Версия за печат

01546-2015-0001

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЕКО АНТРАЦИТ ЕАД, ул. Тинтява № 86, За: д-р инж. Акрам Саид Ясин, Република България 1113, София, Тел.: 00359 24442566, E-mail: ekoantra@abv.bg, Факс: 00359 24239331

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ekoantratsit.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ekoantratsit.eu/#6.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на преработен проект за техническа рекултивация на мина „Канина” - актуализация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Територията на Мина Канина, обл. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на преработеният проект за техническа рекултивация на Мина „Канина“- актуализация,който е изготвен във връзка с възникнали през м.юни 2013г. форсмажорни обстоятелства, изразяващи се в активизиране на старо свлачище в района на обекта. В проекта са предвидени нови технически решения за стабилизиране на обхванатия от деформации южен участък на външното насипище на Мина “Канина”, а именно чрез преоткосиране на активната част и отсипването на земните маси в пасивната долна част на деформирания участък да се достигне необходимата дълговременна устойчивост и стабилитет на насипището.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112600

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по изкопаване и насипване на пръст

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на преработеният проект за техническа рекултивация на Мина „Канина“- актуализация, който е изготвен във връзка с възникнали през м.юни 2013г. форсмажорни обстоятелства, изразяващи се в активизиране на старо свлачище в района на обекта.В проекта са предвидени нови технически решения за стабилизиране на обхванатия от деформации южен участък на външното насипище на Мина “Канина”, а именно чрез преоткосиране на активната част и отсипването на земните маси в пасивната долна част на деформирания участък да се достигне необходимата дълговременна устойчивост и стабилитет на насипището. Условно насипището е разделено на три участъка: Участък 1, Участък 2, Участък 3. Обема на обществената поръчка е подробно описан в техническата специфиация, количествената сметка и документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
682500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

195


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 3 000 ( три хиляди ) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат, когато е приложимо. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде под формата на банкова такава, то условията по същата трябва да отговарят на тези описани в документацията. Банковата гаранция трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност задължително не по-малък от срока на валидност на офертата, а именно 180 (сто и осемдесет дни) считано от крайния срок за подаване на оферти. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова такава, то условията по същата трябва да отговарят на тези описани в документацията и същата да бъде съгласувана с Възложителя. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат, когато е приложимо. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора удължен с шестдесет календарни дни и започва да тече от сключването на договор за изпълнение. Условията и сроковете за задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за участие/изпълнение съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3(три) работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за участие/изпълнение, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за упражняване на правата по банковата гаранция за участие/изпълнение, съгласно ЗОП/договора, подписан с изпълнителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: банка: „Алианц Банк България“ АД, IBAN: BG 19 BUIN 9561 1000 2602 87, BIC: BUINBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджета на Еко антрацит ЕАД. Начин на плащане: ежемесечно на база Акт обр.19, форма 1 за изпълнените видове и количества работи през съответния месец, представен от Изпълнителя, проверен и сертифициран от НСН, Възложителя, Проектанта и представител на МИ, изцяло по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след като средствата предвидени за изпълнението на съответната работа изпълнена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се преведат от Министерство на икономиката /МИ/ по сметката на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и при условия уговорени в договора между страните. За извършените плащания ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава надлежно оформени фактури. Сумата за изплащане за извършените през 2015 година строително-монтажни работи не може да надвишава 100 000 (сто хиляди) лева без включен ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага за отстраняване от участие в поръчката всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи и информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП като се има предвид, че в случая не се прилагат разпоредбите на чл. 47, ал. 1, т.1 , буква "е", чл. 47, ал. 2, т. 2, т. 2а (2-ро предложение) и т. 6. 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. за когото е налице нарушаване на условията по чл.55,ал.5 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка. Участниците трябва да представят доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя по реда и условията на Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). Регистрацията трябва да отговаря на Четвърта група, Втора категория, съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС.Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик 1-1.Оферта, 2.Списък на документите съдържащи се в офертата, 3.Документ/и, съдържащи посочване на единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, 4.Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон за 2015 г по ПРВВЦПРС , 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация), 6.Документ-договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, 7.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелства по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП като се има предвид, че в случая не се прилагат разпоредбите на чл.47, ал.1, т.1 ,буква "е", чл.47, ал.2, т.2, т.2а (2-ро предложение) и т.6, 8.Банково удостоверение (или друг удостоверителен документ, издаден от банка) и/или годишния финансов отчет за 2014г или някоя от съставните му части.Участниците следва да имат предвид разпоредбата на чл. 50, ал. 3 от ЗОП, 9.Списък на изпълненото строителство през последните 5 години и приложенията към него, 10.сертификат по стандарт ISO9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен с обхват строителство, 11.сертификат по стандарт ISO14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват строителство, 12.Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, 13.Декларация, съдържаща списък на механизацията, която участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката, 14.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП, 15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, 16.Документ за внесена гаранция за участие–екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, 17.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, 18. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, 19.Декларация по чл.56, ал.1, т 6 от ЗОП, 20.Декларация за запознаване с мястото на изпълнение на поръчката и условията за изпълнение на поръчката.Документите в плик 1 се предоставят в 1 оригинал на хартия и 1 на електронен носител във формат.Pdf или еквивалент. Съдържание на плик 2-техническо предложение, съгласно изискванията в документацията, приложенията към него и ако е приложимо декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП.Документите в плик 2 се предоставят в 1 оригинал на хартия и 1 на електронен носител във формат.Pdf или еквивалент. Съдържание на плик 3-ценово предложение, съгласно изискванията на документацията и приложенията към него. Документите в плик 3 се предоставят в 1 оригинал на хартия и 1 на електронен носител във формат.Pdf или еквивалент.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Това обстоятелство се докозва с представянето на един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - Годишния финансов отчет за 2014г или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Годишен финансов отчет не се изисква, ако е публикуван в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Участникът следва да имат предвид разпоредбата на чл. 50, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал в размер, не по-малък от 50 000 /петдесет хиляди/ лева, под формата на пари в брой или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма, гарантираща наличието и/или разполагаемостта с изискуемия размер финансови средства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Това обстоятелство се доказва с представянето на Декларация (Образец № 4), съдържаща Списък на обектите за строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура , и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Това обстоятелство се доказва с представянето на заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество с обхват на сертификация строителство. 3. Това обстоятелство се доказва с представянето на заверено копие от валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване опазването на околната среда, с обхват на сертификация строителство. 4. Това обстоятелство се доказва с представяне на декларация (Образец № 5), съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. 5. Това обстоятелство се доказва с представяне на декларация (Образец № 6), съдържаща списък и описание на техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите посочени в предходното изречение трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил минимум два обекта за строителство сходно с предмета на поръчката през предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбира, както следва: изграждане на депа за неопасни и/или строителни отпадъци, и/или строителни обекти в изпълнението на които включва земно-насипни работи и/или защитни диги, и/или земно-насипни работи по брегоукрепване, и/или изграждане на отводнителни системи. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 в строителството или еквивалентен с обхват строителство. 3. Участникът следва да има внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 в строителството или еквивалентен с обхват строителство. 4. Участникът трябва да разполага, с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката трябва да са в състав минимум посочения по-долу и да отговарят на следните изисквания: •Технически ръководител - технически правоспособно лице съгл. Чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален стаж – минимум 5 г. •Инженер Геодезист - да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна, с най-малко 3 (три) години опит по специалността. •Специалист – контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с най-малко 1 год. опит в контрола по качеството на строителни обекти •Специалист – координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с най-малко 1 год.опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. 5. Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване, съобразени с тези в техническата спецификация и работния проект или по-добри, за изпълнение предмета на поръчката, минимум както следва: •Багери - 4 броя; •Булдозери - 2 броя; •Самосвали - 6 броя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение – П1; тежест: 60
Показател: Ценово предложение – П2; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение – П3; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

офиса на "Еко антрацит" ЕАД - гр. София, ул. "Тинтява" № 86, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68,ал. 3 ЗОП -Участници в процедурата или техни упълномощени представители , както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата , в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен и безплатен достъп до документацията е осигурен на интернет страницата на възложителя в раздел профил на купувача към датата на публикуване на обявлението. Срока за получаване на оферти е съкратен на основание чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ