Версия за печат

00761-2015-0008

BG-Сапарева баня: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Сапарева баня, ул. „Германея” № 1, За: инж. Васил Маргин, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0707 23480

Място/места за контакт: Общинска администрaция Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#344.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Направа на резервоар за минерална вода- град Сапарева баня”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектът предвижда изграждане на подземeн резервоар с обем 2х500 м за топла минерална вода, суха камера и суха абонатна камера. Конструкцията на резервоара е масивна монолитна стоманобетонова. Изпълнението на съоръжението ще бъде на два етапа,от които предмет на настоящата обществена поръчка е първи етап- изграждане на водна камера с обем 500 м, заедно със суха камера и абонатна камера.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 44611500

Описание:

Строителни и монтажни работи
Резервоари за вода

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествени сметки на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
476000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата в размер на 4760лв. (четири хиляди седемстотин и шестдесет лева); 1.1. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Сапарева баня: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Титуляр на сметката : Община Сапарева баня 1.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1.5 % от прогнозната стойност на поръчката. 2.2. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Сапарева баня и със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. 2.4. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начина на плащане е уреден в чл. 3, ал.4 от проекта на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: •за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; •за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; •за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс; •за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1- всички съсдържащи се документи да се представят на хартиен и електронен носител: 1. Оферта за участие и списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец № 1, Приложение № 1.1; 2. Представяне на участника – включително посочване на единен идентификационен код, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - попълва се Образец № 2 3. Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от участниците, в който се посочва представляващият (в случай че участникът е обединение); 4. Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 3 (в случай че участникът е обединение); 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Образец № 4; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 от ЗОП – Образец № 5; 7. Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 6; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, в офертата се прилага Декларация от всеки от подизпълнителите за съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно Образец № 6А. 8. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 7); 9. Документите, посочени в раздели III.2.3 от настоящото обявление за доказване на технически възможности; 10. Документите посочени в т. 4.3.11. от документацията за участие за доказване на вписването на участника в професионални регистри, както следва: декларация (оригинал - свободен текст), че участника е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи четвърта група, втора категория. Към декларацията участникът трябва да приложи копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и/или да посочи публичния регистър в които се съдържа информация за наличието на тази регистрация (в случай че информацията е достъпна за проверка в публичен регистър).За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, съобразно законодателството по местоседалището им. 11. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 8; 12. Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 9; 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 10; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 11; 15. Декларация за оглед на обекта- Образец №12; 16. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър). Плик №2: Техническо предложение за изпълнение на поръчката Образец № 13 – оригинал, заедно с приложенията към него на хартиен и електронен носител. Плик №3: Ценово предложение за изпълнение на поръчката Образец № 14 – оригинал,с приложения: КСС по образци 14.1. и 14.2 на Възложителя и анализни цени на хартиен и електронен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя такива изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък (образец №14) на строителството изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него и/или: А) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или Б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или В) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности 2. Списък на екипа ангажиран за изпълнението на поръчката (образец №15). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец №15.1), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата, упоменати в минималните изисквания, че са на разположение за изпълнение на поръчката - Образец № 15.2. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи техническите възможности и квалификацията се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, всеки участник трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на сгради, монолитни конструкции. 2. Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на обществената поръчка разполага с инженерно – техническия състав със следните специалисти: Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше строително образование/инженер ПГС или еквивалентна/, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка; Технически ръководител (1бр.) – да притежава висше образование, специалност „ВиК” и професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като ръководител на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка; Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството; Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Техническо предложение (ТП); тежест: 50
Показател: 1.1. Подпоказател А - Технологична последователност на строителните процеси; тежест: 30
Показател: 1.2. Подпоказател Б - Управление на риска; тежест: 20
Показател: 2. Предложена цена (Ц); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2015-0008

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

1.Документацията за участие се публикува и е достъпна до всички заинтересовани лица в профила на купувача на сайта на Община Сапарева баня: http://saparevabanya.bg. 2.В случай, че заинтересовано лице желае да получи документацията на място, тя ще му бъде предоставена всеки работен ден в сградата на Община Сапарева баня. 3.В случай, че заинтересовано лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена възложителят изпраща документацията за сметка на лицето отправило искането на посочен от него адрес. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие в случаи 2 и 3 ,описани по-горе:Банкова сметка: IBAN: BG55UNCR96608497667812, BIC: UNCRBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ: 44 70 00 при УНИ кредит БУБЛАНК, клон Сапарева баня.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Общинска администрация Сапарева баня, град Сапарева баня, ул."Германея" 1, залата на дирекция "АГ и КС", етаж 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходима информация за: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ