Версия за печат

00283-2015-0014

BG-Банско: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. Никола Вапцаров № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg/bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Изкърпване на асфалтова настилка на улици на територията на гр. Банско"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При изкърпването на улиците на територията на гр. Банско се предвижда фрезоване на съществуваща асфалтова настилка и ръчно полагане на нова асфалтова настилка от плътен асфалтобетон с дебелина 5 см. Предвидено е повдигане или сваляне на ревизионни шахти в случай на необходимост. Улиците, на които е необходимо да се извърши изкърпване на асфалтовата настилка, се представят от Възложителя на Изпълнителя при връчването на възлагателното писмо за започване на дейностите. Прогнозните количества строително-монтажни и строително – ремонтни работи (СМР и СРР) са определени в приложените Количествени сметки – Приложение 1.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените строително-монтажни и строително – ремонтни работи (СМР и СРР) са определени по вид и количество в приложената Количествена сметка, неразделна част от Техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
83333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД Гаранцията за участие е в размер на: 833,33 лв (осемстотин тридесет и три лева и 0,33ст.) Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват съобразно клаузите на проекта на договор. Плащането на цената се извършва както следва: 1. Авансово плащане – до 30 % (съгласно ценовото предложение на избрания Изпълнител) от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на настоящия договор след представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 2. Междинни плащания и окончателно плащане – в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързани с извършване на ремонтни дейности, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1„Документи за подбор“,включващ:1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка (по обр.);2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при усл. на док-ята за участие;3.Адм.сведения (по обр.);4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и усл. от значение за поръчката (по обр.);5.Представяне на участника,което включва:посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б)декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец ;6.Копие на договор за обединение,когато уч-кът е обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява у-ците в обед.-и документ,подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият;7.Документ за гаранция за участие-оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;8.Доказателства за икономическите и финансови възможности на участника, съгласно т. 3.1. на раздел І, буква «А»;9.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, съгласно т. 3.2.1., 3.2.2. , 3.2.3. и 3.2.4. на раздел І, буква «А»;10.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (по обр.);11.Декл. по чл.56, ал. 1, т. 8 ЗОП за участие на подизп.,ако се предвиждат такива (по обр.); 12.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);13.Декл. за липса на обстоят. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-"д", т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима; 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – по образец;15.15. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението (в оригинал);16. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици по образец;17. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, когато е приложимо по образец;Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, включнащо:Техническото предложение, включващо и срок за изпълнение, ведно с Приложенията към него, изготвено по образец от настоящата документация;Плик № 3: „Предлагана цена”, включващо: Ценовото предложение (в оригинал) се подготвя от участника по образец от настоящата документация. Попълва се ценовото предложение и приложената количествено-стойностна сметка към него – Приложение 1КС. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Банско, "Профил на купувача" от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите.Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен (четиридневен) срок от датата, на която е постъпило запитването.Разясненията се публикуват на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказва се с: • Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие и/или • копие на годишния финансов отчет за 2014 г. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен се подава декларация в свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
Минимални изисквания: Участникът да разполага със свободен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, не по-малко от 40 000,00лв. (четиридесет хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, съгласно поставените изисквания по – по образец № 7 (в оригинал); •Към списъка на строителството следва да има доказателство за извършеното строителство, а именно: а) удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или б) посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството. 2. Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на изискуемите лица, които отговарят за извършването на услугата - по образец № 8 (в оригинал); 3. Декларация за строителна механизация – собствена или наета, която кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка - Образец № 9; 4. копие от документ за собственост или копие от сключен договор за наем на асфалтова база или предварителен договор за ползване на ресурсите на асфалтова база и сертификат за производствен контрол на базата.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е строител по смисъла на Закона за устройство на територията и да има изпълнено строителство през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, което е сходно с предмета на поръчката и е на стойност не по - малка от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка. За „строителство с предмет, еднакъв или сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема строителство с предмет: ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция, основен ремонт и/или аварийно възстановителни работи на пътища, улици, тротоари и съоръжения към тях 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от експерти, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Предлаганият от участника екип трябва да бъде в следния минимален състав и да отговаря на посочените по – долу изисквания, както следва: o Технически ръководител Квалификация и умения: пътен инженер /комуникатор/ или еквивалент, степен магистър; Професионален опит: 3 години опит в областта на строителството. o Специалист – контрол на качеството Квалификция и умения: висше или средно образование със специалност инженер или техник, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ Професионален опит: 3 години опит в областта на строителството o Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ) Квалификция и умения: висше или средно образование със специалност инженер или техник, притежаващ валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно Професионален опит: 3 години опит в областта на строителството. 3. Участникът трябва да разполага минимум със следната собствена или наета строителна механизация (или еквивалентна), с която да се изпълняват строителните работи- асфалтополагаща машина – 1 брой - валяци – 2 броя - грундонатор – 1 брой - ръчна трамбовка - 1 брой - пътна фреза - 1 брой - фугорез - 1 брой - мини челен товарач – 1 брой - самосвали - 3 броя - багер - 1 брой - комбиниран багер - 1 брой 4.Участникът трябва да разполага с асфалтова база или да има сключен договор за наем с такава база или да има възможност за ползване ресурсите на асфалтова база (сертифицирана за производствен контрол за произвеждане на асфалтобетонови смеси в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти или с еквивалентен сертификат за качество).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Техническо предложение; тежест: 50
Показател: П2 - Обща цена за изпълнение на поръчката; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала в сградата на Община Банско, град Банско, пл. "Н. Вапцаров" 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съобщението за отварянето на цените ще бъде публикувано отново единствено в профила на купувача (2 работни дни по-рано), тъй като до-цията е безплатна и е достъпна от интернет страницата на Възложителя! Сроковете са намалени на основание чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път, и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес - http://bansko.bg/Профил-на-купувача/Обществени-поръчки, на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ