00267-2015-0052
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.06.2015 14:14 ч. : | 29/06/2015 11:51 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.06.2015 14:14 ч. : | 29/06/2015 11:51 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Ваня Джурова- юрист по проект, Нели Милкова- ръководител на проект, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0889 763400, E-mail: youth_at_risk@abv.bg, Факс: 032 632781
Място/места за контакт: екип за управление на проектИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150626ufIO1713927.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150626ufIO1713927.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: ., Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Избор на изпълнител за предоставяне на охранителни услуги”, обявена във връзка с реализирането на проект BG06 – 103 „Изграждане на младежки център в град Пловдив“, Компонент 1 „Грижа за младежи в риск“, Програма „Деца и младежи в риск”, финансирана чрез финансовия механизъм на европейското икономическо пространство 2009 – 2014
Обявлението обхваща обществена поръчка
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран Изпълнител, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, на който Община Пловдив да възложи охраната на Център за грижа за младежи в риск, находящ се в УПИ II-спортни дейности публичен достъп, кв. 2 по плана на Спортен комплекс „Отдих и култура“, гр. Пловдив. Предметът на поръчката обхваща осигуряването на жива невъоръжена охрана и техническа охрана – чрез сигнално-охранителна техника (СОТ). Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както правата и задълженията на Възложителя и Изпълнителя, са съгласно Проекта на договор, Техническите спецификации, Техническото и Ценовото предложение на Изпълнителя.
79713000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Участниците трябва да са в състояние да осигурят 24-часова невъоръжена охрана, както и техническа охрана чрез сигнално-охранителна техника (СОТ)
НЕ
НЕ
30.04.2016 г.
Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора се представят в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция. В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, съответно на договора. Участниците в обществената поръчка и определения изпълнител избират сами формата на гаранция- парична сума или банкова гаранция. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банкова сметка на Община Пловдив за внасяне на парични гаранции: Обслужваща банка: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ Банкова сметка: BG57IORT73753302000003 Банков код: IORTBGSF 1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 300 /триста/ лева. В случай че се представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок не по-малко от 200 /двеста/ календарни дни от крайния срок за подаване на оферти. В случай че в банковата гаранция е записана по-малка сума или е посочен друг срок, участникът бива отстраняван от участие в процедурата. 1.1. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. 1.2. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 1.3. В случаите по предходните две точки, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 /пет/ процента от общата стойност на договора без включен ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди сключването на договора. 2.1. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни след приключване изпълнението на поръчката. 2.2. Условията и сроковете за задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор, част от Документацията за участие в обществената поръчка.
Финансирането ще бъде осигурено по проект „Изграждане на младежки център в гр. Пловдив“ по програма „Деца и младежи в риск“, Компонент 1 „Грижа за младежи в риск“, финансиран по ФМ на ЕИП 2009-2014. Плащанията ще се извършват в лева по банкова сметка на изпълнителя.
ДА
За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в документацията за участие в обществената поръчка, както и да представи всички изискуеми документи. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, без б. „е”, т. 2, 3 и 4; ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5 от ЗОП; - за когото се установи наличие на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, и на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако е представил оферта, в която е посочил конкретно лице за подизпълнител, но не е приложил негова декларация за съгласие, като същевременно това лице е подало самостоятелна оферта и декларира, в хода на провеждането на процедурата, пред Възложителя, че не знае за посочването си като подизпълнител и не е съгласно да бъде такъв. При наличие на така посочената хипотеза, соченото за подизпълнител, без негово знание и съгласие лице, което е подало самостоятелна оферта не се отстранява от участие в процедурата.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост. Върху плика се посочва наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът следва да постави следните документи, подредени по реда, в който са изброени: 1) Списък с документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2) Представяне на участника, което включва: 2.1) Декларация за единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър и друга идентифицираща информация (по образец); 2.2) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3) При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие; 4) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в Раздел ІІІ.2.3; 6) Декларация за липса на свързаност, както и за липса на обстоятелството по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (по образец); 7) Декларация за участие на подизпълнители, съдържаща информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образеца от документацията, която също се поставя в Плик № 1. 8) Декларация за приемане на условията в проекта на договора (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по 2) от съдържанието на Плик № 1 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. Документите по 5) от съдържанието на Плик № 1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по 2) се представят в официален превод, а документите по 5), които са на чужд език, се представят и в превод. 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който участникът трябва да постави попълнен документ „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Когато участник посочи, че част от офертата му има конфиденциален характер, то той трябва да попълни Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП и да я постави в Плик № 2. 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, в който участникът трябва да постави документ „Ценово предложение“, изготвено в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Всички документи, съдържащи се в Плик № 1, № 2 и № 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/ или изтривания.
Възложителят не поставя изискване за доказване на икономически и финансови възможности.
Възложителят не поставя изискване за доказване на икономически и финансови възможности.
За доказване на техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, участникът трябва да представи: 1) Валиден лиценз заизвършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД 2)Декларация за наличие на собствен дежурен оперативен център за денонощен мониторинг на сигнали от алармени системи, находящ се на територията на гр. Пловдив. Да се посочи и адреса на ДОЦ - в свободен текст. 3) Декларация за наличие на минимум три броя патрулни автомобили, патрулиращи на територията на гр. Пловдив, оборудвани с радиостанции и GPS устройства за контрол на маршрутите - в свободен текст. 4) Декларация за наличие на собствени автопатрулни екипи на територията на гр. Пловдив за реакция за проверки на сигнали от охранявания със СОТ обект - в свободен текст.
Минималните изисквания за технически възможности, на които участникът трябва да отговаря, за да бъде допуснат до участие са както следва: 1) Участникът да притежава издаден на негово име валиден лиценз заизвършване на частна охранителна дейност по ЗЧО, който да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД. 2) Участникът да разполага със собствен дежурен оперативен център за денонощен мониторинг на сигнали от алармени системи, находящ се на територията на гр. Пловдив. 3) Участникът да разполага с минимум три броя патрулни автомобили, патрулиращи на територията на гр.Пловдив. Автомобилите може да са собствени или наети. Автомобилите да са оборудвани с радиостанции и GPS устройства за контрол на маршрутите. 4) Участникът да разполага със собствени автопатрулни екипи на територията на гр. Пловдив за реакция за проверки на сигнали от охранявания със СОТ обект. Забележка: Под „изпълнени договори” се приемат договори, по които към датата на получаване на офертата изпълнението е приключено. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен описаните документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
Зала № 36, на административната сграда на община Пловдив, находяща се на адрес пл. "Стефан Стамболов" № 1, гр. Пловдив
Отварянето на офертите на участниците, както и на плика с предлагана цена, са публични и на тези действия на комисията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Пловдив.
ДА
Поръчката е по Проект BG06-103 „Изграждане на младежки център в гр. Пловдив“ по Програма „Деца и младежи в риск“, Компонент I „Грижа за младежи в риск“, финансирана по ФМ на ЕИП 2009-2014.
Получаването на документацията не е обвързано с плащане. Същата може да бъде изтеглена безплатно от адреса на профила на купувача, посочен в т. І.1 от настоящото обявление. На същия адрес се публикуват: всички отговори на запитвания, съобщение за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти. Комисията обявява поне 2 дни по-рано на „Профил на купувача” на община Пловдив, датата, часа и мястото на провеждане на заседанието, на което ще бъдат отворени ценовите оферти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
29.06.2015 г.