Версия за печат

00568-2015-0014

BG-Созопол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, пл.Хан Крум №2, За: Галина Георгиева и Божана Чампарова-юристи; Петя Чапевова-зам.кмет, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773; 0550 25702, E-mail: Otdel_pnous@abv.bg, Факс: 0550 25773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sozopol.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=229&Itemid=154.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консервация и реставрация на къща „Тракийски хан” за създаване на Етнографски музей” в УПИ XVII-227, КВ.18, по плана на град Созопол“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: УПИ XVII-227, КВ.18, по плана на град Созопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В предмета на настоящата процедура са включени изпълнение на консервационни, реставрационни, строително-монтажни и строително-ремонтни работи на сградата. Обхватът на дейностите включва: покрив – подмяна на отделни елементи от покривната кострукция, демонтаж на старите дъсчена обшивка и покривно покритие и направа на нови такива, ремонтни работи по комините; фасада - монтаж и демонтаж фасадно тръбно скеле, демонтаж на дъсчена обшивка, измиване на външната част на каменните зидове, демонтаж на капаците и прозорците, грундиране основа, доставка и монтаж на нова дограма, импрегниране на дървени елементи, хидрофобизация на зидове и др.; вътрешно пространство – извършване на изцяло нови архитектурни дейности – мазилки, шпакловки, замазки, облицовки, настилки, вътрешна дограма, подмяна на елекрическа инсталация, подмяна изцяло на восопроводна и канализационна инсталации, подмяна на вентилационна инсталация; дворно пространство – подмяна изцяло на съществуващата настилка и направа на нова, подмяна на съществуващо дворно осветление; осигуряване на достъп до сградата на хора с увреждания; Количество или обем на обществената поръчка:Изпълнителят следва да изпълни всички строителни дейности, включени в количествената сметка на обекта при съобразяване с описаните в отделните пера видове материали и техните характеристики.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45262700, 45261910

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Стрителни и монтажни работи по реставрация на сгради
Ремонт на покривни конструкции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е: Избор на изпълнител за строителството на обект: „Консервация и реставрация на къща „Тракийски хан” за създаване на Етнографски музей” в УПИ XVII-227, КВ.18, по плана на град Созопол“. В предмета на настоящата процедура са включени изпълнение на консервационни, реставрационни, строително-монтажни и строително-ремонтни работи на сградата. Обхватът на дейностите включва: покрив – подмяна на отделни елементи от покривната кострукция, демонтаж на старите дъсчена обшивка и покривно покритие и направа на нови такива, ремонтни работи по комините; фасада - монтаж и демонтаж фасадно тръбно скеле, демонтаж на дъсчена обшивка, измиване на външната част на каменните зидове, демонтаж на капаците и прозорците, грундиране основа, доставка и монтаж на нова дограма, импрегниране на дървени елементи, хидрофобизация на зидове и др.; вътрешно пространство – извършване на изцяло нови архитектурни дейности – мазилки, шпакловки, замазки, облицовки, настилки, вътрешна дограма, подмяна на елекрическа инсталация, подмяна изцяло на восопроводна и канализационна инсталации, подмяна на вентилационна инсталация; дворно пространство – подмяна изцяло на съществуващата настилка и направа на нова, подмяна на съществуващо дворно осветление; осигуряване на достъп до сградата на хора с увреждания;

Прогнозна стойност без ДДС
832747.43 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.04.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 5 000 лева /пет хиляди/. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена, по желание на участника, в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 2% /два процента/ от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция, учредена при условията на чл. 59 от ЗОП или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за добро изпълнение по договора се освобождава в срок от 10 /десет/ работни дни след приемането на обекта по реда определен в договора, без да дължи лихви на Изпълнителя за този период. Възложителя задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд или в случай на неизпълнение от страна на Изпълнителя на уговорените в този договор задължения. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите гаранции трябва да съдържат минимум следната информация: - наименование на банката - наименование на участника/изпълнителя - предмет на поръчката - размер на гаранцията в лева - краен срок на валидност на гаранцията, съгласно условията на възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Строителството се финансира по Програма БГ 08 „Културно наследство и съвременни изкуства” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство” - Договор № 24-10М1-10/11.05.2015 г. Авансово плащане – в размер до 25% от стойността на договора за изпълнение на строителството, изплатено в 3-дневен срок от датата на подписване на Договора и след представяне на фактура-оригинал за стойността на аванса. Междинни плащания – в размер до 55 % от стойността на договора за изпълнение на строителството, от датата на подписване на акт обр.19 и изплатени в 7-дневен срок след представяне на фактура-оригинал с процентно приспадане на получената авансова сума. Окончателно плащане – окончателното плащане в размер на минимум 20 % от стойността на договора, ще се извърши в 7-дневен срок след приемане на извършените строителни дейности, подписване на окончателен акт обр.19, след представяне на фактура-оригинал с окончателно приспадане на получената авансова сума. Фактурите за извършване на плащанията се изготвят на български език, съответствие със закона за счетоводството и указанията на министерство на финансите изх.№ 91-00-502/27.08.2007г.относно третиране на ДДС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ за съдебна регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка по опростени правила може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Участник не може да бъде отстранен от процедура за възлагане на обществена поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга, доставка или строителство в държавата членка, в която са установени. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. В процедурата за възлагане на обществена поръчка, едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение помежду си за изпълнение на тази поръчка. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т.1, букви а), б), в), г), д), т. 2, 3 и 4, ал.2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП.При представяне на офертата чуждестранното физическо или юридическо лице участник удостоверява липсата на обстоятелствата с декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Участниците следва да посочат единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; . При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ за съдебна регистрация от държавата, в която са установени. Свързани лица /съгл. т.23а от §1 от Допълнителни разпоредби от ЗОП/ или свързани предприятия / съгл. т.24 от §1 от Допълнителни разпоредби от ЗОП/ не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не са поставени
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и/или квалификация, участникът трябва да представи: Списък на ръководните служители и експерти /техническите лица - собствени/наети, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионален опит, съгласно чл.51, ал.1, т.4, т.7 и т.10 от ЗОП – Образец №8. Допуска се включване в екипа на участника и на лица със специалности, приравнени към посочените . (Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност по посочените). Когато участникът е установен и регистриран извън Р България, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, където е установен и регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на бълг. език. Изпълнението на това минимално изискване се доказва с Автобиография във формат по образец Образец № 9 . Съгласно чл.51а, ал.1 от ЗОП всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица и/или представя Декларация/и за ангажираност – Образец №8а. Декларация за минималното техническо оборудване за изпълнението на поръчката - и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор за наем/лизинг или предварителен договор за ползване от трети лица, от които произтича правото на участника да ползва оборудването.– Образец №8б и 8в. Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001-2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за качество,управление на околна среда , на здравето и безопасността при работа , с обхват отговарящ на предмета на поръчката. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП относно валидно вписване към датата на подаване на офертата в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строителство за строежи - I група, строежи по Чл.137, ал.1, точка 1, Буква „М” точка 4, буква „Е” и точка 5, буква „Е”, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка. Попълва се декларация Приложение №2 към Образец №3 и се представя удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.Изискването за валидно вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строителство за строежи се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност по СМР.
Минимални изисквания: Валидно вписване към датата на подаване на офертата в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строителство за строежи - I група, строежи по Чл.137, ал.1, точка 1, Буква „М” точка 4, буква „Е” и точка 5, буква „Е”, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка. Участникът трябва да разполага със следните експерти: Технически ръководител - строителен инженер с образователна степен „магистър”-1бр. с 5год. стаж по специал. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – образователна степен – минимум средно специално образование (прилага се актуално удостоверение)-1бр.с 2год.стаж по специалн. Допуска се включване в екипа на участника и на лица със специалности, приравнени към посочените по-горе (Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност по посочените по-горе). Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: 1брой лекотоварен автомобил – тип „Фургон”, с товароподемност до 3500,00 кг. 1брой Товарен автомобил, бордови, с товароподемност до 13 500,00 кг., с минимална екологична категория „EURO 3”. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват: „Строителство и ремонт на жилищни и смесени сгради. Консервация и реставрация на обекти – недвижими културни ценности от местно, национално и световно значение”. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват: „Строителство и ремонт на жилищни и смесени сгради. Консервация и реставрация на обекти – недвижими културни ценности от местно, национално и световно значение”.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта BS OHSAS 18001-2007 или еквивалентен, с обхват: „Строителство и ремонт на жилищни и смесени сгради. Консервация и реставрация на обекти – недвижими културни ценности от местно, национално и световно значение”.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение –П1-100т макс.; тежест: 20
Показател: Управление на риска – П2-100т.макс.; тежест: 10
Показател: Методология и технология на строителните процеси и линеен график –П3-100т.макс; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П4-100т.макс.; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. 2. Възложителят предоставя безплатен и пълен достъп до нея на интернет страницата на Община Созопол, www. sozopol.bg – Профил на купувача. 3. В случай че има лице, което желае да получи документацията на хартия, възложителят изпраща същата за негова сметка, като само в този случай лицето ще трябва да заплати сумата от 24 /двадесет и четири/ лева с ДДС по банкова сметка на Възложителя: Банка: ”Инвестбанк”АД IBAN:BG 63 IORT 7378 8411 1562 00 BIC:IORT BG SF Вид плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.Созопол, пл.Хан Крум №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура се провежда по реда на чл.14,ал.3 от ЗОП и обявлението е изпратено по електронен път.Възложителят предоставя пълен достъп по ел.път до документацията на посочения по-горе интернет адрес. На същите основания сроковете по чл.64 от ЗОП са съкратени. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представи някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта,неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявен от възложителя критерий за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи или несъответствие с критерий за подбор, или несъответствие с друго изискване по настоящата процедура след прилагане на реда по чл.68,ал.8 и ал.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ