Версия за печат

00466-2015-0004

BG-Долни чифлик: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долни чифлик, пл. Тича 1, За: Светла Димитрова, България 9120, Долни чифлик, Тел.: 0878 963672, E-mail: Obst_dchiflik@mail.bg

Място/места за контакт: Светла Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dolni-chiflik.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача: http://dolni-chiflik.acstre.com/subsection-260-%E2%80%9Erekonstrukciya_na_vo.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНА И КАНАЛИЗАЦИОННА СИСТЕМА НА ГР. ДОЛНИ ЧИФЛИК КЪМ ИНТЕГРИРАНО УПРАВЛЕНИЕ НА ВОДИТЕ НА ГР. ДОЛНИ ЧИФЛИК“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: община Долни чифлик
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка се прави в изпълнение на дейност, предвидена в проект „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНА И КАНАЛИЗАЦИОННА СИСТЕМА НА ГР. ДОЛНИ ЧИФЛИК КЪМ ИНТЕГРИРАНО УПРАВЛЕНИЕ НА ВОДИТЕ НА ГР. ДОЛНИ ЧИФЛИК“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествено-стойностна сметка

Прогнозна стойност без ДДС
1868798 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ОБЩИНА ДОЛНИ ЧИФЛИК Набирателна сметка IBAN с/ка: BG05IABG74793301309100 BIC код: IABGBGSF „Интернешънъл Асет Банк” АД гр. Варна • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за участие». Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да бъде минимум 35 дни след изтичане валидността на офертата. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 18 688 /осемнадесет хиляди шестстотин осемдесет и осем/ лева. 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: • отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; • класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; • останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Участникът трябва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ОБЩИНА ДОЛНИ ЧИФЛИК Набирателна сметка IBAN с/ка: BG05IABG74793301309100 BIC код: IABGBGSF „Интернешънъл Асет Банк” АД гр. Варна • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за изпълнение» или по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на определения изпълнител. Гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна най-малко 90 (деветдесет) дни след изтичане срока на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 2% от стойността на договора за изпълнение. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора за изпълнение ще се извършват по банков път в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и извършващия строителен надзор «Отчет за действително извършените разходи», остойностени по единични цени, съгласно количественно–стойностна сметка, одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ «Сметка за изплащане на СМР» и оригинална фактура, на стойност равна на стойността на Отчета. Договорътза изпълнение влиза в сила след финансиране на Възложителя от държавен бюджет, ПУДООС или Оперативни програми на ЕС. Към момента на провеждане на процедурата няма подсигурено финансиране.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът в процедурата, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. - В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума ще са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. - Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, комисията описва изчерпателно липсващия документ или констатираните нередовности в протокола по чл. 68, ал. 7 от ЗОП. - Лице (юридическо и/или физическо), което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта. - Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. - Съответствието с критериите за подбор, определени от Възложителя, се доказваот един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че определениятза изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум, дружество по ЗЗД и др.) преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка е необходимо да представи пред Възложителя заверено за вярност с оригинала копие на Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създадено обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор”: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 1.2.Оферта, попълнена по образец 1.3. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация 1.4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата 1.5. При участници обединения – копие на договора за обединение 1.6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП 1.7. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник. 1.8. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник 1.9. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта, и запознаване с условията на строителната площадка (оригинал); 1.10. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума 1.11. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП. 1.12. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника - доказват се с документите, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка 1.13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнителите и списък с имената на подизпълнителите 1.14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител 1.15. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП 1.16. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, приложението към него и специфичните условия по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП 1.17. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП. 1.18. Декларация по чл.6, ал. 2 ЗМИП. 2. Съдържание на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”: - Техническо предложение, съдържащо: Срок за изпълнение на СМР, гаранционни срокове на извършваните СМР, Линеен график за изпълнение на договора и срок за реакция в дни, за отстраняване на дефекти възникнали след въвеждане на обекта в експлоатация, следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация при съответствие с Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на обществената поръчка заедно с приложенията към него. 3. Съдържание на Плик № 3 - “Предлагана цена”: - Ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителя няма изисквания
Минимални изисквания: Възложителя няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а/ посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б/ удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в/ копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейност; 2) Сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент) - заверено от участника копие. Възложителя ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; 3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда в строителството (или еквивалент). Възложителя ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; 4) Заверено от участника копие от Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи минимум за категория строеж, която да отговаря на категорията строеж по обекта или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС; 5) Списък за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит; 6) Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка
Минимални изисквания: 1) Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 (пет) години не по-малко от 2 (два) договора за строителство, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под “строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира реконструкция и/или рехабилитация на ВиК мрежи и/или строителство на ВиК мрежи; 2) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 3) Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 4) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група, трета категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; 5) Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: “Технически ръководител на обекта” - 1 (един) брой, които да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на строителството, специалност ВиК или еквивалентна; - има минимум 5 (пет) години професионален стаж по специалността; Експерт “Геодезия” - 1 бр., инженер или строителен техник, със специалност ”Геодезия”, или еквивалентна, който да има минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността; Отговорник по безопасност и здраве – 1 бр., притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, който да има минимум 3 (три) години професионален опит по специалността; Отговорник по качество – 1 бр., инженер или строителен техник, които да имат минимум 3 (три) години професионален опит по специалността. Не се допуска посочването на един и същи експерт по повече от една част; 6) Участникът трябва да разполага мин. със следното собствено и/или наето оборудване и механизация, като представи доказателства за разположение с тези ресурси за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: - Багер - 2бр. ; валяк – 1 бр. ; самосвал - 4 бр.; мини челен товарач – 2 бр.; комбиниран багер - 2 бр.; фугорезач – 1 бр.; моторен пневматичен къртач – 1 бр.; машина за обдухване или компресор – 1 бр.; автогудорнатор – 1 бр.; трамбовка – 1 бр. Като разполагаемо за участника се счита и оборудването и механизацията на неговите подизпълнители, както и на участниците в обединението. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. При участие с подизпълнители за тях се прилагат само изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Ценово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят безплатно е предоставил пълен достъп до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://dolni-chiflik.acstre.com/subsection-260-„rekonstrukciya_na_vo.htm Ако участник желае да закупи документацията може да направи това всеки работен ден до посочената по-горе дата от 8,00 до 16,00 часа в ЦУИГ - административната сграда на Общината. Документацията може да бъде получена от заинтересованите лица и по пощата (с куриер) за тяхна сметка след представяне на писмо-искане за това с посочен точен адрес и копие на документа за платена цена на документацията по банков път на следната сметка: IBAN с/ка: BG71IABG74798402033900; BIC код: IABGBGSF; Код за вид плащане: 447000 при „ Интернешънъл Асет Банк” АД, клон Варна. Посочената цена е с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

заседателната зала на община Долни чифлик

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Община Долни чифлик ползва възможността по чл. 64,ал.3 от ЗОП - обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят е предоставил пълен достъп до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://dolni-chiflik.acstre.com/subsection-260-„rekonstrukciya_na_vo.htm При подписването на Договор с Изпълнителя, Възложителят си запазва правото да проверява достоверността на представените от участника данни/информация! При подписване на договор с Изпълнителя трябва да бъде представена Застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ