00274-2015-0003
Технически редакции | ||
15.07.2015 16:32 ч. : | 15/07/2015 16:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.07.2015 16:32 ч. : | 15/07/2015 16:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Руен: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Руен, ул.Първи май 18, За: Хасибе Рамаданова, Република България 8540, с.Руен, Тел.: 05944 6233, E-mail: obstina_ruen@mail.bg, Факс: 05944 6476
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obstinaruen.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.obstinaruen.com/ruen/obschina-ruen/obschestveni-porchki-sobschenija-i-profil-na-kupuvacha.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Руен, ул.Първи май 18, За: Муазес Ружди-спец.канцелария, Република България 8540, с.Руен, Тел.: 05944 6233, E-mail: obstina_ruen@mail.bg, Факс: 05944 6476
Място/места за контакт: Деловодство, етаж трети, стая 30Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.obstinaruen.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ И СНЕГОПОЧИСТВАНЕ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН ЗА ЗИНИЯ ПЕРИОД НА 2015-2016г.”.
Възлагане на обществена поръчка
Зимното поддържане на пътищата представлява комплекс от дейности, насочени към осигуряване проходимостта на пътищата при зимни условия и премахване или ограничаване неблагоприятното влияние на снега и леда върху условията на движение през зимния период, а имено: -подготвителни работи: изготвяне на планове за зимно поддържане, технически прегледи на заявените за използване машини и съоръжения, подготовка на пътищата за експлоатация при зимни условия, осигуряване на необходимите материали и др.; - снегозащита; -снегочистене (патрулно и периодично) на пътищата до постигане на съответните степени и ниво на зимно поддържане, разчистване на снежни валове, преспи и снегонавявания и отстраняване на уплътнени снежно - ледени пластове
90620000, 90630000
Описание:
НЕ
НЕ
съгласно техническа спецификация.
НЕ
30.04.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена в „Инвестбанк"АД, офис Руен, BIC код IORTBGSF, IBAN: BG 89 IORT73783310900000 или на касата на Общината, или банкова гаранция. Гаранцията за участие в процедурата е 1337 лв. без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на възложителя, както следва: банка "Инвестбанк" АД, клон Бургас, офис Руен, IBAN: BG89IORT73783310900000, BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на договора.
Отчитането за общинските пътища и за улиците по населени места ще се извършва месено в отделни приемно - предавателни протоколи и ще се фактурират поотделно. Финансирането се извършва до размера на получените целеви трансфери за зимно поддържане и почистеване за 2015-2016г. При не пълно финансиране на услугата от МФ прогнозната стойност/ стойността на договора за обществена поръчка ще бъде коригирана пропорционално на база на осигурените трансфери. Средствата ще се разплащат по съответния ред, регламентиран от закона за ДБРБ за 2015г- 2016г. Начин на плащане - в български лева по банков път на база реално извършени и приети услуги и надлежно оформени документи.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
заседателна зала на община Руен, с.Руен, ул.Първи май 18
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Органи, от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията за труд. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес: www.nap.bg; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес: www.moew.government.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес: www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Документацията за участие е публикувана на профила на купувача http://www.obstinaruen.com/ruen/obschina-ruen/obschestveni-porchki-sobschenija-i-profil-na-kupuvacha.php. Въложителят ще приложи чл.14, ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ