Версия за печат

00530-2015-0096

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Елена Алексиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593059, E-mail: e.aleksieva@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2678.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на текущ ремонт на сграда на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, ул. "Врабча" № 23

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Административна сграда на Централно управление на НАП в гр. София, ул. "Врабча" № 23.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е извършване на текущ ремонт на сграда на Централно управление на НАП. Строително ремонтните работи, които следва да се извършат са дадени в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на обществената поръчка. Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие, и включват най-общо: - стъргане на стари латексови бои и полагане на дълбокопроникващ грунд по стени и тавани; - гипсова шпакловка, нанасяне на колоркит и боядисване на стени и тавани; - демонтаж стар мокет, очукване цументова замазка по подове, изкърпване на циментова замазка и направа на самонивелираща се замазка; - поставяне на PVC настилка (клас над 40); диамантено шлайфане на мозайка; - подмяна вътрешни интериорни врати с алуминиеви без термомост 100-200 см; - подмяна дограма - външни прозорци алум.профил с термомост, комбинирано отваряне, с надстройка 40 мм (вземане на производствени размери, производство и доставка на нова дограма, демонтаж на стара дограма, монтаж на нова дограма, довършителни работи); - други строително ремонтни работи, съгласно количествената сметка; - отстраняване на строителни отпадъци, както и почистване на обекта след извършване на строително ремонтните работи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45440000, 45421131, 45421110

Описание:

Работи по боядисване и стъклопоставяне
Монтажни работи на врати
Монтажни работи на дограма за врати и прозорци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В изпълнение на поръчката следва да бъдат извършени строително ремонтни дейности, съгласно дадена от възложителя количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката. Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - неразделна част от утвърдената документация за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
56000 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 56000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, възложителят не изисква гаранция за участие в процедурата. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, както следва: - 1 % - до 30 (тридесет) дни след заплащане на извършените и приети строително ремонтни работи; - 2 % - след изтичане на 1 (една) година от извършване на ремонта. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор под формата на парична сума, преведена по посочена от възложителя банкова сметка или банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива посочения срок, след който ще бъде окончателно освободена гаранцията за изпълнение, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП изискването за представяне на гаранция за изпълнение на договора не се прилага за участниците - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Максимално допустимата стойност на поръчката е 56 000 (петдесет и шест хиляди) лева без включен ДДС. Ценовото предложение на участника не следва да надвишава посочената стойност. Участник, който предложи цена, по-висока от максимално допустимата стойност за изпълнение на обществената поръчка, ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 69, ал.1, т. 3 от ЗОП. Предложените от участника единични цени са окончателни и не подлежат на изменение. Цената следва да включва всички разходи за изпълнение на поръчката, включително цената на вложените материали и доставката им до мястото на изпълнение, извършените работи и разходите за труд и печалба. Заплащането на извършения ремонт се извършва в лева, по банков път, от ЦУ на НАП, в срок до 30 (тридесет) дни след получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на протокол за установяване на действително извършените и приетите строително ремонтни работи, подписан от координатора по договора от страна на възложителя и от представител на изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Преди подаване на офертата за участие, уч-кът следва да извърши оглед на място на сградата на ЦУ на НАП на посочения адрес на изпълнение. Огледът се извършва в присъствието на представител на ЦУ на НАП, като се съставя и подписва декл-я, която се представя към технич.предложение за изпълнение в плик № 2 от офертата на уч-ка. Огледът може да се извърши всеки раб. ден, м/у 9.30 ч. и 12.30 ч. и 13.00 ч. и 17.30 ч., до изтичане на срока за подаване на оферти.Доставката на необходимите матер-ли и оборудване за извършване на ремонтните работи са за сметка на изпълнителя. Дейностите по изпълнение на общ.поръчка следва да се извършат като не се възпрепятства раб. процес на служителите на НАП - за целта изпълнителят следва да състави график за поетапно освобождаване на помещ-та, който се представя на координатора по договора от страна на възложителя в срок от 2 дни от подписване на протокол обр. 2 за предаване на строит. площадка. Всички влагани строит.матер-ли, детайли и компоненти трябва да бъдат нови, както и да отговарят на българските и/или европейските стандарти за еколог. чистота, енерг.ефективност, хигиенни норми, електро-, пожаро- и техническа безопасност. Основните строит.матер-ли следва да са придружени с декларарации за съответствие във връзка с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строит. продукти (ДВ, бр. 106/2006 г.).Изпълнителят следва да извърши дейностите, включени в обхвата на настоящата общ.поръчка в срока, предложен от него в Техническото му предложение за изпълнение, който не може да бъде по-кратък от 30 и по-дълъг от 40 дни, като договорът се счита за изпълнен с двустранно подписване на протокол за установяване на действително извършените и приетите ССР и представени декларации за съответствие на матер-те, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строит. продукти. Строит.отпадъци се отстраняват от обекта според предписанията на норм.уредба за управление на отпадъците и опазване на околната среда. Изпълнителят следва да осигури на обекта за своя сметка контейнери за стъкло и другите видове строит. отпадъци, в които да се извършва събирането им, по смисъла на § 1, т.41 от ДР на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). Изпълнителят следва да осигури транспортирането на отпадъците до съответните площадки за третирането им, в зависимост от вида на строит.отпадъци. За успешното изпълнение на това изискване, изпълнителят следва да е регистриран и да притежава документ, издаден по реда на глава V, раздел ІІ от ЗУО за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци по смисъла на § 1, т.41 и т. 43 от ДР на ЗУО или да осигури транспортирането ч/з лице, което притежава такава рег-ция или разрешение за извършване на дейности по третиране на отпадъци от съответния вид. Документите, с които се доказва съответствието с това изискване за изпълнение, се прилагат към Технич. предложение за изпълнение на участника, в зависимост от направеното предложение за отстраняване самостоятелно или чрез трето лице. Към момента на сключване на договора, избраният за изпълнител следва да представи валидна застраховка за обезпечаване на отговорността му за вреди, причинени на обекта и/или на 3-ти лица, вследствие на неправомерни негови действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му по договора за възлагане на ОП (чл.173 от ЗУТ).Застрахов. сума следва да е в размер не по-малък от 35 000 лв. за едно събитие и 70 000 лв. в агрегат за срока на застраховката. Срокът на застрахов. покритие следва да обхваща времето за изпълнение на договора за възлагане на ОП, вкл. предложения от избрания изпълнител гаранционен срок за строително-ремонтните работи. В техническото предложение за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че в случай, че бъде определен за изпълнител, към датата на сключване на договора за възлагане на ОП ще разполага с валидна застраховка, сключена при посочените от възложителя условия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Необходимите документи, които уч-кът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на уч-ка, включващо: 1.1. посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентиф.инф-я в съответствие със законод-вото на държавата, в която уч-кът е установен. Когато уч-кът е ФЛ, посочва идентиф. инф-я от документ за самоличност. Посочва се електр. адрес и адрес за кореспон-ция при провеждане на процедурата; 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в % от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от тях; 1.3. Деклар-я по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключ. на чл.47, ал.1, т.1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгл. образеца към докумен-цията). Наличието на обстоятел-та по чл.47, ал.1 (с изключ.на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на уч-ка/ член на обединение, когато уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на уч-ка от процедурата; 1.4. Деклар-я за вписване в регистъра на специализ.предприятия и кооп-ции на хора с увреждания, поддържан от АХУ или в еквивал.регистър на държава-членка на ЕС, с посочване на регистрац.номер и дата на вписването (отнася се само за уч-ците-специализ. предприятия или кооп-ции на хора с увреждания, съответно за всеки от уч-ците в обединението или подизпълнители, специализ.предприятия или кооп-ции на хора с увреждания, като се попълва съответния текст в образеца „Представяне на участника“). 2. Деклар-я по чл.55, ал 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгл. образеца към докум-та).3. Деклар-я от лицата, които участват в обединение за обстоят-вата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгл. образеца към докум-та). 4. Деклар-я по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоят-вата по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Деклар-та се подписва от лицата, които представляват уч-ка по актуална търг. рег-я, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обед-то (съгл. образеца към докум-та). 5. Деклар-я по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС (съгл. образеца към докумен-та). 6. Деклар-я по чл.6, ал.2 от ЗМИП (съгл. образеца към докум-та). 7.Деклар-я за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгл. образеца към докум-та). 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. В случай, че уч-кът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1., т. 1.2. и т.1.4. В случай, че уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в него посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чужд. лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която уч-кът е установен, представя документите, посочени в т.1.3, т. 3, т. 4, т. 5 и т. 6, от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и т. 1.4. При участници обединения, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от членовете му, в който се посочва представляващият.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да представи Списък на дейностите с обект строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, подписан от представляващия участника. В списъка следва да са описани вида на извършените дейности (кратко описание на изпълнените СМР), място на изпълненото строителство, възложител, стойност (цена без ДДС) на изпълненото строителство, дата на започване и приключване на строителството. В списъка се включват само СМР, чието изпълнение е приключено в рамките на заложения от възложителя петгодишен период до датата на подаване на офертата. Когато включеното в списъка строителство е с еднакъв или сходен на настоящата обществена поръчка предмет, следва: - в списъка да бъдат посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация да включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - към списъка да се представят удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.
Минимални изисквания: Участникът да има изпълнени* през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата най-малко 3 (три) дейности с обект строителство. *„Изпълнени“ са тези дейности с обект строителство, строително-монтажните работи, включени в обхвата на които, са завършени в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането им. Забележка: В случай, че участник в процедурата е обединение което не е юридическо лице, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.26 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.26 лв.(един лев и 26 стотинки) с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.09.2015 г.  Час: 15:00
Място

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ