01259-2015-0002
Технически редакции | ||
31.08.2015 15:34 ч. : | 31/08/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.08.2015 15:34 ч. : | 31/08/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Район Красна поляна на Столична община, ул. Освобождение №25, За: Любомир Борисов, секретар на район Красна поляна, Р. България 1330, София, Тел.: 02 9217218, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883
Място/места за контакт: гр. София, район Красна поляна, ул. Освобождение №25Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.krasnapoliana.com.
Адрес на профила на купувача: www.krasnapoliana.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Охрана на общински училища и детски заведения на територията на СО - район „Красна поляна"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Дейности по охрана на общински училища и детски заведения на територията на СО - район „Красна поляна".
79700000
Описание:
НЕ
НЕ
Подробно дейностите по охрана са посочени в документацията за участие.
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие в откритата процедура - е парична сума или банкова гаранция в размер на 3000лв. Гаранция за изпълнение на договора - е парична сума или банкова гаранция в размер на 1 /един/% от стойността на договора без ДДС, представена преди сключването на договора. Всички гаранции се внасят по сметка на Общинска банка клон „ЛЮЛИН” BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG81SOMB91303319112501 на район "Красна поляна” или в касата на район”Красна поляна”.
Месечните плащания се извършват от възложителя , чрез банковите сметки на общинските обекти, като наредители по сметките са директорите на учебните и детски заведения.
1.1.Списък на документите, които се съдържат в офертата подписан и подпечатан от кандидата; 1.2. Оферта за участие в открита процедура - Образец № 1; 1.3.Административни сведения- Образец № 2; 1.4.Копие от документ за регистрация на участника или посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 1.5.Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; 1.6. Документ за регистрация по ЗДДС- копие заверено вярно с оригинала; 1.7. Декларации по чл. 47, ал. 9 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП -Образец № 3 и Образец №4; 1.8.Декларация, че кандидатът е посетил обектите и е запознат с всички условия и документите за участие в процедурата, които биха повлияли на офертата - Образец № 5; 1.9.Документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура; 1.10.Декларация, че кандидатът при изпълнение на поръчката ще спазва изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд - Образец № 6; 1.11. Декларация за участие или не на подизпълнители- Образец № 8; 1.12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Образец № 8а; 1.13.Сертификат за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001: 2007 /или еквивалент/ с обхват "Охранителни услуги"; 1.14. Сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 : 2008 /или еквивалент/ с обхват "Охранителни услуги/; 1.15. Лиценз за извършване на охранителна дейност , съгласно чл. 4 от Закона за частната охранителна дейност- /Обн. ДВ. бр.15 от 24 Февруари 2004г./; 1.16. Лиценз за ползване на собствена радиочестота за територията на област София-град; 1.17. Проект на договор - Образец № 12; 1.18. Декларация - Образец №13 за приемане условията на договора; 1.19. Декларация - Образец №14 за липса на свързаност с друг участник по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП.
Участникът следва да разполага с минимален наличен финансов ресурс в размер на 200 000 (двеста хиляди)лева. Информацията за наличния финансов ресурс се предоставя в декларация – Образец №11, попълнена от участника.
Съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен*. *Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
1. Участникът следва да е изпълнил или изпълнява, най-малко три договора за последните 3 години за услуги с предмет охрана на училища, учебни заведения, детски градини или други образователни институции; 2. Списък на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата; 3. Списък за осигурени лица по трудови правоотношения, придружен от справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на откриване на процедурата. 4. Брой налични патрулни МПС, собствени, наети или лизингови за реагиране на сигнали по СОТ и видеонаблюдение, време за реакция; 5. Брой мобилни групи за проверка и контрол на охранителите физическа охрана, придружено с доказателства за наличието на GPS оборудване; 7. Списък на лични и предпазни защитни средства: 1 Палки; 2. Белезници; 3. Противогази; 4.Бронежилетки; 8. Списък на технически системи за сигурност: 1. Наличие на радио и мобилна връзка; 2. Изграден Оперативен дежурен център /ОДЦ/ за контрол и помощ на охранителите през денонощието, на територията на областта където се провежда поръчката. 9. Наличие на собствен лицензиран център за обучение на охранители или копие от сключен договор с такъв за обучение на охранители, обхващащ срока за изпълнение на поръчката.10.Документи, удостоверяващи професионалната квалификация на охранителния персонал: 1. обучение от лицензиран учебен център-Национална Агенция за Професионално Образование и Обучение /НАПОО/; 2. протоколи за завършено първоначално обучение; 3. копие от програми за обучение на персонала / за първоначално обучение и за специално обучение за работа с деца/
1.1. Представя се списък на основните договори за извършване на охранителна дейност през последните три години – 2012г., 2013г. и 2014г., включително стойностите, датите и получателите, придружени съответно с препоръки за добро изпълнение чл.51, ал.1, т.1 ЗОП, оригинали или заверени копия - Образец №7. 2.1. Представят се документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата. 3.1. Актуално удостоверение от НАП за броя на осигурените лица към момента на подаване на офертата. Не по-малко от 30/тридесет/човека, издадено от съответната териториална дирекция на Национална агенция за приходите или съответен документ по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице, както и декларация от управителя, че всички лица - ръководители на охранителната дейност и охранители, отговарят на специфичните изисквания на ЗЧОД при назначаването и изпълнението на дейността им по охрана и изискванията, указани в настоящата документация. 4.1. Да се представи списък на МПС, копия от регистрационни талони и/или договори за лизинг- не по-малко от 2 /два/броя МПС. 5.1. Не по-малко от 2 броя МПС собствени, наети или с договори за лизинг. 8.1. Участниците следва да представят описание и снимков материал на изграден и оборудван център.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
90
гр. София, район "Красна поляна", ул. "Освобождение" №25, стая № 206
На основание чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществена поръчка, както и действия и бездействия на възложителя, с които се възпрепиятства достъпът или участието на лица в процедурата, подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
31.08.2015 г.