00546-2015-0011
Технически редакции | ||
22.07.2015 14:20 ч. : | 22/07/2015 13:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.07.2015 14:20 ч. : | 22/07/2015 13:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Специализирана болница за активно лечение по онкология-ЕАД, ул. Пловдивско поле №6, За: Ваня Василева, Република България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: vvasileva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321
Място/места за контакт: Отдел Правен и обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sbaloncology.bg..
Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150721zqbx483954.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Доставка и монтаж на медицинско и немедицинско оборудване за обект: „Пристройка, рехабилитация и привеждане в съответствие с Националните медицински стандарти (НМС) и изискванията на Европейския съюз (ЕС) на лъчетерапевтичен комплекс в Клиниката по лъчелечение на СБАЛО-ЕАД”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Откритата процедура за възлагане на обществената поръчка е с обект „доставка“, и с предмет: „Доставка и монтаж на медицинско и немедицинско оборудване на обект „Пристройка, рехабилитация и привеждане в съответствие с НМС и изискванията на ЕС на лъчетерапевтичен комплекс в Клиниката по лъчелечение на СБАЛО-ЕАД”, съгласно приложената към настоящата документация Техническа спецификация към образец-Й, с цел избор на доставчик за посочените 2 (две) обособени позиции, както следва обособена позиция № 1 „Медицинско оборудване” и обособена позиция № 2 „Немедицинско оборудване” и сключване на договор по всяка обособена позиция за доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация при най-благоприятни на „СБАЛ по онкология” ЕАД условия.
33100000, 44115800
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
За обособена позиция № 1 Медицинско оборудване 1.1 Г - образна манипулационна станция с габаритни размери 205/169/89 см 3 бр. 1.2 Манипулационна станция с габаритни размери 270/67/89 см 1 бр. 1.3 Стол - количка за транспортиране на пациенти с възможност за позициониране на пациента в хоризонтално положение 3 бр. 1.4 Количка за транспортиране на пациенти 2 бр. 1.5 Негативоскоп 6 бр. 1.6 Параван телескопичен с чупещо се рамо 6 бр. 1.7 Инструментална маса с два плота 5 бр. 1.8 Медицинска кушетка за прегледи с поставка за хартиено руло 4 бр. 1.9 Медицински лекарствен хладилник с вместимост 95 литра 1 бр. 1.10 Централен сестрински пост с габаритни размери 622/250/115 см 1 бр. 1.11 Медицински шкаф за маски за лъчетерапия с размери 140/40/190 см 4 бр. 1.12 Медицински шкаф за медицински дюшеци и маски за лъчетерапия с размери 150/60/190 см 4 бр. 1.13 Медицинско бюро с размери 150/70/75 см с контейнер с чекмеджета 12 бр. 1.14 Медицинско бюро с размери 220/165/75 см с контейнер с чекмеджета 2 бр. 1.15 Медицинско бюро с размери 145/75/75 см с контейнер с чекмеджета 4 бр. 1.16 Медицинско бюро извито с размери 225/145/75 см с контейнер с чекмеджета 2 бр. 1.17 Медицинско бюро с размери 160/100/75 см с контейнер с чекмеджета 4 бр. 1.18 Медицинско бюро с размери 180/75/75 см с контейнер с чекмеджета 2 бр. 1.19 Медицинско бюро с размери 150/80/75 см 2 бр. 1.20 Г- образен медицински работен плот с размери 470/255/75 см с контейнери с чекмеджета 1 бр. 1.21 Г- образен медицински работен плот с размери 360/230/75 см с контейнери с чекмеджета 2 бр. 1.22 Медицински работен плот с размери 220/80/75 см 1 бр. 1.23 Медицинкси шкаф с мивка с размери 90/60/85 см 2 бр. 1.24 Стелаж метален за медицински консумативи с габаритни размери 122/46/200 см 32 бр. 1.25 Стелаж метален за медицински консумативи с габаритни размери 72,6/46/200 см 3 бр. 1.26 Лекарски стол 4 бр. 1.27 Посетителска пейка - двуместна 12 бр. 1.28 Посетителска пейка - триместна 14 бр. За обособена позиция № 2 Немедицинско оборудване 2.1 Работно бюро с габаритни размери 150/165/75 см с контейнер с чекмеджета 3 бр. 2.2 Работно бюро с размери 150/70/75 см 4 бр. 2.3 Работно бюро с размери 145/70/75 см с контейнер с чекмеджета 1 бр. 2.4 Работно бюро с габаритни размери 160/140/75 см с контейнер с чекмеджета 29 бр. 2.5 Помощно бюро с размери 160/40/75 см 7 бр. 2.6 Помощно бюро с размери 120/120/75 см 6 бр. 2.7 Гардероб за мивка с размери 90/45/200 см 15 бр. 2.8 Г- образен кухненски бокс с размери 140/120/85 см 1 бр. 2.9 Кухненски бокс с размери 210/60/85 см 1 бр. 2.10 Г- образен кухненски бокс с размери 150/140/85 см 1 бр. 2.11 Гардероб с две отделения с размери 80/45/200 см 38 бр. 2.12 Гардероб с три отделения с размери 120/45/200 см 1 бр. 2.13 Шкаф за документи с размери 90/45/200 см 55 бр. 2.14 Нисък шкаф за документи отворен с размери 90/45/75 см 13 бр. 2.15 Стол работен на колела с подлакътници 79 бр. 2.16 Стол посетителски тапициран с еко кожа 28 бр. 2.17 Стол за конферентна маса тапициран с еко кожа 16 бр. 2.18 Стол за хранене 13 бр. 2.19 Фотьойл, тапициран с еко кожа 1 бр. 2.20 Диван двуместен, тапициран с еко кожа 16 бр. 2.21 Диван ъглов, тапициран с еко кожа 2 бр. 2.22 Табуретка за съблекалня 19 бр. 2.23 Лавица за съблекалня 14 бр. 2.24 Стояща закачалка 22 бр. 2.25 Маса за хранене с размери 160/80/75 см 1 бр. 2.26 Маса за хранене с размери 250/80/75 см 1 бр. 2.27 Конферентна маса с размери 410/240/75 см 1 бр. 2.28 Посетителска маса с размери 120/60/45 см 9 бр. 2.29 Посетителска маса с размери 60/60/45 см 28 бр.
НЕ
НЕ
15.10.2015 г.
Гаранцията за участие в откритата процедура по обособени позиции е, както следва: Обособена позиция 1: Медицинско оборудване - 2167,57; Обособена позиция 2: Немедицинско оборудване - 1702,41; Участниците представят гаранцията за участие за всяка обособена позиция в полза на „СБАЛ по онкология” ЕАД за гарантиране на изпълнението на техните задължения, произтичащи от участието в процедурата. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата следва да бъде в срокът на валидност на офертите /180/ дни от датата на крайният срок за получаването им/. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, платима по банкова сметка на „СБАЛ по онкология” ЕАД в Интернешънъл Асет Банк АД; IBAN: BG84IABG81231000113500, BIC: IABGBGSF; - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Участникът в процедурата представя отделна гаранция за участие за всяка от обособените позиции, за които участва. В представения документ следва изрично да се посочи номерът и наименованието на обособената позиция за която се отнася. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност 10 дни след изтичане на последния гаранционен срок.
Обектът на настоящата поръчка се финансира от СБАЛ по онкология ЕАД и плащането се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя, отложено в срок – 60 дни, след извършена доставка, издадена фактура и двустранно подписан приемо-прадавателен протокол за всяка една доставка
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че членовете на обединението/консорциума поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за създаване на обединение, задължително се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите при изпълнение на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
НЕ
Вкяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта, съгласно образец – А. 3. Представяне на участника – посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, Булстат и/или др. идентифицираща информация. 4. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, съгласно образец – Б. 5. При участници обединения – оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, съгласно образец – З. 7. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законният представител на участника /нотариално заверено пълномощно – оригинал/. 8. Документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника, съгласно раздел III.2.3. 9. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, съгласно образец – В. 10. Декларация за съгласие за участие, като подизпълнител, съгласно образец – Г. 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП /отнася се за подизпълнители, в случай, че участникът предвижда такива/, съгласно образец – Д. 12. Документ за внесена гаранция. 13. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор, съгласно образец – Ж. 14. Декларация по чл.3, т.8 от ЗИФО с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, съгласно образец – И. 15. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, съгласно образец – Е. 16. Оригинален каталог на производителя на разцветките, в които се предлага оборудването. 17. За номенклатурни единици 1.1,1.2, и от 1.10 до 1.23 включително от обособена позиция 1 от Техническата спецификация – да се представят протоколи от изпитания и анализни сертификати издадени от независими лаборатории, доказващи изискванията за материалите от които е произведено предложеното оборудване, посочени в спецификацията като негоримост, антибактериалност, устойчивост на механични и химични влияния наматериалите и др. В случай че документите са на чужд език трябва да се представят и в превод - изисква се при участие по обособена позиция 1. 18. За номенклатурни единици 1.1, 1.2, и от 1.10 до 1.23 от обособена позиция 1, номенклатурни единици от 2.1 до 2.14 включително от обособена позиция 2 от ТС – участникът да представи протоколи от изпитания или сертификати издадени от независими лаборатории, доказващи, че материалите от които е изработено предложеното оборудване са с нисък процент на отделяне на формалдехидни изпарения. В случай че документите са на чужд език трябва да се представят и в превод. 19. За номенклатурни единици от 2.1 до 2.14 включително от обособена позиция 2 от ТС – да се представят протоколи от изпитания издадени от независими лаборатории, доказващи че оборудването отговаря на основни изисквания за безопасност съгласно стандарт EN 14073-2:2004 (или еквивалентен), якост и дълготрайност на подвижните части съгласно стандарт EN 14074:2004 (или еквивалентен), стабилност и якост на конструкцията съгласно стандарт EN 14073-3:2004 (или еквивалентен) - изисква се при участие по обособена позиция 2. 20. Техническо предложение, което се попълва по образец Й като към него се представя Монтажен план, в свободен текст. 21.В случай, че е приложимо, участникът може да приложи в пликове № 2, декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. 22. Ценово предложение в съответствие с приложения образец – К, като към него се прилага таблица с еденичните цени за всяка една подпозиция от съответната обособена позиция по образец К1.
Не е приложимо!
Не е приложимо!
1. Участникът трябва да докаже регистрацията си в ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. (отнася се до Обособена позиция № 1 „Доставка на медициско оборудване”) В случай, че регистрацията е достъпна в публичен безплатен регистър или предоставянето й е безплатно на възложителя, участникът следва да посочи информация за органа, който го поддържа. В случай, че исканата информация е платена или не е достъпна в публичен регистър, то участникът следва да представи документ, доказващ съответната регистрация. 2. Списък /в свободен текст – оригинал/ на доставките, еднакви или сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с включени предмет, стойности, дати и възложители, придружен с доказателства за извършените доставки /заверени от участника копия/. Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на актуално удостоверение, издадено от възложител /може и референция/ или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/те. Удостоверенията за добро изпълнение от възложител, следва да съдържат периода на изпълнението, мястото, вида и обема на стоките, както и дали договорът е изпълнен точно, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 3. Сертификати, издадени от акредитирани лица на производителя на медицинското и немедицинско оборудване за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Удостоверява се със заверени от участника копия на сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството и за сертификация на предлаганите продукти по БДС, ISO 9001:2008 или еквивалент, GMP сертификат /добра производствена практика/ или еквивалент, или аналогична система на името на производителя. 4. Валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за участника в процедурата. В случай че сертификата е на чужд език трябва да се представи и в превод. 5. Доказателство за съответствие на медицински изделия с нанесена „СЕ” маркировка /отнася се само до медицинските изделия, т.е. където е приложимо/(отнася се до Обособена позиция № 1 „Доставка на медициско оборудване”), а именно: 5.1. Валидна декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка издадена от производителя или упълномощен представител (чл.14, ал.2 от Закона за медицинските изделия) за всяко медицинско изделие, предложено от участника /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/. 5.2. Валиден сертификат за „СЕ” марка, издаден от нотифициран орган за всички медицински изделия, за които се изисква съгл. чл. 18 от Закона за медицинските изделия и Наредбите за съществените изменения за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл. 2, ал. 1, т. 1 и т. 3 от Закона за медицинските изделия /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/. 5.3. В случай, че предлаганите продукти, по съответните обособени позиции, респ. подпозиции не са медицински изделия, по смисъла на ЗМИ, то участникът представя удостоверение от производителя, от което да е видно, че същият е определил съответните продукти, не като медицински изделия, а като резервни части или като други продукти. /представя се в оригинал и в превод на български език/. продължава в раздел VI.3
1. Участникът да е регистриран в ИАЛ за за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен или да е регистриран съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка - отнася се до Обособена позиция № 1 „Доставка на медициско оборудване”. 2. Участникът да е изпълнил минимум една доставка на медицинско и/или немедицинско оборудване и/или обзавеждане или сходни* доставки за последните три години, считано до датата на подаване на офертата. *под сходни следва да се разбират доставки свързани с предмета на поръчката, а именно на медицинско оборудване и/или на немедицинско оборудване или обзавеждане. 3. За предлаганото медицинско и немедицинско оборудване и обзавеждане производителят да е сертифициран от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 4. Участникът в процедурата да е сертифициран от акредитирани лица за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно производство или търговия (доставка) на медицинско или немедицинско оборудване или обзавеждане. 5. Предлаганото медицинско оборудване да притежава нанесена „СЕ” маркировка /отнася се само до медицинските изделия, т.е. където е приложимо/ - отнася се до Обособена позиция № 1 „Доставка на медициско оборудване”. 6. Участникът да е оторизиран представител на производителя на медицинско и немедицинско оборудване. 7. Участникът да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката: - минимум един обучен и сертифициран сервизен специалист по предмета на поръчката; 8. Участникът да притежава сервизни бази (собствени или наети) за извършване на гаранционното и извънгаранционното сервизно обслужване на предложеното оборудване на територията на Република България. 9. Участникът да притежава оборудване, машини и съоръжения, с които може да изпълни предмета на поръчката – доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на медицинското и немедицинското оборудване.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Настоящата документация ще бъде публикувана в „Профила на купувача”, най-късно на първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. В случай, че заинтересовано лице желае да му бъде предоставена документацията за участие на хартиен и електронен носител, Възложителят я предоставя на място или я изпраща за сметка на заинтересованото лицe. Цената на документацията е в размер на 5,00 лева, без ДДС. В случаите по чл. 27а, ал. 1 възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, които са я закупили. Стойността на документацията се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на „СБАЛ по онкология” ЕАД, срещу редовно издаден платежен документ или по банков път, по следната банкова сметка на „СБАЛ по онкология” – ЕАД: Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG84IABG81231000113500, BIC: IABGBGSF.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Сградата на СБАЛ по онкология ЕАД на адрес, гр. София, ул. Пловдивско поле № 6, ет. 6, Заседателна зала
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
6.Оторизационно писмо (оригинал или нотариално заверено копие) от фирмата производител, издадено на името на участника, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна. Когато е на чужд език да бъде представено и в превод на български език. Срокът на валидност на оторизационното писмо, следва да бъде не по-кратък от срока на действие на договора, за чието сключване се кандидатства. Участникът може да представи пълномощно, както от производителите, така и от упълномощените представители на фирмите производители. В случай, че участникът е преупълномощен от упълномощен представител на фирмата производител, то той следва да представи документ от който е видно, че упълномощителят е упълномощен представител на фирмата производител. 7. Списък (съгласно Образец Н) на лицата за осигуряване на изискването на т. 8.7. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско или друго), посочване на сертификат/удостоверение за преминал курс на техническо обучение при производителя; - трудово-биографични справки на ключовите специалисти (съгласно Образец М); 8. Декларация за наличие на сервизна база, когато участникът е производител. Ако участникът не е производител – валиден документ (актуален към крайния срок на доставката), издаден от производителя, доказващ че участника има право да извършва гаранционното и извънгаранционното сервизно обслужване на предложеното оборудване на територията на Република България. 9. Декларация (в свободен текст) съдържаща списък с оборудването, машините и техническите съоръжения, с които разполага участникът за изпълнение на поръчката – доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на медицинското и немедицинското оборудване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
22.07.2015 г.
„Доставка и монтаж на медицинско и немедицинско оборудване на обект „Пристройка, рехабилитация и привеждане в съответствие с НМС и изискванията на ЕС на лъчетерапевтичен комплекс в Клиниката по лъчелечение на СБАЛО-ЕАД”, съгласно приложената към настоящата документация в Част 5 Техническа спецификация
33100000
Описание:
1.1 Г - образна манипулационна станция с габаритни размери 205/169/89 см 3 бр. 1.2 Манипулационна станция с габаритни размери 270/67/89 см 1 бр. 1.3 Стол - количка за транспортиране на пациенти с възможност за позициониране на пациента в хоризонтално положение 3 бр. 1.4 Количка за транспортиране на пациенти 2 бр. 1.5 Негативоскоп 6 бр. 1.6 Параван телескопичен с чупещо се рамо 6 бр. 1.7 Инструментална маса с два плота 5 бр. 1.8 Медицинска кушетка за прегледи с поставка за хартиено руло 4 бр. 1.9 Медицински лекарствен хладилник с вместимост 95 литра 1 бр. 1.10 Централен сестрински пост с габаритни размери 622/250/115 см 1 бр. 1.11 Медицински шкаф за маски за лъчетерапия с размери 140/40/190 см 4 бр. 1.12 Медицински шкаф за медицински дюшеци и маски за лъчетерапия с размери 150/60/190 см 4 бр. 1.13 Медицинско бюро с размери 150/70/75 см с контейнер с чекмеджета 12 бр. 1.14 Медицинско бюро с размери 220/165/75 см с контейнер с чекмеджета 2 бр. 1.15 Медицинско бюро с размери 145/75/75 см с контейнер с чекмеджета 4 бр. 1.16 Медицинско бюро извито с размери 225/145/75 см с контейнер с чекмеджета 2 бр. 1.17 Медицинско бюро с размери 160/100/75 см с контейнер с чекмеджета 4 бр. 1.18 Медицинско бюро с размери 180/75/75 см с контейнер с чекмеджета 2 бр. 1.19 Медицинско бюро с размери 150/80/75 см 2 бр. 1.20 Г- образен медицински работен плот с размери 470/255/75 см с контейнери с чекмеджета 1 бр. 1.21 Г- образен медицински работен плот с размери 360/230/75 см с контейнери с чекмеджета 2 бр. 1.22 Медицински работен плот с размери 220/80/75 см 1 бр. 1.23 Медицинкси шкаф с мивка с размери 90/60/85 см 2 бр. 1.24 Стелаж метален за медицински консумативи с габаритни размери 122/46/200 см 32 бр. 1.25 Стелаж метален за медицински консумативи с габаритни размери 72,6/46/200 см 3 бр. 1.26 Лекарски стол 4 бр. 1.27 Посетителска пейка - двуместна 12 бр. 1.28 Посетителска пейка - триместна 14 бр.
„Доставка и монтаж на медицинско и немедицинско оборудване на обект „Пристройка, рехабилитация и привеждане в съответствие с НМС и изискванията на ЕС на лъчетерапевтичен комплекс в Клиниката по лъчелечение на СБАЛО-ЕАД”, съгласно приложената към настоящата документация в Част 5 Техническа спецификация
39200000
Описание:
2.1 Работно бюро с габаритни размери 150/165/75 см с контейнер с чекмеджета 3 бр. 2.2 Работно бюро с размери 150/70/75 см 4 бр. 2.3 Работно бюро с размери 145/70/75 см с контейнер с чекмеджета 1 бр. 2.4 Работно бюро с габаритни размери 160/140/75 см с контейнер с чекмеджета 29 бр. 2.5 Помощно бюро с размери 160/40/75 см 7 бр. 2.6 Помощно бюро с размери 120/120/75 см 6 бр. 2.7 Гардероб за мивка с размери 90/45/200 см 15 бр. 2.8 Г- образен кухненски бокс с размери 140/120/85 см 1 бр. 2.9 Кухненски бокс с размери 210/60/85 см 1 бр. 2.10 Г- образен кухненски бокс с размери 150/140/85 см 1 бр. 2.11 Гардероб с две отделения с размери 80/45/200 см 38 бр. 2.12 Гардероб с три отделения с размери 120/45/200 см 1 бр. 2.13 Шкаф за документи с размери 90/45/200 см 55 бр. 2.14 Нисък шкаф за документи отворен с размери 90/45/75 см 13 бр. 2.15 Стол работен на колела с подлакътници 79 бр. 2.16 Стол посетителски тапициран с еко кожа 28 бр. 2.17 Стол за конферентна маса тапициран с еко кожа 16 бр. 2.18 Стол за хранене 13 бр. 2.19 Фотьойл, тапициран с еко кожа 1 бр. 2.20 Диван двуместен, тапициран с еко кожа 16 бр. 2.21 Диван ъглов, тапициран с еко кожа 2 бр. 2.22 Табуретка за съблекалня 19 бр. 2.23 Лавица за съблекалня 14 бр. 2.24 Стояща закачалка 22 бр. 2.25 Маса за хранене с размери 160/80/75 см 1 бр. 2.26 Маса за хранене с размери 250/80/75 см 1 бр. 2.27 Конферентна маса с размери 410/240/75 см 1 бр. 2.28 Посетителска маса с размери 120/60/45 см 9 бр. 2.29 Посетителска маса с размери 60/60/45 см 28 бр.