Версия за печат

00842-2015-0008

BG-Златица: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златица, пл. Македония № 1, За: Ива Петрова, Република България 2080, Златица, Тел.: 0728 60201, E-mail: i.petrova@zlatitsa.bg, Факс: 0728 60202

Място/места за контакт: град Златица, пл. Македония № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlatitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.zlatitsa.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%BE%D0%BF/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Златица за многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Златица, ул. Софийско шосе, блок 33.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Златица
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е за изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Златица за многофамилна жилищна сграда с административен адрес: гр. Златица ул. "Софийско шосе", блок №33.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45321000, 45261000, 71000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Топлоизолационни строителни работи
Покривни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е индикативна и е в размер на 900 000.00 лв. без вкл.ДДС.Прогнозната стойност е формирана по дейности както следва: Стойност на изготвяне на техническия проект и упражняване на авторски надзор- 45 000 лева;Стойност на строителните дейности по изпълнение на инвестиционния проект – 855 000 лева.Забележка: В посочената прогнозната стойност на строителните дейности са включени 10% непредвидени разходи.Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет и предлагат ценови показатели за извършване на СМР в обхвата на допустимите дейности съгласно НЕЕМЖС.Участниците предлагат ценови показатели за извършване на следните услуги: 1.изготвяне на технически проекти;2.осъществяване на авторски надзор;3.изпълнение на СМР в обхвата на допустимите дейности съгласно НЕЕМЖС; При изготвянето на ценовата си оферта към настоящата процедура,потенциалните изпълнители следва да имат предвид,че Възложителят може да финансира само следните строително–монтажни дейности, допустими по НЕЕМЖС: 1.дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт,в зависимост от повредите,настъпили по време на експлоатацията,на многофамилните жилищни сгради,които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; 2.обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); 3.изпълнение на мерки за енергийна ефективност,които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: * подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); * топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: * основен ремонт,модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения,собственост на ССО,вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; * изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; * ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление,охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; * реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална,като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата;* ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части;*инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници,собственост на ССО;* инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда;* газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа,когато е налична в близост до сградата;* мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. 4. съпътстващи строителни и монтажни работи,свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект.Съпътстващите СМР са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние,нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация.Заплащането на извършените строително–ремонтни работи се извършва поетапно след отчитане на изпълнение на степента на изпълнение на проекта по оферираните от изпълнителя количествено–стойностни сметки при ангажиментите на строителя по член 163,ал.2 от ЗУТ. Участник,който е предложил цена за изпълнение,която надхвърля определения от възложителя финансов ресурс,ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 9 000 (девет хиляди) лева като потенциалният участник избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) парична сума – внася се по сметка на Община Златица - IBAN: BG43UNCR75273359158939, BIC: UNCRBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП под номер в РОП……………. ” б) банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на община Златица , съгласно образец (Приложение № 19). 1.1. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност срокът за валидност на офертата – 180 календарни дни. 1.2. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал. В случай, че участникът избере гаранция под формата на парична сума следва да предостави копие от документа за внесена гаранция по посочената от Възложителя банкова сметка 1.3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с оригинален подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ със своя оригинален подпис и печат. 2. Гаранцията за изпълнение, в размер на 3 % (три процента) от стойността без ДДС на договора. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума гаранциите се внасят по сметка на Община Златица - IBAN: BG43UNCR75273359158939, BIC: UNCRBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на договор ………(цитира се наименованието и/или номера на конкретния договор). Гаранциите за изпълнение може да са и под формата на банкови гаранции. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на строителството. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на Възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 4. В случаите по т. 3 „а” и „в”, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 5. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: а) на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани и отстранени участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. б) при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 6. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева при съобразяване с Решение No 788 от 28 ноември 2014 година в случай, че е приложимо. За изготвяне на техническия проект предвиден аванс до 35%, междинно плащане до 60% и окончателно плащане до 5% от стойността на поръчката. Авторският надзор се изплаща на базата на двустранни протоколи за вложени часове в рамките на 10(десет) работни дни от подписване на съответния протокол. За извършването на строително-ремонтните дейности е предвиден аванс до 35%, междинни плащания до 60% и окончателно плащане до 5 % от стойността на поръчката. Конкретната схема на плащане е разписана в приложения проект на договор за възлагане на обществена поръчка, съобразно изискванията на финансиращата програма и договора с ББР. Цената за изпълнение на предмета на договора е крайна и включва всички разходи на Изпълнителя, вкл. тези за механизация, транспорт, възнаграждения на екипа, извънреден труд, промяна в организацията на работата и др. извънредни обстоятелства, разкриване на строителна площадка, почистване на строителните отпадъци и извозването им до регламентирани депа, както и всички други присъщи разходи, неупоменати по-горе. Цената за изпълнение на СМР, предложена от участниците и подлежаща на оценка, не включва 10 % непредвидени разходи. Единичните ценови показатели оферирани по гореизброените видове дейности не подлежат на промяна. Обемът на извършените строителни дейности се удостоверява чрез подписване на тристранен протокол (между възложител, строителен надзор и изпълнител) когато обектът подлежи на издаване на строително разрешение и двустранен протокол (между възложител и строител), в случай, че за обекта няма издадено разрешение за строеж. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените услуги съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА 1. Изпълнителят да планира и извършва всички задачи в съответствие с обхвата на допустимост на инвестиционни проекти съобразно Методиката за изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради разработена от Министерство на регионалното развитие и благоустройството - http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&catid=117 . 2. Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията на договорът за финансиране с ББР за конкретната многофамилна жилищна сграда. 3. Изпълнителят има задължението да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверки на Възложителя, инвеститорския контрол, строителния надзор и отговорните институции. 4. Изпълнителят има задължението да следи и докладва за нередности при изпълнение на услугите част от проекти, обект на настоящата процедура. В случай на установена нередност, изпълнителя е длъжен да възстанови на възложителя всички неправомерно изплатени суми, заедно с дължимите лихви. 5. Изпълнителят е длъжен да съхранява всички документи по изпълнението на договора си, както следва за период от 5 години след датата на приключване и отчитане на проекта. 6. Изпълнителят е длъжен да проектира и изпълни предвидените в доклада за енергийна ефективност мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради, които да допринесат за: * по-високо ниво на енергийната ефективност на многофамилните жилищни сгради и намаляване на разходите за енергия; * подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите; 7. Изпълнителят е длъжен да изготви инвестиционни проекти във фаза „техническа” с обем и съдържание съгласно наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като се придържа стриктно към препоръките отразени в техническия паспорт и доклада за енергийна ефективност 8. Изпълнителят е длъжен да окаже съдействие при издаване на разрешение за строеж, въвеждане на строителния обект в експлоатация или издаване на разрешение за ползване, когато това се налага съгласно действащите разпоредби на ЗУТ. 9.Възложителят изисква от участниците да декларират, че ще бъдат в състояние да осигурят предложения от тях ресурс (финансов, човешки и материален) за изпълнението на поръчката (ако същата им бъде възложена), като в съответния момент участникът няма да бъде ангажиран в други дейности на възложителя или ще осигури допълнителен човешки ресурс и механизация, в състояние да гарантира качественото и навременно изпълнение на обектите. ВНИМАНИЕ: При установено несъответствие между офертата на участник и минималните изисквания към изпълнение на поръчката, той ще бъде отстранен от оценка!

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Информация относно изискванията по член 49 от ЗОП. 1.1.За Етап 1 - проектанти по смисъла на член 162, ал.1 от ЗУТ от различни специалности с пълна проектантска правоспособност 1.2.За Етап 2 - за изпълнението на настоящата поръчка изпълнителите следва да действа в качеството си на „строител” по смисъла на член 163, ал.1 от ЗУТ с регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа група трета категория. Участникът трябва да има регистрация (или да декларира, че към датата на сключване на договора за обществена поръчка ще представи такава) в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа група трета категорията или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът следва да разполага с валидна застраховка по член 171 от ЗУТ за периода на изпълнение на поръчката и да декларира, че в случай, че настоящата застраховка изтече то тя ще бъде подновявана до приключване на договора с община Златица. ЗАБЕЛЕЖКА: Обектът попада в трета категория, подточка "в" от ЗУТ. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си за обекти от първа група, трета категория, но иска да участва, то същият има право да приложи декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен да подпише договор за обществена поръчка се задължава да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС за обекти от първа група, трета категория или по-висока категория. Потенциалните участници задължително трябва да отговарят на следните условия, за да участват в настоящата процедура: 1. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Юридическите лица се представляват от лицето или лицата с представителна власт по закон или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. Когато се представляват от друг, физическите лица представят нотариално заверено пълномощно за това. 2. В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия, посочени в обявлението и документацията за участие. 3.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка лице, при което: а) Участникът в процедурата по възлагане на обществена поръчка се представлява от лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в община Златица или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата на участника е било назначено на трудово или служебно правоотношение в община Златица. б) Участникът в процедурата по възлагане на обществена поръчка има сключен трудов или друг договор за изпълнение на ръководни или контролни функции с лице работещо по трудово или служебно правоотношение в община Златица или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в община Златица. в) Лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в община Златица, или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в община Златица,и не може да притежава дялове от капитала на участник в процедура за възлагане на обществената поръчка. г) Участникът в процедурата по възлагане на обществена поръчка да е сключил договор за консултантски услуги с лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в община Златица или което през последната една година, считано от датата на подаване на оферта от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в община Златица. Продължава в раздел Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания към икономическото и/или финансово състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания към икономическото и/или финансово състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-информация на строителството, сходно или еднакво с предмета на поръчката по чл. 51, ал. 1, т. 2 ЗОП (Приложение № 11), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената дейност. 2. Списък на екипа от физически лица за изпълнение на обществена поръчка. (Приложение №12); Забележка: Участниците следва да имат предвид, че може да се налага паралелното изпълнение на повече от една сграда, съобразно сключените между СС и община Златица договори. Представя се декларация за осигуряване на втори екип по време на изпълнение на поръчката (свободен текст). Специално изискване - членовете на екипа на участника не могат да бъдат включени в повече от една оферта за участие. Отговорността за неспазването на това условие е на Участника. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на екипа: Професионална автобиография (Приложение №13), от която да е видно, че лицата отговарят на горепосочените изисквания, съгласно изискванията на ЗОП, ведно с декларация за съгласие за участие (Приложение №14). Спазването на образец Приложение №13 не е задължително. Всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на настоящата документация трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. Изпълнителят има право да сключи договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. Изпълнителите нямат право да: 1. сключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5; 2. възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители; 3. заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5; б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по ал. 6. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната описана по-горе. Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. Не е нарушение на забраната доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно - от договора за подизпълнение. Изпълнителят е длъжен да прекрати договор за подизпълнение, ако по време на изпълнението му възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5, както и при нарушаване на забраната по ал. 4 в 14-дневен срок от узнаването. В тези случаи изпълнителят сключва нов договор за подизпълнение при спазване на условията и изискванията на ал. 1 - 5. Възложителят приема изпълнението на дейност по договора за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са изпълнили успешно поне един договор с предмет еднакъв или сходен на настоящата обществена поръчка, изпълнен през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: За „предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема строителство и/или инженеринг (проектиране и изграждане) за изграждане/реконструкция/основен ремонт/внедряване на мерки за енергийна ефективност на жилищни и/или обществени сгради с РЗП над 1000 кв.м. или над 100 места за посетители. 3.2. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Проектантски екип: 1. Главен проектант – с висше образование – архитектура, пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; 2. Проектант по част „Конструктивна” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; 3. Проектант по част „ВиК” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; 4. Проектант по част „Електрическа” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; 5. Проектант по част „ОВК” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността За изпълнение на строителството: 1. Ключов експерт 1: Ръководител на обекта – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 5 години опит в областта на строителството; 2. Ключов експерт 2: Технически ръководител – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 3 години опит в областта на строителството. 3. Ключов експерт 3: Координатор по безопасност и здраве – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 3 години опит в областта на строителството; да притежава сертификат за преминат курс на обучение за координатор по безопасност и здраве /или еквивалент/. 4. Ключов експерт 4: Отговорник по контрол на качеството на влаганите в строителството материали. Да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 3 години опит в областта на строителството; да притежава сертификат за преминат курс на обучение за контрол на качеството на влаганите в строителството материали /или еквивалент/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Показател Т – Техническо предложение ; тежест: 50
Показател: Показател Ц – Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Златица– www.zlatica.bg раздел „Профил на купувача”, откъдето заинтересованите лица могат да я изтеглят безплатно. В случай, че документацията бъде изтеглена от сайта на Община Златица,следва ФЛ или ЮЛ в три дневен срок да уведоми Възложителя, и да му предостави данни за кореспонденция: адрес, телефон, факс, имейл-адрес. Документацията се предоставя и на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Златица на адрес: гр. Златица, пл. Македония № 1, всеки работен ден между 08:00 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи, на основание член 28, ал.7 от ЗОП, възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: IBAN: BG83UNCR75278459464100, вид на плащане 44 80 07, BIC: UNCRBGSF, при: „Уникредит Булбанк” АД, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Закупуването на документация не е условие за участие в процедурата! В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Златица- Заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки потенциален участник: 1) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2) обявен в несъстоятелност; 3) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4) в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че потенциалният участник е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или потенциалният участник е преустановил дейността си; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 5) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 6) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 7) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 8)при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; По смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки "свързани лица"са: а) роднини по права линия без ограничение; б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; в) роднини по сватовство – до втора степен включително; г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници; е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество 9) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 10) неотговарящ на обявените в документацията за участие условия и изисквания или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в настоящата документация; 11) декларирал съгласие да участва за тази поръчка като подизпълнител на друг потенциален участник; 12) представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; Когато потенциалните участници са юридически лица, изискванията по точки 1, 5, 6 и 8 се прилагат за лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, че налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ