01954-2015-0004
Технически редакции | ||
14.08.2015 14:25 ч. : | 14/08/2015 14:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.08.2015 14:25 ч. : | 14/08/2015 14:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална компания индустриални зони ЕАД, ул. „Ангел Кънчев” №1, етаж 4, За: Владимир Павлов, България 1000, София, Тел.: 02 8902902, E-mail: office@nciz.bg, Факс: 02 9871684
Място/места за контакт: експерт Обществени поръчка в отдел Обществени поръчки и инженерно осигуряванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.industrialzones.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.nciz.bg/article/view/..........
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Проектиране и строителство /инженеринг/ на пречиствателна станция за отпадъчни води /ПСОВ/ за Икономическа зона София-Божурище, общ Божурище, Софийска област
Възлагане на обществена поръчка
Дейностите по изпълнение на обществена поръчка са в следния обхват: 1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 2. Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; 3. Получаване на разрешение за строеж, въз основа на одобрен работен инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството; 4. Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води /ПСОВ/ и съпътстващата техническа инфраструктура, доставки и монтаж на машини и съоръжения, автоматизация, единични и комплексни изпитания, замервания и предаване на обекта с констативен акт „Образец 15” и Протокол за 72- часова проба „Обр. 17”; 5. Изготвяне на документация по време на строителството и екзекутивна документация съгласно ЗУТ. 6. Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; 7. Геодезическо заснемане на целия обект за нанасяне на сграда и инженерни проводи ( ВиК мрежи, електроснабдяване, и др.) в кадастъра по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър и получаване на Удостоверение от службата по геодезия, картография и кадастър, че данните, подлежащи на отразяване, са нанесени в кадастралната карта и кадастралните регистри; 8. Обучение на персонала, осигуряване на ръководства по поддръжка и експлоатация, контрола на настройките, измервателните системи и уреди и подпомагане на въвеждането в експлоатация на ПСОВ.
45232430, 71240000, 80531000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Изготвяне на всички необходими инвестиционни проекти във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ, на база разработения Идеен проект - Вариант трети, приложен към документацията за участие. Проектирането обхваща най-малко: Част „Архитектура”; Част „Конструктивна“; Част „Геодезия“; Част „Електрическа”; Част „ КИП и А”; Част „ОВиК”; Част „Технологична“; Част "Енергийна ефективност"; Част „ВиК“; Част „Озеленяване”; Част „Външно електрозахранване”; Част "Площадкови пътища" и "Ограда"; Част “Временна организация на движението" (ВОД); Част “СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ” НА РАБОТНИЯ ПРОЕКТ; Част "Програма за управление на утайките "; Част "ПБЗ"; Част "ПБ"; Част "ПУСО" и други специфични проектни части, характерни за този тип проектиране при задължителна необходимост. 2. Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; 3. Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; 4. Получаване на разрешение за строеж, от името на възложителя, въз основа на одобрен работен инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, включително на обособени етапи (подобекти), съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството; 5. Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на Локална пречиствателна станция за отпадъчни води за 2300 е.ж., довеждащ колектор и съпътстващата техническа инфраструктура, доставки и монтаж на машини и съоръжения, автоматизация, единични и комплексни изпитания, замервания и предаване на обекта с констативен акт „Образец 15” и Протокол за 72- часова проба „Образец 17”; 6. Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; 7. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър; 8. Обучение на персонала, осигуряване на ръководства по поддръжка и експлоатация, контрола на настройките, измервателните системи и уреди и подпомагане на въвеждането в експлоатация на ПСОВ.
НЕ
10
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е сума в размер на 10 000 (десет хиляди) лева Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на „НКИЗ” ЕАД: Банка: Централна кооперативна банка АД, IBAN: BG62 CECB 9790 10A5 1470 00 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
Плащането по настоящия договор се осъществява на 4 части, както следва: 1.Авансово плащане към Изпълнителя, в размер на 20 % от Обща цена без включени непредвидени разходи в Ценовото предложение към офертата, се осъществява в срок до 5 (пет) работни дни от сключване на договора и представяне на гаранция за авансово плащане в размера на плащането без ДДС и представена фактура за авансовото плащане. 2. Първо междинно плащане, в размера на 40 % от стойността на Обща цена без включени непредвидени разходи, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след представяне на заверен от надзора акт за изпълнени натурални СМР на стойност 40 на сто от Ред № 3 в Ценовото предложение, съпътстващи протоколи и актове подписвани по време на строителството и друга документация съгласно ЗУТ и представена фактура; 3. Второ междинно плащане, в размера на 30 % от Обща цена без включени непредвидени разходи, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след подписване на Протокол Обр.15, представяне на заверен от надзора акт за изпълнени натурални СМР на стойност 30 на сто или повече, от Ред № 3 в Ценовото предложение – изцяло не повтарящи СМР свързани с първото плащане, както и представяне на фактура; 4. Оставащо плащане в размер на 10 % от Обща цена без включени непредвидени разходи, както и всички одобрени непредвидени разходи в хода на изпълнението, както и доплащане по всички други позиции включени в Ценовото предложение, до общ размер не повече от размера посочен в т.2.1, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след въвеждане в експлоатация на обекта посочен в разрешението за строеж. В случай, че по каквато и да било причина, разрешението за строеж не е единствено за обекта на този договор, последното плащане е дължимо след въвеждане в експлоатация на целия обект, по всички разрешения за строеж, без възможност плащането да се разделя на части пропорционално на въведените подобекти.
Не се изисква създаване на юридическо лице
Възложителят има изискване, участниците да не са регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и да не са свързани с такива лица, освен ако попадат в изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. За доказване на тези обстоятелства се изисква участниците да представят една от декларациите в Приложение №7 или в Приложение №8 – според случая. Когато е приложена декларацията в Приложение №7, не се прилага Приложение № 8.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София, ул. „Ангел Кънчев” №1, етаж 4
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава от лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва в 10-дневен срок от: 3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението – от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението – срещу решението за откриване на процедура; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. . Когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 4. Жалба може да се подава от: 4. 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 3.1 и 3.3; 4.2. всеки заинтересован участник - в случаите по т. 3.2. В срока по чл. 120 ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 5. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 6. Когато с жалбата е поискана временната мярка по т. 5, процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на: 6. 1. определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или 6. 2. решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. 7. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. 8. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. В тридневен срок от получаването й възложителят е длъжен да изпрати до Комисията за защита на конкуренцията становище по жалбата, подкрепено при необходимост с доказателства.
14.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ