01419-2015-0003
Технически редакции | ||
24.07.2015 15:38 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2015 15:38 ч. : | 24/07/2015 12:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2015 15:38 ч. : | 24/07/2015 12:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Басейнова дирекция за управление на водите в Дунавски район с център Плевен, ул. Чаталджа № 60, За: Цветомира Христова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 885100, E-mail: dunavbd@bddr.org, Факс: 064 803342
Място/места за контакт: Басейнова дирекция за управление на водите в Дунавски район с център ПлевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bd-dunav.org.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Обществената поръчка е с предмет: „Провеждане на обучения за повишаване на квалификацията и професионализма и изпълнение на дейности за информация и публичност по проект „Усъвършенстване на професионалните умения на служителите от Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център гр. Плевен” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №14-22-7/29.09.2014 г., Бюджетна линия BG051РО002/14/2.2-16 на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” и включва три обособнеи позиции:Обособена позиция №1"Специализирани обучения и дейности за информация и публичност"; Обособена позиция №2 "Логистика на специализирани обучения" и Обособена позиция № 3 "Изработване на информационни материали". Поръчката в частта за Обособени позици № 2 и № 3 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Предмета на поръчката е „Провеждане на обучения за повишаване на квалификацията и професионализма и изпълнение на дейности за информация и публичност по проект „Усъвършенстване на професионалните умения на служителите от Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център гр. Плевен” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №14-22-7/29.09.2014 г., Бюджетна линия BG051РО002/14/2.2-16 на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” и включва три обособнеи позиции:Обособена позиция №1"Специализирани обучения и дейности за информация и публичност", включваща Обучение №1: Обучение на тема „Прилагане на европейското и национално законодателство в процеса на управление на водите на басейново ниво” Обучение №2: Обучение на тема „Интегрирано управление на водите в Дунавски район” Обучение №3: Обучение на тема „Управление на информацията” Обучение №4: Обучение на тема „Взаимодействие с обществеността” Задача №1: Организиране и провеждане на 2 пресконференции. Обособена позиция №2 "Логистика на специализирани обучения", включваща Логистика на обучение № 1 "Обучение на тема "Прилагане на европейското и националното законодателство в процеса на управление на водите на басейново ниво"; Логистика на Обучение № 2: Обучение на тема "Интегрирано упарвление на водите в Дунавски район"; Логистика на Обучение № 3 Обучение на тема "Управление на информацията"; Логистика на Обучение № 4:Обучение на тема "Взаимодействие с обществеността"; Обособена позиция № 3 "Изработване на информационни материали" включващо Задача №1: Изработване на 1 бр. банер Задача №2: Изработване и разпространение на 500 информационни брошури
80510000, 80511000, 79820000, 55120000, 22000000, 22150000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Р-ОПАК-03/26.02.2015г.
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
651092
24.07.2015 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Установени са нарушения при провеждане на процедурата, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена процедурата. Нарушенията са свързани с неизпълнение на задължението на назначената Комисия по чл.34 от ЗОП, която е следвало в срок до 01.06.2015г. да приключи своята работа и да състави протокол за разглеждането, оценяването и класирането на офертите на участниците в процедурата.Комисията не е приключила своята работа нито в посочения срок в Заповедта - 01.06.2015г., нито към датата на настоящето решение. Предвид обстяотелството, че срокът на договора за безвъзмездна финансова помощ е 29.09.2015г., а няма избран изпълнител, поради горепосоченото нарушение на провеждането на поръчката от страна на назначената комисия, считам, че същата следва да бъде прекратена, тъй като не може да се отстрани допуснатото нарушение, без това да промени условията, при които е обявена прочъката, защото обявения график за провеждане на обученията, респ. сроковете за изпълнение на дейностите по договорите за всяка обособена позиция, не биха могли да бъдат спазени, дори да се назначи нова комисия, която да продължи дейността по избор на изпълнител, а и дори да се стигне до избор на изпълнител, няма да може да се изпълнят заложените дейности до изтичане срока на проекта - 29.09.2015г. При тези обстоятелства, ако се продължи провеждането на процедура, ще следва да се променят условията, при които е обявена проъчката, а това влиза в противоречие на чл.39, ал.1, т.6 от ЗОП.
НЕ
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
24.07.2015 г.
Възложител