01954-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2015 17:28 ч. : | 07/07/2015 17:22 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2015 17:28 ч. : | 07/07/2015 17:22 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална компания индустриални зони ЕАД, ул.Ангел Кънчев №1, етаж 4, За: Владимир Павлов, България 1000, София, Тел.: 02 8902980, E-mail: v.pavlov@nciz.bg, Факс: 02 9871684
Място/места за контакт: началник на отдел Обществени поръчки и инженерно осигуряванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.industrialzones.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.nciz.bg/article/view/57.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Проектиране и строителство на четирилентова пътна връзка и кръстовище с бул. Европа, общ Божурище, Софийска област
Възлагане на обществена поръчка
Проектиране по части "Пътна", "ВиК", "Улично осветление", "Електрическа" , "Геодезия - трасировъчни планове;"Озеленяване" ПБЗ, ПУСО, ВОБД, ПОД, ППБ Изграждане на улична канализация за дъждовни води; Изграждане улично осветление, включително захранваща мрежа в тротоари и свързване към съществуващ ТП; Изграждане на 2 улични платна за натоварване 15.0 т./ос, с ширина 7.00 м., с по две ленти, пешеходни тротоари и велоалеи, хоризонтална и вертикална маркировка, паркинг и 1 бр. кръстовище с бул. Европа, включително изместване на съществуващи комуникации в зоната на кръстовището.
45233100, 45233120, 45332000, 45316000, 71311000, 71311200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Изработване на инвестиционен проект за улица №17, с носимоспособност на настилката 15 т на ос, с тротоари с настилка от циментови блокчета и асфалтови велоалеи, с кръстовище на бул. Европа, пешеходни и еластични огради, маркировка, улично осветление със захранваща мрежа, във всички необходими фази, включително за подземната инфраструктура – дъждовна канализация с два клона заустени от две страни - в ревизионна шахта на изграден колектор, както и всички необходими детайли на пресичане със съществуващи мрежи, трасировъчни планове; ПБЗ, ПУСО, ВОБД, ПОД, ППБ, КСС; 2 Цялостно изграждане на обекта на инвестиционното проектиране, както и изграждане по съществуващ проект на допълнителен водопровод за бъдеща ПСОВ със спирателни кранове и нова водомерна шахта, изместване на съществуващи комуникации в зоната на обекта, включително на въздушна кабелна линия в зоната на кръстовището, корекция на линия и нива на капаци на съществуващи кабелни шахти, премахване на растителност и огради от строителната площадка, изземване на 1.5 м най-горен пласт от негодни почви в цялата зона на улична регулация, включително тротоари и велоалеи, с извозване до 5 км и замяна с подходящ материал за пътен насип съгласно спецификациите, включително с такъв добит от по-дълбоките изкопи. 3. действия по съгласуването на проектите с КАТ-Сливница, ДП «НКЖИ» и «ЧЕЗ Електро България» АД, в степента, в която е посочил в Техничестото си предложение за изпълнение на поръчката. Останалите действия по съгласуване, оценяване съответствието и разрешаване на строежа се извършват изцяло от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва СМР по количества и видове съгласно утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и одобрен по реда на действащата нормативна уредба работен проект, разработен в съответните части, съдържащ количествено-стойностни сметки, които след одобряването и заверяването на проектите, включително КСС.
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е сума в размер на 18 000 (осемнадесет хиляди) лева Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за авансово плащане е в размера на аванса и се освобождава след второто плащане. Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на „НКИЗ” ЕАД: Банка: Централна кооперативна банка АД, IBAN: BG62 CECB 9790 10A5 1470 00 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Със средства на възложителя, както следва: 1 Авансово плащане към Изпълнителя, в размер на 20 % (двадесет на сто) от Ценовото предложение към офертата, а именно …………… лв. без ДДС, или ....................... с включен ДДС, се осъществява в срок до 5 (пет) работни дни от сключване на договора и представяне на гаранция за авансово плащане в размера на плащането без ДДС и фактура за авансовото плащане. 2 Първо междинно плащане, в размера на 50 % ( петдесет на сто ) от стойността на договора, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след представяне на заверен от надзора акт за натурални СМР и фактура; 3. Второ междинно плащане, в размера на 20 % ( двадесет на сто ) от стойността на договора, с приспаднат аванс и първо междинно плащане по 2.6.1 и 2.6.2, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след представяне на заверен от надзора акт за натурални СМР и проектантски дейности, към датата на Протокол Обр.15 и фактура; 4. Оставащо плащане в размер на 10 % ( десет на сто ) от стойността на окончателната договорна цена по т.2.1 от Договора, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след въвеждане в експлоатация на обекта посочен в разрешението за строеж. В случай, че по каквато и да било причина, разрешението за строеж не е единствено за обекта на този договор, последното плащане е дължимо след въвеждане в експлоатация на целия обект, по всички разрешения за строеж, без възможност плащането да се разделя на части пропорционално на въведени подобекти.
Не
Участниците, а когато участникът е обединение - всички съдружници в обединението, както и посочените в офертата подизпълнители, трябва да отговарят на всички изисквания на чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и попълват изискваните декларации. Възложителят ще отстранява тези участници, при които - за тях или за съдружници в обединението на участник, или за посочени в офертата подизпълнители, не са спазени всички изисквания посочени в чл.47. ал.2 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
София 1000, ул. Ангел Кънчев №1, етаж 4
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие в обосебен раздел на "профил на купувача”, както е посочен в т. I.1). Разяснения на възложителя по документацията за участие ще се публикуват само на посочения интернет адрес. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще се публикува само на посочения интернет адрес.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: • изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; • публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3 от ЗОП или на договаряне без обявление; • получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2 от ЗОП; • получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП тече от получаване на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1.жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2.документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3.документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП. Жалбата по чл. 120, ал. 4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
07.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ