00530-2015-0096
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:24 ч. : | 17/08/2015 13:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:24 ч. : | 17/08/2015 13:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Елена Алексиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593059, E-mail: e.aleksieva@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ЛогистикаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2678.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на текущ ремонт на сграда на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, ул. "Врабча" № 23
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е извършване на текущ ремонт на сграда на Централно управление на НАП. Строително ремонтните работи, които следва да се извършат са дадени в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на обществената поръчка. Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие, и включват най-общо: - стъргане на стари латексови бои и полагане на дълбокопроникващ грунд по стени и тавани; - гипсова шпакловка, нанасяне на колоркит и боядисване на стени и тавани; - демонтаж стар мокет, очукване цументова замазка по подове, изкърпване на циментова замазка и направа на самонивелираща се замазка; - поставяне на PVC настилка (клас над 40); диамантено шлайфане на мозайка; - подмяна вътрешни интериорни врати с алуминиеви без термомост 100-200 см; - подмяна дограма - външни прозорци алум.профил с термомост, комбинирано отваряне, с надстройка 40 мм (вземане на производствени размери, производство и доставка на нова дограма, демонтаж на стара дограма, монтаж на нова дограма, довършителни работи); - други строително ремонтни работи, съгласно количествената сметка; - отстраняване на строителни отпадъци, както и почистване на обекта след извършване на строително ремонтните работи.
45440000, 45421131, 45421110
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В изпълнение на поръчката следва да бъдат извършени строително ремонтни дейности, съгласно дадена от възложителя количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката. Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - неразделна част от утвърдената документация за участие.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, възложителят не изисква гаранция за участие в процедурата. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, както следва: - 1 % - до 30 (тридесет) дни след заплащане на извършените и приети строително ремонтни работи; - 2 % - след изтичане на 1 (една) година от извършване на ремонта. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор под формата на парична сума, преведена по посочена от възложителя банкова сметка или банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива посочения срок, след който ще бъде окончателно освободена гаранцията за изпълнение, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП изискването за представяне на гаранция за изпълнение на договора не се прилага за участниците - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.
Максимално допустимата стойност на поръчката е 56 000 (петдесет и шест хиляди) лева без включен ДДС. Ценовото предложение на участника не следва да надвишава посочената стойност. Участник, който предложи цена, по-висока от максимално допустимата стойност за изпълнение на обществената поръчка, ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 69, ал.1, т. 3 от ЗОП. Предложените от участника единични цени са окончателни и не подлежат на изменение. Цената следва да включва всички разходи за изпълнение на поръчката, включително цената на вложените материали и доставката им до мястото на изпълнение, извършените работи и разходите за труд и печалба. Заплащането на извършения ремонт се извършва в лева, по банков път, от ЦУ на НАП, в срок до 30 (тридесет) дни след получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на протокол за установяване на действително извършените и приетите строително ремонтни работи, подписан от координатора по договора от страна на възложителя и от представител на изпълнителя.
Преди подаване на офертата за участие, уч-кът следва да извърши оглед на място на сградата на ЦУ на НАП на посочения адрес на изпълнение. Огледът се извършва в присъствието на представител на ЦУ на НАП, като се съставя и подписва декл-я, която се представя към технич.предложение за изпълнение в плик № 2 от офертата на уч-ка. Огледът може да се извърши всеки раб. ден, м/у 9.30 ч. и 12.30 ч. и 13.00 ч. и 17.30 ч., до изтичане на срока за подаване на оферти.Доставката на необходимите матер-ли и оборудване за извършване на ремонтните работи са за сметка на изпълнителя. Дейностите по изпълнение на общ.поръчка следва да се извършат като не се възпрепятства раб. процес на служителите на НАП - за целта изпълнителят следва да състави график за поетапно освобождаване на помещ-та, който се представя на координатора по договора от страна на възложителя в срок от 2 дни от подписване на протокол обр. 2 за предаване на строит. площадка. Всички влагани строит.матер-ли, детайли и компоненти трябва да бъдат нови, както и да отговарят на българските и/или европейските стандарти за еколог. чистота, енерг.ефективност, хигиенни норми, електро-, пожаро- и техническа безопасност. Основните строит.матер-ли следва да са придружени с декларарации за съответствие във връзка с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строит. продукти (ДВ, бр. 106/2006 г.).Изпълнителят следва да извърши дейностите, включени в обхвата на настоящата общ.поръчка в срока, предложен от него в Техническото му предложение за изпълнение, който не може да бъде по-кратък от 30 и по-дълъг от 40 дни, като договорът се счита за изпълнен с двустранно подписване на протокол за установяване на действително извършените и приетите ССР и представени декларации за съответствие на матер-те, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строит. продукти. Строит.отпадъци се отстраняват от обекта според предписанията на норм.уредба за управление на отпадъците и опазване на околната среда. Изпълнителят следва да осигури на обекта за своя сметка контейнери за стъкло и другите видове строит. отпадъци, в които да се извършва събирането им, по смисъла на § 1, т.41 от ДР на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). Изпълнителят следва да осигури транспортирането на отпадъците до съответните площадки за третирането им, в зависимост от вида на строит.отпадъци. За успешното изпълнение на това изискване, изпълнителят следва да е регистриран и да притежава документ, издаден по реда на глава V, раздел ІІ от ЗУО за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци по смисъла на § 1, т.41 и т. 43 от ДР на ЗУО или да осигури транспортирането ч/з лице, което притежава такава рег-ция или разрешение за извършване на дейности по третиране на отпадъци от съответния вид. Документите, с които се доказва съответствието с това изискване за изпълнение, се прилагат към Технич. предложение за изпълнение на участника, в зависимост от направеното предложение за отстраняване самостоятелно или чрез трето лице. Към момента на сключване на договора, избраният за изпълнител следва да представи валидна застраховка за обезпечаване на отговорността му за вреди, причинени на обекта и/или на 3-ти лица, вследствие на неправомерни негови действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му по договора за възлагане на ОП (чл.173 от ЗУТ).Застрахов. сума следва да е в размер не по-малък от 35 000 лв. за едно събитие и 70 000 лв. в агрегат за срока на застраховката. Срокът на застрахов. покритие следва да обхваща времето за изпълнение на договора за възлагане на ОП, вкл. предложения от избрания изпълнител гаранционен срок за строително-ремонтните работи. В техническото предложение за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че в случай, че бъде определен за изпълнител, към датата на сключване на договора за възлагане на ОП ще разполага с валидна застраховка, сключена при посочените от възложителя условия.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.26 лв.(един лев и 26 стотинки) с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Български
180
Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
17.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ