00207-2015-0048
Технически редакции | ||
03.08.2015 15:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2015 15:29 ч. : | 03/08/2015 14:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2015 15:29 ч. : | 03/08/2015 14:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2015 15:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Разград: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ Разград, гр. Разград, бул. "България" 36, За: Стилиан Стефанов, Република България 7200, Разград, Тел.: 0886 500227; 084 611577, E-mail: razgrad@nhif.bg
Място/места за контакт: РЗОК РазградИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/571.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК- Разград, включително доставка и монтаж на резервни части.
A.Текущият ремонт на компютърна и периферна техника, да се извършва при установена необходимост след проведена профилактика, както и при инцидентно възникнала необходимост. Текущият ремонт на компютърната и периферна техника да обхваща всички дейности по привеждането й в изправно състояние. 1. Отстраняването на възникнал проблем да се извършва на място при възложителя, а когато това е невъзможно в сервизната база на изпълнителя. Отстраняването на заявената техническа неизправност да се извършва в сервизната база само след съгласие на възложителя. В случаите когато е необходим ремонт в сервиз на изпълнителя, транспортът на техниката до сервизаната база и обратно е за сметка на възложителя; 2. При възникване на повреда да се предприемат действия по направената заявка не по- късно от 24 (двадесет и четири) часа от получаването й и в кратък срок да извърши точна диагностика, целяща предприемането на последващи оптимални действия за отстраняване на заявената техническа неизправност. 3. Ремонтът на техниката да се извърши с предимство и в най- кратки срокове, след получаване на заявка по телефон или e-mail. 4. Изпълнителят следва да посочи гаранционен срок на извършените ремонтни дейности, който не може да бъде по-кратък от шест месеца. B.Профилактиката на принтери и скенери, да включва извършването на следните действия: пълен технически преглед, почистване и смазване на всички триещи се и захабени части, проверка на движещите се възли и детайли, настройки и проверка качеството на печат и др. Профилактиката да се извършва на място при възложителя , а когато това е невъзможно в сервизната база на изпълнителя. Профилактика да се извършва в сервизната база само след съгласие на възложителя. В случаите когато е необходима профилактика в сервиз на изпълнителя, транспортът на техниката до сервизаната база и обратно е за сметка на възложителя. C.Технически изисквания към доставяните резервни части: 1. Предлаганите от участника резервни части следва задължително да бъдат нови и неупотребявани, със сертификат за произход и качество. 2. Гаранционният срок на вложените разервни части не може да бъде по-кратък от дадения от производителя.
50320000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
00207-2015-0048
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
ДАНИСА ООД, ЕИК 116567964, гр. Разград, ул.”Марица”5, ап.2, РБ 7200, гр. Разград,, Тел.: 084 660877, E-mail: danisaood@abv.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.08.2015 г.
1.СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ AД, със седалище и адрес на управление: гр.София, ул.”Бесарабия” 24, ЕИК 121814067, представлявано от Кирил Николов Желязков. 2.ДАНИСА ООД, със седалище и адрес на управление: гр. Разград, ул.”Марица”5, ап.2, ЕИК 116567964, представлявано от Йордан Петров Дяков.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г