01073-2015-0005
Технически редакции | ||
01.07.2015 16:49 ч. : | 01/07/2015 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.07.2015 16:49 ч. : | 01/07/2015 16:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Мъглиж: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мъглиж, пл. Трети март 32, За: Стела Славчева, Република България 6180, Мъглиж, Тел.: 04321 2120, E-mail: ob_maglizh@mail.bg, Факс: 04321 2255
Място/места за контакт: гр. Мъглиж, пл. Трети март 32, Община МъглижИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.maglizh.com/.
Адрес на профила на купувача: http://maglizh.bg/page/obshtestveni-porachki-64-1.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища за „Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Ягода, с. Юлиево и с. Дъбово на територията на община Мъглиж"
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „СТРОИТЕЛСТВО“ по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП с наименование „Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища за „Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Ягода, с. Юлиево и с. Дъбово на територията на община Мъглиж". Предмет на обществената поръчка е Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи и асфалтиране на пътища за „Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Ягода, с. Юлиево и с. Дъбово на територията на община Мъглиж", включваща три подобекта: • Подобект І - Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Ягода • Подобект ІІ - Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Юлиево • Подобект ІІІ - Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Дъбово Предметът на поръчката е неделим. Участниците в процедурата могат да подават оферта единствено общо за трите подобекта.
45233000
Описание:
НЕ
НЕ
Стойността на поръчката се изчислява в лева без ДДС и се предлага от участника в Ценово предложение - Образец №9. Максималната стойност на поръчката е 1 765 117,23 лв. (един милион седемстотин шестдесет и пет хиляди сто и седемнадесет лева и двадесет и три стотинки) без ДДС, формирана като сбор от максималните стойности на трите подобекта, включени в обекта на поръчката, а именно: • Подобект І - Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Ягода. Общата дължина на обекта е 0+601,79 км, a максималната стойност на подобекта е 307 542,86 лв. без ДДС. • Подобект ІІ - Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Юлиево. Общата дължина на обекта е 1+485,28 км, a максималната стойност на подобекта е 800 528,68 лв без ДДС. • Подобект ІІІ - Рехабилитация и реконструкция на улици и тротоари в с. Дъбово. Общата дължина на обекта е 1+029,65 км, a максималната стойност на подобекта е 657 045,69 лв. без ДДС. Оферти, надхвърлящи горепосочената максимална стойност на поръчката като цяло, както и максималните стойности за отделните подобекти, ще бъдат предложени за отстраняване поради несъответствие с това предварително обявено условие.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 17 000 /седемнадесет хиляди / лева. Същата може да се внесе в брой по сметката на Община Мъглиж, може да се представи по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Мъглиж (в лева): ИНВЕСТБАНК АД, клон София – Арсеналски; IBAN: BG49 IORT 8038 3300 3885 00; BIC: IORT BGSF. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е безусловна и неотменима, в полза на Община Мъглиж, със срок на валидност 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка, за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие - Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Мъглиж (в лева): ИНВЕСТБАНК АД, клон София – Арсеналски; IBAN: BG49 IORT 8038 3300 3885 00; BIC: IORT BGSF Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима; в полза на Община Мъглиж; със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от Министерство на финансите посредством осигуряване на Целеви трансфер от Централния бюджет на Република България. За осъществяване на предмета на обществената поръчка, към момента на нейното обявяване, финансиране не е осигурено. В следствие на това Община Мъглиж, обявява настоящата обществена поръчка, при това условие и договорът за изпълнение на поръчката ще бъде сключен под условие. В случай, че не се осигури финансиране от Централния бюджет на Република България в срок до една година от сключване на договора за изпълнение на настоящата поръчка, същият се прекратява по право, без страните да си дължат нищо, като на Изпълнителят се възстановява внесената гаранция за изпълнение. Плащанията се извършват по банков път само по искане на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване изискванията и условията на Договора при следната схема: • Авансово плащане в размер на 30% /тридесет процента/ от стойността на договора с ДДС в срок от 10 /десет/ работни дни след издадена фактура, покриваща пълния размер на аванса и постъпване на средствата в сметката на община Мъглиж по СЕБРА. • Окончателно плащане – (разлика между предложената цена за изпълнение и преведеното авансово плащане) - в срок от 30/тридесет/ дни след завършване и предаване на обекта с протокол Образец 15, издадена фактура и постъпване на средствата в сметката на община Мъглиж по СЕБРА.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.
1. Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от Министерство на финансите посредством осигуряване на Целеви трансфер от Централния бюджет на Република България. За осъществяване на предмета на обществената поръчка, към момента на нейното обявяване, финансиране не е осигурено. В следствие на това Община Мъглиж, обявява настоящата обществена поръчка, при това условие и договорът за изпълнение на поръчката ще бъде сключен под условие. В случай, че не се осигури финансиране от Централния бюджет на Република България в срок до една година от сключване на договора за изпълнение на настоящата поръчка, същият се прекратява по право, без страните да си дължат нищо, като на Изпълнителят се възстановява внесената гаранция за изпълнение. 2. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. . Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. При участие в процедурата Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП със собственоръчно подписана декларация, Приложение №1 към Образец №1, която се подписва от всички лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларацията съдържа и информация за публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства на Възложителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Мъглиж, гр. Мъглиж, пл. Трети март 32, зседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим до достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Във връзка с чл. 64, ал. 3, Възложителят намалява сроковете по ал. 1 на същия член до 28 дни със 7 календарни дни, като изпраща настоящото обявление по електронен път и с 5 дни, като от датата на публикуване на настоящото обявление, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно ч. 120, ал. 5 от ЗОП
01.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ