Версия за печат

00864-2015-0012

BG-Исперих: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Исперих, ул. Дунав №2, За: Айлин Шукриева, РБ 7400, Исперих, Тел.: 0882 555637, E-mail: op_isperih@abv.bg, Факс: 08431 4712

Място/места за контакт: Община Исперих

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.isperih.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрена по Националната програма за енергийна ефективност.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Исперих
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е реализиране на инженеринг за енергийна ефективност на следната многофамилна жилищна сграда, одобрена за обновяване в рамките на Националната програма за енергийна ефективност, както следва: Многофамилна жилищна сграда, находяща се в гр. Исперих, ж.к. „Васил Априлов”, Блок 1. Обектът представлява сграда – жилищен блок, въведен в експлоатация 1985 г., състоящ се от 5 входа, от които вх. А и Б - с 8 етажа и вх. В, Г и Д – 6 етажни, с общо 114 бр. самостоятелни обекти и обща разгърната застроена площ (РЗП) - 7 223,72 кв.м., УПИ I – кв. 46.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45310000, 45320000, 45421000, 45261400, 71000000, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма
Изолационни и хидроизолационни работи на покривни конструкции
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ще се изготвят работни проекти и изпълнят всички задължителни мерки предписани в техническият паспорт и енергийното обследване неразделна част от документацията за участие, както и съпътстващите ги дейности.

Прогнозна стойност без ДДС
1004502 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнението на договора. 2. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на Участника: - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя; - парична сума в български лева, внесена по сметка на Община Исперих. 3.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. 4.Гаранцията за участие е до 1% от прогнозната стойност – 10 045лв. ( десет хиляди и четиридесет и пет лева) без ДДС. 5.Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната сметка на община Исперих: БАНКА: „Инвестланк” АД IBAN: BG55IORT81163300500000 BIC:IORTBGSF В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер 00864-2015-0012“ 6. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, в която следва изрично да е посочено името на процедурата със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. 7. Гаранциите за участие в процедурата се задържат, усвояват и освобождават при условията и по реда на Глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции” от ЗОП. 8. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е посочено името на процедурата и да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; - с възможност да се усвои изцяло или частично в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да бъде със срок на валидност най-малко 1 (един) месец, след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора; 9.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът/изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 10. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 11. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира със средствата по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради (Националната програма) - http://mrrb.government.bg/?controller=category&catid=117. Програмата е насочена към обновяване на многофамилни жилищни сгради, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия за живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съдържание на Плик № 1 „Документи за подбор” В плик № 1 се поставят следните документи:1.1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец №1 В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. 1.2. Представяне на участника - по образец - Образец № 2 Представянето на участника съдържа данни за лицето, което прави предложението – посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, с приложени: Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена по Образец №5, Декларация по чл. 49, ал.1 ЗОП, по образец №6 1.3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника за участие в настоящата обществена поръчка.1.4.Договор за обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Представя се оригинал или заверено копие. 1.6.Документ за внесена гаранция за участие - копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банковата гаранция за участие;1.7.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец №7 1.8.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по Образец №8. В случай, че участникът в процедурата е обединение, декларацията се представя от всеки участник в обединението.1.9. Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от Закона за мерките срещу изпиране на пари – подписва се приложения към настоящата документация образец - Образец №9;1.10. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари – подписва се приложения към настоящата документация образец - Образец №10;1.11.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка – Образец №11, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, Декларация - списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката по образец - Образец №12 в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата,включени в екипа от експерти на участника ПРОДЪЛЖЕНИЕ В Р VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ---1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка – Образец №11, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности --2. Декларация – списък на експертите,които частникът ще използва за изпълнение на поръчката, по образец – Образец №12, в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника; Ключовите експерти, попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт по образец – Образец №13; Участникът може да използва и други експерти в качеството им на „подпомагащ екип”, като разходите за допълнителни експерти трябва да са предвидени в офертата на Изпълнителя. Всички експерти попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт. Предложеният екип от ключови експерти на участника, трябва да отговаря на подробно описаните изисквания към ключовите експерти и да е съобразен с функциите и отговорностите на тези експерти, посочени в Техническата спецификация. Всяка промяна в екипа от ключови експерти се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изпълнение на обществената поръчка. В тази връзка по отношение на ключовите експерти се поставят следните изисквания: - Замяна на ключов експерт се допуска със съгласие на Възложителя;- Оттегляне на ключов експерт или замяната му с друг ключов експерт се допуска само по уважителни, в т.ч. здравословни причини или обективна невъзможност, които не позволяват на експерта да продължи да работи по проекта; - Замяната на експерти трябва винаги да е с лица, отговарящи на същите изисквания, като одобрения ключов експерт;-3.За доказване на това изискване се представя: Декларация (свободен текст); -4 Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката - (заверено копие); -Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие) -Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на здравето и безопасността на труда при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие) -5.Заверено копие на застраховка за професионална отговорност. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с Декларация от участника, в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране се представя за всеки един от проектантите по отделно, а застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност строителство се представя от участникът.
Минимални изисквания: ---1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферта поне 2 (два) броя строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.Под еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка строителство се разбира изпълнение на строеж и/или проектиране и изпълнение на строеж и/или изпълнение или проектиране и изпълнение на един или няколко вида СМР по приложение № 1 на ЗОП. ---2. Участникът следва да разполага с екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит. Съчетанието от специфични умения на експертите ще осигури качественото предоставяне на услугата от страна на избрания изпълнител. А) Участникът трябва да предложи инженерно–технически състав и екип от проектанти, отговарящи на следните минимални изисквания: 1. Ръководител на екипа - Архитект, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; 2. Конструктор отговарящ на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; 3. Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К”, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;4. Проектант по част „Енергийна ефективност”, притежаващ пълна проектантска правоспособност и лиценз за изпълнение на този вид дейност;5.Проектант по част „ОВК” – инженер ОВК, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; 6. Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; 7. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност; 8.Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; 9.Проектант по част „ПБЗ” и проект за управление на отпадъците – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; Б) Участникът следва да разполага със следния ръководно -експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници за СМР, както следва: 1. Ръководно– кспертен екип:1.1. Строителен инженер/ строителен техник с професионален опит по специалността минимум 5 г.- 1бр. 2.Квалифицираниработници: 2.1.Работници топлоизолация -5 бр.,2.2.Работници хидроизолация–2 бр. 2.3.Контрол по качеството-1 бр.3.Общи работници - 2 бр. ---3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва:1. Заваръчен апарат – 1 бр.2. Оградни пана – 200 м.л. 3. Тръбно скеле- 2000 м2, 4. Пробивна техника- 5 бр., 5. Лекотоварни автомобили - 2 бр. --4. Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:200 или еквиваленти или други доказателства за еквивалентни мерки. --5 Участникът трябва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съю
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: СРОК ЗА ПРОЕКТИРАНЕ (ПСП) ; тежест: 10
Показател: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ СТРОИТЕЛСТВО за Енергоспестяващи мерки (ПСС ЕСМ); тежест: 10
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ПГ); тежест: 20
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.09.2015 г.  Час: 08:30
Място

Заседателната зала на Община Исперих, ул. Дунав№ 2 , партерен етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

•Декларация за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП и за ангажираност на експерт по образец – Образец № 13. •Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват, сходен с предмета на поръчката.•Заверено от участника копие на сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството;•Заверено от участника копие на сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на здравето и безопасността на труда при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват в областта на строителството.•Заверено копие на застраховка за професионална отговорност, с приложена Декларация (свободен текст) Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл. 51а, ал. 1 от ЗОП трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.1.12.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец (Образец № 14). При обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство;1.13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец - Образец № 15.1.14. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по образец – Образец № 16.Документите в плик № 1 сепредставят в оригинал или заверено от участника копие. Всички декларации се представят в оригинал и се подписват по реда и от лицата, посочени в настоящите указания.1.16.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: •Посочването на ЕИК и документите по чл.47, ал.9 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението по образец; •Документите по т.1.11 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от III - категория.2.Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” В плик №2 се поставят следните документи:2.1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – трябва да бъде изготвено съобразно Образец № 3, при съблюдаване на пълното описание на предмета на поръчката и Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката;2.2. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, в която се посочва коя част от офертата на участника има конфиденциален характер и се изисква от Възложителя да не я разкрива (по образец №17).В плик №3 се поставя Ценово предложение, попълнено по Образец № 4 към настоящата документация, с приложени Количествено-стойностни сметки (представят се на хартиен и на електронен носител в редактируем формат – Ексел/Еxcel)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ