00073-2015-0029
Технически редакции | ||
23.09.2015 16:41 ч. : | 23/09/2015 16:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.09.2015 16:41 ч. : | 23/09/2015 16:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Явор Иванов, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619251; 062 619229, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251
Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.veliko-tarnovo.bg.
Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/357/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Велико Търново, пл. Майка България №2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108
Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданитеРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Изграждане на системи за видеонаблюдение в Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция 1 – изграждане на системи за видеонаблюдение след заявка и поддържане на съществуващи такива при необходимост. Обособена позиция – 2 Изграждане на система за видеонаблюдение за проект за реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на Парк “Света гора” на територията на гр. Велико Търново"
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Изграждане на системи за видеонаблюдение в Община Велико Търново, след заявка, и поддържане на съществуващи такива при необходимост и изграждане на видеонаблюдение по проект реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на Парк “Света гора” на територията на гр. Велико Търново" Видове дейности, които ще се извършват при изпълнението на предмета на поръчката: 1 Инсталиране на охранителни камери и видеонаблюдение 2 Видеоконтролери за наблюдение и запис за персонални компютри 3 Наблюдение на обекти в реално време през интернет. 4 Монтаж на DVR- системи, в това число преглед на състоянието на изградените системи и отстраняване на евентуални неизправности след заявка от възложителя;Безплатна профилактика на системите в гаранция, контрол на записващите устройства и съхранение на записите; изграждане на допълнителни елементи към изградените системи: камери, устройства за наблюдение в реално време /при наличие на интернет комуникации до системата/ и др. При необходимост Изпълнителят е длъжен да извършва и допълнително възложени дейности и да изгради видеонаблюдение и на допълнително възложени от Възложителя обекти.
32323500
Описание:
ДА
НЕ
Дейностите обект на поръчката са в количество и обем според конкретните нужди на възложителя за позиция 1. За Позиция 2 количеството и обема са в съответствие с изготвения проект за реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на Парк “Света гора” на територията на гр. Велико Търново
НЕ
НЕ
36
Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми:А) депозит на парична сума по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново:BG97SOMB91303324758001,BIC КОД:SOMBBGSF;Б)банк. гаранция в полза на Община В. Търново.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.Когато участ-ът или изпълнителя е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условия на гаранцията за участие(ГУ):Размерът на ГУ е определен, съобразно условията на чл. 59, ал.2 от ЗОП, съответно: За Позиция 1 в размер на 2000 лв., а за Позиция 2 - 1200 лв. Ако участ-ът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал, безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–180 кал. дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ, в платежното нареждане или в банк. гаранция, задължително следва да бъде записан уникалния номер на поръчката, даден от АОП или номера на решението за откриване на процедурата.Задържането, освобождаването и усвояването на ГУ става при усл-ята и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.В-лят има право до решаване на спора да задържи ГУ на уча-к в процедура за възлагане на общ. поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.В-лят има право да усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи д-р за общ. поръчка. Въз-лят освобождава ГУ на отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.В-лят освобождава ГУ на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за общ.поръчка, а на останалите класирани участници– в срок 5раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Условия на гаранцията за изпълнение(ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. ГИ е в размер на 3% от стойността на общ. поръчка за съответната позиция, която се изчислява според Ценовото предложение на избрания за изпълнител. В случай, че участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност задължително с 2 месеца по-дълъг от срока за изпълнение на договора.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банк. гаранция за изпълнение трябва да съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на В-ля в срок от 3 раб. дни сумата в размер, представляващ ГИ, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от В-ля, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане ГИ или за упражняване на правата по банк. гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя.Условия на банк. гаранция за аванс:При желание за аванс изпълнителят представя банк. гаранция,безусловна и неотменима, за авансово плащане. Банк. гаранция за авансово плащане трябва да дава възможност въз-лят да упражни правата по нея ако декларира пред банката,че е налице основание, съгласно подписания договор с Изпъл-ля, за упражняването на правата на възложителя по гаранцията за възстановяване на направеното от него авансово плащане.”Образ. на банк. гаранции са примерни, като ще се допускат банк. гаранции, изготвени по обр. на банката, ако съдържат изискуемите усл-я.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорната цена за изпълнението на дейностите при условията на договора в срок от 20 (двадесет) работни дни след датата на подписването на приемно-предавателен протокол за предаване и одобраване на изграденото от Възложителя и срещу представяне на оригинална фактура. Плащанията по договора ще се извършват в лева по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които: се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документация за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнението. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по- малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение и приемането му; чe всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението. В случай че в договора за обединение не е посочено физическото лице, упълномощено да представлява обединението, участникът може да представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи.
Плик № 1 от всяка оферта трябва да съдържа:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1. 2. Представяне на участника съгласно чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3. Участник, за който някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП е налице, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”) и т. 2-4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. 3.Нотариално заверено копие на пълномощното на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея. 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.1. Участниците попълват по образец информация за банковата сметка и обслужващата банка за връщане на гаранцията за участие в парична форма (Образец № 6) или информация за адрес за връщане на оригинална банкова гаранция за участие (Образец № 7), според формата на гаранцията за участие.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в раздел ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка; 7. Декларация, че вложените материали ще бъдат с гаранция, оригинални, неупотребявани - Образец №10; 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици– Образец № 11; Продължава в VІ.3
Не се изискват.
Не се поставят.
И за двете позиции участникът следва да представи : 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. За нуждите на обществената поръчка услуги със сходен предмет са такива, свързани с изграждане и/или реконструкция на системи за видеонаблюдение, заедно с доказателство за извършената услуга; 2.Участникът следва да приложи списък на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата - Образец № 9; 3. Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалент.
Към т. 1.Участникът следва да е изпълнил минимум една услуга през последните три години считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, която да е с предмет еднакъв или сходен с дейностите попадащи в обхвата на позицията. Към т. 2 Изпълнителят да има на разполож.: мин. 1 експерт, който да осъществява цялостното ръководство при реализ. изграждането на системата, с образовтелно-квалификационна степен - магистър в сферата на компютърни или информационни технологии; не по-малко от 2 /двама/ служители с квалификация в областта на електрическите системи. Към т.3 Участникът да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалент с обхват сходен с този на предмета на поръчката.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
От датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адрес, посочен в І.1 от обявлението. Няма изискване документацията за участие да се получава на място. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер. При желание на заинтересованото лице отпечатана документация за участие в откритата процедура може да бъде получена всеки работен ден в стая 317 в сградата на Община В. Търново до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 10 /десет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. При желание от заинтересованото лице получаване на отпечатаната документация за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 или на и-мейл: mop_vt@abv.bg с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
В административната сграда на адрес: гр. Велико Търново, пл. „Майка България” № 2, заседателна зала.
Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
23.09.2015 г.
Предмета на позицията е изграждане на нови системи за видеонаблюдение съгласно техническата спецификация по поръчката, при възниканала нужда и осигурено финансиране от страна на възложителя. В обхвата на дейнсотите се включва и поддръжка на съществуващи системи за видеонаблюдение, която включва диагностика и отстраняване на повреди.
32323500
Описание:
Обема се определя съгласно нуждите на възложителя и осигуреното финансиране, както и от необходимостта от поддръжка.
В предмета на позицията попада изграждането на система за видеонаблюдение според предварително изготвен проект, който е част от проект за реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на Парк “Света гора” на територията на гр. Велико Търново. изпълнителят по позицията лседва да се съобразява с този проект при изпълнението на поръчката.
32323500
Описание:
Количеството и обема на дейностите е наличен в изготвенета количествена сметка част от проекта.
Дейностите по тази обособена позиция ще започнат да се извършват при осигурено финансиране от страна на възложителя.