Версия за печат

00233-2015-0048

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: Силвия Тодорова, Р. България 1233, София, Тел.: 02 9323715, E-mail: s_todorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-по-опт/2015/08/24/2015-оп-109-„изграждане-на-ветеринарно-дезинфекционна-станция-гара-свиленград”/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгина Мария Луиза № 110, За: инж.Константин Тонев, Р. България 1233, София, Тел.: 02 932439, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: ЗУИП Първомай-Свиленград

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгина Мария Луиза № 110, За: Евгения Русмова, Р. България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на Ветеринарно-дезинфекционна станция (Миячен коловоз) в гара Свиленград”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гара Свиленград
Код NUTS: BG34
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изграждане на Ветеринарно-дезинфекционна станция (Миячен коловоз) в гара Свиленград. Ветеринарната дезинфекционна станция в товарна гара Свиленград е част от проект „Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, Фаза 2: Участък Първомай – Свилеград” и е съществен елемент от цялостната технологична експлоатация на гранична гара Свиленград. Обхватът на поръчката включва; изграждане на съоръженията на ветеринарната станция за дезинфекция, обслужващата сграда, прилежащи обслужващи площадки, съгласно одобрен проект на Възложителя. Поръчката ще се изпълни на две фази: строителство и пускане в експлоатация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45213320

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на релсовия транспорт

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмета на поръчката, включва, изграждане на ново технологично съоръжение за измиване и дезинфекция на товарни влакови композиции в товарна (задържаща) гара Свиленград включва, обслужващата сграда, коловоз, рампа, прилежащи обслужващи площадки, комуникации и пътища към тях и ограда, съгласно одобрен проект на Възложителя. Административната сграда е контейнерен тип с външни размери 500/720 см. изградена от готови модули 240/500 см. разположени на бетонова площадка. Контейнерите да са оборудвани с В и К, О и В , ел. инсталация и обзавеждане съгласно проекта Конструкцията на панелите да отговаря на предписанията по част Енергийна ефективност. Конструкциите по част 1 обхваща - изграждане на първичен утаител от бетон клас С30/37(ХА-1 клас по въздействие на околната среда), бетонна шахта 220/150 см., вкопана с бетон клас С16/20, предпазен кожух на кан. тръба с кутиеобразно сечение от бетон с дебелина на стените 30 см. и на капака 25 см и стомнобетонов фундамент на каломаслоуловител с размери 100/100 см., дебелина 15 см. и бетон С16/20. Конструкциите по част 2 обхващт - миячен коловоз с дължина 129,93 м. с надвишение 11 см., разположен на стоманобетонова конструкция. Конструкцията е плоча с дебелина 35см. с колонки и закладни части за закрепване на ж.п. елементите. Плочата е разделена на 12 секции, всяка с дължина 10,80 м. с фуги от водоспираща лента. Конструкцията на коловоза е разделена на 9 бр. типови средни секции, две крайни и секция над ВиК канала. Рампата е стоманобетонова конструкция с р-ри 130 м. дължина и 2,70 м ширина. Тя е разделена на 6 бр. средни секции и 2 бр. крайни на които са предвидени стълбища с ширина 1,5 м. Обслужващия път е между 12 и 13 коловоз с разгъната дължина 219 м ситуационно разрешен с две прави. Накрая се прави обръщало с р-ри 20/16,4 м. Водопровода е от ПЕВП ф 90 тръби и ползва техническа вода. Захранва се с помпа MVE 1606/PN 16 на WILO/или еквивалент/ и осигурява Q=5л/сек. с напор H=102 м. Измиването на вагоните се извършва с маркуч. Битово-питейния водопровод е от ПП тръби и захранва административната сграда. Канализацията е разделена на битово-фекална и канализация за атмосферни води. Водата от измиването на вагоните се преработва от пречиствателно съоръжение, състоящо се от утаител 3х1,5х8 м. и каломаслоуловител SKPP 6/600 тип Hauraton /или еквивалент/ с калова яма и коалесцентен филтър. Електрозахранването на площадката се извършва от КТБ на товарната(задържаща) гара с кабел САВТТ – 3х70+35 мм2 с обща дължина 520 м. положен в тръбоканална мрежа. Ще се изгради табло ЕТкм от което ще става захранването на консуматорите от коловоза и контенирите на административната сграда. Оградата е с дължина 136 м. по терена и 148 по рампата и има четири броя врати. Етапи за изпълнение на поръчката: а) фаза на строителство; б)фаза на пускане в експлоатация. Работният проект е неразделна част от Техническата спецификация на Възложителя и е публикуван на сайта на ДП НКЖИ, с адрес: www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

Стойност, без да се включва ДДС
915850 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

100

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура размер на 9 000 лева (девет хиляди лева); Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изграждане на Ветеринарно-дезинфекционна станция гара Свиленград”. 2.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 3.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договорa: При сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността му без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на сключване на договора до датата на издаване от ДНСК на разрешение за ползване на обекта плюс 1 месец или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за обществена поръчка с предмет: „Изграждане на Ветеринарно-дезинфекционна станция гара Свиленград”. 4.При изпълнение на договора, изпълнителят има право на авансово плащане в размер на 10 % от стойността на договора срещу представяне на гаранция за авансово плащане. Гаранцията се представя под формата на безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал, платима при първо поискване от Възложителя, покриваща 100% размера на аванса, със срок на валидност до окончателното възстановяване на авансовото плащане. 5.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 6.Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума в евро, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в лева в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. 7.Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената на офертата следва да бъде представена в лева без ДДС. Участникът трябва да представи цена съгласно приложения образец. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, както следва: 1) Авансово плащане в размер до 10 % от договорната цена без ДДС и без непредвидените разходи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и на безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% размера на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. 2) Междинни плащания до 90 % от договорната цена без ДДС и без непредвидените разходи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална данъчна фактура и акт за междинно плащане. От междинните плащания се приспада в цялост авансовото плащане. 3) Окончателно плащане в размер на 10 % от договорната стойност без ДДС и без непредвидените разходи, в срок до 30 календарни дни след датата на издаване на разрешението от ДНСК за ползване на обекта съгласно ЗУТ и представена данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, копие, заверено от участника, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, копие, заверено от участника. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, копие, заверено от участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата за участие, участникът представя: 1.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4, ал.5, т.1 и т.2 и посочените в обявлението по ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по букви „а“ и „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. в) доказателства по чл.49 от ЗОП: - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, където задължително са вписани за втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т.2 и ал. 6 - първа категория строежи от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от председателя на Камарата на строителите в България. Ако участникът е чуждестранно лице може да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно нацционалния му закон. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документа по буква „в“ се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Чуждестранните физически или юридически лица представят документите по т. 1 в фициален превод 2. Декларация, че дружеството не попада в приложното поле на Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя за всяко лице, включено в обединението. 3.Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.51 и чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.2, т.7 и т.13 от ЗОП: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: - посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Декларация-списък на ръководния екип, който ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочени образование, професионалната квалификация и професионален опит; 3. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на сертификация предмета на поръчката, или еквивалент, копие, заверено от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, т.2 и т.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва има успешно изпълнен/и договор/и за строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „договор за строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката” да се разбира: строителство на жп гари и/или спирки включително коловозно развитие и прилежаща инфраструктура. 2.Минимални изисквания към екипа на участника: 2.1. Ръководител на екипа: трябва да бъде дипломиран инженер с образователно квалификационна степен магистър, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или еквивалент и да има минимум 8 г. професионален опит на подобна длъжност . Под „подобна длъжност“ се разбира ръководител на екип при изпълнение договори за строителство на жп гари и/или спирки. 2.2. Технически ръководител трябва да бъде дипломиран инженер с образователно квалификационна степен магистър/бакалавър специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, или еквивалент да има минимум 6г. професионален опит на подобна длъжност. Под „подобна длъжност“ се разбира лицето да е било технически ръководител при изпълнение договори за строителство на жп гари и/или спирки включително коловозно развитие и прилежаща инфраструктура. 2.3. Отговорник за контрола на качеството – трябва да бъде дипломиран инженер с образователно-квалификационна степен магистър/бакалавър, строителен инжинер, да има минимум 5 години опит като отговорник за контрол на качеството в сферата на строителството. За чуждестранните лица Възложителят приема еквивалентна образователно квалификационна степен. 3.Наличие на функционираща система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на сертификация предмета на поръчката, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 55
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 094 - 167940 от 16.05.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.09.2015 г.  Час: 16:45
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.10.2015 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, заседателна зала, партер

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се представят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят:1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което задължително включва срока за изпълнение както и технология, организация и работна програма с описание на основните дейности, показваща последователността и предложението за времеви график за изпълнение на договора. По-конкретно предложението трябва да включва подробности за това как ще бъдат изпълнени временната и същинската част от строителството. Също така, участникът трябва да представи обстойна методология, при необходимост с чертежи, описваща методите чрез които той възнамерява да изпълни строителството. По-конкретно участникът трябва да посочи броя, видовете и капацитета на машините, технологичното оборудване и персонала, които предлага да използва за основните видове дейности. Представя се и работен график (линеен Гантов график), илюстриращ продължителността на видовете строително-монтажни работи и режим на работа включващ прозорци. 2.Декларация за гаранционния срок на изпълнените СМР, 3.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, ако е приложимо Документацията за участие се публикува в профила на купувача http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/ в деня на публикуването на обявлението но не по-късно от следващия работен ден.Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място.Възложителят е длъжен да предостави документацията за участие на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, при заявен писмено точен адрес за кореспонденция.По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер. Документацията за участие може да бъде получена в ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” 110, ет. 3, ст.312, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до крайния срок за получаване на офертите. Всички разяснения и решения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата,факс,електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, отдел Правен, лице за кнтакт: Десислава Кирилова -ръководител сектор., бул. Княгина Мария Луиза № 110, Р. България 1233, София, Тел.: 02 9323712, Факс: 02 9310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ