Версия за печат

00052-2015-0011

BG-Велико Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна областна болница за активно лечение Д-р Стефан Черкезов АД, ул. Ниш №1, За: инж. Белчо Белчев, Р България 5000, Велико Търново, Тел.: 089 6693433, E-mail: mobal_sch@yahoo.com, Факс: 062 640829

Място/места за контакт: МОБАЛ Д-р Стефан Черкезов АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mobaltarnovo.com..

Адрес на профила на купувача: mobaltarnovo.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на АГО - сектор Родилен, Родилни зали, сектор Гинекологичен и Неонатологично отделение ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, гр. Велико Търново, ул. Бузлуджа №1
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката: „Ремонт на АГО - сектор Родилен, Родилни зали, сектор Гинекологичен и Неонатологично отделение ”. Предметът на поръчката e подробно описан в Техническата спецификация от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествена сметка, приложена към документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
406445.65 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие се представят в една от формите съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД, със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Срокът се изчислява от деня, следващ този, от който започва да тече срокът, и изтича в края на последния ден. - парична сума, преведена по банкова сметка на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД, IBAN: BG 57 FINV 9150 1016048686, BIC: FINVBGSF, БАНКА: „Първа инвестиционна банка” АД- клон В. Търново. Общ размер на гаранция за участие е в размер на 4 064,46 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% ( пет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка и се представя при подписване на договора в предвидените форми на чл.60, ал.1 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на финансиране - съгласно договор за предоставяне на целева субсидия за капиталови разходи на лечебните заведения - търговски дружества с държавно участие в капитала с Министерство на здравеопазването. Плащанията ще бъдат извършени по банков път в български лева при посочените условия в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информация, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта за участие в открита процедура по ЗОП, изготвена в съответствие с Образец № 1 към документацията. 3. Административни сведения за участника, изготвен съгласно Образец № 2 към документацията. 4. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 5. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 6. Копие на документ за регистрация по ЗДДС, ако е приложимо. 7. Документ за внесена Гаранция за участие. 8. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки, изготвена по Образец № 5 от документацията за поръчката. 9. Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІV категория 10. Копие от застраховка по чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност в строителството. 11. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 6. 12. Информация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват в поръчката - Образец № 7. 13. Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката, изготвена по образец от настоящата документация – по Образец № 8 към документацията /ако е приложимо/ 14. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – по Образиц № 9 към документацията 15. Декларация за приемане условията в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Образец № 12); 16. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника. 17. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника. 18. Плик № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. В плик № 2 се поставя Техническо предложение (Образец № 3) на участника, относно общите условия за изпълнение на поръчката . 19. Плик № 3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. В плик № 3 се поставя Ценово предложение на участника (Образец № 4 и Образец №4А ) на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни средства или че има осигурен достъп до кредитна линия - оригинал или нотариално заверено копие.
Минимални изисквания: Достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на обществената поръчка в размер не по - малко от 30 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък /Образец № 10/ на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или подобно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; - актове и протоколи съставени по реда на Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. списък на инженерно-техническия персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, вкл. за осигуряване на контрола на качеството. Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка – Образец № 11; 3. необходими сертификати: а/ Сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 в областта на строителните дейности или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация - заверено копие от участника. б/ Сертификат на участника за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 в областта на строителните дейности или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация- заверено копие от участника. в/ Сертификат на участника за внедрена система на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001 в областта на строителните дейности или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация- заверено копие от участника.
Минимални изисквания: 1. през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на стойност не по – малка от прогнозната стойност на обществената поръчка. 2. Да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит: •Ръководител на Строежа – да отговаря на условията по чл. 163а от ЗУТ и да има минимум 5 години опит в строителство; •Отговорник по контрола на качеството, който да притежава съответното удостоверение и не по-малко от 3 (три) години професионален опит; •Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – да има минимум 1 година трудов стаж на тази позиция. 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 95 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е публикувана в профила на купувача - mobaltarnovo.nit.bg. Участниците не са длъжни да закупуват документация. Всеки който желае да получи документация за участие има право на това всеки работен ден от 7:30 часа до 16:00 часа в касата на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД - гр.Велико Търново, на ул."Ниш" № 1 на цена от 95.00 лева с ДДС, която цена съответства на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията може да се получи и по пощата, за сметка на участника, след предварителното й заплащане. Начин на плащане - в брой или по банков път.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД - гр.Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП, могат да присъстват участниците в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът за получаване на офертите е намален съгласно чл.64,ал.3 от ЗОП.Предоставен е пълен достъп по електронен път до документацията за участие в настоящата процедура на следния интернет адрес:mobaltarnovo.nit.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ