Версия за печат

00157-2015-0003


Обявление за обществена поръчка

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт


 Официално наименование:
 ОБЩИНА МИЗИЯ
 Пощенски адрес:
 ул. Георги Димитров № 25-27
 Град:
 Мизия
 Пощенски код:
 3330
 Държава:
 Република България
 Място/места за контакт:
 Общинска администрация
 На вниманието на:
 Филка Лазарова, Ваня Лазарова
 Телефон:
 09161 2315
 Адрес за електронна поща:
 obsh.mz@abv.bg
 Факс:
 09161 2012
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
 www.miziabg.com
 Адрес на профила на купувача (URL):
 http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=category&id=34&Itemid=54&lang=bg

Допълнителна информация може да бъде получена от:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог и динамична система за доставки) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Офертите или заявленията за участие трябва да бъдат изпратени на:
Съгласно 1.1)
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Възстановяване на проводимостта на р. Скът, чрез почистване от наноси в следствие на наводнението в границите на регулация на община Мизия.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение на строителството: гр.Мизия и с. Крушовица
Код NUTS: BG313

II.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка
II.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата процедура е: „Възстановяване на проводимостта на р. Скът, чрез почистване от наноси в следствие на наводнението в границите на регулация на община Мизия” и предвижда почистване от отложените от наводнението от 02.08.2014г. наноси в коритото на р. Скът в рамките на регулацията на гр.Мизия и с. Крушовица по цялата дължина на речното корито (дъно и откоси). В преобладаващата си част р.Скът е със земен профил. Единствено в гр. Мизия, в централната част на града в участъка на района на автоспирката на двата бряга са изградени подпорни стени, и в участъка от км.1 + 301,70 до км 1 + 501, 85 на десния бряг (по течението) е изградена частично подпорна стена. Предвидено е строителните работи да се извършват в рамките на сервитута и в коритото на р. Скът в двете населени места гр. Мизия и с. Крушовица, без да се навлиза в частни имоти и без да се изместват улици или други елементи на инфраструктурата. Предвид изпълнението на проекта в двете населени места, интервенцията е разделена на два участъка: І. Участък „Възстановяване на проводимостта на р. Скът чрез почистване от наноси в границите на регулация на гр. Мизия” с дължина 1862,96 м; ІІ. Участък „Възстановяване на проводимостта на р. Скът чрез почистване от наноси в границите на регулация на с. Крушовица” с дължина 934,08 м. Планирани СМР в участък I. „Възстановяване на проводимостта на р. Скът чрез почистване от наноси в границите на регулация на гр. Мизия”: • почистване от наноси по цялата дължина на речното корито (дъно и откоси на реката); • възстановяване на съществуващото малко корито (кюне) на реката, провеждащо средното годишно водно количество Q ср.мн.год.= 4.46 м3/сек с цел поддържане на незатлачваща скорост при протичане на малки водни количества; • възстановяване на съществуващия земния профил на реката – двоен трапец с малко крито ( кюне) и голямото корито с постоянен наклон по надлъжната ос J = 1 ‰, както и съществуващите откоси на ляв и десен бряг. Почистването на наносите ще се извършва чрез отнемането им от речното корито и извозването им на депо: имоти № 48043.290.22, №48043.290.23, № 48043.209.24, № 48043.290.25, № 48043.290.26, №48043.290.27, №48043.290.28, №48043.290.29, № 48043.290.30, № 48043.290.31, №48043.290.32, № 48043.290.33, №48043.2190.34, №48043.290.35, територията на бивш КЦХ –сламени писти, с обща площ 136, 613 дка, НТП –За друг вид производствен, складов обект, общинска собственост. Предвидено е наносите да се изземват така, че да се достигне естественото напречно сечение на реката (земен двоен трапецовиден профил), съобразно теренните особености, без да се извършват корекционни мероприятия. След изземване на наносите, възстановяване на естествения наклон на реката и оформяне на речното корито, ще могат да се провеждат водните количества от 80- 90 м3/ сек. Планирани СМР в участък II. „Възстановяване на проводимостта на р. Скът чрез почистване от наноси в границите на регулация на с. Крушовица”: • почистване от наноси по цялата дължина на речното корито ( дъно, берми и откоси). • възстановяване на земния профил на реката с постояния естествен наклон на реката по надлъжната ос. Почистването на наносите ще се извършва чрез отнемането им от речното корито и извозването им на депо: имот №000051, НТП- оранжерия- 44,764 дка, местността „Ливадето”, общинска собственост. Предвидено е наносите да се изземват така, че да се достигне естественото напречно сечение на реката (земен трапецовиден профил), съобразно теренните особености, без да се извършват корекционни мероприятия. След изземване на наносите, възстановяване на естествения наклон на реката и оформяне на речното корито ще могат да се провеждат водните количества от 80- 90 м3/ сек.
II.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
45240000

II.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ
II.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) НЕ
II.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА

II.2.1) Общо количество или обем
(включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

В съответствие с техническа спецификация и количествена сметка, приложени към документацията

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): 1430590.62    валута: BGN
между __________   и __________   валута: __________

II.2.2) Опции (когато са приложими)
НЕ

след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): __________ или между: __________ и __________
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора.
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок за изпълнение в месеци __________ или дни __________ (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението 31.10.2016 г. 



РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА


III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на 14 000 лв. В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: Гаранция за участие в обществена поръчка „Възстановяване на проводимостта на р. Скът, чрез почистване от наноси в следствие на наводнението в границите на регулация на община Мизия”. Забележка: При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Банковите разходи по откриване на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: СИБАНК ЕАД, Банков код (BIC): BUIB BGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91BUIB79983312134401. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 18 на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на община Мизия или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: СИБАНК ЕАД, Банков код (BIC): BUIB BGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91BUIB79983312134401. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност, който покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 19 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Поръчката се възлага в изпълнение на проект на Община Мизия „Възстановяване на проводимостта на р. Скът, чрез почистване от наноси в следствие на наводнението в границите на регулация на община Мизия”, който се осъществява с финансовата подкрепа на фонд „Солидарност“ на Европейския съюз по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 2014BG16SPO002-002 от 16.09.2015 г. Плащанията ще бъдат извършвани, както следва: • Авансово плащане – до 10 % от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща след подписване на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и получаване на авансовите средства от фонд „Солидарност” по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За целта ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактура - оригинал. Сумата на аванса ще се приспада от окончателното плащане. • Междинни плащания – до 40% от общата цена на договора с включен ДДС, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни, при наличие на: подписан от Изпълнител, Възложител и Строителен надзор протокол за действително извършени СМР и оригинална фактура на изпълнителя по ценообразуване съгласно ценовата оферта на изпълнителя. • Окончателно плащане - окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след издаване на оригинална фактура от изпълнителя по ценообразуване съгласно ценовата оферта на изпълнителя и при наличие на подписан протокол за установяване годността за ползване на строежа (Акт обр.16) и издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта.

III.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо)

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.


III.1.4) Други особени условия (когато са приложими)
ДА
Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта група, първа категория. Изискването се доказва с: декларация (оригинал - свободен текст), че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта група, първа категория. Към декларацията участникът трябва да приложи копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и/или да посочи публичния регистър в които се съдържа информация за наличието на тази регистрация (в случай че информацията е достъпна за проверка в публичен регистър).

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри


Изискуеми документи и информация:
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или от упълномощено от него лице (в оригинал); 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1 (Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се представя за обединението като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Представяне на участника : 4.1. посочва се единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; /Образец № 1.1./ 4.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т.2а, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец №2) - Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е представена на чужд език се представя и в официален превод на български език. В случай, че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларацията се попълва и от подизпълнителите в съответствие с чл.47, ал.8 от ЗОП.Пояснение: В случай, че участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 5. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители (Образец № 3); 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие. 8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 4) - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 5). 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 6). 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 7). 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 8). Продължава в Раздел VI.3)....

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

1.Удостоверение от банка и/или Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Годишният финансов отчет не се изисква, когато е публикуван в публичен регистър и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра в съответствие с разпоредбата на чл. 50, ал. 3 от ЗОП. Забележка: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания (когато е приложимо):

1. Участникът трябва да разполага със свободен финансов ресурс (собствени средства, достъп до кредитна линия, банкова гаранция или еквивалентен финансов инструмент) в размер на поне 50% от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС или 715 295,31 лв. Забележка: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за икономически и финансови възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

1. Списък на строителството, изпълнено презпоследните 5 години, считано от датата на подаване на офертата- Образец № 9; за строителство, което е еднакво или сходно спредмета на поръчката, и: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за доброи зпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт,или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Декларация (Образец № 10), съдържаща списък на оборудването и техниката, които участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка. 3. Копия, заверени "вярно с оригинала" от сертификати за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен. Забележка: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания (когато е приложимо):

1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 1 обект за строителство, еднакъв или сходен с предмета на поръчката. За „строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката”, възложителят ще приема СМР по почистване на речни корита от наноси. 2.Участникът трябва да осигури минимум следното оборудване и техника за изпълнение на поръчката (собствени или ползвани на друго валидно правно основание): - багер – 6 бр.; - транспортни самосвали – 9 бр.; - булдозери – 2 бр.; - водоноска- 2 бр. за поддържане на уличната мрежа и измиване на камионите от кални наноси, тъй като се работи изключително в градска среда 3.Участникът да има внедрени следните системи: система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; Сертификатите трябва да са с обхват, съответстващ на предмета на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Забележка: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималните изисквания за техническите възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
НЕ


III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ



РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открита

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(Б) Икономически най-изгодна оферта при

посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 ПоказателТежест ПоказателТежест
1. техническо предложение 50 2. цена 50
3.  4. 
5.  6. 
7.  8. 
9.  10. 


IV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:


Номер на обявлението в РОП/ДВ ______ от __________
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие
Дата: 16.10.2015 г.       Час (чч:мм): 16:00

Платими документи НЕ
Ако да, цена (в цифри):      валута:
Условия и начин за плащане:


IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Дата: 16.10.2015 г.      Час (чч:мм): 16:00


IV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг:  Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

До __________ или в месеца ______ или дни 120 (от крайния срок за получаване на оферти)


IV.3.8) Условия при отварянето на офертите

Дата 19.10.2015 г.        Час (чч:мм) 10:00
Място Зала 311 на Общинска администрация- Мизия
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА


Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Мизия. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
ДА
Ако да, посочете проекта и/или програмата
Поръчката се финансира от фонд „Солидарност“ на Европейския съюз по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 2014BG16SPO002-002 от 16.09.2015 г.


VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Продължава от Раздел III.2.1): 13. Декларация (оригинал, свободен текст), че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта група, първакатегория. Към декларациятаучастникът трабва да приложи копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС и/или да посочи публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация (в случай, че информацията е достъпна за проверка в публичен регистър). 14. Доказателства за икономически и финансови възможности на участника (съгл.т. ІІІ.2.2. по- горе); 15. Доказателства за техническите възможности на участника (съгл.т. ІІІ.2.3. по- горе); 16. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Образец № 11). Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението. В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 17. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец № 12), ако е приложимa. В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 12 не се попълва и не се прилага. 18. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 13). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подава задължително от всички лица, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т.1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език се представя и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл.47, ал.8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. 19. Декларация за оглед на обекта (Образец №14). Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: • Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по Образец № 15) и • Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” съдържа: • Попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец № 16) и • Остойностена Количествено-стойностна сметка (Образец № 17). Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са налице обст. на чл. 47, ал. 2, т. 1-5 от ЗОП. ! Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявл. ще бъде изпратено по ел. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявл. е осигурен пълен достъп по ел. път до док. за участие и в наст. обявл. е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул. Витоша № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 http://www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Съгласно чл. 120от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул. Витоша № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 http://www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ А



ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ