Версия за печат

00826-2015-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Св. Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Мария Мушева, България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Мария Мушева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на медицински изделия и консумативи за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Адресът на управление на възложителя: гр. София,1113, ул. Д-р Любен Русев № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е доставка на медицински изделия и консумативи за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София съгласно утвърдена техническа спецификация, съдържаща 17 (седемнадесет) обособени позиции

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация за всяка обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
185670 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят изисква гаранция за участие в процедурата, която е в размер на един процент от прогнозната стойност за следните обособени позиции: № 1; № 2; № 3; № 4; № 5; № 8; № 11; № 12 и № 14. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочват позициите, за които се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал за позициите, за които възлжителят изисква представянето на гаранция за участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, че е със срок на валид¬ност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата га-ранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят изисква гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка, която е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки). Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата га-ранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на задължението на възложителя за заплащане на цената по договора за доставка се извършва в лева, по банкова сметка на изпълнителя, в тридесетдневен срок след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за предаване на стоките на възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юриди¬ческо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 257 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика за всяка обособена позиция, надписани, както следва: • ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят доку-ментите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-3, 5, 6; 8, 12-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; • ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят попълнен, подписан и подпечатан Образец 13 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” за обособената позиция • ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена за обособената позиция - попълва се Образец 14 „Ценово предложение” и приложение към него (Образци 14.1 – 14.17) за съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи доказателства за техническите си възможности съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: •Разрешение за търговия на едро с медицински изделия или разрешение за производство за артикулите (елементите) от позициите, за които участват. •Заверено копие на декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински изделия или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия, или еквивалентен документ, съгласно чл. 53 ал. 4 от ЗОП; •Оригинал на декларация - справка за договорите за доставки във връзка с предмета на поръч¬ката за последните три години до датата на представяне на офертата. Декларацията се изготвя по образец № 2; •Доказателства за добро изпълнение на доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, за последните три години преди подаването на офертата. Участниците, които подават оферти за обособена позиция № 13 – Препарати за дезинфекция, трябва да представят, освен гореизброените, и следните документи за препаратите – лекарствени продукти: •Заверено копие на валидно Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на ЗЛПХМ; •Заверено копие на оторизационно писмо за всеки продукт, за който участникът подава оферта, издадено в полза на участника от притежателя на разрешението за употреба, посочен в Позитивния лекарствен списък /в случай, че оторизационното писмо е на чужд език, се представя и с превод на български език/; •Заверено копие на валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл. 23, ал. 1 на ЗЛПХМ/ и сертификат удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2015 г., участникът декларира, в съответствие с чл. 55 ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата на лекарствения продукт са налични за срока на договора; •Оригинал на декларация (образец № 8), че лекарствените продукти са с държавна регулирана цена, съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ и са включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на подаване на офертата. Офертната цена на предлаганите лекарствени продукти не може да бъде по-висока от пределната цена на съответното лекарство, утвърдена от Комисията по цените към Министерството на здравеопазването; - Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински изделия или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия, или еквивалентен документ, съгласно чл. 53 ал. 4 от ЗОП;
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на следните минимални изисквания: -да притежават Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински изделия или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия, или еквивалентен документ, съгласно чл. 53 ал. 4 от ЗОП; -да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА ДОСТАВКИ - за последните 3 години преди подаването на офертата участниците да са изпълнили доставки, които са еднакви или сходни с доставките, предмет на тази обществена поръчка; Участниците, които подават оферти за обособена позиция № 13 – Препарати за дезинфекция, трябва да отговарят и на следните допълнителни изисквания по отношение на препаратите – лекарствени продукти: •да притежават валидно Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на ЗЛПХМ, •да притежават оторизационно писмо, издадено в своя полза от притежателя на разрешението за употреба, посочен в Позитивния лекарствен списък /оригинал, при необходимост с официален превод на български език/; •Лекарствените продукти трябва да отговорят на изискванията на ЗЛПХМ – трябва да притежават валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент /ЕО/ № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл. 23, ал. 1 на ЗЛПХМ/ и сертификат удостоверяващ, че партидата лекарствен продукт е произведена и контролирана в съответствие с изискванията на разрешението за употреба по реда на ЗЛПХМ. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт е през 2015 г., участникът декларира, в съответствие с чл. 55 ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата на лекарствения продукт са налични за срока на договора; •Лекарствените продукти следва да бъдат с държавна регулирана цена, съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ. Те следва да бъдат включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на отваряне на плик № 1 от процедурата. Офертната цена на предлаганите лекарствени продукти не може да бъде по-висока от пределната цена на съответното лекарство, утвърдена от Националния съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти към Министерството на здравеопазването;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.07.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД” или по банков път на следната сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.08.2015 г.  Час: 10:30
Място

На адреса на управление на възложителя: гр. София, ул. Доктор Любен Русев 1, учебна зала на ДКБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава XI ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Превързочни материали и левкопласти
1) Кратко описание

Превързочни материали и левкопласти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
19400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Консумативи за еднократна употреба
1) Кратко описание

Консумативи за еднократна употреба

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
21200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Инжекционни игли
1) Кратко описание

Инжекционни игли

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията ан техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
26700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Централни венозни катетри
1) Кратко описание

Централни венозни катетри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
33600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Периферни венозни катетри
1) Кратко описание

Периферни венозни катетри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията ан техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
10450 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Уретрална катетеризация и консумативи
1) Кратко описание

Уретрална катетеризация и консумативи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискваниятана техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
4200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Интубационни тръби
1) Кратко описание

Интубационни тръби

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Инфузионни и кръвопреливни системи
1) Кратко описание

Инфузионни и кръвопреливни системи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията ан техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
13300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Аспирационни катетри и назогастрални сонди
1) Кратко описание

Аспирационни катетри и назогастрални сонди

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
4700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Скалпели и хирургични конци
1) Кратко описание

Скалпели и хирургични конци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
150 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Спринцовки за инжекция
1) Кратко описание

Спринцовки за инжекция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
16050 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Трахеостомни канюли
1) Кратко описание

Трахеостомни канюли

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
19000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Препарати за дезинфекция
1) Кратко описание

Препарати за дезинфекция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
4120 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Електроди и гелове
1) Кратко описание

Електроди и гелове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията ан техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
8400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция Тампони и шишета
1) Кратко описание

Тампони и шишета

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
1600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 16 / Заглавие на обособената позиция Комплект за лумбална пункция
1) Кратко описание

Комплект за лумбална пункция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
1700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 17 / Заглавие на обособената позиция Други консумативи
1) Кратко описание

Други консумативи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение