Версия за печат

00081-2015-0052

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. Генерал Колев 92, ет. 5, За: Звездин Стоилков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=342.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=342.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на битова канализация СО „Виница-север“-канализационни клонове, кл. 2, кл. 3, кл. 5 и част от битови канализационни клонове 7, 15, 20, 28”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на кв. Виница, район “Приморски” при община Варна.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство на на битова канализация СО „Виница-север“-канализационни клонове, кл. 2, кл. 3, кл. 5 и част от битови канализационни клонове 7, 15, 20, 28, съгласно разрешително за строеж №205/ГИ/17.12.2013г. и технически проект, като ще се увеличи броя на населението, чиито отпадъчни води се отвеждат и пречистват в канализационната система, съгласно изискванията на Директива на ЕС 91/271.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 45112400, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Изкопни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Канализацията ще се изпълнява траншейно. Ще се изграждат седем канализационни клона - кл. 2, кл. 3, кл. 5 и част от битови канализационни клонове 7, 15, 20, 28 Канализационен клон 2 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в съществуващата канализация по улицата в съществуваща ревизионна шахта. Дължината на клон 2 е 158,40м. Предвидени са три нови ревизионни шахти. Канализационен клон 3 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в съществуващата канализация по улицата в съществуваща ревизионна шахта. Дължината на клон 3 е 361,20м. Предвидени са тринадесет нови ревизионни шахти. Канализационен клон 5 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в РШ 24 на канализационен клон 3. Дължината на клон 5 е 114,70м. Предвидени са три нови ревизионни шахти. Канализационен клон 7 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в съществуващата канализация по улицата в съществуваща ревизионна шахта. Дължината на клон 7 е 228,00м. Предвидени са седем нови ревизионни шахти. Канализационен клон 15 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в РШ 39 на канализационен клон 7. Дължината на клон 15 е 32,60м. Предвидена е една нова ревизионна шахта. Канализационен клон 20 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в РШ 40 на канализационен клон 15. Дължината на клон 20 е 124,70м. Предвидени са три нови ревизионни шахти. Канализационен клон 28 ще се изпълни по съществуваща улица. Трасето минава по оста на улицата. Клонът е от РVС тръби ф315, включва се в съществуващата канализация по улицата в съществуваща ревизионна шахта. Дължината на клон 28 е 174,60м. Предвидени са шест нови ревизионни шахти. Ще се изпълнят и 40 канални отклонения към имотите. При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство на битова канализация, а именно: разваляне на асфалтова и трошенокаменна настилка; изкопи, насипи; укрепване на изкопи; доставка и монтаж на тръби и части; водочерпане; изграждане на шахти; доставка и полагане на пясък и несортиран трошен камък, уплътняване; натоварване и извозване на земни маси; доставка и полагане на асфалтобетон; изпитване на канализация; предпазни съоръжения и съоръжения за пътна сигнализация и други строително-монтажни работи, съгласно одобрен технически проект.

Стойност, без да се включва ДДС
571667 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1) Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представена като парична сума или банкова гаранция е в размер на 5 700лв. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.23, ал. 2 от документацията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на последното плащане по договора. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

(1) Начин на отчитане/приемане: -Завършена технология с всички необходими операции; -Изпълнени СМР в съответствие с ПИПСМР и всички действащи към момента на изпълнение норми по строителство за съответния вид работа; -Изпълнени предписания, предявени от проектант, консултант упражняващ строителен надзор, инвеститорски контрол и специализираните контролни органи; -Единичните цени, посочени в Количествено-стойностната сметка от ценовата оферта са окончателни и не се променят при промени в цените на труда, Строителните продукти, Оборудването и др., освен в случаите на чл. 43, ал.2, т. 1, буква „в” от Закона за обществени поръчки. (2) Заплащане : (1)Междинни плащания във основа на представени : 1. Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя и подписан от изпълнителя, консултанта и инвеститорския контрол. 2. CD със записани всички документи към Протокол обр. 19 в *.pdf формат . 3. Констативен протокол за приемане на извършните работи подписан от Инвеститорския контрол на ПУДООС и съгласуван/утвърден от Директора на РИОСВ или Басейнова дирекция. 4.Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя въз основа на Протокол обр. 19. 5. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора. 6. Сумата на междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на Договора. (2) Окончателното плащане - след приемане на строежа от Държавна приемателна комисия във основа на представени : 1. Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя и подписан от изпълнителя, консултанта и инвеститорския контрол. 2. CD със записани всички документи към Протокол обр. 19 в *.pdf формат . 3. Констативен протокол за приемане на извършните работи подписан от Инвеститорския контрол на ПУДООС и съгласуван/утвърден от Директора на РИОСВ или Басейнова дирекция. 4.Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя въз основа на Протокол обр. 19. 5.Сумата от стойносттите на междинните и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на договора. (3). Междинните и окончателните плащания се извършват от Възложителя на Изпълнителя в срок до 30 дни, считано от датата на представяне на фактурата но не по късно от 7 (седем) дни след получаване на финансовите средства по сметка на Община Варна от финансиращото предприятие ПУДООС. ++ Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява под формата на безвъзмездна помощ от Държавния бюджет, чрез договор от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС)- Решение 1435-7 от Протокол 30 на ОС-Варна, проведено на 28,29.04.2014г.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Комплектът офертни документи следва да съдържа: А. Плик №1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, при участие на чуждестранно лице, се представят от участника в обединението, който ще изпълнява дейностите по предмета на поръчката. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане срока за подаване на оферти. 3. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие. 4. Декларация във връзка с чл.58 от ЗОП - попълнен и подписан образец. 5. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - попълнен и подписан образец. 6. Декларация относно обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - попълнен и подписан образец. 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълнен и подписан образец /при приложимост/. 8. Декларация по чл. 55, ал.7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 9. Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. 10. Декларация, че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа за целият срок на договора. Б. ПЛИК №2: с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” с посочено наименование на участника. Този плик следва да съдържа попълнен образец на Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Участниците имат право да представят в Плик №2 декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. В. ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” с посочено наименование на участника. Този плик следва да съдържа попълнен образец на Предлаганата цена. Забележка: Всички документи в офертата, съдържащи цени се поставят в плика „Предлагана цена”. Ако в документацията има финансово предложение, което не е поставено в него, участникът се отстранява от участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и придружено от: -посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или -удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; * Забележка: за изпълнено строителство , се счита такова приключено и предадено с Констативен Акт обр.15 . *Забележка: Ако от приложените документи към списъка не е видно категорията на строителството и неговото приключване и предаване съобразно минималните изисквания на възложителя, а именно минимум едно изпълнено строителство приключено и предадено с Констативен акт обр.15 участника следва да представи и други документи от които да е видно същото. Забележка: Участникът може да се позове на предходно изпълнено строителство , което е изпълнил като главен изпълнител/ член на обединение с не по малък дял от 70%. 2. Декларация, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя- валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя "Четвърта група : строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда” - строежи от “Трета категория", съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. 3. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията (или еквивалентни)-копие, заверено от участника;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнено строителство сходно с предмета на обществената поръчка (сходни с предмета на поръчката са ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията, които да са строежи от трета или по висока категория) през последните 5 (пет) години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. * Забележка: за изпълнено строителство , се счита такова приключено и предадено с Констативен Акт обр.15 . 2. Участникът да декларира, че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя "Четвърта група : строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда” - строежи от “Трета категория", съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от четвърта категория съгласно чл. 8, ал. 2 от Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл.157, ал.2 ЗУТ – изречение второ. от датата на подаване на офертата. 3. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията (или еквивалентни). Забележка: Съгласно чл.53, ал. 4 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията по обществената поръчка са одобрени с Решение №3331/12.082015г. на Кмета на община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 044 - 075320 от 04.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

(1) Документацията за участие е публикувана и достъпна в деня на публикуване на обявлението в Регистъра на АОП, на адресите, посочени в Раздел I от обявлението. (2) Комплектът офертни документи може да бъде получен и на място в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:30 ч. от всяко лице, поискало това или да бъде изпратен по пощата за негова сметка само след заплащане цената за настоящата документация. (3) Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN:BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Лицата отправят писмено своето искане за закупуване на документацията с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и данни за контакт и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. (4) Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(1)За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП, последните ще могат да получат информация в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (2)В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти. (3)Срок за искане на разяснения по документацията за участие до 10 дни преди изтичане срока за получаване на оферти (4)Възложителят изпраща разяснението до всички лица, които са посочили електронен адрес за кореспонденция в деня на публикуването им в профила на купувача, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други участници. (5)Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП. (7)Комуникацията между Възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид.Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства. (8)Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев”№92, ет. 5. При подаване на офертите, участниците следва да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути. (9)Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП. (10) В случаите, в които при критерий „най-ниска цена“ е предложена еднаква най-ниска цена в две или повече оферти и при критерий „икономически най-изгодна оферта“ не може да се приложи чл. 71, ал. 4 от ЗОП, класирането на допуснатите оферти се извършва чрез жребий, проведен по реда и условията на чл.71, ал.5 от ЗОП. (11) На заседанието на комисията за провеждане на жребий могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители и имат право да присъстват представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва жребия. (12) Възложителят уведомява лицата, които имат право да присъстват за датата, часа, мястото на отваряне и реда за провеждане на жребия, със съобщение публикувано в Профила на купувача, на адресите посочени в раздел I от обявлението, най-малко два работни дни преди провеждане на жребия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ