01605-2015-0010
Технически редакции | ||
30.06.2015 14:09 ч. : | 30/06/2015 13:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.06.2015 14:09 ч. : | 30/06/2015 13:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: Вера Захова; инж.Оля Георгиева, Република България 1080, София, Тел.: 0884 228812; 0889 221249, E-mail: vzahova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Безопасни условия на трудИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/profile.html..
Електронен достъп до информация: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/skliuchvane-na-ramkovo-sporazumenie-s-predmet-izbor-na-operator-za-izrabotvane-i-dostavka-na-4161.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
НЕ
Сключване на рамково споразумение с предмет„Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за безплатна храна по смисъла на Наредба №11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея, за правоимащия персонал, работещ при специфичен характер и специфична организация на труда на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД за четири години”
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко оператора
3
4
Посочената прогнозна стойност за целия срок на действие на рамковото споразумение е с включен ДДС. Предвидени прогнозни стойности за всяка една от четирите години от действието на рамковото споразумение, с включен ДДС: I-ви едногодишен период - 536 385,70 лв. с включен ДДС; II-ри едногодишен период - 532 723,23 лв. с включен ДДС; III-ти едногодишен период - 532 723,23 лв. с включен ДДС; IV-ти едногодишен период - 532 723,23 лв. с включен ДДС
Сключване на рамково споразумение с предмет:"Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за безплатна храна по смисъла на Наредба №11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея, за правоимащия персонал, работещ при специфичен характер и специфична организация на труда, на „БДЖ-Пътнически превози"ЕООД за четири години"
22000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Посочената прогнозна стойност за целия срок на действие на рамковото споразумение е с включен ДДС. Прогнозният брой персонал на Възложителя за всяка една от четирите години от действието на рамковото споразумение: I-ви едногодишен период - 1 611 бр.; II-ри едногодишен период - 1 600 бр.; III-ти едногодишен период - 1 600 бр.; IV-ти едногодишен период - 1 600 бр.
НЕ
НЕ
48
1. Гаранция за участие, представляваща абсолютна сума в размер на 12 800,00 лв. със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложен образец - Приложение №11 към документацията за участие или парична сума/ депозит/, внесена по банкова сметка на Възложителя, "БДЖ – Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. При сключване на договор за възлагане на конкретна обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител за конкретния договор, представя на Възложителя гаранция за изпълнение, в размер до 5 % от стойността на съответния договор с ДДС (размерът на гаранцията ще се определя от възложителя в поканата по процедурата за сключване на всеки конкретен договор от дейстивето на рамковото споразумение). Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на изпълнителя: неотменяема банкова гаранция в оригинал, съгласно приложения към поканата за участие образец, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора, или парична сума/ депозит/, внесена по банкова сметка на Възложителя, посочена в поканата. Условията за учредяването, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на рамковото споразумение – неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Съгласно раздел VI от проекта на рамковото споразумение и образеца на договор към документацията за участие.
Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения отговарящи на изискванията на ЗОП и документацията за участие. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №1 /обр.1/ към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, и в) доказателства за упражняване на дейност като оператор, съгласно условията и реда на Наредба №7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор; 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б) и в), в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/ или декларация в свободен текст за лиспа на такава регистация. 5. Заверено копие на валидно Разрешение издадено от Министъра на финансите за извършване на дейност като оператор, съгласно условията и реда на Наредба №7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор /прилага се към представянето на участника/. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на участника/офертата (оригинал) – представя се, когато представянето на участника/офертата не е подписано/а от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише представянето на участника/офертата и да представлява участника в процедурата. 7. Декларации: 7.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение №1 /обр.2/ към документацията за участие от съответните лица, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП /към представянето на участника/. 7.2. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно образеца – Приложение № 2 към документацията за участие. /Представя се задължително от подизпълнителите в случай, че участникът е декларирал ползването на подизпълнители към представянето по т. 2/ 7.3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно образеца – Приложение № 3 към документацията за участие. 7.4. Декларация за приемане на условията в проекта на рамково споразумение и образеца на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца – Приложение № 4 към документацията за участие. 7.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 5 към документацията за участие. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
Доказателства за икономическо и финансово състояние - Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертите за участие, с посочване на стойностите, датите, и получателите, подписан от участника, съгласно образеца приложение № 7 към документацията за участие, заедно с доказателство за извършена доставка и услуга, което може да се предостави под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Под „сходни” услуги се разбират услуги по отпечатване и доставка на ваучери за храна, а под „еднакви” услуги се разбират услуги по отпечатване и доставка на ваучери за безплатна храна по смисъла на Наредба №11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея. 2. Образец на ваучер, отговарящ на изискванията на чл. 22, ал. 2 от Наредба № 7/09.07.2003 г.
ДА
Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор.
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие е достъпна на сайта на БДЖ: www.bdz.bg, раздел "Проекти и търгове". Документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.
НЕ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 8. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 / образец 1/ посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 9. Документ за гаранция за участие в оригинал. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП и в случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
30.06.2015 г.