Версия за печат

00568-2015-0013

BG-Созопол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, гр. Созопол, пл. Хан Крум № 2, За: Галина Георгиева и Божана Вълкова-Чампарова-юристи;Петя Чапевова - Зам.-кмет, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773; 0550 22294, E-mail: obshtina@ sozopol.bg, Факс: 0550 25773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. sozopol.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=229&Itemid=154.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране и строителство на обект „Ремонт на път ІV с.Маринка – с.Зидарово – с.Вършило, в частта от граница на община Созопол към с. Зидарово и мостово съоръжение на р.Факийска“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: община Созопол, област Бургаска, Република България, път IV Маринка – Зидарово – Вършило, в частта от граница на Община Созопол към с.Зидарово и мостово съоръжение над река „Факийска“
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на Изпълнител, който ще сключи договор за ИНЖЕНЕРИНГ: ПРОЕКТИРАНЕ И РЕМОНТ на път IV- с. Маринка-с. Зидарово- с. Вършило,в частта от граница на Община Созопол към с. Зидарово и мостово съоръжение над река Факийска .Основни изисквания към проектите 1.Технически изисквания-1.1.Да се заснеме съществуващото състояние на пътя и моста в указания участък;1.2.Да се изготви проект за ремонт на пътната настилка,банкета и необлицована канавка в този участък;1.3. Да се изготви проект за ремонт на мостовото съоръжение, включително метален парапет и крила на втока и оттока;1.4. Да се изготви проект за почистване и заздравяване на речното корито. Изисквания към изпълнението на строителството - 1.Техническа документация;2. Трасиране на обекта;3.Подготвителни работи;4.Земни работи;5.Кофражни, армировачни и бетонови работи;6. АСФАЛТОВИ РАБОТИ

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45221100, 45233142

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове
Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ИНЖЕНЕРИНГ, ПРОЕКТИРАНЕ И РЕМОНТ на път IV- с. Маринка-с. Зидарово- с. Вършило,в частта от граница на Община Созопол към с. Зидарово и мостово съоръжение над река Факийска

Прогнозна стойност без ДДС
142681.81 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.03.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие:1 400.00(хиляда и четиристотин)лева.Гаранцията се представя в една от следните форми:депозит на парична сума по сметка на Възложителя;банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка:BIC:IORTBGSF IBAN:BG66 IORT 7378 3311 156300 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В нареждането за плащане задължителна следва да бъде записано наименованието на поръчката.В случай, че участникът представя банкова гаранция, тя трябва да бъде неотменима и безусловна, в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части.Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от Кмета на Община Созопол или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. В нея задължително следва да е записано, че се отнася за настоящата обществена поръчка.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранция за изпълнение.Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект „път IV Маринка – Зидарово – Вършило, в частта от граница на Община Созопол към с.Зидарово и мостово съоръжение над река „Факийска ” се финансира от Министерство на регионалното развитие, Фонд „Солидарност” на Европейския съюз за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез отпуснатите от Европейската комисия средства от фонд „Солидарност” по Заявление 2014BG16SPO001 за щетите от бедствията от 19 юни 2014 г., Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. №: 2014BG16SPO001-0012. Разплащането с Изпълнителя се извършва съгласно условията на проекто-договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагането на обществената поръчка участник, който:е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран;е обявен в несъстоятелност;е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове;е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран има наложено административно наказание за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия наемане на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права работа на работниците; Не може да участва, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагането на обществената поръчка лице:при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка, настоящите указания и документация за участие;е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;е представил гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите.Участниците представят: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Предложение, попълнено по образец - Образец №1; Документ за регистрация (копие); Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия - оригинал с нотариална заверка на подписите; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП попълнена по образец - Образец №3; Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника- Списък-Декларация на строителството, еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка, изпълнени за период от 5 години от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец №4;Списък-Декларация на лицата, наети на трудов или граждански договор, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката-Образец №5; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им;Други документи, изискуеми съгласно документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата с минимум 2 обекта еднакви или сходни с предмета на поръчката. Изпълнението на изискването се доказва чрез:посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: строителство на инфраструктурни обекти.2. Списък-Декларация на лицата, наети на трудов или граждански договор, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката - Образец №5; 3. Декларация /Образец № 16/ за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката.4. Заверено копие на Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.5. Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП;Заверено копие на сертификат ISO 14001:2004 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да представи списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата с минимум 1 обект еднакви или сходни с предмета на поръчката..2.Участникът трябва да разполага със следните експерти:ръководител на проекта-висше образование в областта на строителството – специалност Пътно строителство, ПГС или еквивалентна,стаж по специалността мин. 5 години с доказан опит като ръководител на поне един инфраструктурен проект(по смисъла на параграф 5, т.31 от ДР на ЗУТ. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на проектирането, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва:Проектанти по следните части:Част „Геодезия”-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за съответната част и стаж по специалността мин.5год.;част „Пътна”-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за съответната част и стаж по специалността мин.5год.;част„Пожарна безопасност”–образователна степен „магистър” и професионална квалификация „Пожарна безопасност”-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за съответната част и стаж по специалността мин.3год.;част „План за безопасност и здраве”-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за съответната част и стаж по специалността мин.3год.;част „План за управление на строителните отпадъци”-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за съответната част и стаж по специалността мин.1год.;Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството/ремонтните дейности, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Ръководител проект 1бр.- строит. инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна с 5г. опит в изпълнение на инфраструктурни проекти; Технически ръководител – строит.пътен инженер 1бр. с 3г. опит по специалността и опит в изпълнението поне на 1 инфрастр.проект; Строит. инженер специалност „Геодезия” или еквив. 1бр.с 3г. опит по специалността; Специалист по опазване на околна среда- инженер 1бр.с 3г. опит по специалността;3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва: Багер Челен товарач 2бр.; Самосвал 2бр.; Бетоновоз 2бр.; Вибратор за бетон 2бр.; Автокран 1бр.; Асфалтополагаща машина 1 бр.; Валяк бандажен до 4т. 1бр.; Валяк бандажен до 10т.1 бр.;4. Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3.Допълнителна информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Стратегия за изпълнение на проектирането – П1 макс.100точки; тежест: 20
Показател: 2. Технология на строителните процеси –П2 макс.100 точки; тежест: 30
Показател: 3. Срок за изпълнение –П3 макс.100точки; тежест: 10
Показател: 4. Управление на риска – П4 макс.100точки; тежест: 10
Показател: 5. Ценово предложение – П6 макс.100точки; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. 2. Възложителят предоставя безплатен и пълен достъп до нея на интернет страницата на Община Плевен www. sozopol.bg – Профил на купувача. 3. В случай че има лице, което желае да получи документацията на хартия, възложителят изпраща същата за негова сметка, като само в този случай лицето ще трябва да заплати сумата от 12 /дванадесет/ лв с ДДС по банкова сметка на Възложителя: Банка: ”Инвестбанк”АД IBAN:BG 63 IORT 7378 8411 1562 00 BIC:IORT BG SF Вид плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Созопол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица могат да присъстват при отварянето на офертите при спазване на установеният режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от III.2.3.Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, Застраховката по чл. 171 от ЗУТ за дейност проектиране се представя за всеки един от проектантите по отделно. Участникът представя Застраховката по чл. 171 от ЗУТ както за строителството, така и за проектирането;5. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; ISO 14001:2004 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5, т.1 и т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10 -дневен срок от : изтичане на срока по чл.27а,ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ