Версия за печат

00267-2015-0065

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, площад Стефан Стамболов № 1, За: Василка Чопкова - директор дирекция Екология и управление на отпадъците, Петя Гавазова - главен експерт дирекция Обществени поръчки, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656871, E-mail: direkcia_ecologia@abv.bg, Факс: 032 632781

Място/места за контакт: дирекция Екология и управление на отпадъците

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150803Dncg1879372.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Деловодство, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива за център за управление на отпадъците, кв.4а - нов по плана на Северна индустриална зона - втора част, гр. Пловдив"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива за център за управление на отпадъците, кв.4а - нов по плана на Северна индустриална зона - втора част, гр. Пловдив". Изработване на Комплексен проект за инвестиционна инициатива в части: – Устройство на територията: ПУП – План за застрояване на част от кв. 4а – нов по плана на СИЗ – ІІ част – гр. Пловдив, в обхват УПИ п-786, контактна зона: УПИІ, ХVІІІ, ХІХ, ХХ, ХХVІ, Ф. Пловдивска консерва, ХХХVІІ и улици; - Инвестиционен проект за обект: „Център за управление на отпадъци” в УПИ п-786.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71240000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност за изпълнение на поръчката не може да надвишава 133333, 33 (сто тридесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) лв. без ДДС, съответно 160000,00 (сто и шестдесет хиляди) лв. с вкл. ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
133333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

210

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена по банковата сметка на община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ IBAN: BG57IORT73753302000003, BIC: IORTBGSF, или 2. Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът й на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата. Изискуеми гаранции: А) Гаранция за участие - 1000,00 (хиляда) лв.; Б) Гаранция за изпълнение на договора - 3 % (три процента) от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора. При подписване на конкретен договор изпълнителят представя гаранция за изпълнението на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Пловдив: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF или безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал, в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 8 месеца, считано от датата на сключване на договора. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение се освобождава без задължения за лихви или други обезщетения за периода, през който законно са предстояли при Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява от бюджета на община Пловдив. Плащанията по договора за изпълнение на обществената поръчка ще се извършват по следния начин: - Междинно плащане – стойността по чл. 1, ал. 2, б. Б/ - платими в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след съгласуване на идеен проект от компетентния орган, както и след представяне на надлежно оформени счетоводни документи - фактура-оригинал; - Междинно плащане – 50% от стойността по чл. 1,ал. 2, б. А и б. В/ - платими в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след издаване на актовете по чл. 150, ал. 3 от ЗУТ за изготвения комплексен инвестиционен проект (заповед за одобряване на част ПУП-ПРЗ, одобрен работен инвестиционен проект, издадено разрешение за строеж) и представяне на надлежно оформени счетоводни документи - фактура-оригинал; - Окончателно плащане – 50% от стойността по чл. 1,ал. 2, б. А и б. В/ - платими в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след влизане в сила на актовете по чл.150, ал.3 от ЗУТ за изготвения комплексен инвестиционен проект (заповед за одобряване на част ПУП-ПРЗ, одобрен работен инвестиционен проект, издадено разрешение за строеж) и представяне на надлежно оформени счетоводни документи - фактура-оригинал.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

От участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се отстранява участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а и т. 5.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта следва да съдържа следните документи: В Плик №1 Документи за подобор: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Документ Оферта – попълнен съгласно приложеното в документацията за участие Приложение №1; 3. Представяне на участника, което включва: - посочване на единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; - декларация по чл. 47,ал. 9 от ЗОП – Приложение №2; 4. При участници обединения - копие от договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците, и документ, подподписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 5. Документ за внесена гаранция за участие. 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението на настоящата обществена поръчка. 7. Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители - с посочване на видовете работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият дял на тези работи в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – Приложение №3. 8. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя/-ите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители - с посочване на видовете работи, които ще се изпълняват от подизпълнителя/-ите, и съответстващият дял на тези работи в проценти от стойността на обществената поръчка – Приложение №3а. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Приложение №4. 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 - Приложение №5. 11. Декларация-списък на ключовите експерти, ангажирани в изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка – Приложение №8. В Плик №2 Предложение за изпълнение на поръчката: 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката попълнено съгласно Приложение №6 от документацията за участие. Плик №3 Предлагана цена: 13. Ценово предложение попълнено съгласно приложение №7 от документацията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т. 6 се представят само за тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т. 3 се представят в официален превод, а документите по т. 6, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък-декларация на ключовите експерти, в който са посочени образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие (Приложение №8), придружен от Декларация за ангажираност на експерт за целия срок на изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, подписана от експерта. Участниците могат да привличат в екипа си за изпълнение на поръчката и допълнителни експерти за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да предложи екип от минимум следните ключови експерти за изпълнението на задачите описани в Техническото задание: 1.1. Ръководител екип – строителен инженер с най-малко 10 години общ професионален опит, опит в проектиране на инсталации за третиране на отпадъци за най-малко 2 обекта. Специфичен опит в проектиране на площадки за предварително третиране на разделно събрани отпадъци отпадъци от домакинства за най-малко 1 обект и опит в проектирането на инсталации за компостиране за най-малко 1 проект; 1.2. Архитект – с най-малко 5 (пет) години професионален опит в областта на инвестиционното проектиране; 1.3. Инженер част „Конструктивна“; 1.4. Инженер част „ВиК“; 1.5. Инженер част „Електро“; 1.6. Инженер част „ОВиК“; 1.7. Ландшафтен архитект; 1.8. Инженер част „Геодезия“; 1.9. Инженер част „Пътна“ Всеки един от проектантите, предложени в екипа за изпълнение на поръчката (лицата от т. 1.2 до т. 1.9 включително) следва да има пълна проектантска правоспособност и да е изпълнил най-малко 2 сходни обекта, а именно: инвестиционен проект (за съответната част) за строеж втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. Г и б. И от ЗУТ. 1.10. Експерт по планиране и проектиране на системи за разделно събиране на биоотпадъците: да има завършено висше образование – инженер, инженер-химик, строителен инженер, еколог, агроном или еквивалент на посочените специалности; да е участвал като изпълнител или като част от екип в не по-малко от 2 договора или проекти за изграждане на общински или регионални системи за управление на отпадъците 1.11. Технически експерт за планиране и проектиране на съоръжения за компостиране на открито на разделно събрани биоотпадъци, с принудителна аерация и система с биофилтър, верми компостиране – да има професионален опит за най-малко един проект в проектирането на следните видове инсталации: система за компостиране в редове без аерация или системи за компостиране в открити или покрити редове с улеи и принудителна аерация или системи за компостиране в открити клетки с или без навес; да има завършено висше образование – инженер, инженер-химик, строителен инженер, еколог, агроном или еквивалент на посочените специалности 1.12. Технически експерт, който има опит в пречистване на отпадъчни води и проектиране на локални пречиствателни съоръжения свързани с повтора употреба на водите – най-малко 5 години професионален опит в проектирането да притежава професионален опит в не по-малко от 1 договор или проект в проектиране и изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води на площадки за третиране на отпадъци /общински или регионални системи за управление на отпадъците/; да има висше образование – инженер, инженер-химик, строителен инженер или еквивалент на посочените специалности; 1.13. Технически експерт, който има опит с участие в не по-малко от 1 обект/проект с предмет: изчисляване, капацитет, вид на оборудване за компостиране с цел постигане на необходимата ефективност в качеството на процеса на компоситране. 1.14. Експерт, който има опит при моделиране качество на въздуха и/или моделиране на емисии на миризми; изпълнен не по-малко от 1 договор или проект в който са определени емисиите на миризми от инсталации за биологично разграждане и/или третиране на отпадъци; да има висше образование – инженер, инженер-химик, еколог или еквивалент на посочените специалности. 1.15. Експерт за планиране и проектиране на площадки за предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата: участие в най-малко 1 изпълнен договор /или в процес на изпълнение/ на такава площадка; да има завършено висше образование – инженер, строителен инженер, еколог или еквивалент на посочените специалности; Продължение в раздел VІ.3.) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

съгласно ЗУТ и ЗКАИИП или съгласно съответния национален закон в държавата, в която е установен

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Оценка на предложението за общ срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Оценка на ценовото предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.09.2015 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.09.2015 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов" №1, ет. 3, зала 36

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при отварянето на офертите и извършването от комисията на действията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, като се спазва установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.14. Експерт, който има опит при моделиране качество на въздуха и/или моделиране на емисии на миризми; изпълнен не по-малко от 1 договор или проект в който са определени емисиите на миризми от инсталации за биологично разграждане и/или третиране на отпадъци; да има висше образование – инженер, инженер-химик, еколог или еквивалент на посочените специалности. 1.15. Експерт за планиране и проектиране на площадки за предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата: участие в най-малко 1 изпълнен договор /или в процес на изпълнение/ на такава площадка; да има завършено висше образование – инженер, строителен инженер, еколог или еквивалент на посочените специалности; 1.16. Еколог с познания в областта на оценка на въздействието върху околна среда и екологична оценка: участие в не по-малко 5 процедури по ОВОС и/или ЕО; да има завършено висше образование - инженер, инженер-химик, еколог, агроном или еквивалент на посочените специалности; Участниците могат да привличат в екипа си за изпълнение на поръчката и допълнителни експерти за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка. Допустимо е едно и също лице да бъде предложено за ключов експерт за повече от една позиция, при условие, че има необходимата професионална квалификация, професионален опит и изпълнени обекти за ключовите експертни области, за които е предложен.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващи от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ