Версия за печат

00589-2015-0024

BG-Перник: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл. Св.Иван Рилски №1А, За: инж. Людмила Симеонова; ст.ю.к. Елка Савова, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684275; 076 684278, E-mail: poop@pernik.bg., Факс: 076 684273

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg..

Адрес на профила на купувача: http://pernik.nit.bg/obshhestveni-porchki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на битова и дъждовна канализация на територията на община Перник по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на канализация на ул.Марина бара и ул.Горски извор - гр.Перник Обособена позиция № 2: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на дъждовна канализация ул. Люлин, гр. Перник“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на канализация на ул.Марина бара и ул.Горски извор - гр. Перник и ул. Люлин, гр. Перник, включва изготвяне на работни проекти в отделните части, съгласуване на проекта, получаване на разрешение за строеж, доставка на материали, строително-монтажни работи и авторски надзор.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332300, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническите задания за всяка една обособена позиция и техническата спецификация за изпълнение на поръчката

Прогнозна стойност без ДДС
316600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

115


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура по отделните обособени позиции е, както следва:•Обособена позиция № 1 – 1 500 лв.без ДДС.•Обособена позиция № 2- 1 666 лв.без ДДС. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на Общината или по следната сметка на Община Перник: IBAN BG 36 CECB 9790 3360 8793 00, BIC CECBBGSF, Банка ЦКБ АД, клон Перник. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция , съответно вносител на сумата гаранцията .Гаранциите за участие се освобождават от Възложителя, както следва: на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка; на останалите класирани участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; при прекратяване на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие,независимо от нейната форма,когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; б) е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора,когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на Изпълнител. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на Общината или по следната сметка на Община Перник: IBAN BG 36 CECB 9790 3360 8793 00, BIC CECBBGSF, Банка ЦКБ АД, клон Перник. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на възложените работи: -авансово – в размер на 40 % от стойността на договора , при заявяване от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на сключване на договора. -окончателно плащане - 60 % - след окончателното приемане на обекта, след съответното съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и подписване на Акт Обр.15,приемане на обекта и предоставяне на фактура – оригинал в срок от 30 календарни дни. Чл. 6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ доказва на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ извършените строителни работи, срещу представени фактури за цени на материали, сертификати за качество на материали, количествено-стойностни сметки, актове и протоколи по Наредба № 3/2003 г. за скрити работи и двустранно подписани протоколи за действително извършени работи. При възникване на допълнителни или непредвидени количества и видове строителни работи, в рамките на договорената стойност, се изготвя констативен протокол, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ /или упълномощено от него лице/ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и остойностена заменителна таблица, подписана от ВЪЗЛОЖИТЕЛ /или упълномощено от него лице/ и ИЗПЪЛНИТЕЛ. Остойностяването се извършва по цени съгласно количествено-стойностната сметка, неразделна част от инвестиционния проект, а в случай на непредвидени видове работи съгласно одобрени и подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ценообразуващи анализи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително извършените СМР на базата на двустранно подписани количествено-стойностни сметки в рамките на общата стойност по чл. 3 и чл. 7 от Договора. Изплащането на всички суми ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Административни изисквания 1. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: •престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпирането на пари по чл. 253-260 от НК; • подкуп по чл. 301 – 307 от НК; •участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; •престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК; •престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от НК; 1.2. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 1.3. Да не е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 2.Участникът: -да не е обявен в несъстоятелност; -да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; -да не се намира в открито производство за обявяване в несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай, че е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или участникът е преустановил дейността си; -да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; -да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване от компетентния орган, или представляват парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. -Да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение,съгласно изискванията на ЗЗД(нотариално заверено), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата; Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” : а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.б) Административни сведения за участника; в) Декларация, че участника е запознат с всички условия и обстоятелства от значение за откритата процедура; г) Регистрационни документи на участника. д) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; е) Декларация по чл.47, ал.9 относно липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, чл.47, ал.2 ,т.5 и ал.5 ,т.1; чл.47, ал.1 ,т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.5, чл. 47, ал.1 ,т.4 и ал.5 ,т.2 от ЗОП; ж) Представяне на участника:• Доказателство за упражняване на професионална дейност: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, за изпълнение на строежи от IV – та група, IV-та категория строежи;Документ за регистрация на участника по БУЛСТАТ (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); и) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника;й)Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка, за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2;к) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);л) Декларация за участието на подизпълнители;Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, вида и дела на участието им.м) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в откритата процедура като такъв;Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител по отделно.н) Срок на валидност на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. о) Проект на договор – не се попълва нищо в него, само се парафира и подпечатва на всяка страница;п) Декларация от членовете на обединението/консорциума; р) Декларация за приемане на условията на проекта за договор; с)Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55,ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП; т) Декларация във връзка с чл. 3 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС)у)Декларация , че са спазени изискванията за закрила на заетостта , включително минимална цена на труда и условията на труд;Съдържание на ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”– изготвя се с приложени към него:1.Обяснителна записка, в която участикът предлага:1.1.Срок за изпълнение в календарни дни и представя описание на отделните етапи на изпълнение на поръчката; организация и подход на изпълнение;линеен график; 1.2.Мерки за намаляване на затрудненията за местното население във връзка с осъществяваните СМР:- достъп и използване на жилището, функциониране на системите,захранващи жилището, външна среда ( шум,запрашеност, замърсяване и др.); 1.3. Описание на следните рискове, които могат да възникнат при изпълнението на предмета но поръчката. Времеви рискове. Липса/недостатъчно съдействие и/или информация от страна на други участници в строителния процес;.Липса/недостатъчна координация и сътрудничество между участниците в строителството и заинтересованите лица: Възложител, Изпълнителите на отделните договори, ВиК дружество и местно население;Неизпълнение на договорни задължения, в това число забава на плащанията по договора от страна на Възложителя - различните аспекти и сфери на влияние на описаните рискове, като посочи:Мерки за въздействие върху изпълнението на договора при възникването на риска;Мерки за недопускане/ПЛИК № 3 „Предлагана цена" за всяка об.позиция
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: •Удостоверение от банка, доказващо достъп на участника до свободни средства по кредитна линия, или Удостоверение/извлечение от банкова сметка за наличие на собствени финансови ресурси по банкови сметки. Удостоверението/из трябва да установява по несъмнен начин, че достъпът до финансовите ресурси не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране). или •Копие на Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документът се прилага, в случай, че не е публикуван в публичен регистър в Република България или участникът не е посочил информация за органа поддържащ регистъра.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от : •Обособена позиция № 1: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на канализация на ул. Марина бара и ул. Горски извор - гр. Перник: 70 000 (седемдесет хиляди) лв. •Обособена позиция № 2: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на дъждовна канализация ул.Люлин гр. Перник – 80 000 (осемдесет хиляди) лв. В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, то същият следва да докаже финансови възможности в размер на сбора от изискуемите, собствени финансови ресурси, свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент, за всяка една обособена позиция.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък- Декларация - Образец №5 , в която се посочва: 1.1. строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Списък – Декларация на ръководните служители и техническите лица,които ще отговарят за извършване на строителството и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация, включително тези отговарящи за контрола на качеството. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания автобиографии (по образец на участника)и декларации за съгласие. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка (собствено и/или наето) - Образец №6; 4. Сертификат, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Минимални изисквания: 1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите да е изпълнил строителство и/или услуга, кое/ято е еднакво/а или сходно/а с предмета на поръчката: - минимум 1 (един) обект за проектиране и изграждане на канализационна мрежа (за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2). Обектът трябва да е завършен преди датата на подаване на офертата от участника. •Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите - минимум 1 една услуга за изготвяне на работни проекти, които са със сходен с предмета на настоящата обществена поръчка – изготвяне на работни проекти за външна канализационна мрежа. •Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите – минимум 1 строителство/инженеринг, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: изграждане/основен ремонт/реконструкция на външна канализационна мрежа 2. В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти:Изисквания към ключовите експерти: •Проектант по част «ВиК» - профил «Мрежи и съоръжения» висше образование,, квалификация ВиК инженер, степен магистър или еквивалент. Да притежава Удостоверение за пълна проектантска правоспособност; •Проектант по част «Геодезия» - висше образование, образователно-квалификационна степен степен магистър или еквивалент. Да притежава Удостоверение за пълна проектантска правоспособност; •Технически ръководител на обекта - образование и квалификация – висше/средно образование, степен магистър/среден техник, отговарящ на условията на чл. 163а ал. 2 от ЗУТ или еквивалент, в областта на ВиК, ; - общ професионален опит – минимум 3 години, свързани с изпълнение и/или ръководство на строителството на инвестиционни инфраструктурни обекти (договори) за изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи; •Специалист – контрол на качеството – лице, притежаващо Удостоверение/ Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с минимум 2 (две) години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност и опит като контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката. •Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно; с минимум 2 (две) години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност и опит като Координатор по безопасност и здраве в строителството на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката. Забележка: В случай, че участник подава оферта за повече от една обособени позиции, то същият следва да представи различни екипи за всяка една обособена позици, с изключение на Проектант по част «ВиК» - профил «Мрежи и съоръжения» и Проектант по част „Геодезия” Длъжностите отговорник по качеството и координатор по безопасност и здраве, могат да се съвместяват от едно лице, при удовлетворяване изискванията и за двете длъжности. 3. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката (изискването важи за всяка една отделна обособена позиция):-Комбиниран багер – минимум 1 бр. -Самосвал – минимум 1 бр.- Товарен автомобил с хидрокран или автокран – минимум 1 бр.-Фугорез – минимум 1 бр.-Самоходен валяк – минимум 1 бр.-трамбовъчна машина – минимум 1 бр.-Компресор или мотометла за почистване на подготвените за асфалтиране участъци – минимум 1 бр.-Помпа за изпомпване на вода – минимум 1 бр.- Къртач – минимум 1 бр.Продължава в раздел VI.3..
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1.Срок за изпълнение- П11.1. Срок за изпълнение на проектиране- П1.1-5т. 1.2. Срок за изпълнение на СМР- П1.2; тежест: 10
Показател: 2. Техническо предложение- П2. Фактори,влияещи на оценката:Описание на отделните етапи на изпълнение на поръчката;Организация и подход на изпълнение; Линеен график-30т. Мерки за намаляване на затрудненията за местното население във връзка с осъществяваните СМР-30 т. Управление на риска - 40 т.; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.10.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е публикувана на официалния сайт на Община Перник на интернет адрес : www.pernik.bg в профила на купувача. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие. Участниците, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от горепосоченият интернет адрес. Само в случай, че заинтересовано лице поиска документацията за участие да му бъде предоставена на хартиен носител, тогава тя се заплаща и сумата следва да бъде внесена в касата на Община Перник или по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 49 CECB 9790 8460 8793 00 Код 447000 При "ЦКБ" АД - клон Перник Документацията за участие на хартиен носител може да се получи в сградата на Община Перник от 9:00 часа до 16:30 часа, всеки работен ден в Отдел “Правно обслужване и обществени поръчки” – ет.1. Комплект от документацията за участие може да се предостави след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.10.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Перник - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при отварянето на офертите ,както и при отваряне на ценовите предложения, при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Перник, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

-Механизация за рязане и лепене на РР тръби – минимум 1 бр. -Инструмент за полифузно заваряване – минимум 1 бр.- Ножица за рязане на РР тръби – минимум 1 бр.-Каналопочистващ автомобил – минимум 1 бр. 4.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват съответстващ на предмета на обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация трябва да бъдат изпълнени от един или повече от членовете на обединението/консорциума.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на канализация на ул.Марина бара и ул.Горски извор - гр.Перник
1) Кратко описание

Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на канализация на ул.Марина бара и ул.Горски извор - гр. Перник, включва изготвяне на работни проекти в отделните части, съгласуване на проекта, получаване на разрешение за строеж, доставка на материали, строително-монтажни работи и авторски надзор.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332300, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

3) Количество или обем

Съгласно техническото задание за изпълнение на проектирането и техническата спецификация за изпълнение на СМР

Прогнозна стойност, без ДДС
150000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 115

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на дъждовна канализация ул.Люлин гр.Перник
1) Кратко описание

Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изграждане на канализация на ул. Люлин, гр. Перник, включва изготвяне на работни проекти в отделните части, съгласуване на проекта, получаване на разрешение за строеж, доставка на материали, строително-монтажни работи и авторски надзор.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332300, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

3) Количество или обем

Съгласно техническото задание за проектиране и техническата спецификация за изпълнение на СМР

Прогнозна стойност, без ДДС
166600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 115