Версия за печат

00826-2015-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Св. Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев 1, За: Станислава Бачева, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Бачева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на електроенергия и координатор на балансираща група за нуждите на МБАЛНП Св. Наум ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. Д-р Любен Русев №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Процедурата се провежда с цел избор на достачик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходине за небалнси за един обект на МБАЛНП "Св. Наум" ЕАД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията

Прогнозна стойност без ДДС
102000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 200 (хиляда и двеста ) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва уникалния номер на обществената поръчка (ID номер на АОП), за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, че е със срок на валид¬ност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки).Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреж-дат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълните-ля. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, оп-ределен за изпълнител да представи определената гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условия на плащане – плащането се извършва в лева в тридесетдневен срок, след представяне на оригинал на фактура. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, изброените по-долу изисквания, с изключение на административните такива, ще се прилагат за обединението (кон¬сорциум, гражданско дружество и др.) като цяло. В случай, че участникът е обединение, което не е регист¬рирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението представят договор (споразумение) за създаване на обединението. Договорът/споразумението за създаване на обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • съставът на обединението/консорциума няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; • обединението/консорциума е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; • обединението/консорциума е упълномощило водещ член, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на обществената поръчка; • всички членове на обединението/консорциума са солидарно отговорни за качественото изпълнение на поръчката до изтичане на срока на действие на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението; • всеки член от обединението/консорциума ще вземе участие при изпълнението на обществената поръчка като изпълни определени доставки или предостави услуги на възложителя. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосоче¬ните условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата - участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а” и б. „б” и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1,т. ч, б. „в”, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юриди-ческо лице, или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 257 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът трябва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия, вкл. за дейността "координатор на балансираща група", в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове. Участникът трябва да гарантира непрекъснатост на доставките на електрическа енергия. Участниците трябва да имат регистрация в „Регистър на координаторите на балансиращи групи“ на „Електроенергиен системен оператор” ЕАД или такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон. Участниците трябва да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за възложителя on line. •

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения.Участниците се представляват от законните си представители или от лице, упълномощено да представлява участника. Овластяването се извършва посредством нотариално заверено пълномощно, което се прилага в оригинал или нотариално заверено копие към офертата (когато офертата е изготвена от пълномощник), или се представя на комисията, назначена от възложителя за провеждане на процедурата, когато пълномощникът не е подписал офертата. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: • ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят доку-ментите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-6, 8, 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; • ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят попълнен, подписан и подпечатан Образец 9 „Предложение за изпълнение на поръчката”, включително срок за изпълнение на поръчката и Образец 8 „Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /в случай, че е приложимо/. Предложението за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено при спазване на изискванията и условията на документацията за участие, в т. ч. на пълното описание на предмета на поръчката, техническата спецификация, „Указанията за подготовка на офертата” и включва: - Описание на доставките и дейностите, които ще бъдат извършени във връзка с изпълнение на предмета на поръчка; - Общи принципи (Методика) за разпределяне на небалансите в рамките на балансиращата група, в която възложителят ще бъде включен. • ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена - попълва се Образец 10 „Ценово предложение”; Цената следва да се посочи за 1 MWh в лева без ДДС, с точност до втори знак след десетичната запетая. Посочената цена следва да включва всички разходи по изпълнение предмета на поръчката, в т. ч. услугите /по прогнозиране на потреблението и отговорност по балансиране/, посочени в описанието на предмета на поръчката, в случай, че изпълнението й бъде възложено. Посочената цена не следва да включва цената за достъп до електропреносната мрежа, цената за пренос по електропреносната мрежа, пренос и достъп по електроразпределителните мрежи, не следва да се включват таксите за мрежови услуги /зелена енергия, комбинирано производство, невъстановяеми разходи), добавките към цената за пренос, утвърдени от ДКЕВР и дължимите преки и косвени данъци, акциз, ДДС и задължения към обществото. В предложената цена следва да е включена цената на нетна активна електрическа енергия средно напрежение, разходи за администриране и балансиране, всички разходи по изготвяне на дневните почасови графици. В балансиращата група не се начисляват суми за излишък и недостиг. В случай на небаланси на електрическа енергия, същите следва да са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Цената следва да включва активна електрическа енергия, разходи за балансиране и разходи на Участника за осигуряването на предлаганите услуги. Възложителят не заплаща такса за участие в балансираща група. В предложената цена следва да се включат и всички други неупоменати разходи, свързани с изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП - не се изискват.
Минимални изисквания: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП - не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи следните доказателства на основание чл. 49 от ЗОП и доказателства за техническите си възможности съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: • Валиден лиценз, издаден от ДКЕВР, за „търговия с електрическа енергия“ съгласно ЗЕ, включващ дейността „координатор на балансираща група” – заверено копие; • Сертификат за внедрена система за управление на качеството спрямо изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, обхващащ предмета на поръчката – и заверено копие; • Документ, удостоверяващ, че участникът разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line – оригинал или заверено копие; • Доказателство за регистрация в „Регистър на координаторите на балансиращи групи“ на „Електроенергиен системен оператор” ЕАД или Декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон. • Списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на електроенергия на Възложителя -свободен текст, оригинал; • Декларация за потвърждаване възможностите за доставка на цялото необходимо количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество - свободен текст; • Списък на доставките, които са еднакви или сходни на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В списъка се посочват стойностите, датите на извършване, предмета и получателите на доставките. Списъкът следва да е придружен с доказателства за извършените доставки. Като доказателство за изпълнена доставка ще се приемат: удостоверение, издадено и подписано от получателя на доставката. а/ Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на доставката/доставките, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; б/ чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка доставка; в) двустранни протоколи за получаването на доставките или разпечатка от регистъра на Обществените поръчки, удостоверяваща изпълнението. • Декларация от участника, че ако бъде избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, ще изпълни дължимата от него доставка на електрическа енергия точно във времево, количествено и качествено отношение.
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на следните минимални изисквания: • Участниците трябва да притежават лиценз за търговия с електрическа енергия, включваща дейността „координатор на балансираща група” в съответствие със Закона за енергетиката (ЗЕ) и други относими нормативни актове. • Участниците трябва да имат регистрация в „Регистър на координаторите на балансиращи групи“ на „Електроенергиен системен оператор” ЕАД или такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон. • Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството спрямо изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна, която да обхваща предмета на настоящата обществена поръчка. • Участниците трябва да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за възложителя on line. • Участниците трябва да са лица, за които не се прилага забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изброените по-горе минимални изисквания за технически възможности и квали-фикация се прилагат за обединението като цяло. При участие на подизпълнители минималните изисквания за технически възможности и квалификация на участниците се отнасят за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнението на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от гореизброените изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 70
Показател: възможност за издаване на единна фактура на възложителя, включваща консумираната активна електрическа енергия за определения месец, акциз по чл. 20 ал. 2 т. 17 от ЗАДС и задължение към обществото, както и всички мрежови услуги с подробна разбивка на всички обекти на възложителя Договор по чл. 20 от ПТЕЕ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението на обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД” или по банков път на следната сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София ул. Д-р Любен Русев 1, сграда Неврология , учебна зала ДКБ, ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представите¬ли, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от коми-сията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ