00826-2015-0011
Технически редакции | ||
14.09.2015 15:51 ч. : | 14/09/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.09.2015 15:51 ч. : | 14/09/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Св. Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев 1, За: Станислава Бачева, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Станислава БачеваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на електроенергия и координатор на балансираща група за нуждите на МБАЛНП Св. Наум ЕАД
Възлагане на обществена поръчка
Процедурата се провежда с цел избор на достачик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходине за небалнси за един обект на МБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
09310000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 200 (хиляда и двеста ) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва уникалния номер на обществената поръчка (ID номер на АОП), за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, че е със срок на валид¬ност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки).Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреж-дат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълните-ля. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, оп-ределен за изпълнител да представи определената гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Условия на плащане – плащането се извършва в лева в тридесетдневен срок, след представяне на оригинал на фактура. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя.
В случай, че участникът е обединение, изброените по-долу изисквания, с изключение на административните такива, ще се прилагат за обединението (кон¬сорциум, гражданско дружество и др.) като цяло. В случай, че участникът е обединение, което не е регист¬рирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението представят договор (споразумение) за създаване на обединението. Договорът/споразумението за създаване на обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • съставът на обединението/консорциума няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; • обединението/консорциума е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; • обединението/консорциума е упълномощило водещ член, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на обществената поръчка; • всички членове на обединението/консорциума са солидарно отговорни за качественото изпълнение на поръчката до изтичане на срока на действие на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението; • всеки член от обединението/консорциума ще вземе участие при изпълнението на обществената поръчка като изпълни определени доставки или предостави услуги на възложителя. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосоче¬ните условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата - участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а” и б. „б” и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1,т. ч, б. „в”, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юриди-ческо лице, или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 257 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
Участникът трябва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия, вкл. за дейността "координатор на балансираща група", в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове. Участникът трябва да гарантира непрекъснатост на доставките на електрическа енергия. Участниците трябва да имат регистрация в „Регистър на координаторите на балансиращи групи“ на „Електроенергиен системен оператор” ЕАД или такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон. Участниците трябва да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за възложителя on line. •
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението на обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена.
ДА
Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД” или по банков път на следната сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF
Български
180
гр. София ул. Д-р Любен Русев 1, сграда Неврология , учебна зала ДКБ, ет.1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представите¬ли, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от коми-сията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.
14.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ