00969-2015-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.09.2015 13:49 ч. : | 08/09/2015 13:44 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.09.2015 13:49 ч. : | 08/09/2015 13:44 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Каолиново: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Каолиново, пл. Украйна №4, За: Румяна Йорданова Тотева, България 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 05361 2110
Място/места за контакт: Община КаолиновоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kaolinovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=24.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Модернизация на уличното осветление на община Каолиново"
Възлагане на обществена поръчка
Въведение: Община Каолиново е разположена в Североизточна България, част от област Шумен. Общината се състои от 16 населени места. Административен център е град Каолиново. Населението на общината към 1.02.2011 година е 12 093 души. Населени места в Община Каолиново са: гр. Каолиново, с. Браничево, с. Гусла, с. Дойранци, с. Долина, с. Загориче, с. Климент, с. Лиси връх, с. Лятно, с. Наум, с. Омарчево, с. Пристое, с. Сини вир, с. Средковец, с. Тодор Икономово и с. Тъкач. Състояние на съществуващото осветление:Състоянието на уличното осветление е анализирано в енергиен одит “Детайлно обследване за енергийна ефективност на уличното осветление на Община Каолиново”. Основните изводи от проведения одит са: - В населените места на община Каолиново преди повече от 5 години поетапно са подменяни осветители. Подмяната не обхваща цялата мрежа. На места не е завършена напълно, като са необходими доста инвестиции за подмяна на стълбове и проводници, подмяна на улично осветление; - Уличното осветление по селата е крайно незадоволително. Необходима е частична подмяна с нови икономични осветители и добавяне на нови такива; - Необходима е замяна на живачните лампи 400W, 250W и 125 W, КЛЛ и амортизирани стари осветители с нови с метал-халогенни лампи 100W, 70W и 50W, с повишен светлинен поток. - Съществуващите осветители са производство от преди 6 - 20 години, амортизирани, морално остарели, високоенергоемки, с нисък к.п.д. (коефициент на полезно действие), с повредени oптични системи; - Нужно е изграждане на нова осветителна уредба на местата, където досега не е имало такава. С новите осветители ще се постигне:-Икономия на ел.енергия;-По-голяма надеждност и качество на осветлението;-По-висок к.п.д.; -Намаляване разходите за поддръжка и ползване на специализирана техника; -Намаляване на емисиите от CO2. Всички касети улично осветление в момента се управляват с часовници (релета за време). Цели на проекта за модернизация на уличното осветление: Улично осветление е съществен фактор от житейската среда и е показател за състоянието и просперитета на всяко населено място.Проектът за модернизация на уличното осветление на Община Каолиново е разработен в съответствие със съгласувана и утвърдена програма от общинското ръководство. Главните цели и задачи на настоящия проект и решенията, които се предла- гат за тяхното реализиране са следните: - Прилагане и техническа реализация на мерките и предписанията от извършения енергиен одит; - Модернизиране на уличното осветление на общината в съответствие със съвременните европейски изисквания и новите достижения на светлотехниката; - Създаване на условия за безопасно движение на моторните превозни средства и сигурна и спокойна атмосфера за пешеходците вечерно и нощно време;- Опазване на околната среда чрез намаляване на емисията на парникови газове съпровождаща производството на електроенергия; - Подобряване на светлинната среда на общината и повишаване на визуалния комфорт на града и селата.За обекта има издадено разрешение за строеж № 6/18.03.2014 г. на главния архитект на община Каолиново. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. За всички предвидени за изпълнение в обхвата на поръчката строително-монтажни работи е разработен необходимия технически проект, който е публикуван на официалната интернет страница на Възложителя в Профил на купувача: http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=24
45310000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на улични осветители с МХЛ 50W- 3001 бр; Доставка на улични осветители с МХЛ 70W -114 бр.; Доставка на улични осветители с МХЛ 100W -26 бр.; Доставка кабел СВТ 3 х 1.5 mm2-9423 m; Доставка на изолиран усукан проводник за въздушна мрежа2 х 16 mm2-2500 m; Монтаж на изолиран усукан проводник за въздушна мрежа2 х 16 mm2 - 2500 m; Доставка на конзоли за улично осветление -2935 бр.; Доставка на стълб с височина 6м. -206 бр.; Монтаж на стълб с височина 6 м.-206 бр.; Монтаж на заземителни колове -69 бр.; Демонтаж на осветители и конзоли - 3885 бр.; Монтаж на улични осветителис МХЛ 50W - 3001 бр.; Монтаж на улични осветителис МХЛ 70W - 114 бр.; Монтаж на улични осветителис МХЛ 100W - 26 бр.; Изтегляне на кабел СВТ 3 х 1 mm2 - 9423 m; Доставка и монтаж на система за упраление ( за 54 табла) - 54 бр.; Трасиране на кабелна мрежа - 6300 m; Кабели за направа на кабелна мрежа под тротоар и асфалт СВТ 5 х 6 mm2 - 6300 m; Доставка PVC тръба - 6300 m; Направа на изкоп 40 х 80 см - 6300 m ; Направа на пясъчно легло - 6300 m; Полагане на PVC тръба - 6300 m; Изтегляне на СВТ 5 х 6 mm2 - 6300 m; Разкъртване и възтановяване асф. Настилка - 200 m; Разкътване и възстановяване тротoарна настилка - 400 m; Монтаж на конзоли - 3141 бр.; Изграждане на шахта 50/80/80 - 12 бр. Прогнозна стойност e 2 437 718,47 лв. (два милиона четиристотин тридесет и седем хиляди седемстотин и осемнадесет лева и четиридесет и седем стотинки) без вкл. ДДС. Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката. Забележка: Оферти надвишаващи прогнозна стойност ще бъдат предложени за отстраняване от участие в процедурата.
НЕ
100
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие е в размер на: 24 000 /двадесет и четири хиляди/ лева. 2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението. 3. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. 4. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, сумата се превежда по банков път с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка: Банка: "Търговска банка Д", гр. Шумен Банков код (BIC): DEMIBGSF Банкова сметка (IBAN): BG92DEMI92403300055108 Титуляр на сметката: Община Каолиново Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер.Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 5. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС, посочена в т. 2.1. от договора. 6. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в документация сметка на възложителя. 7. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път сума за гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. 8. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане следва изрично да се посочва основанието и процедурата, за която се представя гаранцията. 9. В случай че изпълнителят избере да предостави гаранция под формата на парична сума, то сумата да бъде преведена по следната банкова сметка на възложителя: Банка: "Търговска банка Д", гр. Шумен Банков код (BIC): DEMIBGSF Банкова сметка (IBAN): BG92DEMI92403300055108 Титуляр на сметката: Община Каолиново 10. Когато избраният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване,в полза на възложителя, със срок на валидност – съгласно условията в проекта на договора. 11. Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в документация за участие. 12. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на Договора за изпълнение на обществената, неразделна част от документацията за участие.
Финансирането на изпълнението на обществената поръчка ще се извърши със средства от Националния доверителен екофонд (НДЕФ). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща междинно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 дни актуваните и действително извършени дейности след завършен етап или енергоспестяваща мярка (ЕСМ), в съответствие с Линейния график. Междинните плащания се извършват на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени дейности от лицето осъществяващо строителен надзор, както и фактура, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрените от упълномощено лице от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол - количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи. Срокът за одобряване на представените количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ е 5 (пет) работни дни, считано от датата на представянето им на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Окончателното плащане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършва, в срок до 30 дни, считано от датата на подписване без забележки на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора, както и окончателна фактура (от която следва да са приспаднати всички извършени междинни плащания) и доказателствата за извършено плащане към подизпълнителите съгласно разпоредбите на проект на договор. Плащанията се извършват по оригинални фактури след подписване на съответните протоколи до размера на сумата, посочена в ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Договорът за обединение следва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:- всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. Който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс;б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. Който е обявен в несъстоятелност. 3. Който се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 9. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 10. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 11. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по см на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. Изискванията по предходните точки се прилагат съобразно изискванията на документацията за участие.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на Профила на купувача на следния адрес: http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=24. Възложителят ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи се изизсква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Каолиново, пл. ”Украйна” № 4 или по банков път, по приходната сметка на община Каолиново в Банка: "Търговска банка Д", Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG41DEMI92408400055096, ВИД плащане 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. При изтегляне на документацията от Профила на купувача, участниците нямат разходи по смисъла на чл.28, ал.7 от ЗОП
Български
180
Административна сграда на Община Каолиново – град Каолиново, пл. „Украйна” № 4 – Ритуална зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение на раздел III.2.1: Преди подписването на договора, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС, съобразно с категорията на обекта на поръчката, а именно: втора група, четвърта категория. Преди подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи застраховка за обект (застраховка за строително – монтажните рискове съгласно договорената стойност на изграждания обект) с клаузи, включващи видовете работи СМР и Застраховка, която да обезпечи покриването на вредите към трети лица във връзка с осъщ. СМР. Участникът, избран за изпълнител се задължава да поддържа цитираните в Раздел III.2.3.сертификати за целият срок на действие на договора. Допълнителна информация: Не по - късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне чрез съобщение в профила на купувача на Възложителя: http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=kaolinovo. Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на следния адрес: Град Каолиново, област Шумен, п. код: 9960, пл. „Украйна” № 4. Информация за условията за закрила на заетостта и условията на труд може да намерите в официалните сайтове на: МТСП - www.mlsp.government.bg, НАП- www.nap.bg и Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg/. Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и обявлението на профила на купувача:http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=24, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ