състояние да гарантира качественото и навременно изпълнение на обектите. ВНИМАНИЕ: При установено несъответствие между офертата на участник и минималните изисквания към изпълнение на поръчката, той ще бъде отстранен от оценка!
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Златица– www.zlatica.bg раздел „Профил на купувача”, откъдето заинтересованите лица могат да я изтеглят безплатно. В случай, че документацията бъде изтеглена от сайта на Община Златица,следва ФЛ или ЮЛ в три дневен срок да уведоми Възложителя, и да му предостави данни за кореспонденция: адрес, телефон, факс, имейл-адрес. Документацията се предоставя и на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Златица на адрес: гр. Златица, пл. Македония № 1, всеки работен ден между 08:00 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи, на основание член 28, ал.7 от ЗОП, възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: IBAN: BG83UNCR75278459464100, вид на плащане 44 80 07, BIC: UNCRBGSF, при: „Уникредит Булбанк” АД, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Закупуването на документация не е условие за участие в процедурата! В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
180
Община Златица- Заседателната зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки потенциален участник: 1) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2) обявен в несъстоятелност; 3) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4) в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че потенциалният участник е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или потенциалният участник е преустановил дейността си; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 5) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 6) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 7) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 8)при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; По смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки "свързани лица"са: а) роднини по права линия без ограничение; б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; в) роднини по сватовство – до втора степен включително; г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници; е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество 9) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 10) неотговарящ на обявените в документацията за участие условия и изисквания или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в настоящата документация; 11) декларирал съгласие да участва за тази поръчка като подизпълнител на друг потенциален участник; 12) представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; Когато потенциалните участници са юридически лица, изискванията по точки 1, 5, 6 и 8 се прилагат за лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, че налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки.
25.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ