Версия за печат

00571-2015-0036

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=85/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на въздуходувки ”Аерцен” и ”RKR” с включена доставка на необходимите за ремонта резервни части на Пречиствателните станции за отпадни води към "ВиК" ЕАД, гр. Бургас.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ремонт на въздуходувки ”Аерцен” и ”RKR” с включена доставка на необходимите за ремонтите резервни части на Пречиствателни станции „Бургас”; „Равда”; „Китен”; „Царево“ и „Люляково“ към „ВиК” ЕАД, гр. Бургас за срок от две години.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 50530000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонт на която и да е от посочените машини в техническата спецификация ще бъде извършен при настъпили обстоятелства за това - повреда на машина или преминали работни часове, в зависимост от работния режим. Допълнителните дейности ще бъдат осъществявани само при наложителна необходимост от извършването им, при съответната констатация от извършителя на ремонта. Същият представя пред ”ВиК” ЕАД Бургас в писмен вид необходимостта от извършването на съответната допълнителна дейност и я реализира след получаване на потвърждение от страна на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: на основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие в процедурата. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора при сключването му. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране от Възложителя. Заплащането се извършва по посочена от изпълнителя сметка, по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и подписан приемателно – предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице, но определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника, с приложен списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника– Образец №1: 1.1. Административни сведения на участника с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Образец №2. 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Офертата, се представя и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ). В договора за обединение задължително се посочва разпределението на задълженията между партньорите съгласно предмета на обществената поръчка, както и ангажимент същите лица да останат в обединението до крайния срок на изпълнение на договора. 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец №3. 4. Декларация за съгласие на подизпълнител – представя се, в случай, че участникът ще ползва подизпълнители, като същата се попълва от подизпълнителя - Образец №4. 4.1. Декларация по чл.47, ал.8 за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП за подизпълнител – Образец №4.1 5. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Образец №9. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Образец №5 - списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък с техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - Образец №10. 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на необходимите за ремонтите резервни части със съответните спецификации или стандарти. 4. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 от ЗОП. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 5. Доказателства за оторизация със срок на валидност, не по-малък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка - документ, удостоверяващ, че участникът е оторизиран от производителя на въздуходувките „Аерцен” и „RKR“ за извършване на ремонтни дейности на въздуходувките с оригинални резервни части за тях. С изискването за оторизация се цели гаранция на ремонтите, качество на резервните части и пълната им съвместимост при съответствие на частите с дадената въздуходувка. Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка са както следва: Участникът в процедурата трябва да е изпълнил услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите) на стойност 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира ремонт на аерационни системи. Представената информация за изпълнени услуги ще докаже признат опит, конкурентноспособността и пазарните позиции на участника. Участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал за предоставяне на услугите предмет на поръчката - преминат курс на обучение във фирмите производител за извършване на ремонти на въздуходувките „Аерцен” и „RKR“ (да се представи удостоверение, сертификат или друг документ за преминал курс на обучение). Участникът да представи доказателства (сертификат; декларация или друг документ), че резервните части са произведени от фирмите производител на въздуходувки „Аерцен” и „RKR“. Участникът в процедурата да има внедрена Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 650420 от 25.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.08.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.08.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.08.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите промяната се публикува на интернет адреса на Възложителя – www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2017 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=85/ в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ