Версия за печат

00019-2015-0018


Обявление за обществена поръчка

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт


 Официално наименование:
 Община Монтана
 Пощенски адрес:
 ул. Извора 1
 Град:
 Монтана
 Пощенски код:
 3400
 Държава:
 България
 Място/места за контакт:
  
 На вниманието на:
 Диман Георгиев
 Телефон:
 093 394205
 Адрес за електронна поща:
 montana@montana.bg
 Факс:
 096 300462
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
 http://www.montana.bg
 Адрес на профила на купувача (URL):
 http://www.montana.bg/porachki/открита-процедура-с-предмет-рекултив

Допълнителна информация може да бъде получена от:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог и динамична система за доставки) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Офертите или заявленията за участие трябва да бъдат изпратени на:
виж Приложение А.IIІ
1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рекултивация на клетки 1 и 2 на регионално депо за неопасни отпадъци, Монтана
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение на строителството: гр. Монтана
Код NUTS: BG312

II.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка
II.1.5) Кратко описание на поръчката

Рекултивацията на клетки 1 и 2 на регионално депо за неопасни отпадъци - Монтана се състои от два етапа - техническа и биологична рекултивация. Техническата рекултивация на депото обхваща дейности по предепониране на отпадъците, подравняване на площите, изпълнение на дренажна и газосъбирателна система. Биологичната рекултивация има за цел окончателното възстановяване на нарушения терен като естествен природосъобразен ландшафт.
II.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
45112350
Допълнителен/ни обект/и 45112360

II.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ
II.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) НЕ
II.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА

II.2.1) Общо количество или обем
(включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Рекултивацията на първа и втора клетка на регионално депо за неопасни отпадъци - Монтана, съгласно приложена в Техническото задание количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): 1526127    валута: BGN
между __________   и __________   валута: __________

II.2.2) Опции (когато са приложими)
НЕ

след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): __________ или между: __________ и __________
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след __________ месеца или __________ дни от сключване на договора.
II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок за изпълнение в месеци __________ или дни 180 (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________



РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА


III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие: Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 15 000 (петнадесет хиляди) лева като избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) парична сума – внася се по сметка на община Монтана: IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC: IORTBGSF, Банка: "Инвестбанк" АД клон Монтана, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП под номер в РОП 00019-2015-… В случай че участникът избере гаранция под формата на парична сума следва да предостави копие от документа за внесена гаранция по посочената от Възложителя банкова сметка Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане). Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с оригинален подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ със своя оригинален подпис и/или печат. б) банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Монтана. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал. Валидността на гаранцията за участие в процедурата трябва да е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, който е 180 календарни дни. 2. Гаранцията за изпълнение, в размер на 5% (пет на сто) от стойността без ДДС, се представя преди подписването на договора за изпълнение на обществена поръчка. В случай че гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума гаранциите се внасят по сметка на Община Монтана - IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC: IORTBGSF, Банка: "Инвестбанк" АД клон Монтана, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на договор ……… (цитира се наименованието и/или номера на конкретния договор). Гаранциите за изпълнение може да са и под формата на банкови гаранции. В случай че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка и да бъде авизирана от банка, регистрирана съгласно Закона за кредитните институции, ако същата е издадена от чуждестранна банка. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да е не по-малко от 30 (тридесет) дни след крайния срок на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащания по договора ще се извършват след утвърждаване на предложените цени по реда на чл. 25 от Наредба №7 от 19.12.2013 г. за реда и начина за изчисляван и определяне на размера на обезпеченията и отчисленията, изисквани при депониране на отпадъци и отпускане на средства от отчисленията по чл. 60 от Закона за управление на отпадъците. Начин на плащане: след подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на надлежно оформена фактура.

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри


Изискуеми документи и информация:
Участникът следва да представи оферта в запечатан непрозрачен плик/пакет, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: • Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец №1 2. Представяне на участника, вкл.: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП - заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория или Декларация, че участникът е вписан в регистъра. 3. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение; 4. Документ за внесена гаранция за участие; 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договор; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители; 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 9. Доказателства за техническите възможности и квалификация; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 за липса на свързаност с друг участник. Съдържанието на плика се представя и на електронен носител. Изготвените и комплектувани документи – подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл формат *.pdf. Файлът се записва на електронен носител, който се поставя в плика, където се съдържа й хартиеният еквивалент на съответните документи; • Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя Техническо предложение за изпълнение на поръчката (включващо и срок за изпълнение) и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (в случай че част от предложението има конфиденциален характер и участникът изисква от Възложителя да не я разкрива). Съдържанието на плика се представя и на електронен носител. Изготвените и комплектувани документи – подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл формат *.pdf. Файлът се записва на електронен носител, който се поставя в плика, където се съдържа й хартиеният еквивалент на съответните документи; • Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника и Количествено-стойностни сметки като приложение към него. Съдържанието на плика се представя и на електронен носител. Изготвените и комплектувани документи – подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл формат *.pdf. Файлът се записва на електронен носител, който се поставя в плика, където се съдържа й хартиеният еквивалент на съответните документи.

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

Удостоверение от банка и/или Годишни финансови отчети или някои от съставните им части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания (когато е приложимо):

Участникът трябва да притежава финансов ресурс за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и др., необходими за изпълнение на поръчката е в размер на не по-малко от 700 000 (седемстотин хиляди) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, това изискване се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

а) Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (Образец № 7). За строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (рекултивация и/или изграждане на депо за неопасни отпадъци), се представят и следните документи и информация: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. б) Списък на предложения инженерно-технически състав, ангажиран за изпълнението на строителните дейности - (Образец № 8), придружен от Заверено копие от диплома за завършено образование, за всеки член от екипа; Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит трудов стаж (копие от трудова книжка, референции от работодател и/или възложител за конкретен проект, др.) за всеки член от екипа; Заверени копия от релевантни дипломи / лицензи / удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; в) Заверено копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/еквивалентен документ; г) Заверено копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/еквивалентен документ; Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП ще бъдат приемани еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания (когато е приложимо):

а) За период от 5 (пет) години, считано до датата за подаване на оферта в процедурата за възлагане на обществената поръчка, участникът трябва да има признат опит в изпълнението на обекти сходни с обекта на поръчката (рекултивации и/или изграждане на депо за неопасни отпадъци). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението. б) Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителните дейности, включващ минимум следните позиции, както следва: - Ръководител екип – Висше образование, придобита образователна степен „магистър”, професионална квалификация „строителен инженер”, минимум 5 г. трудов стаж по специалността; опит като ръководител и/или заместник ръководител, и/или главен инженер на минимум един сходен обект - строителни и монтажни работи по изграждане на нови и/или рекултивация на сметища. - Технически ръководител - минимум средно специално образование с придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и/или "Техника" или еквивалентна. Професионален опит по специалността – минимум 3 години. - Инженер геолог - с образователна степен магистър, специалност „Геология“ или еквивалентна. Професионален опит по специалността – минимум 3 години; - Инженер геодезист - с образователна степен магистър, специалност „Геодезия“ или еквивалентна. Професионален опит по специалността – минимум 3 години; - Специалист опазване околна среда – с образование и/или квалификация в областта на екологията, опазване на околната среда (ООС) или еквивалентно, с професионален опит не по-малко от 1 година – минимум 1 брой. - Отговорник по контрола на качеството - притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; - Координатор по безопасност и здраве: притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението. в) Участникът трябва да има внедрени следните системи за управление на: • качеството според международно признат стандарт ISO 9001:2008 с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; • околната среда според международно признат стандарт ISO 14001:2004 с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/ внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда.

III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ



РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открита

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(Б) Икономически най-изгодна оферта при

посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 ПоказателТежест ПоказателТежест
1. Техническо предложение 50 2. Предлагана цена 50
3.  4. 
5.  6. 
7.  8. 
9.  10. 


IV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:


Номер на обявлението в РОП/ДВ ______ от __________
IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие
Дата: 15.10.2015 г.       Час (чч:мм): 17:00

Платими документи НЕ
Ако да, цена (в цифри):      валута:
Условия и начин за плащане:


IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Дата: 15.10.2015 г.      Час (чч:мм): 17:00


IV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг:  Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

До __________ или в месеца ______ или дни 180 (от крайния срок за получаване на оферти)


IV.3.8) Условия при отварянето на офертите

Дата 16.10.2015 г.        Час (чч:мм) 11:00
Място Община Монтана - гр. Монтана, ул. Извора №1, стая
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА


Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Монтана.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ

VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)


VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул. Витоша № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 http://www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование:
 Община Монтана, , За: , Република , , Тел.:
 Пощенски адрес:
 ул. Извора №1
 Град:
 Монтана
 Пощенски код:
 3400
 Държава:
 България
 Място/места за контакт:
  
 На вниманието на:
 Мая Лъчезарова
 Телефон:
 096 394265
 Адрес за електронна поща:
  
 Факс:
  
 Основен адрес на възлагащия орган/възложителя (URL):
  



ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ