Версия за печат

00645-2015-0003

BG-Ветово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ветово, ул. Трети март №2, За: Соня Цанкова, Република България 7080, Ветово, Тел.: 08161 2253, E-mail: vetovo@abv.bg, Факс: 08161 2871

Място/места за контакт: Община Ветово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vetovo.com/.

Адрес на профила на купувача: http://vetovo.nit.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Закриване на сметища за твърди битови отпадъци (ТБО) на територията на община Ветово, област Русе", финансирана от Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г." чрез ПУДООС.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Ветово, гр. Ветово.
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е определяне ня изпълнител за закриване на сметища за твърди битови отпадъци (ТБО) на територията на община Ветово, в обхвата на която са включени два подобекта, а именно:Подобект № 1 „Сметище гр. Ветово, местност Параджика“, ПИ 000327, в землището на гр. Ветово – ІV група, втора категория; Подобект № 2 „Сметище гр. Ветово, местност „Календжи Кору, ПИ 000493 в землището на гр. Ветово – ІV група, втора категория. Режим за възлагане на обществената поръчка Участниците могат да подават оферта единствено общо за двата подобекта, които са подробно описани в Техническите спецификации към настоящата документация. В случай, че участникът е подал оферта, която не съдържа предложение за всеки от подобектите, участникът ще бъде отстранен от процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45222110, 45112350, 45112360, 45112300

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци
Работи по рекултивация на замърсени земи
Работи по възстановяване състоянието на терени
Работи по насипване и рекултивация на почвата

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно направения анализ за местоположението, техническото състояние и експлоатацията на двете сметища на гр. Ветово и заключението относно опазване на околната среда и здравето на хората са изготвени два проекта за закриване, рекултивация и последващо контролиране на обектите. Съгласно проектните решения всички налични отпадъци трябва да се съберат в отредените за целта два имота и същите да се рекултивират. Рекултивацията на двете сметища обхваща две фази по реда на изпълнение: техническа и биологична. Техническата рекултивация се състои в: • Геометрично оформяне на тялото на отпадъците: - преместване на отпадъци от външните терени в имотните граници на обекта/граници по проектно решение; - оформяне тялото на отпадъците с проектен наклон на откосите 1:3; • Изграждане на горен изолационен екран върху тялото на отпадъците за предотвратяване навлизане на повърхностни води в тялото и замърсяването им и защита срещу разпространение на отпадъците и миризмите от тях, т.е. с цел опазване на околната среда. Същият обхваща: - изравнителен слой от кафява льосова глина, заимствана от замърсените участъци; - доставка и полагане с уплътняване на слой глина - 0,50 м; - доставка и полагане на площен дренаж от промита речна баластра - 0,15 м; - защитен екран от слой земна почва - 0,35 м; - хумусен пласт - 0,15 м; • Отводняване - със слоя площен дренаж. Около тялото на отпадъците има охранителни канавки, заустващи в сухо дере. Биологичната рекултивация се изпълнява върху готовата техническа рекултивация и се простира и върху замърсените терени. Тя служи за предпазване на рекултивираната повърхност от водна и ветрова ерозия. Хумусът/почвените материали се мелиорират с минерални торове. Следва засяване на тревните семена и засаждане на широколистни дървета и храсти и три годишни грижи за поддържането им. Видовете работи, предмет на поръчката са подробно описани в техническите спецификации.

Прогнозна стойност без ДДС
598378 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИИ 1.Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. Гаранцията за участие настоящата обществена поръчка е 5900.00лв. (пет хиляди и деветстотин лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Ветово ( в лева): IBAN: BG87BUIB71143312474900 BIC: BUIBBGSF Банка „Сибанк“ ЕАД, клон Русе При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция изрично да е посочено, че тя е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Ветово; - със срок на валидност 120 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. Същата може да се да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Ветово ( в лева): IBAN: BG87BUIB71143312474900 BIC: BUIBBGSF Банка „Сибанк“ ЕАД, клон Русе Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Ветово; - със срок на валидност, както следва: • 80 % от стойността на гаранцията следва да е валидна минимум 1 (един) месец след приемане на окончателното изпълнение на техническата рекултивация на обекта съобразно техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; • 20 % от стойността на гаранцията следва да е валидна минимум до 1 (един) месец, след приемане на изпълнената работа по биологичната рекултивация ,съгласно изискванията на Раздел V "Приемане на рекултативни или подобрени площи " от Наредба №26 от 02.10.1996 год. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и представяне на протокол на комисия, назначена от Кмета на общината по реда на чл.23,ал.1,т.1ал.2,т.1 и ал.3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната средла (ПУДООС), съгласно изменението и допълнението на Постановление № 209/2009 г. на МС, в сила от 04.05.2012 г. Финансирането на проекти се осъществява в съответствие с Механизма за развитие на инфраструктурата за управление на отпадъците, предложен от Управляващия орган на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г." и одобрен от Комитета за наблюдение на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.". Плащането е подробно уредено в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка. За извършените СМР по договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва: 1. За реално извършени и отчетени дейности по техническата рекултивация Възложителят извършва междинни плащания до 80% от стойността на техническата рекултивация и окончателно плащане на техническата рекултивация. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10% (десет процента) от стойността на техническата рекултивация . 2. За реално извършени и отчетени дейности по биологичната рекултивация Възложителят извършва плащания до 65% от стойността на биологичната рекултивация и окончателно плащане на биологичната рекултивация. Окончателните плащания се извършват след подписване на документи посочени в договора и представяне в ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА на документите, подробно описани в проекта на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията в срок до 5 /пет/ работни дни след получаване на сумите по сметка на Община Ветово от ПУДООС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: • ПЛИК №1 с надпис “Документи за подбор”, който съдържа 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Представяне на участника – попълва се Образец №1, който включва посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и приложения към него: декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Прил. №1 към Образец №1 и доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП – Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя ЦПРС) за обекти ІV група, ІІ Категория, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. в ДВ бр.108/29.12.2006г. и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, обн. в ДВ бр. 101/22.11.2013г. или еквивалентно. 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – попълва се Образец № 2; 6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се Образец № 3; 7) Документ за гаранция за участие, съгл. ЗОП; 8) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-Образец №4; 9) Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП - попълва се Образец №5; 10) Доказателства за техническите възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка, съгласно посочените изисквания в раздел ІІІ.2.3. „Технически възможности“ на Обявлението за поръчката. Съгласно чл.51а от ЗОП участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на свое разположение ресурсите на третите лица. ПЛИК №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, съдържащ:попълнен и подписан Образец №9– оригинал, и ако е приложимо декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП и следните приложения към него: 1. Подробен линеен график за изпълнение на предвидените дейности с приложена диаграма на работната ръка; 2.Спецификация на всички използвани пматериали; 3.Строителна програма-в съответствие с техническата спецификация и методиката за оценка. ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цевна", съдържащ попълнен образец №10 ,придружен от: 1.КСС,подписана и подпечатана -оригинал; 2.Анализ на единичните офертни цени за всички видове монтажни работи, включени в КСС-заверени от участника. ВАЖНО:Всеки от пликовете (опаковките) №1, №2 и №3 трябва да съдържа един оригинал на хартиен носител и едно копие от документите в плика на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент) от съответните документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не въвежда минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не въвежда минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано до датата на подаване на офертата, който включва предмета на строителството, обхвата и обема на работата, вкл. кратко описание на извършваните дейности, датата на започване и приключване на работата по него, мястото на извършване на строителството и Възложителя - попълва се Образец №6 . Списъкът трябва да бъде придружен със следните документи, съгласно чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП: а) посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Списък-декларация на ръководните служители, които ще участват в изпълнението на поръчката – Образец №7, в който са посочени образованието, професионална квалификация и позицията при изпълнение на поръчката на предложените експерти. 3. Списък на механизацията, (собствена или наета) с която разполага участника, гарантираща изпълнението на техническата рекултивация в планирания срок. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал2, т.6 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквания от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят в превод. На основание чл.69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка , ако не отговаря на някое от техническите изисквания, посочени в раздел ІІІ.2.3 )“Технически възможности“ на Обявлението за поръчката и след провеждане на действията по чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Забележка: Съгласно чл.51а от ЗОП участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, строителство с предмет, сходен с предмета настоящата обществена поръчката на минимум 1 (един) обект. Под „предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира строителство, включващо СМР по закриване и рекултивация на сметища. 2.Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката със собствени или наети ръководни служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум: - технически ръководител (2бр.), с висше образование, квалификация строителни инженери със степен „магистър“ или строителни техници с четиригодишен курс на обучение или еквивалентна образователна/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Република България (Съгласно чл.163а, ал.2 и ал.3 от ЗУТ) - геодезист – един, с висше образование, степен „магистър“, професионална квалификация „Геодезист“ или еквивалентна, придобита в наше или чуждо учебно заведение; - длъжностно лице по безопасност и здраве - един, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ, притежаващ валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение, съгласно Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи (обн. ДВ бр.37/2004г.) 3. Участникът следва да разполага с механизация – собствена или наета, гарантираща изпълнението на техническата рекултивация в планирания срок. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, съответствието с изброените технически изисквания ще се доказва от един или повече участници в обединението. Едно лице, предложено от участниците, не може да съвместява длъжности. За всяка една от позициите, участниците следва да представят различни специалисти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за реакция за отстраняване на скрити недостатъци и появили се дефекти в периода на поетия гаранционен срок-П1; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение на техническата рекултивация; тежест: 20
Показател: Ценово предложение; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община Ветово, гр. Ветово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се финансира от Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г." чрез ПУДООС.

VI.3) Допълнителна информация

Обществената поръчка се възлага по реда на чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП, посл. изм. и доп. ДВ.бр.17 от 06.03.2015г. Във връзка с чл.64, ал.3, Възложителят намалява сроковете по ал.1 на същия член до 28 дни със 7 кал. дни, като изпраща настоящото обявление по електронен път и с 5 дни, като от датата на публикуването на настоящото обявление, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача, посочен в раздел I.1). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Посоченият в поле II.3)Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката-2 месеца, е максимално допустимият от Възложителя срок. Действителният срок, за който ще бъдат извършени дейностите, предмет на поръчката е по предложение на участниците, като същият е включен и като критерий в методиката за оценка на офертите към настоящата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ