Версия за печат

00530-2015-0087

BG-Велико Търново: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Ваня Парчева; Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617246 ; 062 617193, E-mail: v.parcheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл.Център № 2, ет.1, стая 412

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2664.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Текущ ремонт на коридори и работни помещения, в административна сграда в гр. Ловеч, ул. „Търговска” № 43, предоставени за управление на НАП за нуждите на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Ловеч, ул. "Търговска" №43
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Възлагането на настоящата обществена поръчка има за предмет ремонт на коридори и работни помещения, включващ демонтаж на врати, каси и прагове, частично измазване и шпакловка на стени, доставка и монтаж на нови интериорни HDF врати 90/200 с каси за зид до 20 см. /приблизително 16 - 18 см./, грундиране и двукратно боядисване на стени с цветен латекс – цвят по избор на възложителя. В техническата спецификация /количествена сметка/ са посочени видовете ремонтни работи и както и тяхното количество.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421100, 45410000, 45442100

Описание:

Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Работи по полагане на мазилка
Работи по боядисване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на предложената ценова оферта не трябва да надвишава максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 13333,00 лв. /тринадесет хиляди триста тридесет и три лева/ без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
13333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума, внесена по набирателна сметка в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново по сметка IBAN BG56IORT80433300 2500 01, BIC IORTBGSF или банкова гаранция, покриваща срока на валидност на офертата в размер на 130,00 /сто и тридесет/ лева. Гаранция за изпълнение е в размер до 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на поръчката по банков път с платежно нареждане. Плащането се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от представянето в ТД на НАП Велико Търново на фактура и приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършените и приетите строително ремонтни работи, подписан между страните.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Представяне на участника, включващо: 1.1 Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица посочват съответен еквивалентен код или номер, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Посочване на БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат) в случай че има, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите, или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал. 2, т.1 , т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документите се представят в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на б. „е” на т. 1), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. Участниците следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на б. ”е”), на ал.2, т.5 и на ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат, както следва: При участниците – юридически лица - по отношение на лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ, по чл. 105 от ТЗ без ограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал. 2 или чл. 147, ал. 1 от ТЗ, по чл. 235, ал. 2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ; При участниците – еднолични търговци - по отношение на физическото лице – търговец; Във всички останали извън гореизброените случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника. Във всички случаи – за прокуристите, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). 3. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал. 4. Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП за лицата, посочени като подизпълнители. (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал.В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1) и ал.5 от ЗОП по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 5. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно приложения образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие. 6. Декларация по чл.56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП... /текстът продължава в раздел VІ.3/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи списък на изпълнено строителство и/или отделни видове строителни дейности, еднакво или сходно с предмета на поръчката (извършване на текущ ремонт на административни и други сгради), изпълнено през последните 5 години, включително вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнените СМР), възложител, стойност/цена без ДДС на изпълненото строителство, дата на приключване изпълнението на строителството (посочва се строителство, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения петгодишен период до датата на подаване на офертата), описание на приложеното доказателство за извършено строителство. Забележка: „изпълнена” е това строителство, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период. 2. Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката, включително на лицата, които ще ръководят или контролират работите по поръчката с посочени образование и стаж.
Минимални изисквания: Минимално изискване по т. 1 Участникът трябва да има изпълнени най-малко 2 /две/ дейности с обект строителство (извършване на текущ ремонт на административни и други сгради), през последните пет години до датата на подаване на офертата, с приложени доказателства за извършеното строителство включено в списъка. Доказателствата за извършеното строителство могат се представят под формата на: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или - заверени копия на удостоверения или копия на документи, удостоверяващи добро изпълнение по включени в списъка, дейности. Удостоверенията следва да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, изпълнено ли е в съответствие с нормативните изисквания, дата и подпис на издателя, както и данни за контакт или - заверени копия на документи, удостоверяващи изпълнението, съдържащи вида и обема на изпълнените строителни дейности, включени в списъка с изпълнено строителство. Минимално изискване по т. 2 Минималният състав на техническите лица, отговорни за изпълнение на поръчката, включително на лицата, които ще ръководят или контролират работите по поръчката е следният: - минимум двама работници, пряко ангажирани с изпълнение на обществената поръчка - технически ръководител, назначен на трудов договор, с образование, отговарящо на условията на чл. 163а от ЗУТ; - отговорник по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, назначен на трудов договор
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 8/07.08.2015 г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2.73 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 2.73 лева /два лева и седемдесет и три стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново, IBAN: BG 65 IORT 8043 3100 2500 01, BIC IORTBGSF. Документация се получава до 04.09.2015г. в стая 205 на ТД на НАП Велико Търново. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Представянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.2, ст. 210 /заседателна зала/

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата. Легитимирането на присъстващите лица пред комисията се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; за други лица - лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

/текста продължава от раздел ІІІ.2.1/... 7. Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец). 8. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП (съгласно приложения образец) 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 10. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. 11. Декларация за извършен оглед на обекта. 12. Съгласно чл. 49, ал.1 от ЗОП, участниците следва да представят доказателства за вписване в ЦПРС минимум пета група – отделни видове строителни и монтажни работи, съгласно КИД сектор „Строителство”, код: 43.32 - Монтаж на дограма и дърводелски работи и 43.34 Боядисване и стъклопоставяне . В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по чл.47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Всяко едно лице, включено в обединението, представя декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и документите, посочени в т. 5, т. 7 и т.8 от настоящия раздел. Документите по ІІІ.2.3 "Технически възможности" се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. При участие на обединения, които не са юридически лица, документите по т.12 и 13 от указанията се представят от участника в обединението, който ще изпълнява съответната дейност. Представя се копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /край на текста от раздел ІІІ.2.1/. Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http:/www.nap.bg/ В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ТД на НАП Велико Търново и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ