00311-2014-0025
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:10 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:10 ч. : | 29/07/2015 11:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:10 ч. : | 29/07/2015 11:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2015 11:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Малина Войкова, Албена Маркова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265402; 02 9265406, E-mail: m.voykova@az.government.bg, A.Markova@az.government.bg, Факс: 02 9265428
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.az.government.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: насърчаване на заетостта
НЕ
„Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация” за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи”; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП.
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Настоящата обществена поръчка обхваща извършването на периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация за нуждите на проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет”. Поръчката е разделена на седем обособени позиции, , както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали” с прогнозна стойност 900 000 /деветстотин хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи” с прогнозна стойност 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 31 060 /тридесет и една хиляди и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 660 /шестстотин и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 6 400 /шест хиляди и четиристотин/ лева без ДДС; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 11 880 /единадесет хиляди осемстотин и осемдесет/ лева без ДДС.
30197643, 30199230, 30192121, 30192125, 30199410, 30197330, 30124400, 30197320, 30124300, 30199600, 30192132, 30192130, 30197321, 30192160, 24910000, 30192133, 30192100, 30193100, 30194100, 22600000, 39241200, 22461100, 30197621, 30141000, 30192153, 30171000, 30234400, 30234600, 30125110, 30125120
Описание:
Открита
НЕ
ДА
12.06.2015 г.
8
Перун ККБ ЕООД, ЕИК 101729823, ул. Доктор Христо Татарчев № 22, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101
НЕ
12.06.2015 г.
7
АТС-България ООД, ЕИК 130332479, ул. Димитър Моллов № 16, Република България 1750, София, Тел.: 02 9752073
НЕ
12.06.2015 г.
7
Кооперация Панда, ЕИК 0000885099, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 97666896
НЕ
12.06.2015 г.
7
Роел 98 ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920
НЕ
ДА
Поръчката се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" във връзка с реализирането на проекти: BG051PO001-2.1.14 „Аз мога повече”, BG 051PO001-6.1.03 „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги”, BG 0501PO001-8.1.02 „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, BG051PO001-6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – „Да успеем заедно”, BG051PO001-1.1.11 – „Подкрепа за заетост”, BG051PO001-2.2.02 – „Услуги за развитие на ГПТ – кариерно развитие на заети лица”, BG051PO001-1.1.12 – „Първа работа”, BG0051PO001-2.2.01 - „По-близо до работа” и със средства по Оперативна програма „Административен капацитет” във връзка с реализирането на проект: „Повишаване организационния капацитет и ефективността на Агенцията по заетостта”, договор №14-11-18/25.08.2014 г. по Приоритетна ос 1 „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1.08.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.07.2015 г.
„ПЕРУН ККБ“ ЕООД с управител Кирил Кирилов; „АТС-България” ООД с управител Георги Александров; „Тананд” ЕООД с управител Андрей Димитров; Кооперация „Панда” с управител Елка Каменова-Цанкова; „Мениджмънт Бизнес Машин“ ООД с управител Павел Петров; „Лирекс БГ“ ООД с управител Димитринка Илиева; „Мултико 92” ООДс управител Илиян Петров; „Ронос“ ООД с управител Жана Боянова; „Плесио компютърс“ ЕАД с управител Йоанис Сарулидис; „Роел-98” ООД с управител Роберт Левиев „Офис Експрес Сървис“ АД с управител Николай Нанков.