05057-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.08.2015 15:10 ч. : | 21/08/2015 15:05 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.08.2015 15:10 ч. : | 21/08/2015 15:05 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. София: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
НАЦИОНАЛНА ГАЛЕРИЯ, гр.София, ул.”19-ти февруари”, №1, За: Славка Иванова - директор на Национална галерия, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9803321, E-mail: nhg_shchetovodstvo@abv.bg, Факс: 02 9803321
Място/места за контакт: площад Александър I Батенберг № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=71.
Адрес на профила на купувача: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална агенция/служба
Отдих, култура и религия
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Обезпечаване на дейностите по информация и публичност за нуждите проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“, включваща 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Дейности по информация и публичност в рамките на проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Изготвяне на брошури във връзка с изпълнение на дейностите по информация и публичност в рамките на проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3. : Изработване на уеб сайт и създаване на профил на проекта в социалните мрежи.
Възлагане на обществена поръчка
„Обезпечаване на дейностите по информация и публичност за нуждите проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“, включваща 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Дейности по информация и публичност в рамките на проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Изготвяне на брошури във връзка с изпълнение на дейностите по информация и публичност в рамките на проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3. : Изработване на уеб сайт и създаване на профил на проекта в социалните мрежи. Проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“ се финансира по Програмата БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № № 24-10-МП-1/23.04.2015 г., проект „Софийски Арсенал” Музей за съвременно изкуство”
79341000, 79952000, 22900000, 22100000, 72413000, 72415000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка по обособените позиции е в размер на 64 333 лева (шестдесет и четири хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) без включен ДДС или 77 200 (седемдесет и седем хиляди и двеста) лева с включен ДДС, както следва: 1. Прогнозна стойност за Обезпечаване на дейностите по информация и публичност на проекта – 56 000 (петдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и шестдесет и шест стотинки) без ДДС или 67 200 (шестдесет и седем хиляди и двеста) лева с ДДС, от които – за провеждане на две пресконференции – 12 666,67 (дванадесет хилади шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС или 15 200 (петнадесет хиляди и двеста лева) с ДДС; – за провеждане на медийна кампания – 16 666,67 (шестнадесет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС или 20 000 (двадесет хиляди лева) с ДДС – за изработване на различни печатни материали за обезпечаване на дейностите по информация и публичност на проекта – 26 666,66 (двадесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и шест стотинки) лева без ДДС или 32 000 (тридесет и две хиляди) лева с ДДС; 2. Прогнозна стойност за Изработване на уеб сайт и създаване на профил на проекта в социалните мрежи – 8 333,34 (осем хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и четири стотинки) лева без ДДС или 10 000 (десет хиляди лева) с ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят максималния одобрен бюджет на поръчката. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от допустимата, ще бъде отстранен от участие.
НЕ
01.04.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП в случаите по чл. 16г Възложителят не изисква гаранция за участие и за изпълнение от специализираните предприятия ии кооперации на хора с увреждания – ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 И ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 от настоящата обществена поръчка. 1. ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – гаранция за участие в размер на в размер на 460 (четиристотин и шестдесет) лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя трябва да се преведе по сметка IBAN: BG61UNCR96603110035019, BIC: UNCRBGSF, обслужваща банка: Уникредит Булбанк, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка, като срокът й на валидност не може да бъде по-кратък от срока на валидност на офертата. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. 2. ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – гаранция за участие в размер на в размер на 100 (сто) лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя трябва да се преведе по сметка IBAN: BG61UNCR96603110035019, BIC: UNCRBGSF, обслужваща банка: Уникредит Булбанк, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка, като срокът й на валидност не може да бъде по-кратък от срока на валидност на офертата. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. 3. ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 – гаранция за участие в размер на в размер на 80 (осемдесет) лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя трябва да се преведе по сметка IBAN: BG61UNCR96603110035019, BIC: UNCRBGSF, обслужваща банка: Уникредит Булбанк, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка, като срокът й на валидност не може да бъде по-кратък от срока на валидност на офертата. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. 11.2ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, която трябва да обхваща целия срок на договора, удължен с 30 календарни дни. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, последната трябва да се преведе по сметка IBAN: BG61UNCR96603110035019, BIC: UNCRBGSF, обслужваща банка: Уникредит Булбанк, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава/задържа гаранциите за участие в сроковете и при условията, определени в ЗОП и посочени в документацията; Възложителя освобождава/задържа гаранцията за изпълнение в сроковете и при условията посочени в договора
Заплащането на услугите по обособените позиции, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на проекта на договора – авансово и окончателно, както следва: Авансово плащане - в размер на 20% от стойността на договора след представяне на фактура. Авансовото плащане по договора се извършва в срок до 10 (десет) работни дни след подписването му и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателно плащане в размер на 80 % от стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на дейността, съгласно Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателното плащанията по договора се извършва в срок до 10 (десет) работни дни след приемане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, за съответната дейност и след представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да съгласува с представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съдържанието на всяка издавана фактура във връзка с изпълнението на настоящия договор. Във фактурите, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава, следва да бъде указано, че „ Разходът е по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
1.Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2.На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки (ЗОП) ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 от настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или хора с увреждания, тъй като предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания (ЗИХУ). За да участват в настоящата обществена поръчка по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3, лицата трябва да са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперациите на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания (АХУ). Когато участник в процедурата е обединение от такива лица, всички съдружници в обединението трябва да са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперациите на хора с увреждания. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперациите на хора с увреждания, или еквивалентен регистър на държава – членка на ЕС се прилага и за посочените подизпълнители. (чл. 16г, ал. 6 и 7 от ЗОП). Съобразно изискванията на чл. 16г, ал. 5 от ЗОП, определените в настоящите указания критерии за подбор не се прилагат участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. 3.За участие в процедурата по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 могат да се подават оферти и от участници, които не са в обхвата на чл. 16г от ЗОП. Тези оферти ще бъдат разгледани в случай, че офертите на лицата по т. 1 не отговарят на изискванията на възложителя. 4.Участниците–юридически лица в процедурата се представляват от законните си представители или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с изрично пълномощно. 5.В случай, че участникът е обединение (или консорциум) се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която са установени. 6.За участниците – обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. 7.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. 8.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, т.е. само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. 9.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Участникът е длъжен да заяви дали за изпълнение на поръчката ще ползва подизпълнители. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
НАЦИОНАЛНА ГАЛЕРИЯ, пл. Александър І Батенберг № 1
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“ се финансира по Програмата БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № № 24-10-МП-1/23.04.2015 г., проект „Софийски Арсенал” Музей за съвременно изкуство”
Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП Продължение от РАЗДЕЛ III.2.. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” „Предложение за изпълнение на поръчката по позиция №...”, в който участниците поставят „Предложение за изпълнение на поръчката” (Техническо предложение), изготвено съгласно Приложение № 15. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА по позиция № ....” съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно Приложение № 16 и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Продължение от Раздел ІІІ.2.3 частния или неправителствения сектор; Участие в най-малко 1 (един) договор/проект, свързани с дизайна и производство на информационни и/или рекламни материали Като предмет сходен с предмета на поръчката по позиция № 1 ще се счита услуга без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва предоставянето на услуги по организиране и провеждане на събития - конференции, кръгли маси, семинари, обучения, реализирането на национални информационни кампании и/или подготовката и отпечатването на информационни и рекламни материали Като предмет сходен с предмета на поръчката по позиция № 2 ще се счита услуга без значение от източника на финансирането им, чийто предмет, свързани с дизайна и производство на информационни и/или рекламни материали; Като предмет сходен с предмета на поръчката по позиция № 3 ще се счита услуга без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва: разработване и/или внедряване и/или осъвременяване и/или поддръжка на интернет сайтове и/или портали ІІI. На осноание чл. 14, ал. 3 от ЗОП възложителя ще прилага предвидените в Закона за обществените поръчки, опростени правила. Възложителят ще се възползва от възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението ще бъде изпратено по електронен път и предоставя пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на интернет адреса на Национален музеен комплекс: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=117, рубрика „Профил на купувача“ http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132. IV. Всички комуникации между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се извършват на български език и в писмена форма. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично, по пощата с обратна разписка, по факс и електронна поща. От участие се отстранява участник, който: не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 или ал. 5 от ЗОП; Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Национална галерия, пл. Александър І Батенберг № 1, България 1000, София, Тел.: 02 9803321, Факс: 02 9803321
21.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Обезпечаване на дейностите по информация и публичност за нуждите проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“, по обособена позиция № 1 - Обезпечаване на дейностите по информация и публичност на проекта, финансирани по Програмата БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № № 24-10-МП-1/23.04.2015 г., проект „Софийски Арсенал” Музей за съвременно изкуство“. Дейностите включват: 1.Организиране и логистично провеждане на две пресконференции 2. Осигуряване на медийна подкрепа 3. Изработване на различни печатни материали за обезпечаване на дейностите по информация и публичност на проекта;
79341000, 79952000, 22900000
Описание:
1.Организиране и логистично провеждане на две пресконференции; 2. Осигуряване на медийна подкрепа; -Партньорство поне с една национална телевизия; -Организиране на пресвизити на журналисти, които да отразяват строителството и развитието на проекта. -Популяризиране на проекта сред младите хора, чрез разпространяване на брошури. -Популяризиране на проекта в социалните мрежи Facebook и Twitter. 3. Изработване на различни печатни материали за обезпечаване на дейностите по информация и публичност на проекта; обозначителна табела и билборд с информация за финансирането на проекта от страна на ФМ на ЕИП
Изготвяне на брошури във връзка с изпълнение на дейностите по информация и публичност в рамките на проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“
22100000
Описание:
10 000 брошури
Изработване на уеб сайт и създаване на профил на проекта в социалните мрежи.
72413000, 72415000
Описание:
Изработване на уеб сайт и създаване на профил на проекта в социалните мрежи.